Wizytówki online Strona 9

Pokaż:

Z TYCH ELEMENTÓW ZŁOŻYSZ INSTALACJĘ

Minimalistyczna wizytówka dla elektryka, bo przecież czego więcej tu potrzeba? Jednokolorowe tło, które daje pozytywne skojarzenia i kontrastujące akcesoria, które zna każdy fachowiec i które wchodzą w skład wielu instalacji. Niby rozsypane, ale patrząc na grafikę konsument ma pewność, że dokładnie wiesz co z tym wszystkim zrobić. Ten cały bałagan nie zakłóca również przekazu informacyjnego, ważne dane są bardzo czytelne.

SOLIDNY FACH, SOLIDNY DACH

Cieśla przy pracy, takiego właśnie widoku oczekuje każdy, kto buduje dom i zleca wykonanie więźby dachowej. Słoneczna pogoda i błękit nieba zapewniają grafice dobrą energię oraz optymistyczne skojarzenia. Całość bardzo zachęcająca do kontaktu, a to pierwszy, najważniejszy krok do zyskania nowego klienta. Nasza propozycja graficzna to idealna reklama dla solidnego fachowca, a dla klienta sygnał, że dobrze wykonana robota to twój priorytet.

DZIEWCZYNY LUBIĄ ZŁOTA BLASK

Salon, który oferuje paniom usługi prowadzące do wizerunkowej metamorfozy musi mieć stylową reklamę. Wizytówka, która jako pierwsza trafia zawsze w ręce potencjalnej klientki powinna być dowodem na waszą znajomość obowiązującej mody w zakresie kolorystyki. Nasza grafika bazuje na modnej, pastelowej mięcie, a złote kropelki ładnie podkreślają całość. Przy okazji wpadają łatwo w oko każdej kobiecie, bo przecież dziewczyny lubią blask złota.

SOLIDNE SPAWANIE

Tworzenie konstrukcji metalowych i solidne łączenie ich elementów wymaga fachowej wiedzy. I pracy takiej, że aż iskry lecą. Ciemne tło i efektowny proces spawania to dwa elementy, które wyróżniają tą grafikę. Taka wizytówka na pewno wpada w oko i zostaje zapamiętana, a to już pierwszy krok do kontaktu z twoją firmą.

RÓWNO UŁOŻYMY BRUK

Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.

ZDROWE STOPY TO PODSTAWA

Zdrowe stopy to podstawa, Zdrowie i uroda, Salon kosmetyczny - Wizytówki Netprint
3 kolory do wyboru
Twoje działania dają ulgę naszym stopom, a przecież zdrowe nogi to podstawa. Zadbaj o wizytówki, które jasno wskazują twoją profesję, ale też sugerują, że profesjonalnie zajmiesz się każdym problemem z tego zakresu. Świeży, limonkowy kolor w tej grafice to sugestia, która jest gwarancją, że od ciebie pacjent wychodzi z lekkimi, zdrowymi stopami.

SAME DREWNIANE HISTORIE

Deski, bale, sztachetki i inne drewniane produkty to wasza specjalność. My się na ty nie znamy, ale za to wiemy, jak reklamować miejsca, które nie oferują produktów o spektakularnym wyglądzie. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która jasno pokazuje wasz asortyment, a przy okazji jest utrzymana w modnych brązach i oferuje sporo miejsca na dane.

KRÓL PSZCZÓŁ I MIODU

Fragment plastra miodu, kilka pszczół i od razu wiadomo, czyja to wizytówka. Prowadzisz pasiekę i oferujesz klientom miód oraz różne specyfiki propolisu? Skorzystaj z tej oferty graficznej i zafunduj sobie wizytówki, które wpadną w oko wszystkim klientom. Chodzi przecież o to, żeby za jakiś czas wrócili do ciebie na kolejne zakupy. A tą grafikę na pewno zapamiętają i kiedy trzeba sięgną po wizytówkę z danymi.

CHŁODZENIE GWARANTOWANE

Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.

GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA

Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.

OCIEPLANIE I OSZCZĘDZANIE W DUECIE

Dobrze ocieplony i wyizolowany budynek to dla właściciela same korzyści. W środku jest zawsze odpowiednia temperatura, a koszty ogrzewania zdecydowanie spadają. Grafika pokazuje po prostu waszą fachową robotę i dzięki temu sprawia, że klient chętnie wam zaufa. Po prostu, dosłowny, zwykły przekaz plus dane kontaktowe i sukces murowany.

ZADBAMY O DACH NAD GŁOWĄ

Dach to kluczowa część każdego budynku. Konieczne jest solidne wykonanie, które będzie zapewniało szczelność, izolację cieplną i bezpieczeństwo. Nasza propozycja graficzna wyraźnie wskazuje, że twoja firma specjalizuje się w wykonawstwie solidnych konstrukcji dachowych. Błękit nieba sugeruje z kolei spokój i nadzieję na fachową realizację.

FACHOWCY OD OGRZEWANIA GAZOWEGO

Plątanina rurek w instalacji to wasz świat, a o ogrzewaniu gazowym wiecie wszystko. My wykorzystaliśmy element waszej pracy do stworzenia nowego wzoru wizytówki, czyli urodę miedzi, z której wykonane są rurki. Świetnie zdobią grafikę, a przede wszystkim swoim niesamowitym blaskiem mocno przykuwają uwagę i zapadają w pamięć. Obok jest sporo miejsca na dane.

INSTALACJA WODNA TO NASZA SPECJALNOŚĆ

Prosta estetyka, bo przecież wiadomo, że hydraulicy nie zajmują się designem. Akcesoria do tworzenia instalacji wodnych od razu sugerują, że znacie się na swojej robocie, a przy okazji fajnie wyglądają na grafice i wpadają w oko. Boczne położenie detalu dekoracyjnego pozostawia dużo miejsca na dane kontaktowe.

KREATYWNY ROZWÓJ TO PODSTAWA

Multikolorowe ślady dziecięcych rąk zwiastują jedno – doskonałą, kreatywną zabawę. Od razu widać, że w twoim przedszkolu na dzieciaki czeka niesamowita energia i wiele ciekawych przygód, ale też możliwość nauczenia się nowych, ciekawych rzeczy. Wizytówka na pewno zaintryguje rodziców każdego malucha.

W ODPOWIEDNICH RĘKACH

Ludzie potrzebują twojej wiedzy i wprawnych rąk, które pomogą usunąć bolesne dolegliwości kręgosłupa lub stawów. Ale rehabilitantów jest dużo, więc trzeba się skutecznie reklamować, aby trafić do klienta. Nasza sugestywna grafika przykuwa oko i sprawia, że potencjalny pacjent od razu wierzy w twoją skuteczność.

PROFESJONALNY SPRZĘT – PROFESJONALNA USŁUGA

Tam, gdzie potrzebny jest ciężki sprzęt i doświadczony operator, pojawia się twoja oferta. Postawiliśmy po prostu na zdjęcie profesjonalnych maszyn, które szybko wpadną w oko i zostaną zapamiętane. Kiedy potencjalny klient będzie szukał takiej usługi, szybko przypomni sobie wizytówkę z żółtą ciężarówką i koparką.

SIŁA TKWI W MOTYWACJI

Wszystko przygotowane, można działać. I taki właśnie przekaz jest tutaj potrzebny, przyszły klient musi czuć, że trafił w dobre ręce. Kluczową rolę gra tutaj także kolorystyka w optymistycznym i energetycznym wydaniu, która zachęci i rozrusza każdego kanapowca, a tobie powiększy rzeszę zadowolonych klientów.

POCHWAL SIĘ SWOIM KUNSZTEM

Jeśli ze swoich słodkich wypieków robisz małe dzieła sztuki to twoja wizytówka nie może być nudna. Pomyśleliśmy, że powinien tu pojawić się piękny, okazały tort, który zachęca i pobudza apetyt i tak też się stało. Przykuwa wzrok i mocno zachęca do kontaktu, a dopasowane tło z dużą ilością wolnego miejsca pozwala na czytelne przekazanie wszelkich ważnych danych firmy.

CZARY MARMUR PASUJE DO WSZYSTKIEGO

To nieprawda, że czarny marmur można skojarzyć wyłącznie z zakładem produkującym nagrobki czy z usługami funeralnymi. To przecież bardzo elegancki i reprezentacyjny surowiec, który gości w wielu wytwornych wnętrzach i zdecydowanie dodaje im prestiżu. I tak też będzie reprezentował twoją firmę na wizytówkach. Dumnie i szykownie.

DELIKATNIE, PASTELOWO I NATURALNIE

Nasze wzory uniwersalne tworzymy tak, żeby prezentowały określony styl, który można dospawać do szerokiej grupy branż. Ta roślinna gra fikana pastelowym tle może reprezentować zarówno kwiaciarnię, miłą kawiarnię czy przytulną restauracyjkę albo salon piękności czy firmę organizującą kursy dla pań. To nasze typy, ale być może znajdziecie dzięki tej grafice więcej inspiracji.

PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE

Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.

GRAFIKA, KTÓRA AUTOMATYCZNIE BUDZI RESPEKT

Zarówno konkretny prawnik, jak i cała kancelaria powinien koniecznie budzić u klientów określone wrażenie. Ważne jest tutaj zaufanie, respekt i przekonanie o wiedzy prawniczej na wysokim poziomie oraz doświadczeniu w stosowaniu prawa. Nasze eleganckie połączenie bieli ze szlachetnym granatem oraz harmonijne ułożenie detali to dobry początek budowania takiego wizerunku.

W NAJNOWSZYCH TRENDACH

Tam, gdzie nie potrzebna jest wyraźna symbolika, która naprowadza konsumenta na profil działania firmy, można zastosować ten uniwersalny szablon graficzny na wizytówkę. Modne kolory, lekka forma i dużo miejsca na przejrzyste przedstawienie informacji. Trochę kobieca, lekko artystyczna i na pewno wpada w oko.

Pokaż: