Wizytówki online Strona 8

Pokaż:

PROSTO, ANALITYCZNIE, ALE EFEKTOWNIE

Od biura rachunkowego przede wszystkim wymagamy wiedzy fachowej i rzetelności, ale czy to oznacza, że księgowa nie musi dbać o swoją reklamę? Przeciwnie, na tym rynku panuje ogromna konkurencja. Biura rachunkowe małe i duże wykonują generalnie tą samą pracę, różnić się mogą jedynie jakością usług i terminowością. Ty zadbaj również o to, żeby wyróżnić się z tłumu ładną, chwytliwą reklamą, np. z naszym ciekawym, połyskującym srebrzeniem. Nadal jest zachowany rachunkowy minimalizm, ale z ciekawym dodatkiem.

ZŁOTO KOCHA MIESZKAĆ W HOTELACH

Choć na rynku pojawia się coraz więcej nowoczesnych hoteli w zupełnie minimalistycznym stylu, to jednak wciąż w przewadze jest klasyczny wystrój. W ten styl na stałe wpisane było zawsze złoto w postaci dodatków, wyposażenia czy elementów architektury. Dlatego, nawet jeśli zarządzasz niewielkim butikowym i nowoczesnym hotelikiem, wybierając wzór wizytówki możesz postawić na złoto. Ono zawsze będzie obietnicą wysokiej jakości usług, więc potencjalny klient chętniej zdecyduje się na przenocowanie lub zorganizowanie u was konferencji.

ODROBINA ZŁOTEGO LUKSUSU

Oferujesz swoim klientom możliwość wypożyczania pojazdów i chcesz zamówić wizytówki, które będziesz mógł wręczać przy każdej nadarzającej się sposobności. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną, która wpadnie każdemu w oko i zostanie w pamięci. To ważne, aby każdy konsument zapamiętał właśnie waszą wypożyczalnię. Kiedy grafika zapadnie w pamięć, zawsze sięgnie po tą wizytówkę i zadzwoni, aby zamówić pojazd u was, nie u konkurencji. Czerwone, mocne detale bardzo przykuwają uwagę, a złocenia sprawiają, że grafika jest bardzo efektowna.

TO PRZECIEŻ TWÓJ KOLOR

Są zawody, do których nasze srebrzone wizytówki pasują zdecydowanie bardziej niż do innych. Jednym z przykładów na pewno może być zegarmistrz. Kiedy rozkładasz przeróżne czasomierze klientów na części pierwsze, naprawiasz je i czyścisz, wtedy ciągle obcujesz ze srebrnym połyskiem stali i innych materiałów metalowych. Dlatego użycie właśnie takiej kolorystyki na szacie graficznej wizytówki nasuwa się automatycznie. Prawda, że trybiki w różnych rozmiarach są bardzo dekoracyjne? I doskonale prezentują się w naszej posrebrzanej grafice.

DZIEWCZYNY LUBIĄ BLASK

Jeśli działasz w branży odzieży ślubnej dla pań, twoje wizytówki muszą być przede wszystkim kobiece i dopracowane. Klientki bardzo zwracają uwagę na takie detale i możesz mieć pewność, że wzór bez wyrazu i charakteru zostanie zlekceważony. Co innego ten piękny, srebrny szkic. Wygląda jak projekt, który dopiero co wyszedł spod ręki mistrza, a srebro sprawia, że jest bardzo bogato i bardzo prestiżowo. Patrząc na taką grafikę każda klientka zapragnie sprawdzić, jaka oferta się za nią kryje. To już połowa sukcesu, resztę pozostawiamy tobie i twoim umiejętnościom handlowym.

DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH

W zasadzie niewiele tu mamy. Niebieskie tło i na nim samotny fotel. Jest za to mnóstwo miejsca na dane kontaktowe, można więc pozwolić sobie na większą czcionkę lub obszerniejsze informacje o firmie. Sam minimalizm wizytówki ma tu jednak swój urok i jest zamierzony. Celowo umieściliśmy tylko jeden efektowny mebel na grafice i dodatkowo podkreśliliśmy go srebrzeniem. To znak, że meble, które oferujesz są naprawdę wyjątkowe. Dopracowane, stylowe, piękne i wygodne. Nasze srebrzenie skutecznie podnosi prestiż twojej oferty.

GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Jeśli szukasz pomysłu na reklamę swojego sklepu z butami albo małej firmy rzemieślniczej, która zajmuje się produkcją obuwia, mamy dla ciebie ciekawy projekt graficzny na wizytówkę. To zwykle pierwsza forma reklamy, w którą inwestujecie na wstępie, więc warto, żeby od samego początku była efektowna i skuteczna. Nasza propozycja to połączenie bieli z klasycznym brązem, który najmocniej kojarzy się ze skórzanym, porządnym obuwiem. Od razu buduje się branżowy klimat. Do tego złocone kontury buta z wysoką cholewką, jako oznaka jakości i klasy.

ZŁOTA REKLAMA DLA JUBILERA

Kiedy projektowaliśmy grafiki ze złoceniami na firmowe wizytówki, jednym ze wzorów, który koniecznie musiał się tu znaleźć był projekt dla jubilera. To przecież tutaj można znaleźć największe nagromadzenie złotych precjozów, więc i złoty kolor na materiałach reklamowych jest wręcz konieczny. Postawiliśmy tym razem na pastelowe i białe tło, oraz delikatne złote detale w postaci łańcuszków. Pięknie połyskują, przyciągają wzrok, a jednocześnie są na tyle dyskretne, że nie zakłócają przekazu informacyjnego na wizytówce.

ELEGANCJA, SZYK, PRESTIŻ, EFEKT

W kategorii wizytówek firmowych ze srebrzeniami nie mogło zabraknąć grafiki dla jubilera, bo byłaby to oferta niekompletna. To przecież branża, gdzie srebro czuje się najlepiej. Nie epatujemy jednak blaskiem, bo przecież nie taka jest rola wizytówki. Musi być czytelna, żeby można było wygodnie odczytać dane kontaktowe i zapamiętać nazwę firmy. Musi też być wytworna i elegancka, bo jubiler kojarzy się z takim właśnie szykiem. Powinna mieć też modny wygląd, by dawać gwarancję biżuterii osadzonej w najnowszych trendach. Nasza grafika ma to wszystko.

NOWOCZESNE IMPREZY TYLKO Z TOBĄ

Ktoś, kto pracuje jako DJ postrzegany jest zawsze jako osoba bardzo nowoczesna. Nic dziwnego, śledzi najnowsze trendy w muzyce i szeroko pojętej rozrywce, zna się na sprzęcie audio najnowszej generacji i sporo podróżuje, a tym samym poszerza swoje horyzonty. Czy więc taki ktoś mógłby wręczyć zwykłą wizytówkę? Nie, tu musi być pazur i musi coś się dziać. Tym razem postawiliśmy na prostą symbolikę, ale jednocześnie na bardzo ciekawą kolorystykę z dodatkiem srebrzeń. Metaliczne błyski to właśnie wizytówka nowoczesnego DJ’a.

KLASYKA, ALE CAŁA W ZŁOCIE

Postawiliśmy na klasykę i bardzo prostą symbolikę. Połączenie brązu z bielą jest obecnie bardzo modne, a jednocześnie eleganckie. To, czy wzór pasuje do muzyki, którą gracie, musicie ocenić sami. My wiemy, że ta wizytówka jest bardzo dobrze postrzegana i popularna. Duże wrażenie robi przede wszystkim fakt, że detal dekoracyjny wykonany jest z użyciem złocenia. To dodaje grafice elegancji i prestiżu, co w przypadku zespołu muzycznego jest nieocenioną korzyścią. Dla potencjalnych klientów to znak, że mogą liczyć na świetną jakość.

Z PIĘKNĄ SALĄ W TLE

Kiedy przyszli nowożeńcy szukają sali, na której odbędzie się impreza weselna, a czasami również sam ślub, szukają tak naprawdę najwyższej jakości. Organizując wesele będą chcieli zachwycić wszystkich swoich gości. Jak wiadomo, obecnie jest cała masa sal weselnych, więc konkurencja spora. Dlatego musisz zachwycić ich od pierwszej chwili, a pomoże ci w tym nasza bardzo szykowna wizytówka. W tle widać udekorowaną salę, a panel na umieszczenie nazwy oraz danych kontaktowych jest w tradycyjnej bieli. Całość podkreślają efektowne złocenia.

WIZYTÓWKA DLA PRESTIŻOWEJ KANCELARII

Grafika, którą mamy tutaj do zaproponowania ma wszystkie konieczne cechy, aby godnie reprezentowała twoją kancelarię i budowała jej pozytywny wizerunek. Jest wykonana w modnych kolorach, co zawsze oznacza, że firma podąża za nowościami. Jest czytelna, dzięki czemu klient wygodnie skorzysta z danych kontaktowych. Jest bardzo sugestywna, bo użyliśmy znanego symbolu. Jest także bardzo elegancka, a dzięki dodanym srebrzeniom stała się w gustowny sposób wytworna i prestiżowa, co świetnie podkreśli wysoki poziom usług kancelarii.

USŁUGI PRAWNE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Szeroko pojęte usługi prawne to zarówno kancelarie adwokackie czy radcowskie, ale także notarialne oraz firmy biorące udział w tworzeniu prawodawstwa w Polsce jako podmioty konsultacyjne. Ich wizerunek musi być nienaganny, musi konieczne budzić szacunek i ogólne zaufanie społeczne. Także reklama w swojej podstawowej formie czyli wizytówka, musi być osadzona w takim właśnie klimacie. Mamy więc dla was specjalną grafikę, która jest elegancka, a dzięki złoceniom także gustownie wytworna. Wpada w oko, ale nie narzuca się krzykliwymi detalami. Jej moc tkwi w prostocie.

PRESTIŻOWA OBSŁUGA PRAWNA

Butelkowa zieleń to kolor, który ostatnio wrócił do łask i dobrze. To piękna, wytworna barwa, która dodaje wytwornego szyku odzieży, wnętrzom oraz materiałom reklamowym, takim jak nasza wizytówka. Jest przy okazji doskonałym tłem dla złotych detali, co skrzętnie wykorzystaliśmy podczas projektowania tej grafiki. Ciekawy kontrast stanowi biała część, która ładnie eksponuje nazwę kancelarii oraz przydatne dane kontaktowe. Całość prezentuje się elegancko, wytwornie, a także budzi respekt i zaufanie.

WYRÓŻNIONE NIERUCHOMOŚCI

Połyskujące srebrem budynki na naszej grafice to zabieg wizualny, który przynosi spore korzyści. Po pierwsze sprawia, że wizytówka wpada w oko i na długo pozostaje w pamięci. Po drugie dodaje twojej firmie prestiżu, bo połysk srebra zawsze powoduje takie skojarzenia. Po trzecie jest dowodem na to, że masz gust i wyczucie, a to na rynku nieruchomości bardzo pożądana cecha. I wreszcie ostatnia, najważniejsza zaleta. Potencjalny klient, który dostanie twoją wizytówkę, będzie miał poczucie, że twoje usługi są na najwyższym poziomie.

GRAFICZNIE, TECHNICZNIE I NA BOGATO

Oprócz grafik uniwersalnych o bardzo artystycznym stylu, mamy w swojej ofercie wzory, które mogą z powodzeniem zastosować również firmy, których działalność ma technicznych charakter. Ten wzór można dopasować do wielu dziedzin, ponieważ geometryczny deseń ma dość neutralny charakter. Natomiast fakt, że wszystkie detale dekoracyjne są złocone sprawia, że wizytówka ma bardzo prestiżowy charakter. To powoduje u potencjalnego klienta poczucie, że będzie miał do czynienia z firmą z wyższej półki i zachęca do kontaktu.

GRAFIKA Z PAZUREM

Uniwersalny szablon graficzny na firmową wizytówkę oparty na czerni i bieli jest zawsze ponadczasowy i modny. Dzięki temu wizytówki z taką grafiką mogą być używane przez długi czas i zawsze się sprawdzą. Tu przedstawiamy wariant niesymetryczny, nieregularny, a dzięki temu nieco artystyczny i jednocześnie zadziorny. Natomiast złocone detale sprawiają, że wizytówka jest także elegancka i bardzo efektowna. Jej prestiżowy charakter to element, który doskonale wpłynie na wizerunek każdej firmy, a u klientów wywoła pozytywne reakcje i chęć współpracy.

PROSTOTA SREBREM PODKREŚLONA

Branż w handlu i usługach oraz wolnych zawodów jest tak dużo, że nie sposób dla każdego wymyślić osobną, efektowną szatę graficzną na wizytówkę firmową ze srebrzeniem. Dlatego też, co jakiś czas będziemy dorzucać do oferty kolejną grafikę uniwersalną. Tu prezentujemy jedną z nich. Utrzymana w bardzo modnej kolorystyce, którą świetnie podkreślają srebrne, proste detale z charakterem. Jest elegancka i prestiżowa, ale jednocześnie niczego nie sugeruje, dzięki czemu pasuje do wielu rodzajów działalności z zakresu handlu i usług.

UNIWERSALNA GRAFIKA W PASTELACH

Wiemy, że bardzo często poszukujecie uniwersalnych szablonów graficznych na wizytówki. Nie mamy przecież w ofercie wzorów tematycznych dla każdej branży, bo to fizycznie niemożliwe. Żeby jednak każdy mógł znaleźć grafikę odpowiednią dla swojej działalności, stale powiększamy ofertę grafik uniwersalnych. Tu kolejna odsłona, tym razem w bardzo modnych, delikatnych pastelach. Detale są tak ułożone, żeby zapewnić dobrą prezentację dla nazwy firmy i danych kontaktowych. Natomiast złocenie nadaje całości wytwornego stylu.

KLIMATYCZNE POŁĄCZENIE

Przedstawiamy kolejną grafikę uniwersalną na wizytówkę firmową. Na czarnym tle umieściliśmy abstrakcyjne, ażurowe motywy. Turkusowy w neonowej odsłonie wygląda, jakby świecił w ciemności. Do tego piękne złocone elementy dla podkręcenia efektu i przełamania mrocznej czerni. Grafika jest magnetyczna, więc bardzo skutecznie wpada w oko i zapada w pamięć. Powoduje zaciekawienie u potencjalnego klienta, a to duży plus. Dzięki złoceniom grafika stała się elegancka i wytworna, co świetnie wpłynie na wizerunek twojej firmy.

PASTELOWA ABSTRAKCJA

Poza typowo branżowymi i tematycznymi grafikami, tworzymy również dla was szablony wizytówek uniwersalnych. Wiadomo, nie sposób zgromadzić w ofercie wzorów dla wszystkich branż i zawodów. Nasza propozycja doskonale sprawdzi się w wielu dziedzinach działania. Chyba prościej byłoby wymienić, do jakich branż nie będzie pasować. Jest osadzona w modnej kolorystyce i ozdobiona efektownymi złoceniami, które przykuwają wzrok. Wzór zdobi wizytówkę dyskretnie i pozwala na czytelne przekazanie danych kontaktowych.

MODNA GRAFIKA ROŚLINNA

Kiedyś czarny kolor nie był w ogóle stosowany w przypadku wizytówek. Obawiano się, że taka kolorystyka może zrażać do marki albo wywoływać złe skojarzenia. Teraz to jeden z modniejszych kolorów w zakresie wydruków reklamowych, dlatego też mamy dla was kilka propozycji czarnych wizytówek. Dla nas czerń ma dodatkową zaletę, doskonale współgra ze złoceniami, które tutaj połączyliśmy dodatkowo z modnym turkusem. Tak powstała bardzo efektowna wizytówka z roślinną grafiką uniwersalną, która pasuje do wielu branż i szybko wpada w oko.

KOBIECO W PASTELACH

Żeby przyciągnąć klientów do skorzystania z usługi albo na zakupy, trzeba ich na początku czymś zachęcić i odrobinę uwieść. Główny element takiego uwodzenia to oczywiście reklama, przy czym warto od początku wiedzieć, jaka jest grupa docelowa, do której będzie skierowana. Jeśli twoja klientela będzie zdominowana przez kobiety, możesz śmiało postawić na tą pastelową wizytówkę z motywami roślinnymi. Piękne, modne odcienie różu i do tego złote liście, czyli kwintesencja kobiecości. Ta wizytówka zachwyci wszystkie klientki i zachęci do działania.

Pokaż: