Ulotki online Strona 4

Pokaż:

DOBRE PROPORCJE, DOBRE EFEKTY

Kompozycja pionowa dwóch mocno kontrastujących barw oraz wąski format, to dwa elementy, które sprawiają, że nasz szablon na ulotkę DL prezentuje się bardzo nowocześnie. To reklama z dobrymi proporcjami, bo symbol naprowadzający na tematykę zajmuje mało miejsca, natomiast sporo go pozostaje na podanie danych kontaktowych i innych treści informacyjny. Można także wyeksponować odpowiednio nazwę firmy lub imię i nazwisko specjalisty. Wszystko to sprawia, że ulotka jest ciekawa, ale także przyjemna do czytania. Dane kontaktowe są dobrze widoczne, a marka łatwo wpada w oko oraz pamięć

REKLAMA W STYLU MEDYCZNYM

Połączenie bieli z ciemnym odcieniem niebieskiego za pomocą prostych linii i paneli to estetyka, która automatycznie przywodzi na myśl branżę medyczną, nawet jeśli na grafice nie ma wizerunku lekarza czy pielęgniarki. Nikogo nie dziwi widok stetoskopu, który logicznie łączy się z tematem. Co ciekawe, ulotka o takim wyglądzie jest łatwo dystrybuowana, bo wiele osób potrzebuje takiej czy innej opieki medycznej, więc chętnie zapozna się z ofertą. Jeśli wasza oferta będzie miała profil pasujący potrzebom pacjenta, zachowa ulotkę.

DAJCIE SIĘ LEPIEJ POZNAĆ

Placówek medycznych różnego rodzaju jest na rynku wiele, ale wiele osób przypuszcza, że to przecież jest branża, która nie musi się reklamować. To jednak nieprawda. To zagęszczenie podmiotów sprawia, że panuje spora konkurencja. I choć wiadomo, że pacjenci do was i tak trafią jeśli zostaną skierowani albo sami zauważą jakąś zdrowotną potrzebę, to jednak warto za pomocą choćby zwykłych ulotek, dać się im poznać. To jest w dobrym tonie, bowiem w ten sposób dostarczamy też ważne informacje konsumentom czy też docelowym pacjentom

ESTETYKA SPÓJNA Z UROKIEM KWIATÓW

Podłużna forma ulotki w formacie DL to możliwość ciekawego ułożenia elementów graficznych oraz treści, która ma trafić do konsumentów. To format, który w sposób dość dynamiczny i skuteczny oddaje przekaz i celnie trafia do ich pamięci. Tu postawiliśmy na przykucie uwagi pięknem kwitnącej jabłoni oraz polem tekstowym w ciekawym odcieniu, który do tych kwiatów ładnie nawiązuje i podkreśla ich urodę. W takiej oprawie twoja treść na pewno zdobędzie serca klientów i przekona ich, że naprawdę wiecie jak upiększyć ich otoczenie z wykorzystaniem darów natury.

KORZYSTAMY Z OCZYWISTEGO PIĘKNA

W twojej branży najważniejsza jest natura i piękne rośliny, które nam podarowała. Dlatego też praktycznie w każdej grafice reklamowej dla takich firm można zobaczyć motywy roślinne różnego rodzaju. Nie będziemy tego zmieniać, bo po co? Chcemy jednak zaoferować wam wzór, który powstał ot tak, z użyciem zdjęcia, na którym utrwalono ulotny obrazek. Kwitnąca jabłoń to widok nietrwały, ale uroczy, warto więc było zrobić z niego użytek. Powstała świetna grafika reklamowa, która urzeknie wszystkich, a uznanie zdobędzie swoją naturalną prostotą.

URODA REKLAMY Z ENERGIĄ NATURY

Niektóre motywy przewodnie sprawiają, że nie próbujemy za wiele kombinować z przeróbkami tylko poprzestajemy na dobrych zdjęciach przedstawiających naturę i wtedy powstają graficzne perełki. To jedna z nich. Lekkie zbliżenie na gałęzie kwitnącej jabłoni, gdzie tylko pierwszy plan jest wyraźny. Do tego pole tekstowe z kolorze korespondującym z tymi pięknymi, ale ulotnymi kwiatami. Całość zwiewna, eteryczna, ale bardzo energetyczna i zachęcająca do zapoznania się z treścią ulotki. Energia natury dodaje energii marketingowi.

NIBY NIEWIELE, ALE Z ENERGIĄ

W procesie tworzenia grafik reklamowych musimy pamiętać o różnych aspektach, a jednym z nich jest kategoryczne unikanie chaosu wizualnego. Pamiętamy wszyscy wcześniejsze reklamy, gdzie ilość bodźców przerastała dwukrotnie przekaz. Wszystkim się wydawało, że dotarcie do konsumenta zapewnia tylko krzykliwa reklama. Teraz wiemy, że nie tędy droga, dzięki temu tworzymy wzory takie jak ten. Pełen minimalizm, jedna paleta barw, dużo bieli i wąski format ulotki, a ile w tym dynamiki, stylu i jednocześnie silnego przekazu. Każdy doceni ten nowoczesny design.

POŁĄCZENIE HARMONII Z MODĄ

Żeby powstała reklama, która przyciąga konsumentów, ale nie na ułamek sekundy a na dłuższą chwilę, trzeba się trochę postarać. Musi powstać wzór, który sprawi, że potencjalny klient zainteresuje się przekazem. Do tego jest potrzebny szablon atrakcyjny wizualnie, osadzony w modowych trendach i przyjemny dla oka czyli np. uporządkowany w zakresie ilości detali i kolorów. Mamy dla ciebie taką właśnie grafikę, gdzie spotykają się różne odcienie niebieskiego i biel, czyli wzorzec zaczerpnięty z natury. Jest tu dobry balans i harmonia.

TAK OPRAWIONA TREŚĆ BUDZI ZAUFANIE

Tworząc dla was tą grafikę mieliśmy jeden cel. Chcieliśmy stworzyć wzór, z którego będzie biła wizualna harmonia i ład. Po co? Żeby zaoferować wam reklamę, która skutecznie wzbudzi zaufanie konsumentów i pozwoli wam powiększyć bazę zadowolonych klientów. Panele graficzne stworzone zostały z geometrycznych detali w kolorystyce z jednej palety. To odpowiada za harmonię i przyciąga uwagę. Białe tło spina całość, daje poczucie czystości i ładu, a przy okazji oferuje doskonałą ekspozycję dla treści. Jest sporo zakresów tematycznych, które idealnie pasują do takiego szablonu.

ULOTKA, KTÓRA ZAJMUJE MAŁO MIEJSCA

Jest wąska, nieduża i śmiało można powiedzieć, że to taka sprytna pozycja kampanii reklamowej. Zmieści się w wielu miejscach przeznaczonych na ekspozycję materiałów marketingowych. Ten format sprawia także wrażenie bardziej nowoczesnego, który zapewnia atrakcyjną formę przekazu. Nasza grafika dla kancelarii prawnej wpisuje się w kształt ulotki DL i prezentuje się bardzo efektownie. Czytelne symbole, odpowiednia, stylowa kolorystyka i dobre proporcje pomiędzy grafiką i polami tekstowymi, to główne atuty tego wzoru.

DUŻO INFORMACJI W DOBREJ OPRAWIE

Prosta, czytelna, a nawet oczywista symbolika, która naprowadza konsumenta na tematykę twojej oferty to chyba najlepszy wybór w przypadku reklamy dla kancelarii prawnej. Tu nie trzeba stroszyć piórek i puszczać oka do klientów, bo też i charakter działalności jest dość poważny. W takiej to tematycznej oprawie wystarczy zadbać o czytelne podanie danych kontaktowych i garści ważnych informacji o ofercie oraz zaletach kancelarii. Dobra oprawa dla tych treści to dowód waszej dbałości o szczegóły, a to dobrze wpływa na wizerunek firmy.

DOBRY PODZIAŁ GRAFICZNY

Myślisz sobie, że ulotka nie jest potrzeba kancelarii prawnej? Zmień myślenie, bowiem rynek tych usług z roku na rok jest coraz bardziej nasycony obecnością kolejnych kancelarii, a to oznacza wzmożone warunki wysokiej konkurencyjności. Warto więc zadbać o choćby minimalną akcję reklamową w postaci ulotek według naszego projektu. Odznacza się dobrym podziałem powierzchni na strefę graficzną i pole tekstowe, w którym z łatwością zmieścisz informacje o twoich usługach w pigułce i oczywiście kluczowe dane kontaktowe.

REKLAMA CIEKAWIE PODANA

Za pomocą ulotki w formacie DL można reklamować się nowocześnie i lepiej wyeksponować grafikę. W przypadku naszej propozycji dla firm zajmujących się nieruchomościami ten format sprawdza się idealnie, jakby został specjalnie do tego stworzony. Detal ozdobny i jednocześnie wywołujący skojarzenia z charakterem oferty ma dolne położenie, natomiast większa, górna część to pole tekstowe całkiem sporych rozmiarów. Spokojnie zmieszczą się tam wszystkie ważne informacje i ekspozycję nazwy twojej firmy.

SUBTELNA DOMINACJA GRAFIKI

To odmiana ulotki, która jest nastawiona na zwiększone przyciąganie wzroku konsumentów za pomocą bodźców graficznych. Dlatego dekor złożony ze skośnie ujętych wieżowców wysuwa się tu trochę na pierwszy plan. Zabieg ten przykuwa wzrok, ale nie dominuje całkiem powierzchni ulotki. Pozostaje tutaj sporo miejsca na ekspozycję logo i nazwy firmy oraz danych kontaktowych. Zmieszczą się także inne informacje, na przykład opis oferty zalet firmy, bo do dyspozycji jest przecież jeszcze rewers druku. Taka lekka dominacja graficzna dobrze sprawdza się w praktyce.

DOBRA REKLAMA TO DOBRE PROPORCJE

Jednym z ważnych aspektów, o którym zawsze pamiętamy podczas tworzenia kolejnych wzorów jest zachowanie odpowiednich proporcji. To bardzo ważne dla odpowiednio wyważonego przekazu. Nasza propozycja jest takim przykładem harmonijnego ułożenia grafiki względem pola tekstowego i dzięki temu możemy cię zapewnić, że spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony potencjalnych klientów. Przykuwają tu uwagę nowoczesne domy przedstawione w bardzo ciekawy sposób, ale i sama treść ulotki jest bardzo dobrze wyeksponowana.

NADAJ REKLAMIE NOWOCZESNĄ FORMĘ

Na pierwszej stronie od góry duże logo twojego studia albo twoje imię i nazwisko. Potem dane kontaktowe i na dole ciekawa grafika ze starymi aparatami fotograficznymi. Dzięki temu odbiorca skupia się na twojej firmie, utrwala w głowie jej nazwę i ogólną lokalizację. Druga strona od góry patrząc to powtórzenie ciekawej grafiki i garść dodatkowych informacji, które przeczyta osoba zainteresowana tematem i zainspirowana niebanalnymi rysunkami. Tak działa nasza propozycja na ulotkę w formacie DL, która skutecznie wypromuje działalność twojego studia.

ZMIENIAMY PROPORCJE

Te na korbkę, tamte na pstryczek, a wszystkie już dawno wyszły z użytku. Leżą pewnie w każdym studiu fotograficznym jako pamiątka dawnej techniki albo dlatego, że sprzęt fotograficzny zawsze był bardzo kosztowny i nikt nie ma śmiałości go wyrzucić. Spróbowaliśmy zrobić z tego atut i powstała reklama dla salonu fotograficznego z tradycjami. W zasadzie większą część ulotki zajmują motywy graficzne, ale o to właśnie chodziło. Widać tu pasję, doświadczenie w zawodzie i znajomość fachu od podstaw, a to ma wielką siłę przyciągania.

NIESTANDARDOWA REKLAMA

Reklamy dotyczące studia fotograficznego są zwykle dość standardowe. Chodzi o to, żeby zaprezentować swój kunszt zawodowy, a więc główną rolę grają zdjęcia. My wyszliśmy z założenia, że nie jest to konieczne. Można przecież założyć, że na swoim fachu po prostu się znacie i tyle. Postawiliśmy więc na grafikę pełną wcześniej używanego sprzętu, z nadzieją, że te rysunki przykują uwagę klientów i ich zaciekawią. Jeśli masz ochotę spróbować takiego marketingowego eksperymentu i tym przyciągnąć klientów, złóż zamówienie.

DOBRA EKSPOZYCJA LOGO

Pionowa forma ulotki w formacie DL pozwala na bardziej ekspresyjną i nowoczesną ekspozycję imienia i nazwiska specjalisty, którego kancelarię reklamuje. Nasza propozycja graficzna świetnie wpisuje się w tą formę, bowiem jest utrzymana w bardzo modnym dizajnie. Szarości pokazane w betonowym wydaniu są obecnie bardzo trendy, a tutaj wybitnie pasują do charakteru twojej działalności. Na takim tle dobrze wyeksponujesz nazwę kancelarii, podasz dane kontaktowe, a przy okazji także garść przydatnych informacji o zakresie usług.

MODNA, KONKRETNA ULOTKA

Ulotka kancelarii prawnej, radcowskiej czy notarialnej nie musi przyciągać wzroku kolorami ani atrakcyjnymi detalami, powinna za to oddawać w pełni charakter jej działalności. Nasza grafika na ulotkę idealnie wpisuje się w ten klimat, a przy okazji pokazuje, że choć pochłania was zwykle analiza przepisów i spraw klientów, to jednak doskonale orientujecie się także w najnowszych trendach modowych. A to oznacza, że wasza kancelaria jest nowoczesna. To dla wielu klientów jest bardzo ważnym kryterium w procesie wybierania obsługi prawnej.

CIEKAWIE PRZEKAZANE INFORMACJE

Dzięki ulotce reklamowej przekazujecie dane kontaktowe, ale także budujecie wizerunek firmy. Ta grafika sprytnie łączy te dwa aspekty. Jest sporo miejsca na wszelkie informacje, dzięki czemu nie musicie się ograniczać do samych danych kontaktowych. Możecie np. zamieścić zakres usług w pigułce, aby przybliżyć potencjalnemu klientowi jakie ma możliwości. Można także wstawić popularny ostatnio kod QR, w którym ukryty zostanie szerszy opis waszej kancelarii. Klienci zawsze doceniają ciekawie i nowocześnie podane informacje.

DYNAMICZNIE I NOWOCZEŚNIE

Ulotka w formacie DL ma kilka ważnych zalet. Pozwala na ciekawe wyeksponowanie detalu graficznego i logo firmy, a i tak zostaje sporo miejsca na treść. Mało tego, ulotki w tej formie zajmują mniej miejsca, więc łatwiej namówić inne punkty usługowe, żeby można było je tam zostawić. I trzecia sprawa, ulotka DL ma bardziej ekspresyjny, nowoczesny charakter niż inne formaty, dlatego do branży motoryzacyjnej pasuje jak ulał. A kiedy połączyć to z zadziorną grafiką, taką jak ta, to skuteczność reklamy osiąga maksymalny poziom.

PODAJ DANE W DOBRYM STYLU

Nieważne czy prowadzisz mały warsztat samochodowy, auto detailing czy komis albo firmę wynajmującą samochody. To szeroko pojęta branża motoryzacyjna, która wywołuje określone skojarzenia i to właśnie na nich powinna bazować skuteczna, efektowna reklama. Mamy więc dla ciebie propozycję ulotki, która przyciągnie i zaciekawi każdego, bo fragment sportowego samochodu to bardzo chwytliwy detal. Kiedy już mamy uwagę konsumenta, czas na stylowo podane dane kontaktowe i informacyjne, a to zapewnia nam czarne pole tekstowe.

JAK REKLAMA TO EFEKTOWNA

Ulotka może mieć różne oblicza. Może być krzykliwa albo całkiem neutralna, sprowadzona wyłącznie do roli informacyjnej. Ale ulotka firmy, która działa w branży motoryzacyjnej to już zupełnie inna liga. Wy musicie się wyróżnić, bo konkurencja jest ogromna, a przy okazji wasza reklama musi być spójna z tym specyficznym „pazurem”, który towarzyszy tematyce waszej działalności. Przygotowaliśmy więc dla was coś adekwatnego czyli chwytliwą, efektowną i charakterną grafikę na ulotkę reklamową. Zaciekawi każdego fana motoryzacji i potencjalnego klienta.

Pokaż: