Ulotki - Środowisko i Przyroda - Odnawialne źródła energii
Kiedy planujesz kampanię reklamową swojej firmy, nie może w twojej koncepcji zabraknąć ulotki, ponieważ to wciąż podstawowe i skuteczne narzędzie marketingowe. Ulotka sprawdza się w każdej branży, nie wymaga dużych nakładów finansowych i pozwala na konkretne, kompaktowe przedstawienie swojej oferty. A do tego, zainteresowany odbiorca nie musi nic zapamiętywać, może ją po prostu zabrać do domu.
BŁĘKIT, KTÓRY PRZYCIĄGA
Ulotka w tym formacie i w tej odsłonie graficznej ma kilka zalet i praktycznie żadnej wady. Najwięcej miejsca zajmuje błękitne niebo, które ma mocno przyciągać uwagę i jest w tym bardzo skuteczne. Przemierzając ten błękit docieramy do dolnej części grafiki, gdzie wszystko staje się jasne. Konsument nie musi się domyślać, przekaz jest oczywisty. A przy okazji, duża niebieska przestrzeń jest doskonałym tłem dla eksponowania nazwy firmy i danych kontaktowych. Na drugiej stronie ulotki zmieści się natomiast firmowe motto albo mały katalog usług.
INFORMACJE ZAWIESZONE W POWIETRZU
Dobra reklama opiera się na odpowiednich sugestiach, dlatego zanim się zdecydujesz na wybór właściwej grafiki, która będzie promowała twoją działalność, zastanów się nad swoimi priorytetami. Jeśli więc mocno wierzysz, że twoje usługi z dziedziny alternatywnych źródeł energii mogą zmienić nasze środowisko na czystsze i bardziej przyjazne, spróbuj to pokazać na swojej ulotce. Z naszą propozycją to możliwe, konsumenci szybko zauważą ten przekaz i nabiorą zaufania do podanych w ten sposób informacji, które po prostu wiszą w przejrzystym, czystym powietrzu.
CIEKAWE PROPORCJE DETALI
Ulotka w formacie poziomym z grafiką pełną nieba znacznie różni się od tradycyjnej ulotki, ponieważ naturalnie wymusza inne ułożenie i proporcję detali. Teraz panele i wiatraki nie widnieją na dole, zdominowane przez niebo, a stanowią równorzędny i równoprawny element przestrzeni. Te zupełnie odmienne proporcje oferują inną, ciekawą harmonię i potencjał dla efektownego wyeksponowania nazwy firmy, danych kontaktowych i np. krótkiego katalogu usług czy zakresu oferowanych prac. Dobry i dobrze podany przekaz ideowy oraz reklamowy.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu