Wizytówki online Strona 4

Pokaż:

ZAPOWIEDŹ PIĘKNA I RELAKSU

Branża spa&beauty to z jednej strony usługi, które służą poprawianiu urody, ale z drugiej to także zapowiedź błogiego relaksu i odrobiny luksusu. Żeby jednak zbudować na tych oczekiwaniach odpowiedni wizerunek salonu, musisz koniecznie zadbać o stronę wizualną. Zacznij od pięknych wizytówek, które staną się obietnicą prestiżu, profesjonalizmu i spektakularnych zmian urodowych oraz wzbudzą u klientek zaufanie i chęć regularnych powrotów. Zadbaliśmy o to poprzez harmonię barw i detali, a także odpowiednią dawkę piękna.

ZAPROŚ DO ZABAWY KOLORAMI

W zakresie salonów oferujących manicure różnego rodzaju panuje ostra konkurencja, głównie za sprawą ich liczebności. Żeby więc wyróżnić się na tym tle, należy koniecznie postawić na sprytne zabiegi marketingowe, które przyciągną nowe klientki, a obecnym pozwolą spojrzeć na twoje usługi w nowym świetle. Może postawisz na naszą propozycję graficzną na firmowe wizytówki? Prosta forma, minimalizm, ale za to ciekawe zaproszenie do eksperymentów z kolorami. Rozlany lakier w modnym kolorze zachęca i przyciąga, a biel sugeruje profesjonalizm.

PODNOSIMY PRESTIŻ GABINETU

Gabinet stomatologiczny albo nawet centrum dentystyczne to przede wszystkim placówka medyczna, w której każdy obolały pacjent szuka pomocy. Przeważnie to wystarczy, ale jeśli chcesz zbudować bardziej prestiżowy wizerunek swojego biznesu, musisz zadbać o odpowiednio efektowaną oprawę graficzną. Z naszym szablonem na wizytówki to proste, ponieważ dzięki złoceniom i elegancji, która rzuca się w oczy, szybko zrobisz lepsze wrażenie na swoich pacjentach i kontrahentach. Będą wytworne i prestiżowe, ale w bardzo wyważony sposób.

ZAPOWIEDŹ DOBREJ METAMORFOZY

Tworząc dla was grafiki reklamowe na wizytówki i inne materiały promujące wasze firmy, wciąż szukamy ciekawych rozwiązań. Zgodnie z panującą modą staramy się skupiać na prostych rozwiązaniach, ponieważ z czasem okazało się, że to właśnie one mają większą siłę marketingowego przekazu. Dzięki temu powstała ta ciekawa grafika dla firmy remontowej. Nie ma tu natłoku detali, jest tylko efekt malowania ściany wałkiem. Przekaz jest oczywisty, przyciąga wzrok i od razu zapada w pamięć i zdecydowanie powoduje zaciekawienie.

KONKRETNA REKLAMA DLA GEODETY

Żeby zachęcić klientów do kontaktu należy zadbać przede wszystkim o ciekawą wizytówkę. Przygotowaliśmy szablon, który w bardzo sugestywny pokazuje rodzaj usług, które oferujesz. Sprzęt geodezyjny rozstawiony w terenie wyraźnie wskazuje na twój profesjonalizm, a przyjemne plenerowe tło wygląda bardzo zachęcająco. Na tym tle doskonale zaprezentują się twoje dane kontaktowe. Zadbaj o wyraźne wyróżnienie nazwy firmy lub swojego imienia i nazwiska, żeby pozostało w pamięci potencjalnych klientów.

UNIWERSALNOŚĆ PEŁNA WYTWORNOŚCI

Jest wiele rodzajów działalności, które choć przydatne i dochodowe, nie mają żadnych wyjątkowych cech, które można wykorzystać podczas tworzenia reklamy. To jednak nie problem, dla takich firm tworzymy efektowne grafiki uniwersalne. Tu przedstawiamy propozycję w bardzo wytwornym, prestiżowym stylu, która może promować np. kancelarię prawną, agencję projektową albo doradztwo handlowe itp. Doskonale pasje do usług opartych na wiedzy i profesjonalizmie, na stabilnym i rzetelnym działaniu. Wzbudza zaufanie i zachęca do kontaktu.

PRZEKAZ CZYTELNY I EFEKTOWNY

Ładna dykcja i poprawnie wypowiadane głoski to umiejętność, którą jedni mają naturalnie od urodzenia, a inni muszą ją u siebie wykształcić i wyćwiczyć. Jesteś specjalistą w pomocy dla takich osób i na pewno znasz się na swoim fachu, ale warto także zadbać o zachęcającą reklamę twojego gabinetu. Mamy ciekawą propozycję, która za pomocą znaków graficznych zachęca do kontaktu. Wielobarwne literki wyglądają bardzo atrakcyjnie i przykuwają uwagę, co z pewnością przyciągnie do ciebie klientów chcących poprawić jakość swojej wymowy.

ATRAKCYJNE OBLICZE WĘGLA

Często myślicie, że wasza branża nie nadaje się do reklamowania w efektowny sposób za pomocą ciekawych grafik. A my zawsze staramy się wam udowodnić, że każdy temat można dobrze „ograć” graficznie, tak, aby trafić skutecznie do klientów. Handel węglem to może nie jest robota prestiżowa i efektowna, ale przecież liczą się wyniki finansowe i przydatność. Więc wy wykonujcie swoją pracę, a my zadbamy o graficzną oprawę tej działalności. Efekty widoczne są na tej wizytówce, gdzie węgiel gra główną rolę i wygląda całkiem ciekawie.

MEDYK W PRACY BUDZI PODZIW

Osoby, które z jakichś względów poszukują pomocy medycznej, skupione są zwykle na swoim problemie i dojściu do jego rozwiązania. Nie zwracają wtedy uwagi na zbędne, efektowne detale estetyczne, ale wyjątkowo mocno chłoną bodźce nawiązujące do profesjonalnej, godnej zaufania opieki medycznej. Wykorzystaliśmy te najpopularniejsze i najlepiej działające, tj. połączenie niebieskiego z dużą ilością bieli oraz postać medyka w czasie pracy. Specyficzne ubranie i stetoskop nie pozostawiają wątpliwości, resztę dopełni treść.

PASTELE PODBIJAJĄCE SERCA

Obecnie wiemy już, że reklama nie musi koniecznie krzyczeć kolorami, bowiem delikatne barwy również przykuwają nasz wzrok, zachwycają i są skuteczne w sensie marketingowym. Nasza propozycja graficzna na wizytówkę jest tego dowodem. Sprawdzi się w każdej branży związanej z hodowlą czy sprzedażą roślin albo florystyką, aranżacją ogrodów itd., ale może także reprezentować salon kosmetyczny lub inną działalność skierowaną do pań. Jej siłą są delikatne kwiatowe dekory, okalające miejsce na wyeksponowanie nazwy firmy lub twojego nazwiska.

PROFESJONALNE OZDABIANIE CIAŁA

Coraz więcej osób decyduje się na piercing, czyli ozdabianie swojego ciała kolczykami umieszczanymi praktycznie wszędzie poza tradycyjną dziurką w uchu. Za tą modą idzie oczywiście rosnąca liczba salonów oferujących taką usługę. Jeśli więc prowadzisz taki punkt, musisz się liczyć ze sporą konkurencją, a w takich warunkach konieczne staje się użycie skutecznej reklamy. Mamy dla ciebie grafikę na wizytówkę firmową, która bardzo celnie i czytelnie wskazuje tematykę twojej działalności. Jej atut to modna kolorystyka i spora ilość miejsca na treść.

TAK WZBUDZISZ ZAUFANIE KLIENTÓW

Awaria samochodu czy kolizja drogowa to zwykle są sytuacje generujące stres z różnych powodów, także tych związanych z obawami o swoje mienie. Kiedy klient wzywa lawetę, nie odczuwa ulgi i nadal jest pełen obaw. Ale kiedy będzie miał w portfelu twoją wizytówkę z taką grafiką i ją wyciągnie, stres opadnie i pojawi się zaufanie połączone z nadzieją na profesjonalną obsługę. Trzeba więc zadbać o to, by jak największa ilość potencjalnych klientów miała takie wizytówki przy sobie. Wystarczy, że zamówisz odpowiednią ilość, a potem zadbasz o ich dystrybucję.

ZAPREZENTUJ SIĘ OKAZALE

Skupujesz i sprzedajesz palety, a być może, także inne przydatne zasoby? Reklamuj się za pomocą wizytówki z taką grafiką. Prosty, czytelny przekaz czyli zdjęcie palet w pogodny dzień to z jednej strony nic skomplikowanego, a z drugiej przemyślana koncepcja. Ta słoneczna aura oraz widok naturalnego drewna dodają grafice pozytywnego charakteru i sprawią, że klient łatwiej ci zaufa i chętniej nawiąże kontakt. Wizytówka przyciąga wzrok i zapada w pamięć, a przy okazji daje możliwość wygodnego podania danych kontaktowych.

TAJNIKI PODKREŚLANIA URODY

Znasz się na tym, jak dyskretnie i umiejętnie podkreślić kobiecą urodę. Wiesz, jaki wizerunek jest odpowiedni do okazji wieczorowych, służbowych, medialnych itd. Używasz zapewne profesjonalnych kosmetyków, często się szkolisz i śledzisz trendy w modzie. Słowem, zawodowa wizażystka, stylistka, makijażystka. Teraz tylko zamów wizytówki z tą efektowną grafiką i pozwól, żeby o tym wszystkim dowiedziały się nowe klientki. Z taką reklamą na pewno je zdobędziesz, a przy okazji zbudujesz dobry wizerunek i renomę swojego salony.

ZAPEWNIACIE DZIECIOM FRAJDĘ

Jeśli specjalizujecie się w wytwarzaniu przyrządów do dziecięcych fikołków i innych wygibasów, to przyda wam się reklama, która czytelnie naprowadza na temat działania, a przy okazji bardzo przykuwa uwagę. Nasza wesoła, kolorowa grafika całkowicie wpisuje się w tą tendencję, jest bardzo żywa i atrakcyjna dla oka, a przy okazji pozwala na zaprezentowanie jednego z produktów i zachęcenie tym samym klientów do zapoznania się z ofertą. Wizytówka na pewno pobudza do działania i mocno zapada w pamięć.

WYRAŹNA ZAPOWIEDŹ ZMIAN

Rozwój popularności medycyny estetycznej sprawił, że ten rynek stał się niezwykle konkurencyjny. Dlatego każdy gabinet czy rozbudowana klinika muszą się reklamować w zauważalny, efektowny sposób. Tym razem postawiliśmy na przedstawienie kadru, który odwzorowuje fragment zabiegu. Być może widok igły przy ludzkim ciele może kogoś przyprawić o dreszczyk, ale z pewnością sprawi, że wasza wizytówka pozostanie w pamięci potencjalnych klientów i klientek. Czyli, jednym słowem, spełni swoje podstawowe zadanie.

TURKUSOWA WSTĘGA, KTÓRA INTRYGUJE

W naszej ofercie sporo jest grafik uniwersalnych, bo też i ilość branż czy tematów działania jest wiele. Staramy się jednak, aby każda z nich była niezwykle efektowna, modna i sugestywna. Ten wariant to połączenie bieli i czerni, którą oddziela od siebie turkusowa, piękna wstęga. Ten wyrazisty detal zwraca na siebie uwagę i zdecydowanie ułatwia zapamiętanie wizytówki. Biały panel pozwala na bardzo czytelne i gustowne podanie wszelkich ważnych informacji, a czerń nadaje całości mocniejszego charakteru. Taką wizytówkę wręczysz z przyjemnością.

WSZĘDZIE RZĄDZĄ KOLORY

Żyjemy w świecie barw, które zdecydowana większość z nas może podziwiać. Na tej bazie budujemy swoje wyobrażenia, kreujemy przeróżne estetyki, modę i swoje otoczenie. Są też miejsca, które bez barw po prostu nie istnieją, np. studio wizażu, makijażu, salon kosmetyczny itd. Aby to podkreślić stworzyliśmy dla ciebie wizytówkę, która na głębokiej czerni prezentuje piękny, wyrazisty róż, a przy okazji kapitalnie wyeksponuje nazwę salonu lub twoje imię i nazwisko. To grafika, która zachwyci i zachęci nowe klientki do wizyty.

SZEROKA GAMA ZASTOSOWAŃ

Wielokolorowa mozaika trochę w stylu art-deco, która przyciąga mocno wzrok. Po przyjrzeniu widać, że składają się na nią ludzkie postacie. Taki wzór będzie zdecydowanie pasował do wszelkiego rodzaju działalności usługowej skierowanej bezpośrednio do konsumentów. Barwny panel przykuje uwagę i zostanie w pamięci, natomiast sporych rozmiarów, białe pole tekstowe daje możliwość przekazania danych kontaktowych i zakresu usług w sposób niezwykle czytelny. Szablon pozwala na wpisanie tekstu w układzie pionowym albo poziomym.

GWARANCJA PROFESJONALNEJ POMOCY

Wszelkie sytuacje zdrowotne, które wywołują jakiś dyskomfort albo ból, każdy z nas traktuje bardzo osobiście i priorytetowo. Jeśli więc pomyślisz jak potencjalny pacjent gabinetu fizjoterapii, to naszą grafikę na pewno uznasz za niezwykle trafną. Główną rolę gra tu detal przedstawiający człowiek z palącym ogniskiem bólu. Z tego wynika, że ten przypadek zyska w twoim gabinecie status priorytetowy i zostanie natychmiast obsłużony. Czerwony kolor sygnalizuje twoją empatię i świadomość sytuacji, w jakiej znajduje się klient. Ta wizytówka naprowadza go do specjalisty, który ten problem fachowo i szybko rozwiąże.

NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA WIDOCZNOŚĆ

Widoczność na drodze to bardzo ważny aspekt w twojej pracy, bo to przecież dzięki niej zdobywasz większość klientów. Zadbaj jeszcze o widoczność w reklamie, a sukces murowany. Z naszą czarno-żółtą grafiką zbudujesz nową bazę klientów, którzy w razie konieczności sięgną po mały karnecik i wykręcą właśnie twój numer. Grafika bardzo wpada w oko i na bardzo długo pozostaje w głowie. To pierwszy krok do kontaktu, ta widoczność i zakotwiczenie w pamięci oraz dobre skojarzenia, potem już wszystko zależy o realizacji usługi zbudowania relacji z klientem.

TO IDZIE ŚWIEŻOŚĆ

Przekaz najczytelniejszy z możliwych. Specjalistka gotowa do akcji, w pełnym rynsztunku i narzędziami pracy. To sygnał, że wasza oferta zapewnia szybkość realizacji zamówienia przy całkowicie profesjonalnym podejściu. Nie bez znaczenia jest tutaj kolorystyka grafiki, bowiem wszelkie użyte barwy są bardzo energetyczne, ale również orzeźwiające. W połączeniu z białym tłem konsument będzie nabierał przekonania, że po twojej usłudze zostanie we wnętrzach wyraźny powiew świeżości i nieskazitelna czystość. To wizytówka, która świetnie buduje dobry wizerunek firmy.

KWINTESENCJA SMAKU I ZDROWIA

Kiedy produkuje się i sprzedaje naturalną, zdrową żywność, trzeba szczególnie zadbać kompleksowo o wizerunek firmy. Zacznijmy więc od najmniejszej reklamy, od wizytówek. Postawiliśmy tutaj na drewno i prezentację jednego z twoich produktów, ale w zupełnie nie uładzonej formie, w otoczeniu chaotycznie rozrzuconej słomy i piór. To zabieg specjalny, który sprawia, że wszystko wygląda naturalnie, a potencjalny klient nabiera zaufania do jakości takiej żywności. Czy ta reklama oddaje charakter twojej produkcji? Jeśli tak, to z pewnością będzie dobrym początkiem do zwiększenia zadowolonej klienteli.

PROFESJONALNIE I DO CELU

Sytuacja, kiedy nagle samochód ulega awarii albo przydarza się stłuczka to momenty niezwykle stresujące. Wiele osób ma problem z zachowaniem spokoju, zebraniem myśli i podjęciem koniecznych kroków, a jednym z nich jest zawsze usunięcie auta z drogi. Wtedy pod ręką powinna być twoja wizytówka, a wcześniej w głowie klienta powinien zostać jakiś detal, który mu o niej przypomni. Postawiliśmy na pole tekstowe w żywej zieleni oraz dość sugestywny widok auta na lawecie. Wszystko po to, żeby klient szybko sobie przypomniał ten widok i zadzwonił po ciebie.

Pokaż: