Plakaty online Strona 3

Pokaż:

MOC CZERWONYCH UST

Zmieniają się trendy modowe w branży odzieżowej, ale nie tylko. Taką samą zmiennością rządzi się także branża wydruków okazyjnych i reklamowych. My podążamy z modą, dlatego mamy dla was nowoczesny wzór na plakat reklamowy dla salonu kosmetycznego lub salonu wizażu. Minimalistyczny plakat z geometrycznymi formami robi wrażenie i zachwyca wszystkie zwolenniczki tego trendu, natomiast czerwone usta od razu naprowadzają na tematykę oferty i stanowią detal, który mocno pozostaje w pamięci potencjalnej klientki.

INFORMACJE PIĘKNIE PODANE

Pośród codziennych obowiązków związanych z prowadzeniem firmy łatwo zapomnieć o promowaniu swoich działań. A przecież rynek w waszej branży jest już tak nasycony firmami przeróżnego kalibru, że reklama jest konieczna, aby się wyróżniać z tego tłumu i dać zauważyć potencjalnym klientom. Plakat, który proponujemy to optymalne połączenie efektownej grafiki z urzekającymi kwiatami i miejscem na zamieszczenie treści. Zmieści się tu nazwa firmy wypisana dużą czcionką, czytelnie podane dane kontaktowe oraz opis usług albo tekst zachęcający.

DUŻO TREŚCI I ZACHĘCAJĄCA GRAFIKA

Plakat to ciekawe narzędzie marketingowe, które nie generuje dużych kosztów. Jeśli zdecydujesz się na jeden z naszych atrakcyjnych szablonów to nie wymaga szczególnych zabiegów i kontaktów z agencją reklamową, a potrafi przynieść sporo wymiernych korzyści dla firmy. Dzieje się tak dzięki zasięgowi, który plakat generuje, o ile ma efektowny wygląd i zawiśnie w odpowiednim miejscu. My zadbaliśmy o warstwę graficzną, która przyciągnie wzrok i uwagę potencjalnych klientów, ty zapewnij dobrą lokalizację dla reklamy i wspólnie zwiększymy twoją sprzedaż.

REKLAMA I INFORMACJA –PARA IDEALNA

Biało-granatowy plakat wygląda bardzo stylowo, modnie i profesjonalnie. Dobre proporcje kolorów oraz grafiki i pól tekstowych robią dobrą robotę, bowiem dzięki temu odbiorca ogląda taką reklamę z dużą przyjemnością. To także grafika, która budzi zaufanie, ponieważ stylowa i dobrze wyważona reklama to zapowiedź dobrej jakości waszych usług. Z naszą grafiką szybko zbudujesz dobry wizerunek swojej kancelarii i zyskasz zaufanie potencjalnych klientów. Pamiętaj jednak, aby wpisać w pola tekstowe kluczowe, konkretne, ale także zachęcające informacje.

TAK WZBUDZISZ ZAUFANIE

Mówią, że mechanik ma brudną robotę. Być może, ale to nie oznacza, że nie można tej cechy przerobić w atut i tym samym zachęcić klientów. Wykorzystaliśmy ten klimat i ubraliśmy go w modne szarości. Fragment akcji naprawczej w tej odsłonie wygląda nie tylko przystępnie, ale także ciekawie. Pod panelem graficznym znajduje się sporej wielkości pole tekstowe, w którym można umieścić dane kontaktowe i nazwę firmy z użyciem dużej czcionki. Zmieści się nawet krótki zakres usług albo treść zachęcająca do kontaktu.

CZYTELNA SYMBOLIKA DAJE JASNOŚĆ

Grupy przewód elektryczny pewnie dzierżony w męskiej dłoni to jasny przekaz, że żaden elektryczny problem nie jest ci straszny. Nieważne, czy konieczna jest to naprawa, terminowy przegląd czy też stworzenie nowej instalacji, staniesz do wykonania zlecenia i dajesz gwarancję, że wszystko będzie wykonane profesjonalnie i przede wszystkim bezpiecznie. Tak prosta grafika jest bardzo sugestywna i skutecznie buduje zaufanie do fachowca, więc ma także pozytywny wpływ na wizerunek firmy. Duże pole tekstowe natomiast pozwala na podanie namiarów oraz zakresu usług.

DAJCIE SIĘ POZNAĆ Z PLAKATEM

Firma, która zajmuje się nieruchomościami ma sporo okazji do wykorzystania plakatu reklamowego, dlatego powinien on być obowiązkową częścią twojej kampanii promocyjnej. Można go wykorzystać na drzwiach swojej firmy, ale także wielu lokalizacjach oferowanych przez ciebie nieruchomości albo powstających inwestycji itp. Ten plakat będzie widać z daleka, pomimo tego, że grafika oparta jest głównie na szarościach. Wzrok będzie przyciągać niebanalne ujęcie szklanych wieżowców, bardzo stylowe, minimalistyczne i niezwykle modne.

CZYTELNIE I SUGESTYWNIE

Nasza propozycja wzoru graficznego na plakat reklamowy dla twojej firmy ma wszystko, co potrzebne. Modny odcień tła ściąga na niego uwagę przechodniów, a to już pierwszy sukces. Kiedy ktoś zerknie lub podejdzie bliżej, dostrzega ciekawą grafikę ze starymi aparatami fotograficznymi i to kolejny dobry objaw, który zachęci do zapoznania się bliżej z twoją ofertą. I tak krok po kroku można dzięki ciekawemu plakatowi, który w sposób profesjonalny i kompletny reklamuje twoją firmę zyskać nowego klienta.

ZACHĘCAJ DO ZAMAWIANIA

Reklama jest po to, żeby dać się poznać na rynku, przykuć uwagę konsumenta i pozostać w jego pamięci. To na początek, bo najważniejsze jest pokazanie swojej oferty w taki sposób, aby zachęcić klienta do złożenia zamówienia. Nasza propozycja graficzna nie zawiera detali graficznych opartych na produktach spożywczych i jest to zabieg celowy. Chodzi o to, by zasugerować ofertę cateringową z wyższej półki, która sprosta każdej eleganckiej imprezie. Jeśli twoja oferta zawiera takie usługi, to będzie to reklama w punkt.

TREŚĆ W KWIATOWEJ OPRAWIE

Jeżeli szukasz dodatkowej formy reklamowej, która będzie miała większą nośność niż ulotka to polecamy plakat. Dla twojego salonu konieczna będzie oczywiście odpowiednia estetyka, która zachwyci głównie panie i u nas znajdziesz tą piękną grafikę z lilią. Nie sposób przejść koło takiego plakatu obojętnie, ponieważ wzrok mimowolnie przyciąga ten piękny kwiat. Z pewnością każdą konsumentkę zainteresuje, jaka firma ma taką wyjątkową reklamę, a to już tylko krok do umówienia się na wizytę. Zadbaj tylko o wpisanie danych i kilku zachęcających słów.

PRZYCIĄGAMY KOLORAMI

Kiedy zamierzasz rozwiesić w kilku miejscach swoje plakaty reklamowe, to przecież nie po to, aby wtopiły się w tłum i pozostały niezauważone. Cel jest taki, że mają przykuwać i skupiać uwagę przechodniów. Nawet tych, którzy na razie nie potrzebują waszej oferty, bo przecież to się może w każdej chwili zmienić. Tak więc postaraliśmy się stworzyć folkową grafikę w łowickie wzory, które są od paru lat niezwykle modne. Ilość detali i nasyconych barw jest tak duża, że każdemu automatycznie poleci wzrok w stronę takiego plakatu.

DUŻO TREŚCI I OBIETNICA

W przypadku wielu usług bardzo ważna jest ich wizualna oprawa. Nietrudno się domyślić się, że jest to szczególnie istotne w przypadku branży wszelkich usług upiększających dla kobiet. Reklama każdego salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego musi przykuwać uwagę i zachwycać, tym bardziej, że panuje tu ogromna konkurencja. Nasz plakat doskonale wpisuje się w ten klimat, bowiem przyciąga uwagę piękną, karmelową kolorystyką i zjawiskowo wyglądającą modelką. Taka grafika nie umknie uwadze żadnej potencjalnej klientki.

REKLAMA W PUNKT

Plakat reklamowy to bardzo przydatna część firmowego marketingu. Ma większy zasięg niż ulotka, a nie generuje dużych kosztów. Stworzyliśmy dla was grafikę o bardzo prostej formie, bo przecież wasza działalność opiera się głównie na konkretach. Tymi konkretami są okna, które wyeksponowaliśmy na samej górze. Widać je z daleka, a ich wygląd naprawdę budzi podziw i daje poczucie, że wasza oferta jest stylowa i nowoczesna. Natomiast duże pole tekstowe poniżej ma duży potencjał w zakresie wyeksponowania nazwy, danych kontaktowych i treści marketingowych.

PIĘKNA GRAFIKA TO SKUTECZNA REKLAMA

Proponujemy wersję plakatu, który będzie doskonałym nośnikiem twojej reklamy. Zawiera odpowiednią ilość miejsca na treść, w tym na dane kontaktowe i niewielki katalog usług albo opis zalet twojego salonu. Ale główną atrakcją tej grafiki jest piękna, uśmiechnięta modelka z wielką burzą blond loków, która od razu na pierwszy rzut oka zachęca do zapoznania się z ofertą salonu i do wizyty. I choć nie każda klientka ma warunki do takiej fryzury, nie każda także jej pragnie to jednak grafika wygląda bardzo zachęcająco i jest obietnicą pięknego wyglądu.

SZAROŚCI TEŻ MOGĄ SIĘ WYRÓŻNIAĆ

Możliwe, że przyglądając się naszej grafice ktoś pomyśli, że takie szarości na plakacie są zbyt delikatne, żeby reklamować kancelarię w terenie albo w holu wielkiego biurowca. Spieszymy wyjaśnić, że obecnie jest to niemożliwe, bo betonowe szarości to największy krzyk mody w zakresie wydruków reklamowych i każdy potencjalny klient wyłapie plakat w mijanym otoczeniu, a potem z pewnością doceni waszą znajomość modowych trendów. Plakat wraz wielkim znakiem paragrafu skutecznie przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z jego treścią.

PRZYCIĄGAMY WZROK

Najlepszym sposobem na przyciąganie nowych klientów jest przykuwanie ich uwagi za pomocą efektownej reklamy. A jak wygląda efektowna reklama? Przepis jest prosty, wystarczy zamówić nasz plakat z fragmentem sportowego nadwozia samochodu w mocno pomarańczowym kolorze, który wyłania się z ciemności i świetnie kontrastuje z czernią. To zdecydowanie plakat, obok którego nie przejdzie obojętnie żaden fan motoryzacji, a to już spory sukces. Główne zadanie plakatu wykonane. Teraz wystarczy zainteresować konsumenta swoją ofertą i czekać na kontakt z jego strony.

DETAL, KTÓRY PRZYKUWA WZROK

Żebyście mieli szanse dotrzeć do potencjalnego klienta z informacją i dać się poznać na rynku danych usług albo handlu, konieczna jest najpierw reklama, która skupia uwagę. Dopiero jeśli konsument zawiesi wzrok na czymś interesującym, macie szansę na to, że przeczyta wasze informacje. Nasza grafika eksponuje na ciemnym tle kolorowe kreski o różnych długościach. Tylko tyle i aż tyle, bo ten barwny, wesoły detal skupia uwagę i wywołuje same pozytywne reakcje. To na początek, a potem widz natrafia na dobrze i czytelnie podane informacje.

PEŁNY PROFESJONALIZM

Są cechy, których wszyscy oczekują od pracowników biura rachunkowego. To z pewnością staranność, sumienność, terminowość i bieżąca, fachowa wiedza. Słowem każdy oczekuje pełnego profesjonalizmu, a reklama powinna być jego zapowiedzią. W naszej propozycji wszystkie elementy grają właśnie na taki efekt, od kolorystyki, która jest bardzo stonowana, do detali, które nasuwają potencjalnym klientom odpowiednio pozytywne skojarzenia. Taki plakat przysporzy wam nowych klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

SPORO MIEJSCA NA INFORMACJE

Ten plakat został opracowany w taki sposób, żeby była możliwość przekazania większej dawki informacji. Jeśli więc potrzebujesz reklamy, która na to pozwala, wybierz tą formę. Do tego zwróć uwagę na naszą propozycję graficzną, która ma bardzo duże pole tekstowe. Zmieścisz tu zakres usług, katalog zalet twojej pracowni czy motto, które ci przyświeca w pracy. Jednocześnie przewidzieliśmy tu także odpowiednią ekspozycję dla logo albo detalu symbolizującego branżę, żeby potencjalny klient mógł je zapamiętać.

SZCZEGÓŁ, KTÓRY PRZYCIĄGA

Kiedy pracujemy nad grafikami reklamowymi, zawsze staramy się zadbać o jakiś detal, który uruchomi automatyczne skojarzenia z konkretnym tematem, ale także sprawi, że każdy choć na chwilę zatrzyma na nim wzrok. Nasza żółta koparka doskonale wpisuje się w te kryteria, więc można z góry założyć, że proponowany plakat będzie bardzo skuteczny. Będzie także stanowił doskonałą oprawę graficzną dla nazwy twojej firmy, a to przecież ważne dla każdej marki, żeby była znana. Plakat, który przyciąga i zostaje w pamięci.

MASAŻYSTKA W AKCJI

Widok nietypowy, kolorystyka nietypowa, ale w tym właśnie tkwi potencjał tej grafiki reklamowej. Tym razem tło jest czarne, a nie białe lub pastelowe, a masażowi poddaje się mężczyzna. Nie ma standardowych kwiatów, kamieni i innych detali kojarzonych z kobiecym światem spa&beauty. Jest za to efektowna, klimatyczna czerń i masażystka w akcji. To będzie strzał w dziesiątkę czyli reklama, która zachęci mężczyzn do skorzystania z chwili relaksu w twoim gabinecie. Klienci na pewno docenią, że reklamujesz się w ten sposób.

WYKORZYSTAJ TEN MODNY STYL

Ciekawe, jakie narzędzia wykorzystujecie do promowania swoich działań w najbliższej okolicy, skąd głównie pochodzą wasi potencjalni klienci. Chcemy wam uświadomić, że istnieją takie możliwości, na sfinansowanie których nie trzeba rujnować firmowego portfela, a przynoszą naprawdę spektakularne efekty. Jednym z nich jest plakat z naszą grafiką, który może zawisnąć na drzwiach kancelarii, w holu budynku współdzielonego z innymi firmami albo w miejscu na ogłoszenia. Zawsze będzie się wyróżniał, modnie reprezentował kancelarię i budował markę.

ZACHĘCAJĄCA, BO MIŁA DLA OKA

Tak to już jest, że najbardziej lubimy oglądać rzeczy ładne, a więc i reklama powinna być nastawiona na taki właśnie przekaz. Tym bardziej, że branża, w której działasz to jednak świat piękna pochodzącego od roślin, więc oczekiwania konsumentów będą zawsze podążać w tą stronę. Dlatego stworzyliśmy plakat, którego głównym atutem wizualnym jest orzeźwiająca, zielona trawka. Do tego można w polu tekstowym użyć czcionki w odcieniach zieleni i zaraz reklama staje się energetyczna, przyciągająca i po prostu ładna.

GRAFIKA I DUŻO INFORMACJI

Jeśli nie chcesz dużo wydawać na kampanię reklamową, ale jednak używać materiałów o większym zasięgu niż zwykłe ulotki czy wizytówki, to najlepszym wyborem będą plakaty. Można je umieszczać w oficjalnych miejscach na ogłoszenia, pobliskich sklepach albo innych punktach usługowych albo na swoim ogrodzeniu lub bezpośrednio na drzwiach firmy. Nasz szablon z białym tłem i wyrazistą grafiką oraz różowymi detalami to patent na ściąganie uwagi klientek, które dbają o wygląd i szukają salonu na poziomie.

Pokaż: