Ulotki - Materiały budowlane

Solidna podstawa jest najlepszym początkiem, aby zbudować coś trwałego, niezniszczalnego i pięknego. Dobrze wiesz, co mamy na myśli. Zajmujesz się sprzedażą i dystrybucją materiałów budowlanych – bez Ciebie wielu rzeczy by nie było. Sprostaj wyzwaniom rynku i wyjdź im naprzeciw. Co powiesz na promocję firmy za pomocą ulotek? To da się zrobić! Weź komputer w dłoń, uruchom nasz program i zacznij działać – pokaż, że nie jesteś bierny!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie ważne, że nie specjalizujesz się w projektowaniu i designie. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi w szybki i prosty sposób przeniesiesz każdą wizję w cyfrowy świat. Zacznij od wybrania szablonu. Tak jak myśl przewodnia, będzie podstawą Twojej ulotki. Po dokonaniu właściwego wyboru, dodaj informacje na temat firmy, dane kontaktowe i logo firmy. To nie może być fuszerka! Niech Twoja reklama odzwierciedla charakter branży. Pokaż konkurencji, gdzie jest ich miejsce! Zaprojektowane przez Ciebie ulotki trafią w zamówionej ilości pod podany w formularzu adres. Niech wieść o firmie niesie się w świat!
Czytaj więcej
Pokaż:

POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST

Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

DUŻA CZERWONA CEGŁA NA BIAŁYM TLE

Pionowa, dwustronna ulotka o klasycznej formie. Wzór przeznaczony dla firm zajmujących się sprzedażą materiałów budowlanych. Ulotka zwraca uwagę zarówno kolorystyką (biel i ceglana czerwień), jak i przejrzystą formą – jest w niej miejsce zarówno na tekst przedstawiający firmę i jej ofertę, jak i na obraz.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: