Plakaty - Finanse i ubezpieczenia
Kiedy konsument szuka firmy, która zadba o jego finanse, powinien skojarzyć twój plakat reklamowy, który widział gdzieś „na mieście” i przypomnieć sobie nazwę biura.
MINIMALIZM, KTÓRY POPŁACA
Specyfika firm zajmujących się usługami z zakresu finansów narzuca swego rodzaju styl na oprawę graficzną wszelkich materiałów reklamowych. Odbiorca oczekuje tutaj profesjonalizmu, wiedzy i solidności, a więc i reklama musi to odzwierciedlać. Musi budzić zaufanie, z czego zdawaliśmy sobie sprawę oferując wam tą grafikę na plakat. Jest minimalistyczna, skupiona na rzetelnym przekazaniu informacji, ale jednocześnie skutecznie sugeruje tematykę oferty i buduje wizerunek firmy, której można powierzyć sprawę swojego ubezpieczenia.
PEŁNY PROFESJONALIZM
Są cechy, których wszyscy oczekują od pracowników biura rachunkowego. To z pewnością staranność, sumienność, terminowość i bieżąca, fachowa wiedza. Słowem każdy oczekuje pełnego profesjonalizmu, a reklama powinna być jego zapowiedzią. W naszej propozycji wszystkie elementy grają właśnie na taki efekt, od kolorystyki, która jest bardzo stonowana, do detali, które nasuwają potencjalnym klientom odpowiednio pozytywne skojarzenia. Taki plakat przysporzy wam nowych klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.
GRAFIKA DLA SOLIDNEGO UBEZPIECZYCIELA
Dobry ubezpieczyciel ma zawsze aktualną ofertę, skrojoną pod konkretny rodzaj klienta. Ma także najbardziej aktualną wiedzę na temat promocji i nowych możliwości w dziedzinie ubezpieczeń. Dodatkowo dobrze orientuje się w obowiązującym prawie i wie, jak doradzić klientowi w przypadku szkody lub innych problemów. Czemu więc tak dobrze zorientowany w swojej dziedzinie agent ubezpieczeniowy nie mógłby mieć reklamy w najmodniejszych kolorach? Proszę bardzo, modnie, reprezentacyjnie i bardzo efektownie.
REKLAMUJ SIĘ MODNIE I SKUTECZNIE
Posiadanie dobrej i skutecznej reklamy jest ważne, ale składają się na nią różne czynniki. Musi wpadać w oko dzięki grafice oraz w skuteczny sposób zachęcać hasłem i inną treścią. Jednak powinna także wpisywać się w najmodniejsze trendy estetyczne, bo to oznacza, że firma jest nowoczesna, prężnie działa i jest na bieżąco z nowinkami, także w zakresie designu. Proponujemy więc plakat reklamowy, który jest zapowiedzą współpracy z biurem, które nadąża za trendami. To naprawdę działa na konsumentów.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu