Ulotki online Strona 5

Pokaż:

DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA

Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.

TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE

Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.

ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM

Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.

INTUICYJNA I ELEGANCKA

Choć ulotka w formacie DL jest już stosowana od jakiegoś czasu to jednak w niektórych odsłonach wciąż pozytywnie zaskakuje. Nasza elegancka propozycja graficzna dla kancelarii prawnych wygląda w tej odsłonie wyjątkowo. Podłużny kształt dodatkowo podkreśla żółta kreska, a układ paneli w szarych odcieniach wyraźnie wskazuje oddzielne strefy funkcjonalnej tego szablonu. Widać, gdzie należy promować nazwę lub nazwisko, a gdzie podać dodatkowe informacje. To ciekawy wzór, który intuicyjnie poprowadzi zarówno zamawiającego, jak i odbiorcę reklamy.

STYLOWA REKLAMA W POZIOMIE

Nasza propozycja ulotki w poziomie wygląda bardzo stylowo i w zasadzie trochę przypomina powiększoną wizytówkę. Wygląda odpowiednio prestiżowo, elegancko i profesjonalnie, może więc z powodzeniem reprezentować każdą kancelarią na dobrym poziomie. Widać od razu, że lubicie zadbać o każdy detal, również o tak mały element marketingu, jakim jest ulotka. Oprócz walorów wizualnych ma ona odpowiednio wyeksponowane miejsca na nazwę kancelarii lub dane prawnika oraz wszelkie informacje kontaktowe i inne dodatkowe treści.

INFORMACJE W DOBREJ OPRAWIE

Jeśli są miejsca, gdzie chcesz promować swoje usługi lub propagować markę kancelarii za pomocą ulotek, to zawsze warto spróbować. Pamiętaj jednak, że prowadzisz działalność, dla której kluczowe jest zaufanie i uznanie klientów, więc wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, reklama również. Zadbaliśmy, aby twoje ulotki były efektowne, ściągały na siebie uwagę odbiorców, ale także prezentowały się prestiżowo i efektownie. One również budują wizerunek twojej firmy i mają wpływ na powiększanie liczby klientów.

NOWOCZESNA FORMA REKLAMY

U góry sporych rozmiarów logo albo sama nazwa firmy, poniżej kluczowe dane informacyjne, a mniejszą czcionką garść informacji o zakresie waszej oferty. na samym dole natomiast przyjemny dla oka, efektowny i bardzo energetyczny detal w postaci zielonej trawki. Tak będzie się prezentować twoja ulotka w wąskim, pionowym formacie DL. Można ją wykładać w wielu lokalizacjach, bo nie zajmuje dużo miejsca, ale jej głównym atutem jest swego rodzaju nowoczesny i przemyślany układ detali. Natomiast nasza grafika wpisuje się w ten format doskonale i przykuwa mocno uwagę.

ŁADNIE ZAPREZENTOWANE INFORMACJE

Żeby przyciągnąć nowych klientów musisz po prostu dać się poznać. Trzeba umiejętnie opisać swoją ofertę i użyć języka korzyści, a całość ubrać w chwytliwą, ciekawą i przyciągającą oprawę graficzną. Takie możliwości daje ci nasza propozycja. Soczysta trawa dodaje tu świeżości i łatwo zapada w pamięć, a białe tło świetnie podkreśla ozdobny detal i jednocześnie jest świetnym tłem na wyeksponowanie wspomnianych informacji o zakresie działalności i waszych priorytetach. Tak podana reklama doskonale wypromuje twoją firmę.

RADOSNA GRAFIKA I CZYTELNY PRZEKAZ

Żeby twoja ulotka reklamowa przyniosła oczekiwane przez ciebie efekty marketingowe, musi przede wszystkim choć na chwilkę zainteresować konsumenta. Wtedy przeczyta informacje o ofercie, a w przeciwnym razie wyrzuci ją do najbliższego kosza. Nasza grafika zapewni ci taki efekt początkowego zainteresowania, ponieważ ma bardzo radosny, ciekawy i energetyczny wygląd. W następnym kroku odbiorca zapamięta wasze logo i zakoduje lokalizację firmy, a potem pobieżnie zapozna się z ofertą. Kiedy uzna, że jest dla niego przydatna, zatrzyma ulotkę.

OD GÓRY DO DOŁU

Pionowa ulotka w formacie DL to możliwość ułożenia grafiki i treści w ciekawy sposób. W naszej propozycji postanowiliśmy od góry zacząć z przytupem i użyć dużego detalu graficznego. Dłonie z efektownym manicurem skutecznie przykuwają wzrok i od razu sugerują temat reklamy. Kiedy już odbiorcę, czyli potencjalną klientkę, zainteresuje obrazek, w następnej kolejności zapozna się z treścią i prawdopodobnie zachowa ulotkę. Reklama z białym tłem, dodatkiem różu i zdjęciem perfekcyjnej realizacji dobrze działa na kobiece zmysły.

PRZYJEMNIE I CZYTELNIE

Pozioma forma ulotki pozwala na inne rozmieszczenie detali niż ma to miejsce w przypadku pionowego formatu. Zapewniliśmy tutaj ekspozycję dla nazwy twojego salonu albo imienia i nazwiska w sąsiedztwie pięknie zadbanych i ozdobionych dłoni, co od razu tworzy bardzo pozytywne skojarzenia u klientek. Poniżej pozostało wygodne pole tekstowe, gdzie można umieścić jakąś marketingową zachętę. Druga strona to powtórzenie detalu graficznego i jeszcze więcej miejsca na treść. Całość spina białe tło, na które przyjemnie się patrzy.

POKAŻ REALIZACJĘ, PODAJ INFORMACJĘ

W przypadku materiałów reklamowych wszelkich salonów z branży beauty, sprawdza się zwykle określony katalog detali graficznych. Za jeden ze skuteczniejszych można chyba uznać zdjęcia, które pokazują jakąś gotową realizację usługi lub specjalistkę podczas pracy. W tej propozycji wybraliśmy motyw perfekcyjnie wyglądających dłoni po zabiegu manicure, które z pewnością skutecznie skupią na sobie uwagę klientek dbających o wygląd. Detal graficzny podkreśla śnieżnobiałe tło, które z kolei świetnie eksponuje treść informacyjną.

PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ

Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.

SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH

Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.

GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA

Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.

DYNAMIKA REKLAMY I KOLORU

Z jednej strony biel i zabawne kropelki zrobione różowym lakierem. Z drugiej strony również biel i ciekawe nawiązanie tematyczne i kolorystyczne w postaci lakierów z odpowiedniej palety barw. Całość w wygodnym formacie DL, który ma nowoczesnych charakter i cieszy się dużą popularnością. Ulotki w tym układzie prezentują treść i przekaz graficzny w bardzo dynamiczny sposób i uchodzą za najbardziej skuteczne. Może więc skusisz się na taką formę i sprawdzisz czy będzie na stałe narzędziem marketingowym dla twojego salonu?

ZASKAKUJEMY ASYMETRIĄ

Kto powiedział, że ulotka musi mieć wygląd, który wpisuje się w utarte standardy? My chcemy was przekonać, że tą zwykłą, opatrzoną formę można przedstawić w sposób bardziej inspirujący. Lakiery w ułożeniu bocznym i prostopadłej relacji do kierunku tekstu to detal, który mocno przykuwa uwagę i pozostaje w głowie na długo. Są z jednej palety barw, podobnie jak detal graficzny z drugiej strony, co powoduje, że ta niebanalna asymetria jest jednocześnie harmonijna i przyjemna dla oka. Ulotka zaskakuje, ale także zachęca do działania.

INFORMACJA I KOLORY

Chociaż ulotka ma dość małą powierzchnię to jednak stanowi strategiczny punkt w marketingu każdej firmy usługowej. Dla twojego salonu również będzie bardzo przydatna, pod warunkiem, że zostanie wyposażona w odpowiednią grafikę. Proponujemy ciekawy, minimalistyczny wzór. Duża ilość bieli i tym samym bardzo wygodne, sporych rozmiarów, pole tekstowe. Można tu wyróżnić nazwę salonu, podać czytelnie dane, ale dodatkowo informacje o zakresie usług. Natomiast grafika z lakierami w modnych barwach ładnie je podkreśli.

SKROMNIE, ALE BARDZO KONKRETNIE

Usługi elektryczne mają swoją specyfikę. Potrzebują fachowca z techniczną wiedzą i praktyką, który zajmuje się wyłącznie konkretami. I taka też powinna być reklama przeznaczona dla tej branży, wyważona i nastawiona na możliwie najprostszy przekaz. Taka właśnie jest nasza propozycja graficzna na ulotkę w formacie DL. Jedna strona biała, druga czarna, a ty możesz wybrać jakie informacje będą zawierać. Zadbaj o dobrą ekspozycję nazwy firmy albo twojego imienia i nazwiska, najlepiej wyróżniającą się, dużą czcionką. Podobnym krojem wpis także numer telefonu.

CIEKAWIE PODANE INFORMACJE

To, że ulotka musi zawierać dane kontaktowe i inne informacje, to powszechnie wiadomo. Ale to nie wszystko, bo ulotka ma także ważną rolę marketingową, więc owe dane nie mogą być zwykłą treścią. Muszą mieć ciekawą oprawę, nawet jeśli reklama dotyczy konkretnych technicznych usług i właśnie to znajdziesz w naszej propozycji graficznej. Białe i czarne tło oraz dyskretne elektryczne symbole to odpowiednia oprawa, przy czym pozostaje całkiem sporo miejsca na treść. Można wpisać dodatkowo zakres usług albo zamieścić kod QR kierujący do witryny WWW.

RAZ CIEMNO, RAZ JASNO

Dobrze skonstruowana reklama musi odbiorcę przykuwać jakimś zaskakującym detalem. Coś powinno ją wyróżniać i sprawiać, że przez jakiś czas pozostanie w pamięci konsumenta. Tym razem postawiliśmy na kontrastowe kolory dwóch stron ulotki. Są oczywiście symbole, które pozwalają szybko skojarzyć rodzaj oferty, niemiej to właśnie kolorystyka tła zostanie najlepiej zapamiętana. Potencjalny klient będzie kojarzył ulotkę z biało czarnym tłem, a symbole elektryczne naprowadzą jego pamięć na właściwy tor.

RETRO POŁĄCZONE Z NOWOCZESNOŚCIĄ

Obecne trendy modowe w zakresie grafik reklamowych i okazjonalnych można spokojnie nazwać dobrym, ciekawym okresem. Dlaczego? Bo odmiennie od wcześniejszych tendencji modne są połączenia, które przedtem były ignorowane. Przykładem może być nasza ulotka w formacie DL. Same akcesoria fryzjerskie i szare tło mają charakter retro i przywołują skojarzenia z dawnym salonem fryzjerskim, jednak całość została tak ułożona i wyważona, że ewidentnie widać tu nowoczesne wpływy modowych trendów w grafice reklamowej.

TEN PORZĄDEK MA ZNACZENIE

Modna kolorystyka i silne nawiązanie do stylu retro to obecnie bardzo modna estetyka, ale nasza grafika niesie jeszcze dodatkowy przekaz, który podziała zachęcająco na potencjalnych klientów. Narzędzia i akcesoria są położone asymetrycznie i stanowią tu dekorację, ale warto zwrócić na pedantyczny porządek, który tu panuje. To wybitna sugestia, że usługi są wykonywanie profesjonalnie i rzetelnie, zgodnie ze sztuką i wszelkimi zasadami. Konsument od razu czuje się bezpiecznie i spokojnie, a więc nabiera do was zaufania.

ORYGINALNIE I UNIWERSALNIE

Ulotki reklamowe salonów fryzjerskich wyglądają w ostatnim czasie dość podobnie. Większość z nich reprezentuje styl glamour, a to sprawia, że przyciągają tylko uwagę kobiet. Do niedawna zakładano chyba, że mężczyźni jak potrzebują to sobie gdzieś tam wdepną do fryzjera i nie trzeba ich szczególnie zachęcać. To już nieaktualne, dziś panowie także chcą wyglądać dobrze i modnie, a ta reklama dba o to, żeby ich zachęcić do waszych usług. Jeśli jesteście otwarci na męskie strzyżenie to nasza grafika będzie strzałem w dziesiątkę.

Pokaż: