Ulotki - Medycyna - Fizjoterapia

Fizjoterapia
Pokaż:

ODPOWIEDNIA SUGESTIA I INFORMACJE

Wiemy, jak wielką popularnością cieszą się ulotki w formacie DL, dlatego w przypadku każdej linii graficznej opracowujemy także szablon na ten wariant. I trzeba przyznać, że większość wzorów wygląda na nim bardzo atrakcyjnie, tak jak w przypadku naszej grafiki dla fizykoterapeuty. Ciemna kolorystyka i świecące punkty doskonale przyciągają uwagę i od razu sugerują rodzaj reklamowanych usług. Jednak oprócz tego na ulotce pozostaje sporo miejsca, gdzie można wyeksponować swoje imię i nazwisko albo nazwę firmy i dodać krótki opis usług.

WYCIĄGAMY Z MROKU BÓLU

Wygląd ulotki reklamowej nigdy nie powinien być przypadkowy i w naszej ofercie nigdy nie znajdziesz takiej nieprzemyślanej grafiki. Nasza propozycja dla fizykoterapeuty to z góry ustalona strategia. Kolorystyka nieco nietypowa jak na reklamę, bo można ją uznać za zbyt ciemną. Jednak chodziło o wyeksponowanie świetlistych punktów określających bolesne miejsca pacjenta. Całość to jednocześnie przekaz, że korzystając z twojej wiedzy i umiejętności każdy ma szansę szybko wydostać się z mroku bólu i przykrych ograniczeń ruchowych.

PRZYKUWAJ WZROK DETALEM

Na ulicy, w metrze, w marketach i w innych miejscach, wciąż dostajemy ulotki i zdecydowaną większość wyrzucamy do kosza nawet nie patrząc czego dotyczą. Niestety jest spora szansa, że z ulotką twojej firm będzie tak samo. Trzeba temu zapobiec i sprawić, żeby reklama stała się skuteczna. Zadbaliśmy o to stosując nietypową, ciemną barwę tła, na którym wyraźnie wybijają się świetlne punkty. Ten zabieg sprawia, że konsumenta zainteresuje zawartość ulotki, a to już spory sukces. Prawdopodobnie nie wyrzuci jej do kosza, a schowa do kieszeni.

ULOTKI WSZĘDOBYLSKIE

Można śmiało powiedzieć, że ulotka w formacie DL to reklama wszędobylska. Jest dość mała, więc można ją wręczać i układać dosłownie wszędzie, o ile to dozwolone w danych miejscach. Ulotka w tej opcji to także dość sprytna i efektowna forma podawania informacji i pozyskiwania klientów, bo jej kształt pozwala na zachowanie dobrych proporcji pomiędzy detalami graficznymi i ważnymi informacjami. Nasz drewniany ludzik jest odpowiedniej wielkości, przez co pole tekstowe może zajmować spory obszar, więc treść czyta się wygodnie i szybko.

PROSTA GRAFIKA WYSTARCZY

Jeśli chodzi o rehabilitację to jest ona niezwykle potrzebna i kropka. Jeśli chodzi o frekwencję to pacjenci idą zwykle do gabinetu, który im polecił ktoś inny. I też kropka. Widać od razu, że najważniejsza rola przypada tobie, twojej wiedzy i umiejętnościom. A czy jest tu miejsce na reklamę? Oczywiście, że tak, bo konkurencja nie śpi. Takich gabinetów jest sporo każdej miejscowości i nawet jeśli masz najlepszą opinię w okolicy to warto się promować. Wystarczy chociażby nasza minimalistyczna grafika.

POWINNO BYĆ EFEKTYWNIE

Na rynku są usługi o różnym charakterze, dlatego też i nasze propozycje są mocno zróżnicowane, bo każda branża promuje się inaczej. Dziedzina, w której ty działasz w sumie broni się sama, więc pozornie nie wymaga wielkich zabiegów. To jednak tylko teoria, bo w praktyce sporo się napracowaliśmy, żeby przedstawić ci grafikę, która nie jest być może efektowna, bo też nie musi, ale jest za to bardzo konkretna. Wskazuje na twoje profesjonalne podejście do zawodu i oferowanych zabiegów, a to sprawi, że na pewno będzie skuteczna w budowaniu zaufania u pacjentów.

MODNY FORMAT I CIEKAWA GRAFIKA

Ulotki w pionowym formacie DL są ostatnio bardzo popularne. Ta oryginalna forma prezentacji sprawdza się także w przypadku usług rehabilitacyjnych, ważna jest jednak dobrze dopasowana grafika. W Netprint przygotowaliśmy sporo odpowiednich grafik, a to jedna z propozycji. Zdjęcie profesjonalisty przy pracy buduje zaufanie, duża ilość miejsca pozwala na zapoznanie klientów z zakresem oferowanych usług i technik. Całość ma bardzo nowoczesny wygląd i pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku twojego gabinetu.

BO NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA INFORMACJA

Ulotka reklamowa dla gabinetu rehabilitacji nie może bazować wyłącznie na chwytliwej grafice, to nie ten rodzaj działalności. Tu przede wszystkim ważna jest informacja o zakresie oferty, czyli o tym, w czym możesz pomóc pacjentowi. Nasza dwustronna ulotka oferuje odpowiednią ilość miejsca, dzięki czemu potencjalny klient znajdzie tu ważne informacje oraz kompleksowe dane kontaktowe. Nie zapomnieliśmy także o grafice, która zachęca i buduje profesjonalny wizerunek gabinetu, a dodatkowo wzbudza zaufanie.

ULOTKA REKLAMOWA DLA REHABILITANTA

Ulotka reklamująca usługi medyczne, np. z zakresu rehabilitacji musi spełniać określone wymogi. Powinna mieć grafikę, która jest zapowiedzią profesjonalizmu, więc doskonale sprawdzają się tutaj zdjęcia zawodowca przy pracy. Powinna też mieć miejsce na dane kontaktowe oraz kluczowe informacje o zakresie usług. To wszystko musi być w spokojnej kolorystyce, ponieważ reklama usług medycznych nie powinna krzyczeć i męczyć ostrymi barwami. Nasza grafika spełnia wszystkie te kryteria i gwarantuje zainteresowanie nowych klientów.

ULOTKA, KTÓRA PODBIJA ŚWIAT REKLAMY

Ulotki w formacie DL są obecnie bardzo popularne i doceniane za swoją nowoczesną formę. Aby jednak efekt końcowy był spójny, konieczne jest dobre dopasowanie odpowiednio dynamicznej grafiki, która dotrzyma kroku temu formatowi. Mówiąc o dynamice nie trzeba mieć na myśli bardzo ekspresyjnych detali czy krzykliwych barw. Chodzi raczej o dobre proporcje grafiki do treści i dobre wyważenie barw kontrastujących, tak jak w tej propozycji. Tak też można podbić rynek, nawet pozornie nieatrakcyjny, jak usługi fizjoterapeutyczne.

ZAWSZE SZUKAJ ALTERNATYWY, KTÓRA ZASKOCZY KONSUMENTA

W branży marketingowej istnieje określenie „chwytliwa reklama” . To skutecznie narzędzie, ale wbrew pozorom trudne do stworzenia. Czasami wymaga wielu godzin wytężone pracy, czasami to po prostu dzieło przypadku. Warto jednak korzystać z tego, co już się sprawdziło. Opracowując ten wzór ulotki reklamowej postawiliśmy na kolory, które są ogólnie kojarzone z opieką zdrowotną oraz na motyw, który zaskakuje i przyciąga wzrok, czyli drewniane figurki. Każdy element pełni tu określoną rolę i składa się na skuteczną całość.

PRZYJAZNE POŁĄCZENIE KOLORÓW

Każda branża usługowa ma co innego do zaproponowania i przyciąga innymi zaletami. Czym może przyciągnąć gabinet fizjoterapeutyczny? Przede wszystkim troskliwym i fachowym podejściem do dolegliwości, które właśnie nas dręczą, a są w zakresie tej właśnie dziedziny. To zawód około medyczny, więc chodzi o nasze zdrowie. Reklamując taki gabinet warto postawić na przyjazną kolorystykę, która budzi zaufanie. W tym przypadku postawiliśmy na połączenie bieli z niebieskim, które kojarzą się z medycyną oraz ciekawą grafikę.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: