Ulotki - Materiały budowlane
Solidna podstawa jest najlepszym początkiem, aby zbudować coś trwałego, niezniszczalnego i pięknego. Dobrze wiesz, co mamy na myśli. Zajmujesz się sprzedażą i dystrybucją materiałów budowlanych – bez Ciebie wielu rzeczy by nie było. Sprostaj wyzwaniom rynku i wyjdź im naprzeciw. Co powiesz na promocję firmy za pomocą ulotek? To da się zrobić! Weź komputer w dłoń, uruchom nasz program i zacznij działać – pokaż, że nie jesteś bierny!
KOMPAKTOWA DAWKA INFORMACJI
W swojej kampanii reklamowej warto postawić dodatkowo na kompaktowe ulotki w formacie DL. Ich kształt sprawia, że trzeba nieco inaczej ułożyć grafikę oraz tekst, a tym samym zmienić nieco dynamikę przekazu. Wiele klientów uważa, że ulotka DL jest najbardziej poręczna, czytelna i skuteczna, więc musiała się znaleźć także w naszej serii leśnej. Wyraźne wyodrębnienie zielonego pola tekstowego daje spore możliwości na atrakcyjny dla oka sposób przekazania danych kontaktowych, a także innych informacji o firmie, np. zakresu usług.
NATURALNA PREZENTACJA
Odkąd trendy graficzne zaczęły się zwracać w stronę natury, coraz częściej i chętniej sięgamy po tą estetykę nie tylko podczas dekorowania wnętrz, ale także w czasie poszukiwania koncepcji reklamowych. Czerpiemy z natury i dzięki temu powstają takie właśnie propozycje. Nasza ulotka ma wiele wdzięku i jest bardzo przyjemna dla oka. Nie drażni agresywnymi barwami ani detalami, dzięki czemu jest bardzo pozytywnie odbierana. Okazuje się, że można pięknie i łagodnie zareklamować działalność, która wymaga ciężkiego sprzętu i dużej tężyzny fizycznej.
PRZYJEMNA I KONKRETNA REKLAMA
Wybierając estetykę swoich materiałów reklamowych możesz postawić na różne style, niemniej my polecamy naszą koncepcję. Ulotka z lasem w tle jest na tyle konkretna, że przekaz szybko trafia do świadomości klientów, którzy są zainteresowani zakupem drewna lub usługami związanymi z jego pozyskiwaniem. Jednocześnie ulotka może się podobać i oferuje duże, wygodne pole tekstowe, gdzie można podać odpowiednią dawkę informacji. Całość bardzo spójna i przyjemna dla oka, co będzie miało ogromne znaczenie dla odbioru waszej oferty.
POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST
Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.
CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD
Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.
DUŻA CZERWONA CEGŁA NA BIAŁYM TLE
Pionowa, dwustronna ulotka o klasycznej formie. Wzór przeznaczony dla firm zajmujących się sprzedażą materiałów budowlanych. Ulotka zwraca uwagę zarówno kolorystyką (biel i ceglana czerwień), jak i przejrzystą formą – jest w niej miejsce zarówno na tekst przedstawiający firmę i jej ofertę, jak i na obraz.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu