Ulotki online Strona 5

Pokaż:

DUŻO MIEJSCA NA GRAFIKĘ I TREŚĆ

Ulotka w tym formacie daje większe możliwości w zakresie treści. W tym układzie wydruku można ulokować skrajnie na górze lub na dole główny detal graficzny i dzięki temu zyskuje się możliwość umieszczenia tekstu na całej długości ulotki. Taki układ ma nasza propozycja graficzna, przy czym na całości zachowane zostało niebieskie, nasłonecznione tło, które ma za zadanie wywołać całą masę pozytywnych skojarzeń i odczuć. I właśnie na tym wakacyjnym tle można umieścić zakres swoich usług bądź przykładową listę promowanych właśnie wycieczek.

WAKACYJNY KLIMAT, WAKACYJNA ENERGIA

W branży turystycznej liczy się bardzo wywoływanie u klienta pewnego impulsu, tzw. zachęcenie do aktywności, a w tym przypadku do zakupu wycieczki. Nasza grafika wywołuje błyskawicznie taki impuls, bowiem patrząc na ulotkę każdy uśmiecha się pod nosem i od razu ma ochotę na urlop. Często potem okazuje się, że energia płynąca z takiej grafiki uruchomiła proces, którego efektem był zupełnie nieplanowany wyjazd do Grecji, Turcji czy w inny uroczy zakątek świata. Jeśli chcesz wywoływać takie reakcje, zainwestuj w naszą propozycję reklamy.

KOLORY URLOPOWE TO JEST TO!

Odkąd oferty biur turystycznych zapełniły się setkami ofert wyjazdów do ciepłych krajów, w temacie tym zaczęła królować określona kolorystyka. To lazurowy niebieski, piaskowy i słoneczny. I chociaż w tych ofertach można znaleźć wyjazdy zupełnie niezwiązane z plażowaniem to jednak ta paleta barw zawsze nasuwa odpowiednie skojarzenia osobom, które szykują się do urlopu. Dzięki naszej grafice macie spore szanse przyciągnąć do swojego biura takich klientów spragnionych wypoczynku, a to już pierwszy krok do sprzedania wycieczki.

ZOSTANIESZ W PAMIĘCI

Podłużne ulotki w formacie DL są bardzo popularną formą reklamy. Pewnie dlatego, że ich kształt pozwala ciekawie i dynamicznie wyeksponować grafikę, no i dlatego, że nie zajmują dużo miejsca. Można je zostawić w zaprzyjaźnionych sklepach albo w warsztatach samochodowych. Warto przy tym zadbać, aby na tym tle mocno wybijały się kolorem. Wtedy klienci je zapamiętają i w razie zdarzenia drogowego bądź awarii, na pewno zadzwonią do ciebie. Nasza żółta grafika z prostym, czytelnym przekazem z pewnością daje radę w takich sytuacjach. Wpada w oko i zostaje w pamięci.

PRZYCIĄGNIJ KLIENTÓW KOLOREM

Dobra reklama to taka, która potrafi przyciągnąć uwagę konsumenta, a potem pozostać w jego pamięci na tyle mocno, żeby w razie potrzeby wiedział o co chodziło i odszukał twoją firmę w sieci lub w swoim otoczeniu. Tworząc grafikę dla pomocy drogowej wykorzystaliśmy znany symbol graficzny lawety, ale także kolor, który mocno kojarzy się z tymi ważnymi usługami. Od lat jesteśmy przyzwyczajeni, że wasze samochody są w kolorze żółtym i kiedy podjeżdża żółta laweta wiele osób odczuwa ulgę, że już po wszystkim. Właśnie to skojarzenie wykorzystaliśmy.

REKLAMA ODROBINĘ TECHNICZNA

Kiedy działa się w zawodzie takim jak holowanie pojazdów, to wiadomo, że najważniejsza jest technika, sprawność, odpowiedzialność, rzetelność i szybkość. Bywa zimno i można się pobrudzić, więc to robota, w której nie ma czasu na sentymenty i inne ozdobniki. Dlatego też nasza propozycja graficzna jest bardzo minimalistyczna, z prostym, wręcz technicznym przekazem. Wszystko ma sugerować twoją fachową pomoc w trudnych sytuacjach drogowych. Pozostaje zamówić ulotki i wpisać tam dane kontaktowe oraz kilka słów o zakresie usług.

CZYTELNA, SUGESTYWNA REKLAMA

Kiedy ktoś dostanie na ulicy ulotkę z takim wyglądem, z pewnością nie wyrzuci jej od razu do kosza. Grafika jest delikatna, ale za to bardzo efektowna, tak w szlachetny sposób. I choćby z tego powodu, każdy zerknie i zapozna się ofertą, a to już pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Konsument od razu skojarzy, o jakie usługi chodzi i szybko zdecyduje czy ulotka może się przydać. To już drugi krok, który przybliża możliwość zyskania kolejnego klienta. Grafika z marmurem wygląda prestiżowo, a klienci lubią mieć dostęp do towarów z górnej półki.

MARMUR PRZYCIĄGA UWAGĘ

Dziś marmur stał się jednym z bardzo modnych motywów graficznych i ten potencjał często jest wykorzystywany podczas projektowania przeróżnych wydruków ozdobnych. Tym razem jednak nie o to chodziło. Marmur to także od setek lat oznaka bogactwa. Występuje w wielu odmianach, a te najszlachetniejsze i najrzadsze bywają bardzo kosztowne. Dlatego też reklama dla firmy kamieniarskiej z motywem marmuru to strzał w dziesiątkę. Jest efektowna i tworzy prestiżowy klimat wobec oferty, która ją wykorzystuje do promowania swoich usług.

NASTROJOWA, ALE NIE MINOROWA

Stworzenie grafiki reklamowej dla branży kamieniarskiej to dość delikatna i trudna sprawa. Choć firmy kamieniarskie dostają różne zlecenia to jednak najmocniej kojarzone są z produkcją nagrobków cmentarnych. Tyle, że właściciele takich firm niekoniecznie potrzebują reklamy z tym elementem działalności, ponieważ nie chcą tworzyć negatywnych skojarzeń. Każdy, kto jest choć trochę świadomy mechanizmów marketingowych, wie, że trzeba wywoływać pozytywne emocje. Dlatego przedstawiamy grafikę, która jest sugestywna, ale jednocześnie nie nastraja ponuro.

PRZEKAŻ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI

Prowadzenie działalności medycznej to nie jest okazja do epatowania ozdobnikami, kolorami i krzykliwą reklamą. Od takich miejsc konsument, a w zasadzie pacjent, oczekuje konkretnej wiedzy i pomocy. Dlatego nasza grafika skupia się wyłącznie na symbolice, która pozwoli szybko skojarzyć ją z medycyną i zainteresować odbiorcę. Aby zainteresowanie zostało przekute w wizytę w placówce, w ślad za kojarzeniem symbolu powinna pójść błyskawiczna informacja, w jakim zakresie zamykają się wasze usługi. Wtedy potencjalny pacjent będzie mógł ją szybko dopasować do swoich potrzeb.

DUŻO MIEJSCA NA WAŻNĄ TREŚĆ

Profesjonalne usługo medyczne kojarzą się nam ze sterylną czystością, fachowym i konkretnym podejściem do każdego zagadnienia medycznego oraz uporządkowaniem. Ulotka z naszą minimalistyczną grafiką z pewnością będzie zapowiedzą takiej jakości obsługi i wysokiego poziomu wiedzy medycznej, a tym samym nadzieją na uzyskanie skutecznej pomocy i poprawę zdrowia. Laska Eskulapa będzie nad wszystkim czuwać, a duża ilość bieli zbuduje wizerunek placówki godnej zaufania i jednocześnie pozwoli na przekazanie dużej ilości informacji.

MINIMALISTYCZNIE, ALE KONKRETNIE

Laska Eskulapa czy inaczej Asklepiosa doczekała się już setek interpretacji graficznych, ale jej powszechność dzięki tym zabiegom stała się szersza i dziś każdy wie, co symbolizuje. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która opiera się wyłącznie na owej lasce w bardzo nowoczesnej odsłonie i jest zupełnie wystarczająca, aby przyciągnąć wzrok osób zainteresowanych usługami medycznymi. Ten minimalizm w zakresie detali sprawił, że powstało bardzo duże pole tekstowe, na którym można wpisać nie tylko dane kontaktowe. Wystarczy miejsca także na katalog usług i inne informacje.

WYGODNY UKŁAD GRAFIKI I TEKSTU

Ten format ulotki zawsze sprawia, że można w sposób bardziej dynamiczny i interesujący ułożyć tekst względem motywu graficznego. Nasz detal hydrauliczny dzięki temu znajduje się na dole albo na górze, a cała reszta powierzchni może zostać zagospodarowana na treść. Możesz ograniczyć się jedynie do podstawowych danych kontaktowych i wyeksponowania nazwy firmy, ale warto może na drugiej stronie podać zakres usług albo poświęcić ten obszar na umieszczenie kodu QR, który będzie zwierał obszerniejszy opis.

KONKRETNIE I BARDZO SUGESTYWNIE

Rurki, śrubunki i klucz francuski. Mamy już praktycznie komplet i każdy wie, że gdzieś dalej, poza kadrem, kryje się jeszcze on, fachowy hydraulik. Taka grafika działa na potencjalnych klientów bardzo pozytywnie i wywołuje skojarzenia opierające się na zaufaniu oraz korzyści. Dzięki takiej reklamie szybko zbudujesz dobry wizerunek firmy i zyskasz wielu nowych klientów. Zadbaj jedynie o dobrze wyeksponowaną nazwę albo swoje imię i nazwisko, żeby konsumenci mogli je łatwo zapamiętać. A potem już tylko potwierdź obietnicę z reklamy dobrze wykonaną usługą.

FACHOWA REKLAMA I FACHOWIEC W AKCJI

Jeśli chodzi o usługi hydrauliczne, liczą się wyłącznie konkrety. Albo szybkie usunięcie awarii albo fachowe wykonanie nowej instalacji wodnej. Taka też jest nasza propozycja graficzna na ulotkę, bez zbędnych ozdobników, symboli czy przekazów podprogowych. Po prostu hydraulik w akcji, który szybko ocenił sytuację, chwycił za klucz i przystąpił do akcji. Motyw graficzny nie zajmuje jednak całego miejsca, więc pozostaje duże pole tekstowe na dane kontaktowe i ewentualnie krótki zakres usług albo inne przydatne informacje.

DYNAMICZNA PROFESJA I DYNAMICZNA REKLAMA

Ulotka w formacie DL to nie jest już w zasadzie jakaś nowość na rynku wydruków reklamowych, jednak wciąż cieszy się wyjątkowo dużą popularnością. Jej kształt nadaje każdej reklamie dynamiki i nowoczesnego dizajnu, więc i ciebie chcemy przekonać do tego wariantu. Pazura dodaje tutaj nasza grafika czyli ciekawe ujęcie spawacza przy pracy, który skutecznie przykuwa oko. Podłużny kształt ulotki pozwala na dobre wyeksponowanie detalu graficznego i jednocześnie zapewnia duże pole tekstowe, na którym możesz wpisać mnóstwo informacji.

ŚWIETNE PROPORCJE I CHWYTLIWA GRAFIKA

Jeśli myślisz, że usługi spawalnicze nie wymagają reklamy albo, że to uprawiasz fach, który jest za mało reprezentacyjny, to spieszymy skorygować twoją opinię. Rynek usług spawalniczych w ostatnim czasie mocno się rozwinął i widać, że konkurencja nie śpi. Dlatego warto się jakoś wyróżniać, żeby celniej trafiać do klientów i zdobywać nowe zlecenia. A kwestia reprezentacyjności? No cóż, wystarczy tylko spojrzeć na naszą propozycję graficzną. Czy nasz spawacz w akcji nie prezentuje się efektownie? Wygląd profesjonalny, kolorystyka modna, a i miejsca na informacje jest odpowiednio dużo.

DUŻO MIEJSCA NA TREŚĆ I SPAWACZ W AKCJI

Nasza propozycja na ulotkę dla usług spawalniczych to połączenie idealne. Grafika wprost pokazuje fachowca przy pracy bez żadnych symbolicznych odniesień. To twardy fach więc prosty przekaz jest tutaj najbardziej właściwy, a do tego doskonale buduje wizerunku profesjonalisty godnego zaufania, który zna się na swoim fachu i na pewno rzetelnie wykona swoją robotę. Oprócz dosłownej, ale także efektownej grafiki mamy tu sporo wolnego miejsca, na którym można w czytelny sposób podać odpowiednią dawkę danych adresowych i innych informacji.

NOWOCZESNA FIRMA-NOWOCZESNA REKLAMA

Ulotka dl to bardzo popularna forma reklamy. Nie generuje dużych kosztów, a pozwala wypromować swoje usługi lub towary w ciekawy sposób. Jej kształt to możliwość uzyskania atrakcyjnej wizualnie proporcji pomiędzy treścią a grafiką. My umieściliśmy motyw graficzny na dole, dzięki czemu na pierwszy plan wychodzą dane kontaktowe i treść, którą zechcesz przekazać potencjalnym klientom. Nowoczesna reklama dla fachowca, który potrafi usunąć każdą techniczną awarię, ale także wie, jak reklamować swoje usługi.

PREZENTACJA WYPOSAŻENIA W MODNEJ OPRAWIE

W reklamie można się posłużyć symboliką i ciekawymi niedomówieniami albo grą słów, ale są sytuacje, kiedy lepiej sprawdza się prosty, oczywisty przekaz. Ważne, aby w każdym wariacie przekazać to odbiorcy w atrakcyjny sposób. Tworząc grafikę dla fachowca, który potrafi usunąć każdą techniczną usterkę postawiliśmy tym razem na użycie widoku przedmiotów, których używa w pracy. Zadbaliśmy także o oprawę modnej kolorystyki, która skutecznie przykuje wzrok potencjalnego zleceniodawcy w każdym wieku i nakłoni do kontaktu z twoją firmą.

POKAZUJEMY ARSENAŁ I DAJEMY INFORMACJE

Jeśli ktoś sądził, że narzędzia, śrubki i cały ten techniczny arsenał to rzeczy, które nie mają atrakcyjnego wizerunku, zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją graficzną na ulotkę. Te pozorny nieład to przemyślana prezentacja arsenału i jednocześnie sugestia, że fachowiec wiec, co z tym wszystkim zrobić. Do tego pionowa ulotka to większe możliwości tekstowe, więc możesz tu wpisać np. zakres usług albo wyliczyć zalety swojej firmy. A wszystko podane w sugestywnej, ale też bardzo modnej kolorystyce, co dodaje grafice atrakcyjności.

CIEKAWA FORMA REKLAMOWANIA USŁUG

Kształt ulotki w formacie DL sprawia, że każda propozycja graficzna prezentuje się bardziej nowocześnie i ekspresyjnie, a to kapitalnie buduje wizerunek firmy, która prężnie się rozwija. Jeśli macie nowoczesną reklamę to prawdopodobnie znacie także zmieniające się technologie i umiecie z nich korzystać. Nasza grafika tworzy taki wizerunek, a jednocześnie pokazuje, że budujecie dachy zgodnie ze sztuką, profesjonalnie. Natomiast duża ilość słońca wprawia odbiorcę w dobry nastrój i daje mu nadzieję na szybkie, fachowe zwieńczenie jego domu bądź inwestycji.

PRACA POD GOŁYM NIEBEM I NA WYSOKOŚCI

W wielu przypadkach można użyć symbolicznego przekazu reklamowego, więc i tutaj można było to zrobić. Jakiś graficzny kształt dachu i każdy skojarzy o co chodzi. Jednak są zawody, które warto po prostu pokazywać i tak właśnie jest w przypadku usług ciesielskich czy dekarskich, dzięki którym nasze budynki mają solidne dachy. Wykorzystaliśmy fakt, że klientom imponuje wasz hart ducha i odwaga, a dzięki temu powstała grafika, która budzi respekt i buduje wizerunek firmy godnej zaufania.

PRZEKAZ CZYTELNY, A INFORMACJE WYSTARCZAJĄCE

Pionowa ulotka z naszą grafiką to skuteczna reklama, która zapada w pamięć konsumentów w bardzo wyrazisty i pozytywny sposób. Daje więc spore szanse na zdobycie nowych klientów. Ale nasza ulotka w tej formie ma także bardzo dobre proporcje pomiędzy grafiką, a polem tekstowym. Możesz je wykorzystać na zamieszczenie nazwy firmy w dużych rozmiarach, ale także na garść informacji, które przybliżą wszystkim zakres waszych usług oraz podkreślą wasze atuty, jak np. rzetelność, fachowość czy terminowość.

Pokaż: