Ulotki online Strona 6

Pokaż:

FORMAT W SAM RAZ DLA NOWOCZESNEJ BUDOWLANKI

Branża budowlana to jedna z tych gałęzi gospodarki, w których pogoń za nowoczesnymi technologiami to ważny element rozwoju. Pozwalają na coraz szybsze, tańsze i efektywniejsze budowanie, więc bez tego ani rusz. Podobnie ma się sprawa z reklamowaniem swoich usług, tutaj także nie można się zagapić, bo konkurencja nie śpi. Dlatego też proponujemy ci nowoczesną formę reklamy czyli ulotkę w formacie DL z naszą skuteczną i efektowną grafiką. Takie promowanie usług zapada można w pamięć i buduje wizerunek dynamicznej, nowatorskiej i prężnie działającej firmy.

MINIMALIZM KOLORYSTYCZNY TO CZYTELNY PRZEKAZ

Wiadomo, że branża budowlana nie kojarzy się z wielką paletą kolorowych barw. Chociaż czasami budynki, które są dziełem końcowym są wielobarwne to jednak praca budowlańców opiera się na skromnej kolorystyce. Wykorzystaliśmy tą cechę i przekuliśmy ją w atut. Powstała grafika, która zawiera w sobie jedynie biel, szarości i żółty mający dodatkowo w tej branży rolę ostrzegawczą. Skromna paleta wpisująca się modowe trendy i atrybuty budowlańców wystarczą, żeby skutecznie zareklamować wasze usługi i zbudować pozytywny wizerunek firmy.

JESZCZE WIĘCEJ MIEJSCA NA TREŚĆ

Przyszłemu klientowi trzeba w czytelny sposób pokazać czym się zajmujecie i jednocześnie upewnić go, że można wam zaufać. Trzeba go także zainteresować swoją reklamą na tyle, żeby na chwilę się przy niej zatrzymał i zapamiętał detale. To wszystko załatwi nasza propozycja graficzna, ale jest jeszcze jeden ważny aspekt. Nasza pionowa ulotka oferuje większą ilość miejsca na umieszczenie informacji innych niż tylko dane kontaktowe. To może być zakres usług i opis zalet firmy, można też postawić na umieszczenie widocznego kodu QR.

REKLAMA DYNAMICZNA DLA REMONTOWCÓW

Ulotka DL już dawno zdobyła z przytupem rynek wydruków reklamowych i stała się jednym z popularniejszych formatów. Na czym polega jej fenomen? Wydłużony kształt pozwala na umieszczenie detali graficznych w sposób ciekawy i atrakcyjny dla odbiorcy, a jednocześnie pozostaje duża ilość miejsca na treść. Sprawdź jak prezentuje się nasza grafika po wpisaniu twojej treści i zadbaj przy tym, aby odpowiednio wyeksponować nazwę i dane kontaktowe oraz wskazane hasłowo najważniejsze usługi bądź zalety twojej firmy.

MAŁA ULOTKA, WIELKA MOC PRZEBICIA

W branży mocno nasączonej konkurencją warto zainwestować w wyrazistą i mocno efektowną reklamę, bo tak będzie zdecydowanie łatwiej dotrzeć do konsumentów i pozostać w ich pamięci. Dlatego nasza propozycja ma odważną kolorystykę, odrobinę krzykliwą, ale jednak osadzoną w branży remontowo-budowlanej. Żółty występuje przecież na wielu narzędziach i akcesoriach oraz znakach ostrzegawczych. Natomiast zielone tło wpisuje się z kolei w najmodniejsze trendy w urządzaniu wnętrz. Z taki zestawieniem na pewno wykosisz konkurencję.

PODAJ DANE W EFEKTOWNY SPOSÓB

Aby zyskać uznanie konsumentów, a potem całą rzeszę wiernych klientów, trzeba się starać na różnych płaszczyznach. W branży remontowej najważniejsza będzie oczywiście jakość i tempo wykonywanych usług, ale zaraz po tym konieczna jest także efektowna reklama i umiejętnie podanie ważnych informacji. Dzięki naszej pionowej ulotce zyskujesz ciekawą grafikę, która wpada w oko i na pewno zostanie zapamiętana. Jednocześnie jest świetną oprawą do podania danych kontaktowych i nie tylko. Pokaźne pole tekstowe pozwala na wpisanie tutaj np. zakresu usług.

NOWOCZESNOŚĆ TO WASZA DEWIZA

Firma, która świadczy usługi w zakresie aranżacji wnętrz musi być nowoczesna. Oczywiście, powinna także prezentować mocno elastyczne podejście do tworzenia przestrzeni dla klientów, bo gusta bywają różne. Jednak przeważająca część konsumentów podąża za modą, więc chce mieszkać i pracować w nowoczesnych, pięknych i modnych wnętrzach. Za pomocą naszej grafiki na ulotkę tak się właśnie przedstawicie klientowi. Jako firma, która zna się najnowszych trendach i potrafi urządzić klimatyczne, wygodne, a jednocześnie nowoczesne pomieszczenia.

PRZEDSTAWIMY CIĘ NOWOCZEŚNIE

Wasza branża ma ciekawą specyfikę, która opiera się na śledzeniu modowych trendów wnętrzarskich, zmieniających się technologii w zakresie materiałów i chemii budowlanej oraz umiejętnym stosowaniu wszelkich modnych nowinek we wnętrzach tworzonych dla klientów. Zawsze znacie najnowsze barwy rządzące rynkiem, najciekawsze rozwiązania i ich połączenia. Brzmi dość nowocześnie i tak właśnie chcieliśmy was przedstawić przyszłym klientom za pomocą naszej grafiki na ulotkę. Dynamicznie, w trakcie twórczych procesów, z technicznym zacięciem i z modnym charakterem.

MODNE SZAROŚCI I MINIMALIZM

Gdyby obecnie modne były wnętrza pełne nasyconej czerwieni lub fioletu, która podkreślona jest dużą ilością złota, to w naszej ofercie mielibyśmy grafiki na materiały reklamowe wykonane w takiej właśnie tendencji. A ponieważ zawsze reagujemy na modowe i rynkowe zmiany, obecnie znajdziecie tu taką nowoczesną, minimalistyczną estetykę. Szarości, beże i biel, sporo szkła, przestrzeni i światła, a przede wszystkim minimalistyczny porządek. Obecnie taką grafiką można zachęcić do swoich usług sporą rzeszę klientów, którzy pragną modnych wnętrz.

DYNAMICZNY FORMAT, IMPREZOWA GRAFIKA

Nowoczesny, pionowy format ulotki DL cieszy się w ostatnich latach dużą popularnością. W większości wariantów graficznych prezentuje się świetnie, ale ta propozycja jest jakby stworzona do tej formy. Podłużny kształt fajnie podkreśla walory kolorystyczne i podkręca ten efekt imprezowego blasku. Jednocześnie na wydruku pozostaje bardzo dużo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się na podanie najważniejszych informacji o firmie, usługach bądź konkretnym wydarzeniu, które chcesz wypromować i zachęcić klientów.

KONTRASTY WPADAJĄ W OKO

Mrok czarnego tła rozświetlają turkusowe, mieniące się drobinki, które przyciągają wzrok i każdemu skutecznie zapadają w pamięć. To ważny, jeśli nie najważniejszy element, który na pierwszy rzut oka zdobywa serca potencjalnych klientów. Ulotka musi mieć w sobie taki detal, żeby nie wylądowała od razu w koszu, tylko zainteresowała konsumenta. Jednak druga bardzo ważna sprawa to przekazanie najważniejszych informacji, takich jak dane kontaktowe, zakres usług lub produktów i chwytliwe, zapraszające hasło. I tu sprawdzi się biały tekst.

NOC BŁYSKOTKAMI OBSYPANA

Nasza propozycja to grafika efektowna, wpadająca w oko, ale też nietypowa. Dziś, kiedy modne są biele, szarości i wszechobecne pastele, my chcemy was przekonać do tego odmiennego połączenia. Czerń z turkusem, mieniący się hipnotycznym blaskiem to wyjątkowa reklama, która na pierwszy rzut oka zapowiada coś rozrywkowego, intensywnego, atrakcyjnego i zupełnie nie związanego ze zwykłą codziennością. Odważysz się wykorzystać ten potencjał i przyciągnąć klientów niesamowitym blaskiem? Gwarantujemy wyjątkowe efekty!

FORMAT DL W STYLU GLAMOUR

Ulotka to bardzo popularna forma reklamy, szczególnie w przypadku działalności o zasięgu lokalnym, ale nie tylko. Zdarza się, że i wielkie koncerny sięgają po ten mały wydruk, który jest potem rozdawany np. w centrach handlowych. Wtedy najczęściej wybierany jest format DL, który uważany jest za najbardziej dynamiczny i nowoczesny przekaz. Dla was wypełniliśmy go specyficzną grafiką, która z jednej strony jest dość minimalistyczna, a z drugiej niesamowicie efektowna i chwytliwa. Na pewno zaciekawi potencjalne klientki i zachęci do skorzystania z waszych usług.

MRUGNIJ ZALOTNIE DO KLIENTEK

Tworząc nową grafikę, która wejdzie w skład naszej oferty wydruków reklamowych, zawsze zastanawiamy się nad efektem, jaki ma przynieść. Twoje potencjalne klientki oczekują, że wyjdą z salonu piękniejsze, a ich metamorfoza będzie się trzymać najmodniejszych trendów. Dlatego ulotka powinna być zapowiedzią takiego efektu. Osiągamy go dzięki użyciu modnego połączenia kolorystycznego, oszczędnej estetyki i wyrazistego symbolu, który jest bardzo sugestywny. Prawda, że to zachęcający wzór?

PIĘKNA ULOTKA DLA PIĘKNYCH DAM

Wiadomo, że do studia wizażu panowie zaglądają bardzo rzadko, dlatego też nasza chwytliwa grafika reklamowa na ulotkę celuje raczej w damskie gusta. A dziewczyny lubią jak jest modnie, efektownie i ładnie. Detal z błyskotkami kontrastuje z bielą, a proporcje sprawiają, że całość jest miła dla oka. Na białym polu tekstowym można spokojnie zamieścić wszystkie dane kontaktowe, przy czym szczególnie polecamy wybór eleganckiego kroku czcionki. Będzie tu ładnym dopełnieniem i gustownym podkreśleniem.

REKLAMA JAK OBIETNICA

Ulotka w formacie DL cieszy się od paru lat dużą popularnością, prawdopodobnie dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi i możliwości bardziej ekspresyjnego reklamowania swoich usług bądź towarów. Jej poziomy, podłużny format kojarzy się z nowoczesną reklamą, dlatego też w naszej ofercie znajdziesz odpowiedni wzór dla swojego gabinetu. Klienci oczekują od ciebie bieżącej wiedzy medycznej i stałego doskonalenia, ale też modnej, nowoczesnej reklamy, która wyróżnia konkretny gabinet na tle innych punktów.

DOSKONAŁY BALANS GRAFICZNY

Propozycje graficzne, które znajdziecie w naszej ofercie nie mają nigdy przypadkowego wyglądu. Nie inaczej jest w przypadku tego wzoru. Zachowaliśmy dobrą proporcję kolorów, która sprawia, że ulotkę miło się ogląda, ale nie tylko. Na przyjemnym, pastelowym tle powstało duże pole tekstowe, gdzie można umieścić dane kontaktowe gabinetu, zakres usług i np. hasłowe korzyści dla pacjentów. W górnej części mniejsze pole z detalem fotograficznym, który daje jasny komunikat czego można oczekiwać. Harmonijny, skuteczny przekaz.

SPOKÓJ, KTÓRY LECZY

Pastelowe odcienie miętowe, połączone z bielą i beżem powodują, że ulotka budzi zaufanie. Emanuje spokojem, harmonią i zapowiedzią relaksu. I nawet jeśli zabiegi w twoim gabinecie nie mają charakteru relaksacyjnego, wygląd reklamy daje nadzieję na poprawę samopoczucia, komfortu ruchowego i uwolnienia się od bólu kręgosłupa lub mięśni. Ulotka przyciąga uwagę, zwłaszcza osób, które mają takie dolegliwości i poszukują pomocy specjalisty. A widok zrelaksowanej klientki podkreśla możliwości uzyskania pozytywnych efektów.

GWARANCJA DOBREJ USŁUGI

Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.

FRYZJERSKIE AKCESORIA

Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.

PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE

Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.

ZDROWE BUDOWANIE FORMY

Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.

MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA

Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.

NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI

Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.

Pokaż: