Plakaty - Finanse i ubezpieczenia

Kiedy konsument szuka firmy, która zadba o jego finanse, powinien skojarzyć twój plakat reklamowy, który widział gdzieś „na mieście” i przypomnieć sobie nazwę biura.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Swoich finansów nie powierzamy byle komu, niezależnie od tego czy kupujemy polisę czy zlecamy prowadzenie rachunkowości swojej firmy. Oczekujemy wysokich kompetencji, bieżącej wiedzy na temat przepisów, skrupulatności i odpowiedzialności. Nasze wrażenie o firmie powstaje jednak już na widok materiałów reklamowych, więc powinny mieć odpowiednio profesjonalny wygląd. Dlatego przygotowaliśmy dla was duży wybór grafik, które spełniają ten wymóg, a dzięki temu skutecznie zachęcają klienta do nawiązania kontaktu.
Czytaj więcej
Pokaż:

MINIMALIZM, KTÓRY POPŁACA

Specyfika firm zajmujących się usługami z zakresu finansów narzuca swego rodzaju styl na oprawę graficzną wszelkich materiałów reklamowych. Odbiorca oczekuje tutaj profesjonalizmu, wiedzy i solidności, a więc i reklama musi to odzwierciedlać. Musi budzić zaufanie, z czego zdawaliśmy sobie sprawę oferując wam tą grafikę na plakat. Jest minimalistyczna, skupiona na rzetelnym przekazaniu informacji, ale jednocześnie skutecznie sugeruje tematykę oferty i buduje wizerunek firmy, której można powierzyć sprawę swojego ubezpieczenia.

PEŁNY PROFESJONALIZM

Są cechy, których wszyscy oczekują od pracowników biura rachunkowego. To z pewnością staranność, sumienność, terminowość i bieżąca, fachowa wiedza. Słowem każdy oczekuje pełnego profesjonalizmu, a reklama powinna być jego zapowiedzią. W naszej propozycji wszystkie elementy grają właśnie na taki efekt, od kolorystyki, która jest bardzo stonowana, do detali, które nasuwają potencjalnym klientom odpowiednio pozytywne skojarzenia. Taki plakat przysporzy wam nowych klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

GRAFIKA DLA SOLIDNEGO UBEZPIECZYCIELA

Dobry ubezpieczyciel ma zawsze aktualną ofertę, skrojoną pod konkretny rodzaj klienta. Ma także najbardziej aktualną wiedzę na temat promocji i nowych możliwości w dziedzinie ubezpieczeń. Dodatkowo dobrze orientuje się w obowiązującym prawie i wie, jak doradzić klientowi w przypadku szkody lub innych problemów. Czemu więc tak dobrze zorientowany w swojej dziedzinie agent ubezpieczeniowy nie mógłby mieć reklamy w najmodniejszych kolorach? Proszę bardzo, modnie, reprezentacyjnie i bardzo efektownie.

REKLAMUJ SIĘ MODNIE I SKUTECZNIE

Posiadanie dobrej i skutecznej reklamy jest ważne, ale składają się na nią różne czynniki. Musi wpadać w oko dzięki grafice oraz w skuteczny sposób zachęcać hasłem i inną treścią. Jednak powinna także wpisywać się w najmodniejsze trendy estetyczne, bo to oznacza, że firma jest nowoczesna, prężnie działa i jest na bieżąco z nowinkami, także w zakresie designu. Proponujemy więc plakat reklamowy, który jest zapowiedzą współpracy z biurem, które nadąża za trendami. To naprawdę działa na konsumentów.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: