Plakaty - Medycyna
Usługi z zakresu medycyny również potrzebują reklamy, bo na tym rynku panuje duża konkurencja. Postaw na plakat reklamowy, który jest skutecznym narzędziem marketingowym.
WSKAŻE DROGĘ I WZBUDZI ZAUFANIE
Plakat reklamowy można wykorzystać w różnych miejscach i sytuacjach. Może być nie tylko wydrukiem promującym daną firmę, gabinet czy fachowca, a swego rodzaju drogowskazem. Sprawdzi się w ten sposób w najbliższej okolicy oraz w budynkach, gdzie działa więcej firm czy w wielospecjalistycznej poradni. Żeby jednak nie zginął w natłoku elementów otoczenia powinien mieć dobrą, chwytliwą grafikę. Zadbaliśmy o to i mamy dla ciebie propozycję na turkusowym tle. Sugestywny detal podpowiada odbiorcy o co chodzi, a całość zwraca na siebie uwagę przechodniów.
NIBY NIEWIELE, A JEDNAK W SEDNO
Wiemy, jak sprawić, żeby twoja grafika reklamowa była skuteczna. Przede wszystkim bardzo ważne jest dobre dopasowanie charakteru wzoru do rodzaju działalności. Tu proponujemy plakat dla firmy z zakresu medycyny, więc wykorzystaliśmy kojarzoną z nią sterylność. Ona doskonale łączy się z modnym minimalizmem i dlatego powstał plakat, który choć nie oferuje zbyt wielu bodźców wizualnych, to jednak trafia w sedno. Panujący tu wzorowy porządek przykuwa uwagę i pozwala wierzyć, że w waszej placówce panuje właśnie taki klimat.
MASAŻYSTKA W AKCJI
Widok nietypowy, kolorystyka nietypowa, ale w tym właśnie tkwi potencjał tej grafiki reklamowej. Tym razem tło jest czarne, a nie białe lub pastelowe, a masażowi poddaje się mężczyzna. Nie ma standardowych kwiatów, kamieni i innych detali kojarzonych z kobiecym światem spa&beauty. Jest za to efektowna, klimatyczna czerń i masażystka w akcji. To będzie strzał w dziesiątkę czyli reklama, która zachęci mężczyzn do skorzystania z chwili relaksu w twoim gabinecie. Klienci na pewno docenią, że reklamujesz się w ten sposób.
ZAPOWIEDŹ FACHOWEJ POMOCY
Każda branża ma swoją specyfikę, a tym samym inne są także oczekiwania konsumentów. W twoim przypadku osoby zainteresowane ewentualną wizytą borykają się z różnymi dolegliwościami, zwykle ze strony kręgosłupa, mięśni itp. Oczekują więc fachowej pomocy, ulgi w bólu, lepszej kondycji, a przy okazji miłej, empatycznej obsługi. Nasza miła dla oka, harmonijna, pastelowa grafika jasno sugeruje temat i problemy, którymi się zajmujesz, ale także szybko buduje zaufanie do twojej wiedzy i umiejętności. To skutecznie zachęca do kontaktu.
ZACHĘCAJĄCO I OBIECUJĄCO
Na początku należy się zastanowić, jakie czynniki mogą przyciągnąć klientów właśnie do twojego gabinetu masażu. Przecież mają możliwość wyboru, bo takich usług na rynku jest sporo. Takim bodźcem może być odpowiednia grafika reklamowa z obiecującym przekazem. Nasza propozycja spełnia to kryterium. Widać masażystkę przy pracy i zrelaksowaną klientkę oraz bardzo miłe dla oka otoczenie i przyjemną kolorystykę. To z pewnością przekona potencjalnych klientów i spowoduje, że zechcą sprawdzić to w praktyce.
NIEBANALNIE I CIEKAWIE
Grafiki reklamowe dla gabinetów rehabilitacyjnych to najczęściej umiejętnie wykonane zdjęcia fachowca i pacjenta podczas masażu lub innych zabiegów. To oczywiście bardzo dobry sposób promowania usług i my także mamy wiele takich wzorów. Chcieliśmy jednak nieco urozmaicić naszą ofertę i dlatego powstała koncepcja plakatu z odmienną grafiką. Drewniany ludzik na seledynowej piłce to jednocześnie bardzo oryginalny i efektowny wzór, który z łatwością przykuwa uwagę i łatwo pozostaje w pamięci potencjalnych pacjentów.
SUKCES TKWI W SZCZEGÓŁACH
Plakat, który będzie reklamował gabinet bądź całe centrum rehabilitacyjne musi być na tyle sugestywny, aby błyskawicznie naprowadzić odbiorcę na rodzaj usług, który oferuje. Niezależnie czy obejrzy go osoba zdrowa czy z dolegliwościami ruchowymi, zawsze warto wiedzieć, gdzie można uzyskać pomoc w razie takich problemów. Ta propozycja graficzna przyciąga uwagę świecącymi punktami, które oznaczają ogniska bólowe. Zamieść tu dane kontaktowe i garść ważnych informacji z użyciem jasnej czcionki, co zapewni całości wysoką czytelność.
PROFESJONALNE USŁUGI, PROFESJONALNA REKLAMA
Być może nasza grafika dla gabinetu rehabilitacji nie jest mocno efektowna, ale pytanie czy musi? Rehabilitacja to działalność, która nie musi stroszyć piórek i mrugać do klienta. To konkretni profesjonaliści, których zadaniem jest pomagać pacjentom w ich problemach zdrowotnych. Dlatego stworzyliśmy dla was konkretną grafikę, która daje szybki przekaz o oferowanych usługach. Białe tło i drewniany detal w minimalistycznym stylu gwarantuje przejrzystość, budowanie pozytywnego wizerunku terapeuty i zaufanie pacjentów.
ESTETYCZNIE PODANA REKLAMA
Wbrew pozorom, choć od usług medyczny oczekuje się przede wszystkim efektów w postaci poprawy zdrowia, to jednak okazuje się, że zwracamy uwagę także na stronę wizualną wielu elementów towarzyszącym tym usługom. I nie dotyczy to wyłącznie chirurgii plastycznej i innych odmian medycyny estetycznej. Jeśli więc poszukujesz pomysłu na reklamę swojego gabinetu lub większej placówki, być może zdecydujesz się na ten wariant. Oszczędny w zdobieniach, bardzo minimalistyczny, ale jednocześnie bardzo uporządkowany, a co ciekawe, zgodny z modowymi trendami.
GRAFIKA DLA PROFESJONALISTY
Parę lat nauki, lata zdobywania doświadczenia w zawodzie, ciągłe szkolenia, nowe metody, praca z pacjentami to wszystko ukształtowało cię jako profesjonalistę w swoim zawodzie. Czas się pokazać na rynku i zadbać o graficzną, reklamową oprawę twojego gabinetu. Proponowana przez nas grafika to jedna z propozycji bardzo adekwatnych do poziomu twoich usług, a jedną z części takiej kampanii reklamowej dla profesjonalisty powinien być ten plakat. Doskonale widoczny z daleka, sugestywny i bardzo skutecznie zachęcający do wizyty w twoim gabinecie.
IDEALNY PLAKAT DLA REHABILITANTA
Jedni z was wybierają szablony graficzne na plakaty reklamowe, które pozwalają na zamieszczenie dużej ilości treści informacyjnej. Inni stawiają na minimalizm i podają jedynie dane kontaktowe, ale za to w dużym rozmiarze. U nas znajdziecie oczywiście każdą opcję, a ta jest dla minimalistów. Motyw graficzny wprost pokazuje meritum usług, jakie świadczy twój gabinet, a duże imię i nazwisko albo nazwa od razu zapadają w pamięć. Plakat oszczędny w środkach przekazu, ale bardzo skutecznie zapadający w pamięć.
CIEKAWY WYGLĄD I KLUCZOWE INFORMACJE
Przez wiele lat stosowany był plakat w typowej formie prostokąta, ale od niedawna bardzo popularne są plakaty kwadratowe. U nas również znajdziecie warianty graficzne wkomponowane w taki właśnie modny format. Plakat podzielony został na górny sektor z danymi kontaktowymi, które na ciemnym tle prezentują się bardzo czytelnie oraz większy sektor poniżej, który również posiada sporą powierzchnię na hasłowe opisanie zakresu usług albo hasło reklamowe. Do tego zdjęcie rehabilitanta przy pracy i nic więcej nie potrzeba.
MEDYCZNE BARWY I CIEKAWA GRAFIKA
Gra barwami to jedno z ważniejszych zagadnień w reklamie. Tu nic nie może być dziełem przypadku, każdy zabieg estetyczny ma swoją rolę. Nie inaczej jest w przypadku naszego plakatu dla gabinetu fizjoterapii. Tu przede wszystkim ważne było użycie barw, które kojarzą się z opieką medyczną. Połączenie bieli z niebieskim to strzał w dziesiątkę, od razu budzi oczekiwane reakcje i skojarzenia. Jest dużo wolnego miejsca na kluczowe informacje, przede wszystkim na dane kontaktowe. Przyjemny element dekoracyjny dopełnia efekt.
WYGODNY PODZIAŁ GRAFICZNY
Jeśli swoim działaniem sprawiasz, że klienci wychodzą z salonu odprężeni i niesamowicie zadowoleni albo cieszą się poprawą zdolności ruchowych to warto to podkreślać w swoich materiałach reklamowych. Oczywiście, konsumenci polecą twoje usługi innym, ale przemyślany, skuteczny przekaz graficzny również powiększa rzeszę klientów. Nasz plakat został podzielony na sektory, które zgrabnie skupiają uwagę widza. Większa część z grafiką i nazwą firmy, potem opis usług w pigułce, a na dole dane kontaktowe.
TYLKO NIEZBĘDNE INFORMACJE I PRZEKAZ GRAFICZNY
Do plakatu reklamowego można podejść na różne sposoby. Można nim zamieścić skondensowane informacje o zakresie działalności firmy, wyposażyć w tematyczną grafikę i na dole wydruku zredagować stopkę z danymi kontaktowymi. Ale tu proponujemy wam inną opcję plakatu reklamowego, który nie zawiera jednego z wymienionych elementów czyli treści opisowej. O zakresie usług informuje po prostu grafika, wyraźnie widać też, co oferujesz klientom. Za to jest dużo miejsca na dane kontaktowe, które mogą być bardziej czytelne.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu