Ulotki - RTV i AGD

Masz dużo do zaoferowania – od małych sprzętów, do tych wielkogabarytowych. Dobrze wiesz, jaki produkt jest rozchwytywany, co można polecić, a czego warto unikać. Dzięki profesjonalnemu podejściu do biznesu, którym się zajmujesz, nie brakuje Tobie Klientów, warto jednak byłoby poszerzyć grono zainteresowanych. Ze swojej strony, proponujemy Tobie ulotki. To idealny pomysł na niewielką reklamę i początek promowania własnego świata.
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie bój się zacząć. Wystarczy, że skorzystasz z naszego darmowego programu, który ułatwi Ci pracę z pierwszą ulotką. Wybierz odpowiedni szablon. Niech baza odzwierciedla moc, która w Tobie drzemie. Dobrze znasz rynek, wiesz, co przyciągnie Klienta – dobierz więc test, który sprawi, że popłyniesz na fali biznesu. Nie zapomnij o danych kontaktowych. Warto również znaleźć miejsce na logo firmy. Niech żadne przeszkody nie będą dla Ciebie dołujące. Brnij do przodu i pokaż, że dla chcącego nic trudnego! Gotowy projekt ulotek zostanie przez nas profesjonalnie wydrukowany i dostarczony pod adres podany w formularzu.
Czytaj więcej
Pokaż:

PRAWIDŁOWY ZAWRÓT GŁOWY

Odzyskaj swoje życie, firmę, stań na nogi! Pokaż, że ten, kto zaczyna może więcej! Nigdy się nie poddawaj! Jeśli marzysz o tym, by Twój biznes był czymś, o czym od zawsze marzyłeś, postaw na autoprezentacyjny sposób poinformowania o sobie, dzięki któremu świat rtv i agd nie będzie już dla nikogo żadną tajemnicą. Świat elektroniki? Pralnia? Dystrybucja sprzętów? Nie ważne, czym się zajmujesz, ważne, jak to wypromujesz – do dzieła!

CZYSTE ZASADY GRY

Marząc o doskonale prosperującej firmie, powinieneś pomyśleć o trafnej reklamie. Co powiesz na ulotkę reklamową, która pozwoli Tobie sprostać wymaganiom rynku i sprawić, że świat zacznie kręcić się całkiem nowym, lepszym rytmem? Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się rtv i agd, prowadzisz pralnię bądź jesteś dystrybutorem sprzętów elektronicznych, ta ulotka będzie strzałem w dziesiątkę. Spróbuj odnieść sukces i sprostaj niezwykłym zadaniom, które każdy dzień będzie niósł razem ze sobą. Autoprezentacja może pomóc – nastaw się na zwycięstwo i stwórz rzeczy niezwykłe.

GRA O WYSOKĄ STAWKĘ

Niektórzy muszą prać brudne pieniądze, by dorobić się własnych funduszy – Ty jednak w poczciwy sposób pniesz się po szczeblach kariery sam, dzięki czemu zyskujesz renomę, dbasz o wizerunek i stawiasz na małe zwycięstwa. Jeśli z łatwością pokonujesz przeciwności losu, z taką samą łatwością i prężnością pokonasz konkurencję na rynku. Postaw wszystko na jedną kartę i pokaż światu, kto rządzi królestwem RTV – jeśli zatem jesteś dystrybutorem sprzętu, prowadzisz zakład naprawy rtv i agd bądź posiadasz pralnię, motyw z prostym, geometrycznym sprzętem będzie strzałem w dziesiątkę! Postaw na sukces – on już Cię czuje!

CHŁODNO, CHŁODNIEJ I NAJCHŁODNIEJ

Projekt przygotowany z myślą o sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Sprawdzi się również do promowania usług (naprawa urządzeń RTV i AGD). Ulotka przemawia swoją prostotą, dzięki czemu pozwala na zamieszczenie w niej wszystkich niezbędnych treści. Dane adresowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części. Druk posiada dwie strony.

PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ DZIĘKI SPRZĘTOM AGD

Zestawienie w tym druku reklamowym koloru białego z niebieskim budzi skojarzenia z czystością i oczywiście z pomagającymi tę czystość osiągnąć i utrzymać sprzętami AGD. Grafika pralki znajdująca się w centralnym punkcie ulotki sprawia, że druk ten idealnie nadaje się do reklamowania sklepów, które w swej ofercie posiadają duży sprzęt AGD.

ZAPRASZAMY NA SYTE ŚNIADANIE

Dobre, pożywne i zdrowe śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Poranne tosty i świeżo mielona kawa to często niezmiernie istotny, codzienny rytuał. A jak dopełnić tego rytuału? Bez tostera i ekspresu do kawy nie da rady. Ten druk skutecznie poinformuje klientów, gdzie ów sprzęt mogą zakupić.

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

JASNO, PROSTO, KONKRETNIE. OFERTA AGD

Konkurowanie z wielkimi sieciami handlowymi nie jest sprawą łatwą. Jedną z kwestii podstawowych jest mądra reklama – konkretny przekaz, informacja, dominacja treści nad formą. Jeśli w tej branży coś może stanowić o przewadze małych sklepów nad wielkopowierzchniowymi marketami to właśnie wiedza i profesjonalizm sprzedawcy, który o sprzęcie wie wszystko. Biało-niebieska ulotka właśnie do takiego sprzedawcy pasuje.

W LECIE DOBRA LODÓWKA TO PODSTAWA

Wiosna i lato to czas remontów i zmian we wnętrzach polskich domów. Często towarzyszy im również wymiana sprzętów RTV i AGD na nowe, dlatego warto przypomnieć klientom o swoim istnieniu. Najlepiej korzystając z naszego projektu ulotki. Pozwala on bowiem na wyczerpujące przedstawienie Państwa firmy i oferty.

W PROSTOKĄCIE O SPRZĘCIE RTV I AGD

Prostokątna, dwustronna ulotka przygotowana specjalnie z myślą o branży RTV i AGD. Projekt przeznaczony zarówno dla sklepów z artykułami gospodarstwa domowego oraz sprzętem RTV, jak i dla firm świadczących usługi w zakresie naprawy tego typu urządzeń. Klasyczna forma umożliwia łatwy kolportaż oraz szybkie i skuteczne dotarcie do klienta.

JEDEN TELEFON I WSZYSTKO DZIAŁA

Projekt dedykowany sklepom oferującym urządzenia RTV i AGD oraz firmom świadczącym usługi w zakresie naprawy tegoż sprzętu. Ze względu na prostotę i przejrzysty, komunikatywny układ treści, ulotka ta powinna znaleźć się w skrzynce każdego potencjalnego klienta. Klasyczna forma (niewielkie rozmiary) oraz stonowane kolory wyróżniają ten druk wśród setek innych reklam.

PYSZNE TOSTY Z NAJLEPSZYCH TOSTERÓW

Projekt klasycznej w formie ulotki, w którym dominują dwa kolory: żółty (na stronie głównej) i biały (na stronie drugiej). Oferowany druk reklamowy mieści zarówno tekst (strona pierwsza i druga), jak i trzy ilustracje (strona druga). Projekt dedykowany sklepom posiadającym w swej ofercie drobny sprzęt AGD.

KLASYCZNA FORMA I STOSOWANA KOLORYSTYKA

Tekst na dwóch stronach, miejsce na dwie ilustracje na stronie drugiej, komunikatywny znak graficzny (pralka) oraz wyróżnione dane adresowe firmy (trzy osobne pola w dolnej części ulotki) – to najważniejsze zalety tego projektu. Stonowana kolorystyka nie rozprasza klienta, pozwalając mu skupić się na treści.

KOLORY, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Ulotka dedykowana firmom świadczącym usługi w zakresie naprawy i sprzedaży sprzętów RTV i AGD. Wyraziste kolory wyróżniają ją spośród innych ofert. Komunikatywna grafika od razu odnosi do branży, a niewielkie rozmiary ulotki zachęcają do przechowywania jej w domu „na wszelki wypadek”. Gdy dochodzi do awarii – klient wie, że należy znaleźć różową ulotkę i zadzwonić do Państwa firmy.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: