Ulotki - Budownictwo Strona 6

Pokaż:

UMEBLOWANA PRZESTRZEŃ NA SELEDYNOWYM TLE

Górna połowa każdej ze stron ulotki zawiera schematyczny rysunek ładnie urządzonego pomieszczenia. Grafika ta przywołuje skojarzenia z wnętrzarstwem, czyli sztuką urządzania wnętrz. Druk przeznaczony zarówno do promowania usług projektantów różnego rodzaju przestrzeni (mieszkania, domy, firmy instytucje), jak i firm wykonujących meble na zamówienie (na wymiar).

TEKST I GUSTOWNIE URZĄDZONE WNĘTRZE

Dwustronna ulotka o poziomym układzie treści. Charakteryzuje ją seledynowe, jednobarwne tło, grafika (rysunek gustownie urządzonego wnętrza) oraz czarny kolor czcionki. Ilustracja zajmująca lewą połowę każdej ze stron wyraźnie komunikuje, jakiej branży dotyczy promocja. Trzy obszerne pola tekstowe pozwalają na szczegółowe zaprezentowanie oferty.

SELEDYNOWO, FANTAZYJNIE, PRAKTYCZNIE

Praktyka planowania przestrzeni, tak by spełniała wymagania estetyczne i funkcjonalne, to nie lada sztuka. Ulotka zaprojektowana specjalnie dla osób projektujących różnego rodzaju wnętrza oraz meble. Seledynowe, jednobarwne tło ulotki gwarantuje, że będzie się ona wyróżniać spośród innych druków tego typu.

OTWÓRZ SIĘ NA BARWĘ ORAZ KSZTAŁT

Kolorystyka (pomarańcz i błękit) niewielkich figur geometrycznych zawartych w ulotce nadaje temu dwustronnemu projektowi dynamiki i oryginalnego charakteru. Dwa stosunkowo obszerne pola tekstowe dają możliwość zaprezentowania firmy i jej usług. Cztery pola na ilustracje umożliwiają prezentację fotografii przedstawiających najlepiej zaprojektowane wnętrza.

POZIOMO, POMARAŃCZOWO, Z FANTAZJĄ

Białe tło przypomina pustą przestrzeń do zaaranżowania. Pomarańczowe i błękitne elementy nadają ulotce charakteru, dynamiki i stanowią o jej oryginalności. Tu, tak jak w przypadku aranżacji wnętrz, kilka niewielkich, kolorowych elementów całkowicie odmieniło przestrzeń, czyniąc ją oryginalną i niepowtarzalną.

POMARAŃCZOWY UKŁAD PRZESTRZENI

Projektowanie przestrzeni, a w szczególności wnętrz domów, wymaga wyobraźni. Pomysłowa szata graficzna ulotki (białe tło wraz z pomarańczowymi i błękitnymi elementami) daje możliwość architektom i projektantom wnętrz zaprezentowania swojej oferty zarówno w formie tekstu (dwa pola tekstowe), jak i obrazu (możliwość umieszczenia na ulotce trzech ilustracji).

SKONCENTRUJ SIĘ NA JASNYM KOLORZE

Każdy, kto weźmie do ręki tę ulotkę, w pierwszym odruchu skoncentruje się na jasnej, wyrazistej ramce oraz na sugestywnej grafice (schemat domu, również w kolorze białym). W kolejnym kroku zapozna się z treścią ulotki. Forma ulotki jest bardzo charakterystyczna i nietypowa, dlatego odbiorca na pewno nie pomyli tego druku z żadnym innym.

JEDNOBARWNE TŁO W GŁĘBOKIEJ TONACJI

Są kolory i formy, których nie można nie zauważyć. Projekt tej ulotki właśnie do nich należy. Pozornie prosty wygląd (dwustronny, zawierający tylko tekst druk reklamowy o pionowym układzie treści) przykuwa uwagę. Wszystko za sprawą połączenia ciemnego tła w kolorze czerwonego wina z bielą wyrazistej ramki i grafiki.

ELEKTRYZUJĄCY KOLOR TŁA I JASNA CZCIONKA

Oryginalna i zapadająca w pamięć ulotka o poziomym układzie treści. Jej charakterystyczną cechą jest jasna, szeroka ramka i ilustracja – schemat domu, również w kremowym kolorze. Grafika ta bardzo mocno odznacza się na kolorze tła w odcieniu czerwonego wina. Czcionka również została zaplanowana w kolorze białym.

MAGIA KĄTÓW, WIELOŚĆ CZWOROKĄTÓW

Projektowanie domów związane jest nie tylko z kreatywnością, ale przede wszystkim z odpowiednim wykształceniem, rzetelnością i odpowiedzialnością, bo właśnie od tych cech zależy bezpieczeństwo późniejszych mieszkańców. W tej branży pomysłowość musi iść w parze z wiedzą, precyzją wykonania i sumiennością. Projekt tej dwustronnej ulotki wykorzystuje do promocji właśnie te cechy.

DOKŁADNOŚĆ I STARANNOŚĆ WYKONANIA

W promocji firm, które oferują usługi projektowe (projekty domów, projekty instalacji etc.) powinno się akcentować wiedzę oraz rzetelne wykonanie. Klient musi mieć pewność, że wszystko zostanie dobrze obliczone i wymierzone. Projekt tej ulotki – dzięki grafice przedstawiającej geometryczne kształty – idealnie nadaje się do reklamowania firm inżynierskich.

PRECYZYJNE, GEOMETRYCZNE FORMY

Połączenie odcieni szafiru i szarości przykuwa uwagę. W przypadku tego projektu równie ważne są wtopione w tło kształty figur geometrycznych. To właśnie one kojarzą się z techniczną wiedzą i precyzją wykonania. Projekt ulotki dedykowany firmom świadczącym usługi w zakresie projektowania oraz budownictwa.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: