Plakaty online Strona 2

Pokaż:

WYEKSPONUJ SWOJE LOGO

Na plakacie można bardziej zaszaleć niż na niewielkiej ulotce. To większy format, który nie kosztuje wiele, a trafia do większej grupy osób. Musi tylko zawisnąć w ruchliwym, mocno uczęszczanym miejscu i dobrze wyglądać. O to pierwsze musisz zadbać sam, a o estetyce plakatu już pomyśleliśmy. Brązowe tło o przyjemnym klimacie i ciekawy motyw dekoracyjny z udziałem nietypowo ułożonych narzędzi i żółtego koloru. To będzie odpowiadało za przyciąganie uwagi odbiorców. Wyeksponuj na plakacie swoje logo lub nazwę sporych rozmiarów, a w efekcie rozdzwonią się telefony.

MINIMALIZM, KTÓRY POPŁACA

Specyfika firm zajmujących się usługami z zakresu finansów narzuca swego rodzaju styl na oprawę graficzną wszelkich materiałów reklamowych. Odbiorca oczekuje tutaj profesjonalizmu, wiedzy i solidności, a więc i reklama musi to odzwierciedlać. Musi budzić zaufanie, z czego zdawaliśmy sobie sprawę oferując wam tą grafikę na plakat. Jest minimalistyczna, skupiona na rzetelnym przekazaniu informacji, ale jednocześnie skutecznie sugeruje tematykę oferty i buduje wizerunek firmy, której można powierzyć sprawę swojego ubezpieczenia.

NA WSZYSTKO JEST MIEJSCE

Chcieliśmy stworzyć dla ciebie plakat reklamowy, na którym w wygodny sposób zmieści się wszystko czego trzeba do promowania twoich usług. Możesz tu mocno zaakcentować swoją nazwę albo logo, jest bardzo dużo miejsca na dane kontaktowe i krótki opis oferty. I choć charakterna bryka zajmuje sporo miejsca, bo musi być widoczna, to jednak wciąż pozostaje miejsce, w którym może warto wstawić kod QR, pod którym potencjalny klient znajdzie więcej informacji o twoich usługach, być może cennik albo opis twoich kompetencji itd.

MIODOWE KLIMATY PRZYCIĄGAJĄ

Plakat sprawdza się w wielu miejscach i sytuacjach. Mało tego, jest to forma reklamy, która nie powoduje dużych kosztów, a trafia do szerokiej grupy odbiorców w jednym czasie. Musi tylko mieć odpowiednio efektowny, wpadający w oko wygląd. Nasza propozycja aż kipi miodowym odcieniem żółcieni, na który po prostu jest miło popatrzeć. Do tego fragment wnętrza ula i od razu wiadomo, że oferta powinna kojarzyć się z miodem. To widać z daleka, a kiedy podejdzie się bliżej, plakat staje się jeszcze bardziej atrakcyjny wizualnie.

SKUP UWAGĘ ODBIORCY

W większym formacie wydruku reklamowego można więcej pokazać i, co ciekawe, nie trzeba na to wydać wielkich pieniędzy. Mowa o plakacie, który świetnie sprawdza się w wielu sytuacjach. Można to wykorzystać do reklamowania swoich usług w zaprzyjaźnionych sklepach lub innych firmach, ale można także zawiesić z przestrzeni publicznej, ogólnodostępnej i do tego celu przeznaczonej. Jednak w każdym z tych miejsc plakat powinien się wyróżniać na tyle, żeby przykuć wzrok jak największej liczby odbiorców. Nasza grafika to gwarantuje.

DUŻO TREŚCI Z PIĘKNYM TŁEM

Być może podczas pracy dostrzegasz miejsca, gdzie warto byłoby chociaż na jakiś czas zamieścić swoją reklamę. Tam, gdzie nie ma możliwości użycia dużych banerów, doskonale sprawdzają się plakaty. Ten, który ci proponujemy ma sporo zalet, a jedną z nich jest wyjątkowo miły dla oka przekaz graficzny. Kolejna zaleta to spora ilość miejsca na nazwę, dane kontaktowe oraz twoją ofertę w skrócie. Wszystkie informacje zostaną podane na tej przyjemnej zieleni, a dzięki temu zyskacie bardzo pozytywny odbiór wśród potencjalnych klientów.

DAJCIE SIĘ POZNAĆ Z KAŻDEJ STRONY

Za pomocą plakatu można reklamować się z rozmachem w najbliższej okolicy albo w większym budynku, w którym siedzibę ma więcej firm. Ta forma nie generuje dużych kosztów, a ma większy format niż ulotka i jest tym samym lepiej zauważalna w przestrzeni. Nasza grafika oferuje ci sporą ilość miejsca na zaprezentowanie logo czy samej nazwy oraz danych kontaktowych, ale nie tylko. Zmieści się także krótki opis oferty albo hasło zachęcające. Natomiast efektowny panel graficzny może być wskaźnikiem stylu, jaki klient u was znajdzie.

IDEALNE TŁO DLA INFORMACJI

Sama imitacja kamienia, którą zastosowaliśmy na tym wzorze graficznym mogłaby być dość kłopotliwa. Duża ilość białych, dość wyrazistych żyłek i przebarwień na czarnym tle mogłaby zakłócać przekaz tekstowy i powodować wizualny chaos. Nałożyliśmy jednak na ten deseń filtr z modnej szarości i w ten sposób uzyskaliśmy idealne tło dla treści. Zmieść tu dane kontaktowe, zakres usług albo hasła zachęcające do skorzystania z usług, a przekonasz się o skuteczności plakatu. Na samej górze wydruku królować będzie natomiast nazwa firmy albo twoje imię i nazwisko.

PRESTIŻ I WYSOKI POZIOM

Jeśli chodzi o reklamę dla zespołu muzycznego to najważniejszy jest zachęcający wygląd i nasz plakat to zapewnia. Złoty mikrofon przykuwa uwagę i sprawia, że konsument chce sprawdzić kto go używa. Jeśli zbliża się wesele albo inna wystawna impreza, którą ma uświetnić muzyka na żywo, z pewnością nawiąże z wami kontakt. Ważne tylko, aby plakat wisiał w odpowiednich miejscach i miał szansę wpaść w oko jak największej ilości osób. Złoty mikrofon to sugestia, że reklama należy do super zespołu. Jak tu nie sprawdzić waszych możliwości?

LEKKA KOREKTA SYMBOLU

Białe tło z grafitowymi detalami prezentuje się bardzo stylowo, modnie i atrakcyjnie dla oka. Uwagę zwraca na siebie znak paragrafu, który został lekko pochylony. Wyraźna symbolika z dodatkiem sugestii, że potraficie naprawić każdą sytuację, która wymknęła się porządkowi prawnemu i przechyliła na niewłaściwą stronę. Dodatkowo, tak ułożony paragraf skutecznie przykuwa wzrok odbiorców. Białe tło również przyciąga uwagę, ale dodatkowo sugeruje, że w waszej kancelarii można liczyć na profesjonalną obsługę.

NATURA I DUŻO PRZESTRZENI

Zieleń i biel to bardzo modne ostatnio zestawienie kolorystyczne, ale nie tylko. To także połączenie barw, które w reklamie zapewnia jedne z lepszych wyników, jeśli chodzi o skuteczność. Budzi pozytywne emocje, buduje zaufanie, powoduje optymistyczne podejście do samej oferty i zwyczajnie wyzwala dobrą energię. Z takim pozytywnym przekazem dużo łatwiej jest przekonać klientów do swojej propozycji, dlatego w ciemno możemy polecić nasz plakat. Zapewnij mu dobrą ekspozycję w kilku miejscach, a szybko przekonasz się o efektach.

DAJ SIĘ POZNAĆ – SPORA DAWKA INFORMACJI

Żeby dać szansę okolicznym klientom na poznanie swojej marki, warto postawić na takie efektowne plakaty, które zostaną rozwieszone w kilku ruchliwych miejscach. W tej wersji osiągnęliśmy pewien kompromis, który pozwala na kapitalną promocję marki, ale także na przekazanie sporej ilości przydatnych informacji. Natomiast o przykucie uwagi dba dolna, graficzna część, pełna żywych kolorów. Informacje podane w takiej oprawie zrobią bardzo dobre wrażenie i tym samym świetnie wpłyną na wizerunek twojej firmy.

POKAŻ FOTOGRAFICZNY KLIMAT

Ciemność, punktowe światło, błysk flesza, przeróżne fachowe sprzęty i ta specyficzna atmosfera tajemniczości. Choć współczesna fotografia rządzi się nieco innymi prawami to jednak ma w sobie jakąś magię. Nasza grafika korzysta z tego tajemniczego klimatu i dlatego na wszystkich robi bardzo dobre wrażanie. Budzi zaufanie do twojej fachowości, a jednocześnie dużą ciekawość podejrzenia pracy fotografa chociaż przez chwilę. Zachęć klientów plakatem z obiektywem, a może zdecydują się na jakąś małą sesję?

EFEKTOWNIE I ZACHĘCAJĄCO

Plakat może zawisnąć gdzieś na ogrodzeniu, w oficjalnym miejscu na ogłoszenia w okolicy albo na drzwiach twojej firmy. Można także promować się w ten sposób w zaprzyjaźnionym sklepie albo np. salonie fryzjerskim. Jest efektowny, ale jednocześnie ma bardzo uniwersalny i neutralny wygląd, więc na pewno będzie pasował do każdego wnętrza. Białe tło i niebanalnie pokazane kwiaty przyciągną uwagę i na pewno będą działać zachęcająco. Być może wiele osób zrobi zdjęcie, aby utrwalić sobie dane kontaktowe.

REKLAMA WIDOCZNA Z DALEKA

Kiedy przychodzi czas promowania oferty przedszkola, które czeka na nowe maluchy, przydają się pośrednie formy reklamowe, np. takie jak plakat. Można je wieszać w okolicach samego przedszkola, ale także w pobliskich punktach usługowych czy w budynkach użyteczności publicznej. Ważne jednak, by były widoczne z daleka, a nasza propozycja graficzna zapewnia ten efekt. Ręce pomalowane kolorowymi farbami i ozdobione rysunkowymi buźkami. Jest intensywnie, wesoło i barwnie, a jest także sporo miejsca na przekazanie ważnych informacji.

ORZEŹWIAJĄCO I ENERGETYCZNIE

W grafikach reklamowych liczą się różne rzeczy. Powinny przykuwać uwagę i pozostawać w pamięci konsumenta za pomocą jakiegoś atrakcyjnego detalu, ale powinny być także swego rodzaju przedstawieniem estetycznym. W takim przypadku nie bez znaczenia jest spójne połączenie wszystkich detali i właśnie taką grafikę dla was mamy. Orzeźwiające tło doskonale koresponduje z centralnie położonym, głównym detalem graficznym. Jasnozielone drzewo urzeka i jednocześnie sprytnie oddziela od siebie poszczególne części przekazywanych informacji.

DUŻO TREŚCI I DUŻO KOLORU

Na śnieżnobiałym tle ułożono sprytną kompozycję kolorowych owoców i szklanek z owocowymi sokami, które tworzą spójny, energetyczny i efektowny obrazek. To grafika, która zwróci uwagę każdego przechodnia, a u wielu z nich pozostanie na długo w pamięci. Ta kolorowa bomba witaminowa sprawia, że na plakacie sporo się dzieje, ale jednocześnie nie dominuje całości i pozwala na wykorzystanie atutów białego tła. A ono daje z kolei duże możliwości w zakresie ekspozycji nazwy, przekazania ważnych informacji i wpisania treści marketingowych.

JAK MIŁO CZYTA SIĘ TAKĄ TREŚĆ!

Wygląd twojej reklamy powinien współgrać z tym, jakie efekty chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz zaszokować i zyskać na swojej oryginalności, grafika musi dostarczać takich właśnie wrażeń. Inaczej trzeba działać, jeśli liczy się chłodna kalkulacja i twarde kompetencje, a inaczej, kiedy ważna jest kreatywność i artystyczny przekaz. My mamy dla ciebie uniwersalną grafikę z motywem roślinnym, który okala treść oferty i sprawia, że zapoznawanie się z nią jest czystą przyjemnością i estetyczną ucztą, która daje ładunek pozytywnej energii.

GARŚĆ ZNANYCH PRZEDMIOTÓW

Kiedy szukasz pomysłu na swoją reklamę, spróbuj myśleć jak konsument. Tworząc kolejne grafiki kierujemy się tą metodą i to się najlepiej sprawdza. Nasza propozycja wywołuje od razu automatyczne skojarzenia, bo użyliśmy prostych, czytelnych przedmiotów. Każdy od razu skojarzy, że klucz i śrubki to zwiastun usług technicznych i naprawczych. Podejdzie więc bliżej, żeby sprawdzić szczegóły, a następnie zrobi zdjęcie, żeby skorzystać z kontaktu w razie potrzeby. To dobry początek, żeby zyskać nowych klientów.

NIBY NIEWIELE, A JEDNAK W SEDNO

Wiemy, jak sprawić, żeby twoja grafika reklamowa była skuteczna. Przede wszystkim bardzo ważne jest dobre dopasowanie charakteru wzoru do rodzaju działalności. Tu proponujemy plakat dla firmy z zakresu medycyny, więc wykorzystaliśmy kojarzoną z nią sterylność. Ona doskonale łączy się z modnym minimalizmem i dlatego powstał plakat, który choć nie oferuje zbyt wielu bodźców wizualnych, to jednak trafia w sedno. Panujący tu wzorowy porządek przykuwa uwagę i pozwala wierzyć, że w waszej placówce panuje właśnie taki klimat.

MOC CZERWONYCH UST

Zmieniają się trendy modowe w branży odzieżowej, ale nie tylko. Taką samą zmiennością rządzi się także branża wydruków okazyjnych i reklamowych. My podążamy z modą, dlatego mamy dla was nowoczesny wzór na plakat reklamowy dla salonu kosmetycznego lub salonu wizażu. Minimalistyczny plakat z geometrycznymi formami robi wrażenie i zachwyca wszystkie zwolenniczki tego trendu, natomiast czerwone usta od razu naprowadzają na tematykę oferty i stanowią detal, który mocno pozostaje w pamięci potencjalnej klientki.

INFORMACJE PIĘKNIE PODANE

Pośród codziennych obowiązków związanych z prowadzeniem firmy łatwo zapomnieć o promowaniu swoich działań. A przecież rynek w waszej branży jest już tak nasycony firmami przeróżnego kalibru, że reklama jest konieczna, aby się wyróżniać z tego tłumu i dać zauważyć potencjalnym klientom. Plakat, który proponujemy to optymalne połączenie efektownej grafiki z urzekającymi kwiatami i miejscem na zamieszczenie treści. Zmieści się tu nazwa firmy wypisana dużą czcionką, czytelnie podane dane kontaktowe oraz opis usług albo tekst zachęcający.

DUŻO TREŚCI I ZACHĘCAJĄCA GRAFIKA

Plakat to ciekawe narzędzie marketingowe, które nie generuje dużych kosztów. Jeśli zdecydujesz się na jeden z naszych atrakcyjnych szablonów to nie wymaga szczególnych zabiegów i kontaktów z agencją reklamową, a potrafi przynieść sporo wymiernych korzyści dla firmy. Dzieje się tak dzięki zasięgowi, który plakat generuje, o ile ma efektowny wygląd i zawiśnie w odpowiednim miejscu. My zadbaliśmy o warstwę graficzną, która przyciągnie wzrok i uwagę potencjalnych klientów, ty zapewnij dobrą lokalizację dla reklamy i wspólnie zwiększymy twoją sprzedaż.

REKLAMA I INFORMACJA –PARA IDEALNA

Biało-granatowy plakat wygląda bardzo stylowo, modnie i profesjonalnie. Dobre proporcje kolorów oraz grafiki i pól tekstowych robią dobrą robotę, bowiem dzięki temu odbiorca ogląda taką reklamę z dużą przyjemnością. To także grafika, która budzi zaufanie, ponieważ stylowa i dobrze wyważona reklama to zapowiedź dobrej jakości waszych usług. Z naszą grafiką szybko zbudujesz dobry wizerunek swojej kancelarii i zyskasz zaufanie potencjalnych klientów. Pamiętaj jednak, aby wpisać w pola tekstowe kluczowe, konkretne, ale także zachęcające informacje.

Pokaż: