Wizytówki online Strona 2

Pokaż:

WSZYSTKO GOTOWE DO PRACY

Najlepszym sposobem na zbudowanie wizerunku profesjonalnego usługodawcy jest pokazanie całego arsenału narzędzi, które służą do pracy. To mocno działa na sposób postrzegania firmy i doskonale buduje zaufanie. Grafika wykorzystuje całą masę akcesoriów, które w krawiectwie są niezbędne. Zostały dobrane w harmonijnym ładzie i modnej palecie kolorów, dzięki czemu wiadomo, że to zawodowy krawiec, który śledzi najnowsze trendy.

ZAWSZE ZADBASZ O SAMOCHÓD KLIENTA

Działasz w branży motoryzacyjnej i wiesz jak zadbać o klienta oraz jego samochód? Mamy dla ciebie kapitalną grafikę na wizytówkę firmową. Pasuje zarówno dla myjni, jak i komisu czy warsztatu. Graficzny zarys auta, ciemne tło i tajemniczy dym to detale, które przykuwają uwagę i sprawiają, że wygląd reklamy pozostaje na długo w pamięci. To bardzo ważne, bo właśnie tak zbudujesz i utrwalisz wizerunek firmy w głowach obecnych i przyszłych klientów.

SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU

Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.

SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA

Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.

TURYSTYKA W KAŻDEJ FORMIE

Tworzymy grafiki reklamowe dla firm typowych i nietypowych, praktycznie z każdej branży. Jeśli na przykład jesteś organizatorem wycieczek, które oferują aktywne spędzanie wolnego czasu na wodzie, zachęcamy do skorzystania z tego wzoru. W zasadzie tutaj nie trzeba nic wyjaśniać, klient mający ochotę na taką wyprawę od razu połączy fakty, czyli naszą sugestywną grafikę i twoją ofertę usługową. Zadzwoni, zarezerwuje termin, a jeśli będzie zadowolony, zrobi to ponownie.

TAKSÓWKA MUSI BYĆ WIDOCZNA

Tak, jak powinny być widoczne wasze pojazdy w terenie, tak też twoja wizytówka musi się rzucać klientom w oczy. Ta dość tradycyjna grafika z pewnością zapewni oczekiwane efekty, bo żółty neon bardzo skutecznie zapada w pamięć. Osadzony jest na czarnym tle dla dobrego efektu wizualnego, ale także po to, by wzbudzić zaufanie. Klient na pewno sięgnie po karnecik w razie potrzeby i nawet w nocy poprosi was o transport. Dobra wizytówka firmowa to podstawa w zdobywaniu zleceń.

NA MIEJSCE, NA CZAS

Tak się składa, że kolorem żółtym często posługują się firmy transportowe, pocztowe oraz kurierskie. Przyciąga wzrok, ma optymistyczny wydźwięk, a dodatkowo oznacza pewność siebie i zdecydowanie w działaniu. Czy to nie są cechy kluczowe do profesjonalnego działania na polu dostaw? Z taką wizytówką szybko stworzysz porządny wizerunek firmy, a przy okazji przyciągniesz uwagę konsumenta i zwiększysz swoje szansę na nowe zlecenia.

OGRÓD W DOBRYCH RĘKACH

Niezależnie od tego czy świadczysz usługi ogrodnicze na etapie wykonania albo tylko projektu, czy też masz szkółkę roślin ogrodowych, jesteś człowiekiem, który ma realny wpływ na przestrzeń wokół domów i innych budynków. Sprawiasz, że otoczenie staje się o wiele piękniejsze, więc twoja wizytówka musi być bardzo zachęcająca. Stworzyliśmy ten wariant graficzny właśnie dla ciebie i twoich przyszłych klientów, którzy lubią otaczać się roślinami.

BARDZO ODPOWIEDZIALNA PRACA

Konstrukcje dachowe nie mają dla was żadnych tajemnic, a ta grafika jest najlepszym dowodem profesjonalizmu. Fachowiec na wysokości, w czasie pracy budzi respekt i jednocześnie szacunek. Widok zaawansowanych prac dachowych podkręca efekt dodatkowo. Mając taką wizytówkę zdecydowanie łatwiej zachęcisz klientów do skorzystania z usług swojej firmy, bo grafika wyjątkowo łatwo wpada w oko i zapada w pamięć.

ARTYSTYCZNIE I PRECYZYJNIE

Od specjalisty, który ma wykonać tatuaż oczekuje się dwóch kompetencji. Pierwsza to estetyczne wyczucie i artystyczna pomysłowość, a druga to precyzyjna, pewna ręka. To przecież będzie rysunek na ciele, którego nie da się zmyć. Dlatego grafika, która pokazuje profesjonalistę w akcji to doskonały sposób na zbudowanie zaufania i zachęcenie klienta do podjęcia tej odważnej decyzji czyli wytatuowania swojego ciała.

PRECYZYJNE PODEJŚCIE DO SPRAWY

Należy pamiętać, że wizytówka to dziś nie tylko kartonik z danymi firmy, to jeden z materiałów reklamowych, który ma wpływ na budowanie wizerunku firmy. Dlatego dla każdej branży opracowujemy między innymi grafiki, które wskazują na pełny profesjonalizm. W przypadku serwisu telefonów czy ogólnie elektroniki to bardzo ważna sprawa. Dzięki tej wizytówce klienci chętnie powierzą ci swój sprzęt, który uległ awarii.

OD RAZU ZAPREZENTUJ PRODUKTY

Stolarka okienna nie ma dla was żadnych tajemnic i właśnie taką informację otrzyma potencjalny klient biorąc do rąk wizytówkę z tą grafiką. To także cenny przekaz dla ewentualnych dostawców, którzy będą chcieli nawiązać współpracę. Na białym tle dumnie prezentują się różne rodzaje okien i choć zupełnie nie ma to ścisłego związku z waszą aktualną ofertą ,to z pewnością doskonale buduje wizerunek. Całości dopełniają czytelnie podane informacje kontaktowe i tak właśnie powinna wyglądać kompletna, profesjonalna i skuteczna wizytówka.

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

PREZENTACJA SIŁY SPRZĘTU

W przypadku szeroko pojętej branży budowlanej przekaz reklamowy zawsze powinien mieć konkretny charakter. Tu wszystkie wykonane prace mają postać fizyczną, namacalną i możliwą do zmierzenia. Dlatego na naszej wizytówce grafika jest prosta, może posłużyć dla operatora ciężkiego sprzętu albo symbolizować prace ogólnobudowlane. Wykorzystaliśmy wpadający w oko kolor żółty, ponieważ od lat kojarzy się właśnie ze sprzętem budowlanym. Potencjalny klient na pewno zapamięta tą grafikę i skorzysta z wizytówki przy najbliższej okazji.

SCHŁADZANIE KLIMATU

W naszej ofercie można znaleźć różnego rodzaju grafiki na wizytówki, także takie o bardzo ekspresyjnym, dynamicznym przekazie. To intensywny wzór, z dużą ilością detali i z pazurem, ale właśnie dzięki temu wizytówka zostanie skutecznie zapamiętana. Potencjalny klient szybko zakoduje ją w pamięci i z pewnością błyskawicznie odnajdzie pośród dokumentów albo wizytówek innych firm. Czarne tło świetnie eksponuje zarówno dane kontaktowe, jak i dynamiczny charakter elementów graficznych. Wizytówka, która przyciąga i zdecydowanie zachęca do kontaktu.

KRĘGOSŁUP BEZ ŻADNYCH TAJEMNIC

Wizytówki reklamujące usługi około medyczne zwykle rządzą się określonymi zasadami. Jedną z nich jest używanie kolorów z niebieskiej palety, bowiem właśnie ta barwa kojarzy nam się z nadzieją na poprawę zdrowia. Dlatego w tej grafice postawiliśmy na niebieskie tło. Natomiast detal graficzny w postaci fragmentu kręgosłupa daje wyraźny sygnał, że to właśnie na tej części ludzkiego ciała znacie się najlepiej. Potencjalny pacjent szybko nabierze zaufania i z pewnością skutecznie zapamięta wizytówkę.

MODNE POŁĄCZENIE Z TURKUSEM

Jest wiele obszarów działania, w których liczy się znajomość najnowszych trendów w modzie i wyczucie w tym zakresie. Wszędzie tam, gdzie klient oczekuje takich atutów, warto dbać o wizerunek, a więc również o reklamę. Ponieważ wizytówka często znajduje się na pierwszej linii frontu, to jej wygląd ma ogromne znaczenie. Proponujemy grafikę, która bazuje na modnym połączeniu turkusów z matowym grafitem. Ciekawe, ukośne detale zgrabnie komponują się z bielą, która jest tłem dla danych i jednocześnie przeciwwagę dla ciemnej strefy grafiki.

OŻYWIAJĄCA MOC BŁĘKITU

Biały karnecik, który przecinają jedynie błękitne, ozdobne linie. Pełen minimalizm graficzny, jednak odcień kolorowych detali ma wyjątkowo ożywczą moc. Sprawia, że wzór bardzo skutecznie wpada w oko i zapada w pamięć, dzięki czemu wizytówka ma większe szanse na szybkie wykorzystanie. Ta propozycja z pewnością pozwala na bardzo czytelne przekazanie informacji, a kod QR zdecydowanie powiększa możliwości w tym zakresie. W tym niewielkim kwadracie można zawrzeć opis usług lub produktów oraz zachęcające hasła reklamowe.

OPTYMISTYCZNA BOMBA ENERGII

W naszej ofercie uniwersalnych grafik na wizytówki przeważają formy, które mają bardzo uporządkowany charakter. Ta jest zupełnie inna, ale to nie oznacza, że nieskuteczna. To po prostu grafika, w której jest więcej artystycznego ducha, która oferuje ciepłe barwy i ma w sobie niespotykaną zdolność wywoływania uśmiechu. Doskonale sprawdzi się jako reklama reprezentująca galerię sztuki, studio wizażu, przedszkole, solarium, szkołę surfingu itd. Słowem wszystkie firmy, które swojego wizerunku nie muszą opierać na technicznej pedanterii, a na całkiem innych atutach.

WYKORZYSTAJMY KONTRAST

W prezentowanej grafice nie ma nic skomplikowanego. Wykorzystaliśmy standardowy kontrast pomiędzy czernią i bielą. Jednak dodatek niewielkich seledynowych detali sprawił, że całość nabrała ciekawego charakteru i stała się bardzo wyrazista. Seledynowe elementy ładnie rozjaśniają i ożywiają całość, a przy okazji sprawiają, że wizytówka jest łatwa do zapamiętania. Pola tekstowe dobrze oddzielają poszczególne informacje, dzięki czemu przekaz staje się bardziej czytelny. Natomiast kod QR pozwala na szersze przedstawienie firmy albo produktu.

MINIMALIZM, ALE KONKRETNY

Pracując nad ofertą wizytówek uniwersalnych bierzemy pod uwagę, że poszczególne branże mają określony charakter. Jest wiele dziedzin, gdzie w cenie jest przede wszystkim perfekcja, profesjonalizm i poważne podejście do klienta. Ta grafika jest przykładem idealnej grafiki dla takiego podmiotu. Emanuje minimalistyczną harmonią, przez co nic nie zakłóca przekazu informacyjnego. Grafika budzi respekt swoim uporządkowaniem, ale jednocześnie jej kolory sprawiają, że łatwo wpada w oko. Potencjalny klient od razu buduje w swojej głowie pozytywny wizerunek firmy.

MOC CZERWIENI I KODU QR

Nowoczesne grafiki na wizytówki, które mają charakter uniwersalny, muszą opierać się na dobrym balansie kolorów oraz wielkości detali. Koniecznie muszą pozwalać także na czytelne przekazanie kluczowych informacji, a jednocześnie zawierać jakiś ciekawy element, który przykuwa wzrok. To, co już obecnie jest elementem obowiązkowym to kod QR, umożliwiający dostęp do całej masy informacji o firmie i ofercie, które nie zmieściłyby się na wizytówce. Te wszystkie elementy konieczne ma proponowana tutaj grafika o dużej skuteczności.

MODNE, CHWYTLIWE KOLORY

Jeśli zależy ci na tym, żeby twoja wizytówka mocno wpadała w oko, to prezentowany wzór będzie strzałem w dziesiątkę. Nic tak nie pozostaje w pamięci, jak wyrazisty, barwny element i tutaj w tej roli sprawdza się żółty detal osadzony grafice. Nie przedstawia żadnych informacji, ale za to skutecznie przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Pozwala też szybko namierzyć karnecik pośród innych wizytówek czy w stercie papierów. Tutaj rolę przekazu informacyjnego przejęło pole czarne, które nadaje całości ciekawego charakteru.

DANE DOBRZE UPORZĄDKOWANE

Uniwersalna grafika na wizytówkę dla wielu rodzajów działalności, zarówno z zakresu handlu jak i usług. Na kontrastującym tle znajdują się pola tekstowe oznaczone czytelnymi piktogramami, które szybko naprowadzają na potrzebną informację. To znacznie usprawnia kontakt i pozwala na szybkie działanie. Na białym tle umieszczono kod QR, przy czym z jednej strony został on zestawiony z nazwą firmy. To ułatwia skojarzenie z konkretną marką informacji, które klient czy kontrahent uzyska po odczytaniu danych z kodu.

Pokaż: