Wizytówki online Strona 2

Pokaż:

GRAFIKA, KTÓRA AUTOMATYCZNIE BUDZI RESPEKT

Zarówno konkretny prawnik, jak i cała kancelaria powinien koniecznie budzić u klientów określone wrażenie. Ważne jest tutaj zaufanie, respekt i przekonanie o wiedzy prawniczej na wysokim poziomie oraz doświadczeniu w stosowaniu prawa. Nasze eleganckie połączenie bieli ze szlachetnym granatem oraz harmonijne ułożenie detali to dobry początek budowania takiego wizerunku.

W NAJNOWSZYCH TRENDACH

Tam, gdzie nie potrzebna jest wyraźna symbolika, która naprowadza konsumenta na profil działania firmy, można zastosować ten uniwersalny szablon graficzny na wizytówkę. Modne kolory, lekka forma i dużo miejsca na przejrzyste przedstawienie informacji. Trochę kobieca, lekko artystyczna i na pewno wpada w oko.

DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA

Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.

RETRO GRAFIKA DLA BARBERA

Usługi z tego zakresu mają już bardzo długą tradycję. I chociaż techniki pracy i narzędzia zmieniły się znacząco, to wciąż lubimy te nawiązania do historii. Nasza graficzna propozycja na wizytówkę twojego salonu sprawnie łączy te dwa światy i buduje pozytywny wizerunek firmy z tradycjami i szacunkiem do przeszłości.

KOLORAMI KUSIMY KLIENTÓW

Wizaż, makijaż, manicure i inne zabiegi upiększające to zakres usług, które zawsze bazują na wykorzystywaniu kolorów. Dlatego tworząc dla ciebie tą grafikę postawiliśmy na barwy, ale takie, które przykuwają wzrok. Białe tło symbolizuje higieniczną sterylność usług, a przy okazji świetnie eksponuje grafikę.

SKUTECZNE USŁUGI PORZĄDKOWE

Żeby powstała ładna i skuteczna wizytówka dla firmy sprzątającej warto powołać się na kolory, które automatycznie kojarzą się z czystością. Warto także posłużyć się zdjęciem fachowca w pracy i ujęciem akcesoriów. Do tego odpowiednia ilość miejsca na dane kontaktowe. Nasza grafika ma wszystko, co potrzebne.

ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII

Wizytówka skondensowana niczym pigułka, bo niesie kompleksowy przekaz. Od razu wiadomo, czym zajmuje się twoja firma i wiadomo, że robi to profesjonalnie. Widać, że dzięki proponowanym rozwiązaniom niebo będzie czyste, a ty zyskasz dużo energii. Do tego sporo miejsca na umieszczenie danych, aby klient mógł się szybko skontaktować.

PROFESJONALNE PRACE ZIEMNE

Wielka koparka na wizytówce to bardzo dosłowny przekaz, nie da się mocniej określić swoich usług. To dobrze, bo takie zdjęcie mocno zapada w pamięć i w momencie poszukiwania usług budowlanych w tym zakresie, klient od razu sięgnie właśnie po twoją wizytówkę. Znajdzie czytelnie podany kontakt i zamówi usługę.

SOLIDNY FUNDAMENT CIĘŻKIEJ PRACY

Pokażcie fragment swojej pracy, bo nie ma lepszej reklamy. Wtedy wiadomo, że nie macie nic do ukrycia i chwalicie się swoimi atutami. To doskonały pomysł na wizytówkę, zdjęcie od razu naprowadza klienta na wasze usługi. Pole na dane kontaktowe nawiązuje kolorystyką, więc całość jest bardzo spójna.

O FINANSACH WIEMY WSZYSTKO!

Pracujecie w branży finansowej, od której wiele się wymaga. Klient, który powierza wam swoją księgowość lub doradztwo finansowe musi mieć pewność, że ma do czynienia z profesjonalistami. Ten wizerunek zacznijcie budować od proponowanej wizytówki. Wynika z niej jasno, że o finansach wiecie wszystko.

ZAUFANIE DO DENTYSTY WAŻNA RZECZ

Tworząc tą grafikę mieliśmy jedno założenie, pacjent powinien ją zapamiętać. A kiedy pojawią się problemy z uzębieniem lub ból, szybko odnajdzie ją w pamięci, sięgnie po nią i skontaktuje się z tym gabinetem dentystycznym. Jeśli zależy ci na takim właśnie efekcie, to zapewniamy, że ta grafika działa skutecznie.

GEOMETRYCZNE UPORZĄDKOWANIE DLA PROFESJONALISTY

Uniwersalna grafika w modnych kolorach. Geometryczne kształty zostały ułożone w harmonijnym porządku, a ilość miejsca na informacje jest wystarczająca. Wzór pasuje do wielu branż handlowych i usługowych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nie jest wymagane używanie specyficznej symboliki albo popisywanie się niebanalną kreatywnością.

POGOTOWIE DLA ZMOTORYZOWANYCH

Branża motoryzacyjna jest obszerna, dlatego opracowaliśmy grafikę uniwersalną, która sprawdzi się zarówno w przypadku komisu samochodowego, jak i warsztatu mechanicznego, pomocy drogowej, firmy udzielającej leasingu na auta itd. Dynamiczny wygląd grafiki wpisuje się konwencję branży motoryzacyjnej.

KWIATOWA ZAPOWIEDŹ – USŁUGI BLISKO NATURY

Wesołe kwiaty na białym tle to wzór wizytówki, który od razu wskazuje na charakter świadczonych usług lub sprzedawanych produktów. To może być kwiaciarnia, hurtownia roślin, ale też usługi ogrodnicze czy oprawa kwiatowa wszelkich imprez i eventów. Kwiatowa grafika sugeruje świeżość, a tym samym wysoką jakość oferowanych produktów.

USUWANIE BÓLU TO TWOJA SPECJALNOŚĆ

Proponowana grafika to najlepszy sposób na sugestywny przekaz dla klienta, który potrzebuje pomocy rehabilitanta, masażysty czy lekarza odpowiedniej specjalizacji. Wyraźne wskazanie problemu bólowego w mocnym czerwonym kolorze przy jednoczesnym podaniu ważnych danych kontaktowych w bardzo czytelny przekaz.

TECHNICZNE I KONKRETNE PODEJŚCIE DO PRACY

Wizytówka z tej propozycji przyda się z pewnością hydraulikom, ale nie tylko. Każdy, kto świadczy tzw. usługi „złotej rączki” z pewnością chętnie zamówi ten wzór. Modne, ciemne tło i przeróżne atrybuty wykonywanych prac to przekaz jasny i zarazem przykuwający oko. Klient szybko namierzy taką wizytówkę pośród innych karnetów.

POMARAŃCZOWA ESTETYKA

Pomarańczowa estetyka, Motywy, Klasyczne - Wizytówki Netprint
4 kolory do wyboru
Wszędzie tam, gdzie nie ma wyraźnej symboliki, która identyfikuje konkretną branżę albo w przypadku, kiedy taki przekaz nie jest potrzebny, konieczne jest inne, ale skuteczne rozwiązanie graficzne. Potrzebna jest wizytówka, która „gra” kolorem na tyle skutecznie, żeby klient mógł ją zapamiętać.
Stworzyliśmy dla was uniwersalną, ale jednocześnie wyrazistą grafikę. Nie zakłóca przekazu, a skutecznie wpada w oko i sprawia, że klient mocno i pozytywnie zapamiętuje waszą firmę. Duża ilość miejsca na dane i dodatek wyrazistego koloru, w tym tkwi moc tej wizytówki.

PONADCZASOWY WYGLĄD PRAWA

Dla kancelarii adwokackich, radcowskich i innych podmiotów świadczących usługi z zakresu obsługi prawnej przygotowaliśmy elegancką propozycję wizytówek. Odpowiednia symbolika od razu generuje właściwe skojarzenia i sprawia, że wasz potencjalny klient zapamięta ten wzór, a tym samym zawsze szybciej odnajdzie karnet.
Wytworny wygląd całości z pewnością przyczyni się do tworzenia wizerunku kancelarii, która jest w pełni godna zaufania i zapewnia wysoki poziom świadczonych usług. Na naszej stronie sami wybierzecie wariant kolorystyczny i odpowiedni krój czcionki.

WSZYSTKO CO POTRZEBNE DO REMONTU

Jeśli działasz w branży budowlanej, remontowej, geodezyjnej albo świadczysz usługi alpinistyczne, tworzysz kosztorysy i projekty budowlane, oferujesz usługi robót ziemnych itp., ta wizytówka będzie dla ciebie strzałem w dziesiątkę. Ma wszystko, czego potrzeba, żeby zidentyfikować i zapamiętać twoją firmę.
Atrybuty wszelkich prac technicznych z twojego zakresu i żółty kolor, który z jednej strony jest barwą ostrzegawczą, a z drugiej najskuteczniej wpada w oko i wywołuje skojarzenia. Wystarczy dodać odpowiednią dawkę danych i powierzyć nam wydrukowanie karnetów.

FILMOWA KLISZA

Wiadomo, że od branży filmowej przede wszystkim oczekuje się jakości. Niezależnie od tego, czy firma zajmuje się poważną produkcją ekranizacji kinowych, popularnych reklam czy dokumentowaniem wydarzeń rodzinnych bądź eventów.
Nasza propozycja grafiki na wizytówce dla tego typu firm jest kwintesencją skutecznego przekazu. Jasno pokazuje rodzaj branży, przykuwa kolorami i jest ewidentną zapowiedzią pełnego profesjonalizmu. Wystarczy dodać swoje dane, zamówić u nas wydruk, a potem wręczać karnet wszędzie tam, gdzie nadarza się sposobność.

BŁOGI RELAKS

Usługi, które opierają się na pielęgnacji naszych ciał i zabiegach relaksacyjnych powinny wywoływać same pozytywne skojarzenia. Wiadomo, że klienci, którzy są skłonni wydać swoje pieniądze mają konkretne oczekiwania. Nasza grafika jest zapowiedzią błogiego relaksu, poprawy kondycji zdrowotnej i fachowej obsługi.
Pastelowe barwy i widok zrelaksowanej kobiety sprawiają, że automatycznie nabiera się chęci na masaż bądź inny zabieg. Kolorystyka kojarzy się z branżą kosmetyczną, ale także medyczną, co budzi zaufanie i dodatkowo zachęca do skorzystania z oferowanych usług.

GWARANCJA ZYSKU TO WASZA DEWIZA

Pomnażanie pieniędzy należy pozostawić zawodowcom, bo tylko tak można osiągać sukcesy. Jedni o tym wiedzą, a innych należy do tego przekonać. Zacząć należy od wizytówki, która robi dobre wrażenie i niesie przekaz wskazujący na wasze profesjonalne podejście do zarządzania finansami i inwestowania. Tak opracowana grafika zapada w pamięć, bo przecież wszyscy lubią blask pieniądza. Zawiera wyraziste elementy i jednocześnie odpowiednią ilość wolnego miejsca na umieszczenie wszystkich ważnych danych kontaktowych.

NOWOCZESNE TRENDY, PROFESJONALNE WYKONANIE

Salony fryzjerskie bywają różne, mniej lub bardziej profesjonalne. Ale twój jest wyjątkowy. Śledzisz zmieniające się trendy w modzie, szkolisz się z nowoczesnych technik i oferujesz usługi na wysokim poziomie. Wiesz, jak przeprowadzić metamorfozę wizerunkową i skutecznie poprawić kondycję włosów. To wszystko należy przekazać swoim potencjalnym klientom, a najprostszą, najszybszą formą będzie wizytówka ze specjalnie opracowaną przez nas grafiką. Jasno wskazuje na profil działalności, ma modny design i jest dowodem dobrego gustu, a to przecież ważne w tej branży.

CZYSTE POWIETRZE I DOCHODOWE INNOWACJE

Nowoczesna firma, która działa w dziedzinie wykorzystywania alternatywnych źródeł energii powinna mieć odpowiedni wizerunek. Jeśli waszym celem jest rozwój biznesu z wykorzystaniem innowacji technologicznych, ta wizytówka doskonale wpisze się w wasz profil działania. Minimalistyczny design z dużą ilością czystego nieba i światła słonecznego to sugestywny przekaz dla klientów. Od razu wiadomo, że waszą pomocą skutecznie zadbają o środowisko naturalne, a przy okazji zyskają sporą dawkę oszczędności.

Pokaż: