Wizytówki online Strona 10

Pokaż:

MIASTO I OKOLICE BEZ TAJEMNIC

Swoją wizytówką musisz przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta, ale także uwieść go swoim profesjonalnym podejściem do promocji oferowanych usług. Nasza grafika robi bardzo dobre wrażenie, jest mocno sugestywna, a soczysta zieleń zachęca i daje nadzieję na intratną transakcję. Graficzny rzut na zarys miasta to znak, że zawsze macie rękę na pulsie i czujecie ten rynek. Automatyczna rekomendacja usług i zachęta do współpracy.

WIZYTÓWKI W PROJEKTOWYM KLIMACIE

Wizytówka architekta powinna pokazywać, że na każdym etapie tworzenia wizji nowego budynku, wasz profesjonalizm jest na najwyższym poziomie. Mamy więc linie sugerujące etap projektowania, dobre proporcje, porządek i przemyślany układ każdego z detali, słowem fachowy ład. Jest też modna kolorystyka, bo przecież projektant jako pierwszy musi poznawać i wyczuwać najnowsze, obowiązujące trendy w modzie, a potem wykorzystywać je w projektach.

DELIKATNA MOC ROŚLIN

Wszelkie firmy, których działalność opiera się na produkcji roślin lub wykorzystywaniu ich w tworzeniu bukietów oraz przeróżnych dekoracji, opierają swoją reklamę na podobnych motywach graficznych. Nasza wizytówka wpisuje się w tą konwencję, my również skorzystaliśmy z urody roślin. Jednak nasza propozycja przykuwa wzrok minimalizmem i delikatnością oraz ciekawym, skośnym położeniem motywów graficznych.

MODNY MINIMALIZM DAJE RADĘ

Jeśli działasz w branży, która nie ma jakiejś charakterystycznej symboliki czy kolorystyki, to jeszcze nie znaczy, że nie możesz mieć ciekawych wydruków reklamowych. Mamy dla ciebie dobrą propozycję graficzną o uniwersalnym charakterze. Modna kolorystyka przykuwa uwagę, a minimalizm w doborze elementów sprawia, że wizytówka jest elegancka i gustowna. Klienci cenią taką reklamę, a ty z przyjemnością będziesz im ją wręczał.

OD RAZU WIADOMO, O CO CHODZI

Branża budowlana to same konkrety. Ciężka praca, często ciężkie warunki pogodowe i do tego oczywiście ciężkie maszyny. Tak samo konkretna musi być grafika reklamowa na wizytówce, którą będziesz wręczać obecnym i potencjalnym klientom. Niech wiedzą, że znasz się na swoim fachu i nic cię nie zaskoczy. Ani pogoda, ani wielkość inwestycji, ani żadne awarie. Konkretna, tematyczna grafika dla konkretnej, profesjonalnej firmy.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

WSZYSTKO STAJE SIĘ WIDOCZNE

Każdy pacjent, który się pojawia w gabinecie okulistycznym, liczy na jedno. Na poprawę jakości widzenia. Kiedy wzrok słabnie i pojawiają się problemy, wtedy jedyną szansą do dobre widzenie jest wizyta u dobrego okulisty. Chcieliśmy, aby twoja wizytówka dawała nadzieję już samym wyglądem. To bardzo sugestywna, branżowa grafika, która dla każdego powinna być bardzo czytelna. W przenośni i dosłownie.

MEDYCZNE SKOJARZENIA KOLORÓW

Odkąd wszelkie placówki medyczne, a w tym stomatologiczne zaczęły się pojawiać jak grzyby po deszczu, konsumenci przywykli do pewnych zestawów kolorystycznych, które zwykle zawierają reklamy takich miejsc. Wykorzystaliśmy to i powstała miętowo-biała grafika, która wskazuje na profesjonalną pomoc, wiedzę medyczną i sterylną czystość. Każdy chętnie skorzysta z waszych usług.

WERS I REWERS – PIES I KOT

Biało-czerwone barwy kojarzą się między innymi z pomocą medyczną, ale wykorzystaliśmy też nawiązanie do symboliki energii jing i jang. Efekt odwrócenia na zasadzie awersu i rewersu sprawi, że wizytówka zapadnie w pamięć każdemu posiadaczowi zwierzaka. Jeśli pojawią się problemy zdrowotne u pupila, sięgnie po telefon i zadzwoni właśnie do waszej lecznicy, bo wizytówka dodatkowo budzi zaufanie.

SUGESTYWNA I EFEKTOWNA REKLAMA

Ponieważ na rynku edukacji w zakresie języków obcych, a szczególnie języka angielskiego, panuje ogromna konkurencja, należy zadbać o wizualną oprawę reklamową dla swojej szkoły. Opracowaliśmy specjalną grafikę, która rzuca się w oczy dzięki żywym kolorom i ciekawej, nieco artystycznej wersji brytyjskiej flagi kontrastującej ze śnieżnobiałą bielą. Skutecznie przykuwa uwagę.

PRZYGOTOWANIA DO MONTAŻU W TOKU

Skuteczna reklama to taka, która wykorzystuje grę skojarzeń u konsumentów. A przecież nic tak nie kreuje u nas emocji jak kolorystyka. Niebieski skojarzy się wszystkim automatycznie z wodą, a biel z czystością. Do tego przemyślane ułożenie elementów do montażu instalacji wodnej przywodzi na myśl profesjonalizm, a tym samy doskonałe wykonanie usługi. Klucz do śrub to klucz do sukcesu.

MODNE KOLORY DLA MODNYCH WNĘTRZ

Delikatne, modne kolory i ciekawy szkic wnętrza, które zdecydowanie spełnia warunki obowiązującej mody. Jest dość minimalistycznie, lekko, ażurowo, jednym słowem nowocześnie i trendy. Wizytówka ma sporo miejsca na dane kontaktowe oraz na dużą ekspozycję nazwy waszego salonu meblowego albo zakładu produkcyjnego, który wypuszcza na rynek modne komody, kanapy, szafy itd.

WIZYTÓWKA W STYLU GLAMOUR

Wizytówka ma rolę informacyjną, ale jednocześnie to najmniejsza forma reklamy. Ten mały karnecik ma sporą moc, która może skutecznie przyciągać nowych klientów, przypominać o was stałej klienteli oraz budować określony wizerunek firmy. Przykład? Proszę bardzo, nasza czarno – złota grafika dla salonu lub studia wizażu. Prosta, czytelna, a jednocześnie bardzo elegancka. Sprawia wrażenie luksusowej i klientka właśnie takie wyobrażenie będzie miała o twoim salonie. Trzeba jedynie zadbać, aby potem to wyobrażenie potwierdziło się w rzeczywistości.

MALOWANIE PASTELAMI

Klientki, które zdecydują się na wykonanie makijażu lub inne zabiegi upiększające w twoim salonie, zawsze będą oczekiwały po prostu pięknego wyglądu. Kiedy więc planujesz zakup nowych firmowych wizytówek, skup się na tym, aby były zapowiedzią właśnie takich efektów. Proponujemy ci grafikę, którą zdobi wizerunek kobiety, wykonany z użyciem złocenia, a wykończony akwarelami. Całość bardzo eteryczna, nieco romantyczna i bardzo zachęcająca. Taka wizytówka z pewnością zwróci uwagę i zyska sympatię najbardziej wymagających klientek.

WIDAĆ, ŻE PODĄŻASZ ZA MODĄ

W przypadku stylisty najważniejsze jest stałe podążanie za modą. Żeby móc doradzać klientom w kwestiach wizerunkowych, należy śledzić najnowsze trendy. Trzeba również z dużą starannością dobierać wszystkie elementy, które budują wizerunek firmy. To między innymi materiały reklamowe, w tym również wizytówka. Muszą prezentować się efektownie, ale również modnie. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną. To szablon graficzny w modnych pastelach, nieco artystyczny, a przez to niebanalny. Do tego dodaliśmy złocenia, które świetnie podkręcają cały efekt.

ZACHĘCAMY STYLOWO I WYTWORNIE

Zabiegi w spa to usługi, które można wrzucić do kategorii usług luksusowych. Umówmy się, że większa część klientek trafia do spa niezwykle rzadko. To wymaga wolnego czasu i wydania niemałych pieniędzy. Jeśli więc już klientka zdecyduje się na taki wydatek i zechce oddać się zabiegom w spa, będzie oczekiwać najwyższej jakości. Żeby zapewnić o takim właśnie poziomie usług i zachęcić nowe klientki, warto zacząć do wyglądu samej wizytówki. Nasza propozycja to czarne tło ze złoconymi ornamentami i innymi detalami. Ma bardzo luksusowy charakter.

ORIENTALNE ZAPROSZENIE DO RAJU

Prezentujemy wam wzór wizytówki, który zachwyci wszystkie potencjalne klientki i sprawi, że zapragną sprawdzić osobiście moc zabiegów, które oferujecie. Połączenie różu, bieli sprawia, że grafika jest bardzo kobieca i modna, a złote elementy wnoszą tu powiew luksusu i pięknie podkreślają tło. Tak pięknie podana nazwa i dane kontaktowe to zarówno zachęta do odwiedzenia salonu, jak i gwarancja wysokiego poziomu świadczonych tam usług i ważny element budowania dobrego wizerunku firmy. Czego można więcej chcieć od reklamowej wizytówki?

MODNA KOLORYSTYKA I STYL

Salon kosmetyczny to miejsce, gdzie klientki przychodzą poprawiać swoją urodę. Oczekują więc profesjonalnej obsługi i znajomości najnowszych trendów w modzie, bowiem każde paznokcie czy makijaż muszą być z nimi zgodne. Jeśli więc chcesz przekonać klientki do swojego salonu, musisz zadbać o bieżącą wiedzę o modzie i przekonać panie, że ją posiadasz. Do tego zdecydowanie przyda się wizytówka z grafiką w modnej kolorystyce, taka jak ta. Wzór, który wam prezentujemy ozdobiliśmy dodatkowo złoceniem, które dodaje mu szyku i wytwornego stylu.

ZACHĘCAMY KLIENTKI PASTELAMI

Nie od dziś wiadomo, że dziewczyny kochają złoto. Dlatego też warto postawić na złocenia w przypadku reklamowania usług, które są skierowane głównie do nich. Tu prezentujemy grafikę, która z pewnością zachwyci panie i zachęci je do skorzystania z usług, jakie oferuje twój salon. Na białym tle mieni się pięknie ciekawa grafika, cała wykonana w kolorze złotym. Umieściliśmy tutaj również specjalny złoty pasek, na którym zostanie efektownie wyeksponowana nazwa twojego salonu. Całość ładnie równoważy biel. To wizytówka, która na pewno przyciągnie nowe klientki

SREBRO, KTÓRE PODKREŚLA PRESTIŻ SALONU

Salon spa to synonim dbałości o urodę, a jednocześnie pewnego luksusu. Umówmy się, że niewiele pań bywa tu regularnie co tydzień. Jeśli więc już się uda wygospodarować na zabiegi upiększające trochę czasu i przede wszystkim pieniędzy, wtedy klientki oczekują usługi z najwyższej półki. Na to składają się wszelkie zabiegi, kosmetyki, obsługa i fachowość oraz eleganckie wnętrza. Nasza propozycja graficzna na twoją wizytówkę zapowiada właśnie taki luksus, zachęca pięknymi kolorami i srebrnymi zdobieniami.

PROFESJONALNY BLASK OSTRZA

Fryzjer może na wizytówce firmowej zareklamować swoje usługi w dwojaki sposób. Pierwszy, najbardziej popularny, to wszelkie zdjęcia modeli z pięknymi fryzurami. To oczywiście czytelne i przykuwające wzrok grafiki, ale już nieco oklepane. Drugi sposób jest bardziej minimalistyczny. To po prostu graficznie przedstawione narzędzia fryzjerskie. Nowoczesny, oszczędny design, który również trafia do konsumenta. Ale nożyczki czy brzytwa muszę się prezentować z pazurem, realnie i profesjonalnie, więc postawiliśmy na grafikę srebrzoną.

W REKLAMIE LICZY SIĘ BLASK

Jeśli się tak gruntownie zastanowić to w reklamie najważniejsze jest jej siła przyciągania. A jak tworzy się przyciąganie w reklamie? Konieczny jest jakiś wpadający w oko detal, który po pierwsze zostaje w głowie konsumenta, po drugie stworzy tam odpowiedni wizerunek twojej firmy. Nasza grafika zawiera taki kluczowy element. To złocenia na czarnym tle. Złote linie mają dynamiczny charakter, co nadaje ton całości. Czarne tło i pikowany detal podkręcają efekt i taka grafika na pewno przyciągnie klientów, ponieważ robi duże wrażenie.

PROSTO, ANALITYCZNIE, ALE EFEKTOWNIE

Od biura rachunkowego przede wszystkim wymagamy wiedzy fachowej i rzetelności, ale czy to oznacza, że księgowa nie musi dbać o swoją reklamę? Przeciwnie, na tym rynku panuje ogromna konkurencja. Biura rachunkowe małe i duże wykonują generalnie tą samą pracę, różnić się mogą jedynie jakością usług i terminowością. Ty zadbaj również o to, żeby wyróżnić się z tłumu ładną, chwytliwą reklamą, np. z naszym ciekawym, połyskującym srebrzeniem. Nadal jest zachowany rachunkowy minimalizm, ale z ciekawym dodatkiem.

ZŁOTO KOCHA MIESZKAĆ W HOTELACH

Choć na rynku pojawia się coraz więcej nowoczesnych hoteli w zupełnie minimalistycznym stylu, to jednak wciąż w przewadze jest klasyczny wystrój. W ten styl na stałe wpisane było zawsze złoto w postaci dodatków, wyposażenia czy elementów architektury. Dlatego, nawet jeśli zarządzasz niewielkim butikowym i nowoczesnym hotelikiem, wybierając wzór wizytówki możesz postawić na złoto. Ono zawsze będzie obietnicą wysokiej jakości usług, więc potencjalny klient chętniej zdecyduje się na przenocowanie lub zorganizowanie u was konferencji.

Pokaż: