Wizytówki online Strona 3

Pokaż:

ZAJĘCIA WBREW GRAWITACJI

Żeby wciąż pozyskiwać nowe klientki, które zajrzą na twoje zajęcia i być może zostaną na dłużej, musisz je w jakiś sposób zachęcić. Oczywiście, najważniejszy będzie kontakt bezpośredni, rozmowa i być może obserwacja treningu, ale nie bez znaczenia jest także reklama. My proponujemy ci wizytówki o bardzo oszczędnym, ale też wymownym wyglądzie. Na zdjęciu widać tancerkę, która wykonuje niesamowite figury, tak jakby nie było grawitacji i innych ograniczeń. I to będzie wyróżniać twoja reklamę, pokazanie nieograniczonych możliwości.

OPRAWA SZCZĘŚLIWYCH CHWIL

Każde wesele jest wyjątkowe i każde jest inne. To chwile na tyle uroczyste i ważne, że każda para pragnie, aby zostały zapamiętane przez gości na zawsze. Aby tak było, ważna jest między innymi oprawa wizualna i muzyczna, a to już wasze zadanie. Żeby jednak przyciągnąć do siebie klientów, trzeba się dobrze zaprezentować. Przyczyni się do tego nasza romantyczna i stylowa grafika, która z daleka emanuje pozytywną energią oraz zadowoleniem gospodarzy. Taki przekaz zachwyci wiele par i sprawi, że chętnie skorzysta z Twoich usług. Aby przyciągnąć do siebie klientów, trzeba się dobrze zaprezentować. Przyczyni się do tego nasza romantyczna i stylowa grafika, która z daleka emanuje pozytywną energią oraz zadowoleniem gospodarzy. Taki przekaz zachwyci wiele par i sprawi, że chętnie skorzystają z twojej oferty.

POKAŻ SIĘ W WERSJI GLAMOUR

Grafiki uniwersalne na wizytówki mają zwykle szerokie zastosowanie, niemniej jednak zawsze zamykają się w jakiejś grupie tematycznej. Tu prezentujemy bardzo ciekawy i efektowny wzór, który sprawdzi się w przypadku każdej branży bazującej głównie na damskiej części klienteli. Różowy marmur ze złotymi dodatkami z pewnością przyciągnie uwagę każdej estetki i pozwoli od samego początku zbudować odpowiedni wizerunek twojej firmy. Styl glamour sprawdzi się idealnie.

PEŁEN RELAKS? TYLKO U WAS!

Działasz w szeroko pojętej branży spa&wellness i poszukujesz grafiki na swoje wizytówki i inne materiały reklamowe? Mamy dla ciebie wyjątkową propozycję. To grafika, która jest ewidentną zapowiedzią pełnego relaksu, odnowy, poprawy wyglądu i innych zalet zabiegów z tego zakresu. Dzięki takiej wizytówce, możesz już na samym wstępie przyciągnąć klientki, które zawsze zwracają uwagę na wszelkie aspekty estetyczne.

ZAPOWIEDŹ UDANEJ IMPREZY

Uniwersalna grafika dla firmy z branży rozrywkowej, organizującej wszelakiego rodzaju imprezy. Błyszczące balony i konfetti sprawiają, że wizytówka ma charakter prestiżowy, przez co może przyciągnąć również konsumentów z większymi wymaganiami, ale i grubszymi portfelami. Z taką grafiką zwiększasz swoją grupę docelową potencjalnych klientów. Na białym tle możesz bardzo dobrze wyeksponować dane kontaktowe i hasłowy zakres usług.

Z WAMI NIE MA NUDY

Nasza propozycja dla firmy organizującej imprezy różnego rodzaju to grafika, która z jednej strony przykuwa uwagę modną kolorystyką, a z drugiej jasno pokazuje, że z wami zabawa będzie przednia. Bije z niej pozytywna, rozrywkowa energia, a jednocześnie widać zapowiedź profesjonalnej, uporządkowanej obsługi. To gwarancja, że zapewnisz dobrą rozrywkę na wysokim poziomie organizacyjnym. Natomiast kolory wskazują, że śledzisz też najnowsze trendy modowe.

MOŻNA WAM ZAUFAĆ

Kiedy w grę wchodzi opieka nad nowonarodzonym maleństwem, rodzice stają się o wiele bardziej wyczuleni i mniej ufni jeśli chodzi o opiekę usługową. Dlatego już od samego początku, od najmniejszej wizytówki, trzeba bardzo dbać o swój wizerunek. Nasza grafika przykuwa uwagę i zapada w pamięć, ale także budzi pozytywne emocje i zaufanie. To bardzo ważne, jeśli chcesz rodziców przekonać do swoich usług i zbudować wizerunek profesjonalnej firmy.

NITKA Z PĘTELKĄ I NIE TYLKO

Grafika zawiera różnego rodzaju przybory, które mogą sugerować pracownię krawiecką, wyrób biżuterii lub stylizację ubrań i tym podobne usługi. Wszystko jest w tonacji niebieskiej, która łatwo wpada w oko i na długo pozostaje w pamięci. Korzystając z takich wizytówek na pewno zdobędziesz więcej klientek i tym samym kolejne zlecenia. Wystarczy, że skorzystasz z wygodnego pola tekstowego i podasz wszystkie konieczne dane kontaktowe. Możesz także umieścić tu kod QR, pod którym znajdzie się więcej informacji o twojej firmie.

KLIMATYCZNY HAND MADE

Masz do zaoferowania swoim klientom makramy i inne formy tkane czy plecione w systemie hand made? Musisz się więc pokazać na rynku i sprawić, że twoje dzieła zainteresują wiele osób. Najprostszą i niedrogą formą reklamy jest oczywiście wizytówka, a my zadbaliśmy, żeby jak najlepiej reprezentowała twoją pracę. Widać tu fragment wykonanej makramy, sznurek w motkach, więc każdy domyśli się o co chodzi. Grafika jest pastelowa, przyjemna dla oka, dzięki czemu zawsze spotka się z pozytywnym odbiorem. Wpisz dane kontaktowe i złóż zamówienie.

PROFESJONALNY PORZĄDEK I DUŻY WYBÓR

W aptece najważniejszy jest hermetyczny wręcz ład i profesjonalna obsługa, która zna się na medykamentach. Nie szukając więc oryginalnych, symbolicznych przekazów, postawiliśmy na grafikę, która ukazuje wnętrze apteki, a na drugiej stronie po prostu garść leków. Całość osadzona na białym tle, bo przecież ten kolor najmocniej kojarzy się ze sterylnym porządkiem i oczywiście z apteką. To zdecydowanie reklama czytelna, z prostym przekazem i minimalizmem graficznym oraz wygodnym polem tekstowym na dane kontaktowe.

ZACHĘCAJ KLIENTÓW APETYCZNIE

Dla firm z branży reprezentującej hodowców owoców, skupy, przetwórstwo owocowe i handel w tym zakresie, mamy wyjątkową grafikę na wizytówki. Jest kompletnie nieskomplikowana, bardzo oczywista w swej prostocie i z zupełnie czytelnym przekazem, ale za to jaka efektowna. Soczyste, czerwone truskawki rozsypane na białym tle wyglądają apetycznie i chwytliwie. Taką reklamę każdy zauważy i bardzo łatwo zapamięta. Boczne położenie motywu graficznego sprawia, że zostaje bardzo duże pole na treść, gdzie wygodnie zmieścisz dane kontaktowe i kod QR.

WYTWORNA ZAPOWIEDŹ WYSOKIEJ JAKOŚCI

Wszędzie tam, gdzie nie ma wyraźnych detali przewodnich, które określają rodzaj działalności, można zastosować na wizytówkach grafiki uniwersalne i również osiągać dobre efekty. Tu prezentujemy wzór minimalistyczny, ale jednocześnie wytworny, efektowny i sugerujący ofertę z górnej półki. Dzięki takiej wizytówce łatwo zbudujesz wizerunek firmy prestiżowej i zainteresujesz większą rzeszę klientów oraz kontrahentów. Przecież złoty pył na czarnym tle ewidentnie symbolizuje luksus i wysoką jakość, a to zawsze budzi zainteresowanie.

Z SZACUNKU DO ZASOBÓW NATURALNYCH

Wiele osób utrzymuje się ze zbierania owoców runa leśnego albo po prostu dorabia w ten sposób. Jeśli jesteś jedną z nich, może pora zadbać o reklamę? Przecież w twojej okolicy może być w tym zakresie spora konkurencja. Poza tym, potencjalny klient musi się jakoś dowiedzieć, że masz dla niego smaczną ofertę. Taka wizytówka wiele ułatwia, a nasz wzór łatwo wpada w oko i zostaje w pamięci, więc każdy sięgnie po nią, kiedy będzie mieć smak na jagody. Grafika jest dedykowana dla zbieraczy jagód leśnych, ale doskonale sprawdzi się także w przypadku upraw borówki amerykańskiej.

JESTEŚ NAJBLIŻEJ NATURY

W przypadku leśnika być może reklama nie jest konieczna, bo nie prowadzisz działalności na własną rękę, ale i tak wizytówka na pewno się przyda. W końcu w okolicy gdzie pracujesz jest wiele osób, które mogą potrzebować z tobą kontaktu. Stworzyliśmy wyjątkową grafikę, pełną zieleni, aby podkreślić, żeby bliżej natury już nie można być. A postać leśnika wpatrującego się w przestrzeń przez lornetkę to element, który buduje zaufanie do twojej pracy. Zamów imienne wizytówki i podaj dane kontaktowe. Koszt zakupu niewielki, a przydatność w codziennej pracy nieoceniona.

DARY LASU W WASZYCH RĘKACH

Myślisz sobie, że skup grzybów nie potrzebuje reklamy? A co jeśli w twojej okolicy, w promieniu kilku kilometrów są np. cztery takie punkty? Musisz się wyróżniać, a już sama wizytówka ci w tym pomoże. Można ją dać grzybiarzowi, bo zmieści się w każdej kieszeni albo powrzucać do skrzynek na listy. Zadbaliśmy o prostą i czytelną grafikę, która nie pozostawia wątpliwości w zakresie tematu oferty, a przy okazji jest bardzo przyjemna dla oka. Postawiliśmy na spójną, jesienną kolorystykę, bo przecież to właśnie jesień jest najgorętszym okresem w waszej branży.

POTEM ZOSTAJE TYLKO CZYSTOŚĆ

Rynek usług jest ogromny i bardzo złożony, a wymagania klientów przeróżne, dlatego również dla firmy czyszczącej kostkę brukową znajdzie się odpowiednia nisza. Musisz tylko zadbać o to, żeby o twojej firmie dowiedzieli się potencjalni klienci. Postaw na naszą propozycję wizytówki, z której jasno wynika czym się zajmujecie. Nie będzie niedomówień ani zbędnych pytań, a jedynie konkretne rozmowy o terminach i kosztach usługi. Podaj wszelkie dane kontaktowe i dobrze wyeksponuj nazwę firmy, a na efekty nie będziesz długo czekać.

PREZENTACJA FACHOWCA W AKCJI

Są takie usługi, które można pokazać na reklamie tylko w jeden sposób, po prostu w postaci fachowca przy pracy. To przede wszystkim od razu nasuwa odpowiednie skojarzenia z tematem, ale dodatkowo buduje zaufanie do profesjonalnego wykonania prac. Stworzyliśmy więc grafikę traktującą waszą ofertę wprost, bez zbędnych zdobień i powstała wizytówka czytelna, z bardzo wygodnym polem tekstowym. Umieść tam nazwę firmy, dane kontaktowe, a na drugiej stronie krótki opis oferty. Zapewniamy, że to wystarczy, aby zdobyć klientów.

KWIATOWO ZAPROŚ KLIENTÓW

Wyjątkowa, uniwersalna grafika na wizytówkę każdej firmy, która prowadzi działalność w jakimkolwiek stopniu związaną z kwiatami. To może być hodowla, kwiaciarnia, usługi oprawy kwiatowej na weselach, usługi ogrodnicze itd. Wystarczy wybrać, ładnie wyeksponować w kwiatowej obręczy nazwę firmy, podać dane kontaktowe i zamówić. Wizytówki z takim wyglądem będziesz wręczać z dumą i pełnym przekonaniem co do jakości swojej oferty. Będą dowodem na to, że dbasz kompleksowo o aspekty estetyczne, a to bardzo ważne w twojej branży.

ZAGLĄDASZ W GŁĄB DUSZY

Działania niektórych zawodów czy branż trudno jest ująć w postać graficzną, która byłaby na tyle czytelna, żeby reklamować konkretną usługę. W przypadku psychologa nie jest to zbyt proste, ale wciąż nad tym pracujemy i mamy dla ciebie kolejny, bardzo ciekawy wzór. Jest intrygujący, przyciąga uwagę i nakłania do refleksji, co w przypadku wydruków reklamowych nie jest zbyt powszechne. Ten graficzny przekaz z pewnością zainteresuje odbiorców i przekona wiele osób do twoich usług, a w efekcie sprawi, że przybędzie ci klientów.

CZYSTOŚĆ TO CECHA FLAGOWA

Wizytówka jest najmniejszym wydrukiem reklamowym, ale ten rozmiar absolutnie nie oznacza małych efektów. Przeciwnie, w wielu sytuacjach i branżach wizytówka sprawdza się wyjątkowo dobrze. Jeśli stawiasz na rozwój swojej pralni albo chcesz stworzyć sieć takich punktów, zadbaj o ten najprostszy marketing i zainwestuj w wizytówki z naszym szablonem. Grafika jest nieskomplikowana, ale za to bardzo sugestywna i tym samym, skuteczna. Od razu powoduje właściwe skojarzenia z profesjonalną obsługą i dbałością o czystość jako główną zaletą.

Z DBAŁOŚCI O SERCA

Jak na dłoni widać czym się zajmujesz. Na pierwszy plan wysuwa się symboliczne serce, za nim stoi fachowiec, który oferuje profesjonalną pomoc i opiekę. Taki jasny przekaz jest bardzo ważny, kiedy w grę wchodzi ludzkie życie i obawa o swoje zdrowie. Natomiast czerwone, symboliczne serce to detal, który przykuwa uwagę, pozostaje w pamięci i doskonale uruchamia właściwe skojarzenia. Podaj swoje imię i nazwisko na wizytówce albo nazwę kliniki oraz dane kontaktowe, zamów wizytówki z tą grafiką, a efekty przyjdą szybko.

CIEPŁO, PRZYJEMNIE – ZAPRASZAMY!

Twoi potencjalni klienci albo kontrahenci to osoby, którym bliska jest idea opalania się przez cały rok. To w naszym kraju z jego kapryśna aurą szczególna branża, a korzystanie z solarium od lat nie wychodzi z mody. Trzeba jednak dobrze zaprezentować swoje usługi, a przy okazji możliwości techniczne, więc mamy dla ciebie odpowiednią grafikę na firmowe wizytówki. To szybka sugestia korzystania z porządnego sprzętu do opalania i jednocześnie wiązka dobrej, słonecznej energii na zachętę, co z pewnością zachęci do współpracy z tobą albo skorzystania z usługi.

ZDOBYWASZ DLA KLIENTA OSZCZĘDNOŚCI

Wizytówka musi od pierwszego spojrzenia naprowadzać potencjalnego klienta na temat oferty i od razu wskazywać mu ewentualne korzyści. Oczywiście, kiedy ją wręczasz to wszystko wiadomo, ale chodzi o moment, kiedy konsument wraca myślami do oferty. Wtedy powinien od razu przypomnieć sobie twoją wizytówkę. Zadbaliśmy o to i powstała ciekawa grafika, która łączy widok fachowca przy pracy i ciekawy detal naprowadzający na temat. Kolorowo, ale także konkretnie. Ta wizytówka przyciągnie nowych klientów, którzy szukają oszczędności i fachowca, który je znajdzie, a dodatkowo pomoże budować wizerunek firmy.

TO BĘDZIE PROFESJONALNY AUDYT

Dobra reklama to reklama skuteczna, ale na jej skuteczność składa się kilka czynników. Jednym z ważniejszych i takich, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia reklamy jest właściwe dopasowanie np. wizytówki do specyfiki działania firmy. Mamy przykład. To grafika dla fachowca, który wykonuje audyty energetyczne w budynkach. Szablon w prosty sposób naprowadza na tematykę oferty i zawiera same konkrety, bo i usługa jest bardzo konkretna i techniczna. Sugeruje też pełen profesjonalizm, a to będzie z pewnością najważniejsze kryterium wyboru.

Pokaż: