Wizytówki - Kredyty / Pożyczki
Branża wymagająca i pełna konkurencji wymaga profesjonalnego podejścia do sprawy. Nie daj się zdeklasować rywalom. Jeśli Twoją codziennością są kredyty i pożyczki, powinieneś postawić na odpowiednią reklamę, by wzbudzić zaufanie potencjalnych Klientów. Nie prześpij odpowiedniego momentu do podjęcia ataku na konkurencję!
ZŁOTO ZAWSZE CIĄGNIE DO ZŁOTA
Usługi finansowe każdego rodzaju to specyficzna branża. Nawet jeśli klient nie jest rekinem giełdowym i nie inwestuje swoich środków, a jedynie chce zaciągnąć kredyt, to i tak wymaga obsługi na profesjonalnym poziomie. Żeby zachęcić go do skorzystania ze swoich usług należy zadbać o wizerunek budujący respekt i zaufanie, a początkiem tej drogi jest zwykle odpowiednia wizytówka firmowa. Specjalnie dla ciebie stworzyliśmy tą grafikę. Butelkowa zieleń kojarzy się z prawdziwą bankowością od wieków, a złoto? Tu chyba nie są potrzebne żadne argumenty.
NOWY DOM, NOWE MOŻLIWOŚC
Jeśli jesteś deweloperem, zajmujesz się sprzedażą mieszkań, udzielasz kredytów bądź pracujesz w biurze pożyczkowym, wizytówka z motywem domu będzie odpowiednim elementem reklamującym Twoją działalność. Jeśli marzysz o tym, by każdy Klient znał Twoją firmę nie czekaj, tylko zacznij działać. Konkurencja nie śpi – dziś nie trudno o dobrego fachowca. Nie możesz stać w miejscu niepostrzeżenie, jeśli marzysz o rozwinięciu skrzydeł. Masz potencjał – wykorzystaj go w najlepszy z możliwych sposobów.
CZAS! CZAS TO PIENIĄDZ!
Ludzie od dawna gonią za pieniądzem – czas, by ułatwić im decyzję. Jeśli trudnisz się udzielaniem kredytów bądź pożyczek, wizytówka z motywem klawiatury będzie dla Ciebie idealną reklamą. Postaw na prostotę przedstawienia oraz czystą formę. Klienci lubią jasne sytuacje – koło takiego projektu na pewno nikt nie przejdzie obojętny.
DŁOŃ Z PIENIĘDZMI
Intensywnie niebieskie tło wizytówki sprawia, że projekt staje się widoczny i z pewnością będzie zapamiętany. Grafika z przodu projektu może zastąpić brakujące logo Twojej firmy, która specjalizuje się w kredytach i pożyczkach. Z przodu wizytówki z łatwością umieścisz dane teleadresowe i nazwę firmy.
CZARNY PORTFEL
Dwa kolory jakie zastosowano na projekcie to czarny i żółty. Dwa bardzo dobrze do siebie pasujące kolory. Czarny portfel może posłużyć Ci jako brakujące logo Twojej firmy. Grafika symbolizuje też stabilizacje majątkową. Z tyłu wizytówki prosta i czarną czcionką umieścisz wszystkie potrzebne dane teleadresowe.
RĘKA Z PIENIĘDZMI
Ciekawa kompozycja wizytówki pozwoli na wyróżnienie się i zapadnie klientowi w pamięci. Wyciągnięta ręka, na której leżą pieniądze, od razu nasuwa na myśl, że mamy do czynienia z osobą związaną z finansami. Na niebieskim tle, została umieszczona nazwa firmy, a na biały znalazły się najważniejsze dane teleadresowe.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu