Ulotki - Medycyna - Fizjoterapia

Fizjoterapia
Pokaż:

MODNY FORMAT I CIEKAWA GRAFIKA

Ulotki w pionowym formacie DL są ostatnio bardzo popularne. Ta oryginalna forma prezentacji sprawdza się także w przypadku usług rehabilitacyjnych, ważna jest jednak dobrze dopasowana grafika. W Netprint przygotowaliśmy sporo odpowiednich grafik, a to jedna z propozycji. Zdjęcie profesjonalisty przy pracy buduje zaufanie, duża ilość miejsca pozwala na zapoznanie klientów z zakresem oferowanych usług i technik. Całość ma bardzo nowoczesny wygląd i pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku twojego gabinetu.

BO NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA INFORMACJA

Ulotka reklamowa dla gabinetu rehabilitacji nie może bazować wyłącznie na chwytliwej grafice, to nie ten rodzaj działalności. Tu przede wszystkim ważna jest informacja o zakresie oferty, czyli o tym, w czym możesz pomóc pacjentowi. Nasza dwustronna ulotka oferuje odpowiednią ilość miejsca, dzięki czemu potencjalny klient znajdzie tu ważne informacje oraz kompleksowe dane kontaktowe. Nie zapomnieliśmy także o grafice, która zachęca i buduje profesjonalny wizerunek gabinetu, a dodatkowo wzbudza zaufanie.

ULOTKA REKLAMOWA DLA REHABILITANTA

Ulotka reklamująca usługi medyczne, np. z zakresu rehabilitacji musi spełniać określone wymogi. Powinna mieć grafikę, która jest zapowiedzią profesjonalizmu, więc doskonale sprawdzają się tutaj zdjęcia zawodowca przy pracy. Powinna też mieć miejsce na dane kontaktowe oraz kluczowe informacje o zakresie usług. To wszystko musi być w spokojnej kolorystyce, ponieważ reklama usług medycznych nie powinna krzyczeć i męczyć ostrymi barwami. Nasza grafika spełnia wszystkie te kryteria i gwarantuje zainteresowanie nowych klientów.

ULOTKA, KTÓRA PODBIJA ŚWIAT REKLAMY

Ulotki w formacie DL są obecnie bardzo popularne i doceniane za swoją nowoczesną formę. Aby jednak efekt końcowy był spójny, konieczne jest dobre dopasowanie odpowiednio dynamicznej grafiki, która dotrzyma kroku temu formatowi. Mówiąc o dynamice nie trzeba mieć na myśli bardzo ekspresyjnych detali czy krzykliwych barw. Chodzi raczej o dobre proporcje grafiki do treści i dobre wyważenie barw kontrastujących, tak jak w tej propozycji. Tak też można podbić rynek, nawet pozornie nieatrakcyjny, jak usługi fizjoterapeutyczne.

ZAWSZE SZUKAJ ALTERNATYWY, KTÓRA ZASKOCZY KONSUMENTA

W branży marketingowej istnieje określenie „chwytliwa reklama” . To skutecznie narzędzie, ale wbrew pozorom trudne do stworzenia. Czasami wymaga wielu godzin wytężone pracy, czasami to po prostu dzieło przypadku. Warto jednak korzystać z tego, co już się sprawdziło. Opracowując ten wzór ulotki reklamowej postawiliśmy na kolory, które są ogólnie kojarzone z opieką zdrowotną oraz na motyw, który zaskakuje i przyciąga wzrok, czyli drewniane figurki. Każdy element pełni tu określoną rolę i składa się na skuteczną całość.

PRZYJAZNE POŁĄCZENIE KOLORÓW

Każda branża usługowa ma co innego do zaproponowania i przyciąga innymi zaletami. Czym może przyciągnąć gabinet fizjoterapeutyczny? Przede wszystkim troskliwym i fachowym podejściem do dolegliwości, które właśnie nas dręczą, a są w zakresie tej właśnie dziedziny. To zawód około medyczny, więc chodzi o nasze zdrowie. Reklamując taki gabinet warto postawić na przyjazną kolorystykę, która budzi zaufanie. W tym przypadku postawiliśmy na połączenie bieli z niebieskim, które kojarzą się z medycyną oraz ciekawą grafikę.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: