Wizytówki online Strona 10

Pokaż:

ARTYSTYCZNIE I PRECYZYJNIE

Od specjalisty, który ma wykonać tatuaż oczekuje się dwóch kompetencji. Pierwsza to estetyczne wyczucie i artystyczna pomysłowość, a druga to precyzyjna, pewna ręka. To przecież będzie rysunek na ciele, którego nie da się zmyć. Dlatego grafika, która pokazuje profesjonalistę w akcji to doskonały sposób na zbudowanie zaufania i zachęcenie klienta do podjęcia tej odważnej decyzji czyli wytatuowania swojego ciała.

PRECYZYJNE PODEJŚCIE DO SPRAWY

Należy pamiętać, że wizytówka to dziś nie tylko kartonik z danymi firmy, to jeden z materiałów reklamowych, który ma wpływ na budowanie wizerunku firmy. Dlatego dla każdej branży opracowujemy między innymi grafiki, które wskazują na pełny profesjonalizm. W przypadku serwisu telefonów czy ogólnie elektroniki to bardzo ważna sprawa. Dzięki tej wizytówce klienci chętnie powierzą ci swój sprzęt, który uległ awarii.

OD RAZU ZAPREZENTUJ PRODUKTY

Stolarka okienna nie ma dla was żadnych tajemnic i właśnie taką informację otrzyma potencjalny klient biorąc do rąk wizytówkę z tą grafiką. To także cenny przekaz dla ewentualnych dostawców, którzy będą chcieli nawiązać współpracę. Na białym tle dumnie prezentują się różne rodzaje okien i choć zupełnie nie ma to ścisłego związku z waszą aktualną ofertą ,to z pewnością doskonale buduje wizerunek. Całości dopełniają czytelnie podane informacje kontaktowe i tak właśnie powinna wyglądać kompletna, profesjonalna i skuteczna wizytówka.

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

PREZENTACJA SIŁY SPRZĘTU

W przypadku szeroko pojętej branży budowlanej przekaz reklamowy zawsze powinien mieć konkretny charakter. Tu wszystkie wykonane prace mają postać fizyczną, namacalną i możliwą do zmierzenia. Dlatego na naszej wizytówce grafika jest prosta, może posłużyć dla operatora ciężkiego sprzętu albo symbolizować prace ogólnobudowlane. Wykorzystaliśmy wpadający w oko kolor żółty, ponieważ od lat kojarzy się właśnie ze sprzętem budowlanym. Potencjalny klient na pewno zapamięta tą grafikę i skorzysta z wizytówki przy najbliższej okazji.

SCHŁADZANIE KLIMATU

W naszej ofercie można znaleźć różnego rodzaju grafiki na wizytówki, także takie o bardzo ekspresyjnym, dynamicznym przekazie. To intensywny wzór, z dużą ilością detali i z pazurem, ale właśnie dzięki temu wizytówka zostanie skutecznie zapamiętana. Potencjalny klient szybko zakoduje ją w pamięci i z pewnością błyskawicznie odnajdzie pośród dokumentów albo wizytówek innych firm. Czarne tło świetnie eksponuje zarówno dane kontaktowe, jak i dynamiczny charakter elementów graficznych. Wizytówka, która przyciąga i zdecydowanie zachęca do kontaktu.

KRĘGOSŁUP BEZ ŻADNYCH TAJEMNIC

Wizytówki reklamujące usługi około medyczne zwykle rządzą się określonymi zasadami. Jedną z nich jest używanie kolorów z niebieskiej palety, bowiem właśnie ta barwa kojarzy nam się z nadzieją na poprawę zdrowia. Dlatego w tej grafice postawiliśmy na niebieskie tło. Natomiast detal graficzny w postaci fragmentu kręgosłupa daje wyraźny sygnał, że to właśnie na tej części ludzkiego ciała znacie się najlepiej. Potencjalny pacjent szybko nabierze zaufania i z pewnością skutecznie zapamięta wizytówkę.

MODNE POŁĄCZENIE Z TURKUSEM

Jest wiele obszarów działania, w których liczy się znajomość najnowszych trendów w modzie i wyczucie w tym zakresie. Wszędzie tam, gdzie klient oczekuje takich atutów, warto dbać o wizerunek, a więc również o reklamę. Ponieważ wizytówka często znajduje się na pierwszej linii frontu, to jej wygląd ma ogromne znaczenie. Proponujemy grafikę, która bazuje na modnym połączeniu turkusów z matowym grafitem. Ciekawe, ukośne detale zgrabnie komponują się z bielą, która jest tłem dla danych i jednocześnie przeciwwagę dla ciemnej strefy grafiki.

OŻYWIAJĄCA MOC BŁĘKITU

Biały karnecik, który przecinają jedynie błękitne, ozdobne linie. Pełen minimalizm graficzny, jednak odcień kolorowych detali ma wyjątkowo ożywczą moc. Sprawia, że wzór bardzo skutecznie wpada w oko i zapada w pamięć, dzięki czemu wizytówka ma większe szanse na szybkie wykorzystanie. Ta propozycja z pewnością pozwala na bardzo czytelne przekazanie informacji, a kod QR zdecydowanie powiększa możliwości w tym zakresie. W tym niewielkim kwadracie można zawrzeć opis usług lub produktów oraz zachęcające hasła reklamowe.

OPTYMISTYCZNA BOMBA ENERGII

W naszej ofercie uniwersalnych grafik na wizytówki przeważają formy, które mają bardzo uporządkowany charakter. Ta jest zupełnie inna, ale to nie oznacza, że nieskuteczna. To po prostu grafika, w której jest więcej artystycznego ducha, która oferuje ciepłe barwy i ma w sobie niespotykaną zdolność wywoływania uśmiechu. Doskonale sprawdzi się jako reklama reprezentująca galerię sztuki, studio wizażu, przedszkole, solarium, szkołę surfingu itd. Słowem wszystkie firmy, które swojego wizerunku nie muszą opierać na technicznej pedanterii, a na całkiem innych atutach.

WYKORZYSTAJMY KONTRAST

W prezentowanej grafice nie ma nic skomplikowanego. Wykorzystaliśmy standardowy kontrast pomiędzy czernią i bielą. Jednak dodatek niewielkich seledynowych detali sprawił, że całość nabrała ciekawego charakteru i stała się bardzo wyrazista. Seledynowe elementy ładnie rozjaśniają i ożywiają całość, a przy okazji sprawiają, że wizytówka jest łatwa do zapamiętania. Pola tekstowe dobrze oddzielają poszczególne informacje, dzięki czemu przekaz staje się bardziej czytelny. Natomiast kod QR pozwala na szersze przedstawienie firmy albo produktu.

MINIMALIZM, ALE KONKRETNY

Pracując nad ofertą wizytówek uniwersalnych bierzemy pod uwagę, że poszczególne branże mają określony charakter. Jest wiele dziedzin, gdzie w cenie jest przede wszystkim perfekcja, profesjonalizm i poważne podejście do klienta. Ta grafika jest przykładem idealnej grafiki dla takiego podmiotu. Emanuje minimalistyczną harmonią, przez co nic nie zakłóca przekazu informacyjnego. Grafika budzi respekt swoim uporządkowaniem, ale jednocześnie jej kolory sprawiają, że łatwo wpada w oko. Potencjalny klient od razu buduje w swojej głowie pozytywny wizerunek firmy.

MOC CZERWIENI I KODU QR

Nowoczesne grafiki na wizytówki, które mają charakter uniwersalny, muszą opierać się na dobrym balansie kolorów oraz wielkości detali. Koniecznie muszą pozwalać także na czytelne przekazanie kluczowych informacji, a jednocześnie zawierać jakiś ciekawy element, który przykuwa wzrok. To, co już obecnie jest elementem obowiązkowym to kod QR, umożliwiający dostęp do całej masy informacji o firmie i ofercie, które nie zmieściłyby się na wizytówce. Te wszystkie elementy konieczne ma proponowana tutaj grafika o dużej skuteczności.

MODNE, CHWYTLIWE KOLORY

Jeśli zależy ci na tym, żeby twoja wizytówka mocno wpadała w oko, to prezentowany wzór będzie strzałem w dziesiątkę. Nic tak nie pozostaje w pamięci, jak wyrazisty, barwny element i tutaj w tej roli sprawdza się żółty detal osadzony grafice. Nie przedstawia żadnych informacji, ale za to skutecznie przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Pozwala też szybko namierzyć karnecik pośród innych wizytówek czy w stercie papierów. Tutaj rolę przekazu informacyjnego przejęło pole czarne, które nadaje całości ciekawego charakteru.

DANE DOBRZE UPORZĄDKOWANE

Uniwersalna grafika na wizytówkę dla wielu rodzajów działalności, zarówno z zakresu handlu jak i usług. Na kontrastującym tle znajdują się pola tekstowe oznaczone czytelnymi piktogramami, które szybko naprowadzają na potrzebną informację. To znacznie usprawnia kontakt i pozwala na szybkie działanie. Na białym tle umieszczono kod QR, przy czym z jednej strony został on zestawiony z nazwą firmy. To ułatwia skojarzenie z konkretną marką informacji, które klient czy kontrahent uzyska po odczytaniu danych z kodu.

NASTROJOWO I ZACHĘCAJĄCO

Jeśli chcesz zwrócić uwagę klienta na zalety masażu sportowego lub rehabilitacyjnego, na pewno wybierzesz grafikę o innym charakterze. Jeśli jednak twoje usługi oprócz poprawy sprawności ruchowej dają także miłe odprężenie, błogi relaks i czystą przyjemność to nasza nastrojowa wizytówka będzie bardzo trafnym wyborem. Widać tu pasję, profesjonalizm, ale także dbałość o nastrój i klimat usługi, co mocno zachęca.

ARTYSTYCZNA DUSZA Z PAZUREM

Na tej wizytówce sporo się dzieje, ale przecież będzie służyła do reklamowania usług artystycznych, bo do takich zalicza się wykonywanie tatuaży. Pokazujesz na wstępie, że kolory, efektowne grafiki oraz ciekawe i odważne kompozycje to twój świat. A narzędzie do tatuowania odłożyłeś tylko na chwilę, bo zaraz wracasz do klienta. Dużo kolorów, ale biel to wszystko ładnie równoważy i daje szansę na czytelne pokazanie danych kontaktowych.

POD CZUJNYM OKIEM FACHOWCA

To wzór wizytówki, który może wykorzystać serwisant instalacji alarmowych i monitoringu, zarówno tych firmowych, ale także montowanych na domach i coraz częściej także na blokach. Grafika jest czytelna, symbol bardzo rozpoznawalny, a kolorystyka daje sygnał alarmowy i jednocześnie uspokaja, sugerując, że umiecie usunąć każdą awarię. Mała ilość grafiki sprawia, że można przekazać więcej treści informacyjnej.

MIASTO I OKOLICE BEZ TAJEMNIC

Swoją wizytówką musisz przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta, ale także uwieść go swoim profesjonalnym podejściem do promocji oferowanych usług. Nasza grafika robi bardzo dobre wrażenie, jest mocno sugestywna, a soczysta zieleń zachęca i daje nadzieję na intratną transakcję. Graficzny rzut na zarys miasta to znak, że zawsze macie rękę na pulsie i czujecie ten rynek. Automatyczna rekomendacja usług i zachęta do współpracy.

WIZYTÓWKI W PROJEKTOWYM KLIMACIE

Wizytówka architekta powinna pokazywać, że na każdym etapie tworzenia wizji nowego budynku, wasz profesjonalizm jest na najwyższym poziomie. Mamy więc linie sugerujące etap projektowania, dobre proporcje, porządek i przemyślany układ każdego z detali, słowem fachowy ład. Jest też modna kolorystyka, bo przecież projektant jako pierwszy musi poznawać i wyczuwać najnowsze, obowiązujące trendy w modzie, a potem wykorzystywać je w projektach.

DELIKATNA MOC ROŚLIN

Wszelkie firmy, których działalność opiera się na produkcji roślin lub wykorzystywaniu ich w tworzeniu bukietów oraz przeróżnych dekoracji, opierają swoją reklamę na podobnych motywach graficznych. Nasza wizytówka wpisuje się w tą konwencję, my również skorzystaliśmy z urody roślin. Jednak nasza propozycja przykuwa wzrok minimalizmem i delikatnością oraz ciekawym, skośnym położeniem motywów graficznych.

MODNY MINIMALIZM DAJE RADĘ

Jeśli działasz w branży, która nie ma jakiejś charakterystycznej symboliki czy kolorystyki, to jeszcze nie znaczy, że nie możesz mieć ciekawych wydruków reklamowych. Mamy dla ciebie dobrą propozycję graficzną o uniwersalnym charakterze. Modna kolorystyka przykuwa uwagę, a minimalizm w doborze elementów sprawia, że wizytówka jest elegancka i gustowna. Klienci cenią taką reklamę, a ty z przyjemnością będziesz im ją wręczał.

OD RAZU WIADOMO, O CO CHODZI

Branża budowlana to same konkrety. Ciężka praca, często ciężkie warunki pogodowe i do tego oczywiście ciężkie maszyny. Tak samo konkretna musi być grafika reklamowa na wizytówce, którą będziesz wręczać obecnym i potencjalnym klientom. Niech wiedzą, że znasz się na swoim fachu i nic cię nie zaskoczy. Ani pogoda, ani wielkość inwestycji, ani żadne awarie. Konkretna, tematyczna grafika dla konkretnej, profesjonalnej firmy.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

Pokaż: