Ulotki online Strona 5

Pokaż:

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

JASNO, PROSTO, KONKRETNIE. OFERTA AGD

Konkurowanie z wielkimi sieciami handlowymi nie jest sprawą łatwą. Jedną z kwestii podstawowych jest mądra reklama – konkretny przekaz, informacja, dominacja treści nad formą. Jeśli w tej branży coś może stanowić o przewadze małych sklepów nad wielkopowierzchniowymi marketami to właśnie wiedza i profesjonalizm sprzedawcy, który o sprzęcie wie wszystko. Biało-niebieska ulotka właśnie do takiego sprzedawcy pasuje.

W LECIE DOBRA LODÓWKA TO PODSTAWA

Wiosna i lato to czas remontów i zmian we wnętrzach polskich domów. Często towarzyszy im również wymiana sprzętów RTV i AGD na nowe, dlatego warto przypomnieć klientom o swoim istnieniu. Najlepiej korzystając z naszego projektu ulotki. Pozwala on bowiem na wyczerpujące przedstawienie Państwa firmy i oferty.

ŚWIAT KOMPUTERÓW NIE MA SEKRETÓW

Druk reklamowy o poziomej orientacji przeznaczony dla wszystkich, którzy są związani z szeroko rozumianą branżą komputerową/internetową i potrzebują ulotki, która pomieści spore ilości tekstu, by wyczerpująco przedstawić ofertę firmy. Kolorystyka nie rozprasza, a wyróżniający się znak graficzny (żółty kolor) sprawia, że ulotka jest łatwa do rozpoznania.

LICZY SIĘ TYLKO DOŚWIADCZENIE I WIEDZA

Pozioma forma dwustronnej ulotki pozwala zamieścić w niej spore ilości treści. Dynamizmu temu stonowanemu projektowi dodaje oryginalne łamanie tekstu: jeden łam na stronie głównej, dwa – na stronie drugiej. Dane kontaktowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części strony głównej – każdy typ danych w osobnej kolumnie z przyporządkowanym odpowiednim znakiem graficznym.

ZDROWO, NATURALNIE, EKOLOGICZNIE

Dwustronna ulotka o poziomym układzie i ciepłych kolorach. Kojarzone naturą kolory (brąz, zieleń, żółty) zostały wykorzystane w grafice (wiejski domek stojący na trawie, za nim w tle słońce) i do prezentacji tekstu. Tło w kolorze białym. Dynamiczny układ tekstu ułatwia klientowi obiór treści. Na drugiej stronie istnieje możliwość zamieszczenia zdjęć bądź innych ilustracji związanych z prezentacją firmy.

ŻYCIE I DOM W ZGODZIE Z NATURĄ

Dwustronna ulotka w formacie A6 adresowana dla gospodarstw agroturystycznych oraz gospodarstw sprzedających produkty naturalne. Forma ta mieści zarówno obraz (miejsce na sześć ilustracji), jak i tekst (możliwość zaprezentowania zarówno samego gospodarstwa, jak i jego oferty). Wyróżnione graficznie dane adresowe ułatwią klientowi szybki kontakt z Państwem.

NA TĘ MUZYKĘ NOC JEST ZA KRÓTKA

Dwustronny druk reklamowy o poziomej orientacji, ciepłych barwach, wyróżnionych graficznie danych kontaktowych i jednołamowym układzie treści. Projekt umożliwia również umieszczenie na stronie drugiej dwóch dowolnych obrazów. Ulotka dedykowana wszystkim tym, którzy ze swej muzycznej pasji uczynili sposób na życie i świadczą usługi w szeroko rozumianej branży rozrywkowej.

MUZYKA, KTÓRA WPADA W UCHO

Druk reklamowy w ciepłych barwach (żółta, biała) i z interesującą grafiką. Obrazek przedstawiający płytę winylową na gramofonie budzi dobre skojarzenia z najlepszą muzyką i dobrą zabawą. Szlagiery z takich płyt każdy zna na pamięć. Projekt idealnie sprawdzi się w promocji usług orkiestr weselnych, DJów czy wodzirejów.

W MORSKICH KOLORACH

Ulotka reklamowa jest jednym ze sposobów na utrzymanie swojej firmy w ryzach, powiadomienie potencjalnych Klientów o zapleczu działalności oraz zjednanie siły w niedowiarkach. Pokaż, jak ważne dla Ciebie jest to, by każdy dzień przynosił zyski, uśmiech na twarzy każdego usługobiorcy oraz zadowolenie. Autoprezentacyjna ulotka z motywem pełnym klasyczne nuty będzie odpowiednim dodatkiem dla osób trudniących się handlem, działających w marketingu bądź prowadzącym sklep – papierniczy, czy też wielobranżowy. Odnajdź siebie w delikatności morskich kolorów i popłyń na fali sukcesu!

MARZENIA W PROSTEJ POSTACI

Prowadzenie działalności wymaga od właściciela optymalnego podejścia, które pomoże skraść serce nie jednego Klienta. W świecie, w którym rządzi pieniądz, należy wychodzić do ludzi z czymś innym, niż z portfelem. Patrz w przyszłość, która maluje się w najbardziej szlachetnych barwach. Myśl o tym, że możesz wieść prym w branży powinna Cię uskrzydlać i dodawać nieco entuzjazmu. Jeśli jesteś zapalonym handlowcem, zajmujesz się marketingiem bądź prowadzeniem sklepu wielobranżowego, powinieneś zastanowić się nad wyborem unikalnej ulotki. Daj się uwieść marzeniom utkanym w czystej i prostej postaci.

KAŻDY SPOSÓB NA KLIENTA

Wielu Klientów szuka niezastąpionego kompana, z którym będzie śmiało iść przez życie. Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo jesteś potrzebny – pokaż, co masz do zaoferowania i zaproponuj związek na dłużej! Doskonała ulotka reklamowa z motywem pełnym turkusowych nut będzie odpowiednią reklamą dla każdego, kto preferuje zrozumiały marketing i prowadzenie działalności na pełnych obrotach. Jeśli zatem prowadzisz sklep, jesteś artystą-grafikiem bądź handlowcem, nie zwlekaj i nie czekaj, aż konkurencja zrobi pierwszy krok – działaj i odnoś sukcesy w świecie pełnym biznesowego szaleństwa!

MALOWIDŁA DO MEJ TWARZY

Wiele może się zmienić w życiu, jeśli dokonamy zmian zewnętrznych. Każdy chce być piękny, chce być ceniony i doceniany, chce być zauważalny i znany – Ty pragniesz, by każdy Klient, bez wyjątku, poczuł się wartościowy, poczuł, że może żyć i bez problemów zdobywać świat. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem salonu kosmetycznego, jesteś wizażystką bądź pracujesz w pionie świata SPA, zdrowia i urody, ulotka reklamowa z motywem palety cieni będzie idealnym elementem promującym Twoją działalność. Spróbujesz?

LAPTOP NA NIEBIESKO-SZARYM TLE

Dwustronny druk reklamowy o charakterystycznym logo (notebook z kursorem na monitorze), poziomej orientacji i spokojnej, szaro-niebieskiej kolorystyce. Projekt zawiera trzy pola tekstowe, które mogą zostać przeznaczone na prezentację firmy i jej oferty, a także wyodrębnione graficznie pola z danymi adresowymi oraz nazwą firmy.

TRADYCJA, WIEDZA I NOWOCZESNOŚĆ

Dwustronna ulotka o pionowej orientacji i spokojnej kolorystyce. Przykuwające uwagę zdjęcie dziecka z analogowym aparatem fotograficznym na szyi ma wyróżniać ofertę spośród innych. Niesie ono również przesłanie – oto ten fotograf łączy tradycję i gruntowną wiedzę o fotografii (aparat analogowy) z nowoczesnością, dynamizmem i pasją (dziecko w dużych okularach)

POMARAŃCZOWE SNY

Marzenia o pięknej i rozrastającej się firmie nie muszą zostać wyłącznie mrzonkami snutymi w głowie. Czas, by to, co nazywasz szczęściem, zaczęło się do Ciebie uśmiechać. Optymistyczna i ciekawa w swojej prostocie ulotka będzie doskonałym dodatkiem reklamującym zakres działalności Twojej firmy bądź przedsiębiorstwa. Zacznij działać i zacznij zdobywać wymarzoną pozycję! Ulotka to właściwy sposób autoprezentacji dla hurtowników, właścicieli pubów oraz agencji nieruchomości. Znajdź swój przepis na sukces i odkryj go z Nami!

KIEDY POWIESZ SOBIE - POMARAŃCZ

Pomarańczowy kolor jest dominantą, która na myśl przywodzi jedynie miłe skojarzenia. Jeśli pragniesz, by Twoje małe imperium rosło w siłę każdego dnia, postaw na moc barwy i zacznij tworzyć coś niebywałego! Jeśli nie wiesz jak się do tego zabrać, wiedz, że jesteś we właściwym miejscu – potrzebne są wyłącznie właściwe środki, którymi są ulotki reklamowe. Dawka pomarańczowej mocy będzie niezastąpionym sposobem przyciągnięcia uwagi dla osób trudniących się prowadzeniem agencji nieruchomości, właścicieli pubów oraz hurtowników. Moc, która w Tobie drzemie musi być uwolniona – do dzieła!

UŚCISKI RADOSNEGO TONU

Kiedy myślisz o tym, jak sprostać oczekiwaniom Klientów oraz co zrobić, by każdy był zadowolony z usług, powinieneś pomyśleć nad odpowiednią reklamą. Ulotka to sposób na docieranie z newsami, promocjami i najważniejszymi informacjami o Twojej firmie do każdego potencjalnego Klienta, bez mieszania i angażowania w akcję social mediów oraz innych środków przekazu. Pamiętaj, nie każdy ma do nich dostęp. Zdobądź wiernych i stałych usługobiorców i zatrać się w budowaniu imperium. Ulotka to właściwy motyw dla wielobranżowców, hurtowników, pubów oraz agencji nieruchomości.

JESTEŚ TU, GDZIE PIĘKNIE I PRZYJEMNIE

Na czym polega magia wnętrz? Każdy detal jest na wagę złota, dopełniając i integrując całość. Pokaż każdemu z osobna i wszystkim razem, co znaczy prawdziwe piękno i co powinno nieść za sobą słowo – odnowa. Nie bez powodu jest to zlepek słów, który sugeruje, że po wyjściu z satysfakcjonujących zabiegów, życie Klienta zmieni się o 180 stopni, zacznie nabierać nowego oddźwięku i charakteru. Zacznij wszystko od nowa i zareklamuj we właściwy sposób swój salon piękności, SPA, zakład kosmetyczny bądź inny z pionu zdrowia i urody. Zachęcaj i przyciągaj!

Pokaż: