Wizytówki - Pośrednik ubezpieczeniowy
Jesteś idealnym człowiekiem na odpowiednim stanowisku. Partnerstwo i pomoc to Twoja dewiza. Wspaniale orientujesz się w obowiązujących przepisach i kruczkach prawnych. Dzięki Tobie wiele osób nie musi osobiście zajmować się ubezpieczeniami. Stwórz wizytówkę by pokazać światu Twoje istnienie!
ZAPEWNIACIE SPOKÓJ
Ilość firm ubezpieczeniowych na polskim rynku jest ogromna. Najwięksi gracze wręcz zasypują nas reklamami ulicznymi i medialnymi oraz natrętną kampanią w postaci telemarketingu. A co z małymi agencjami albo pojedynczymi agentami? Wy też musicie się reklamować, aby klient dowiedział się o waszej ofercie, dlatego mamy dla was bardzo ciekawą i efektowną grafikę na wizytówkę. Technika, jaką zastosowano na zdjęciu, kolory i dużo elementów drewnianych to zabieg specjalny. Dzięki niemu wizytówka budzi zaufanie, a przecież to w waszej pracy jest podstawą sukcesów.
SZARO CZARNA ODZNAKA
Czarne tło jakie pojawia się na wizytówce pozwoli na wyeksponowanie w łatwy sposób danych teleadresowych jasną widoczną czcionką. Dwukolorowa odznaka może symbolizować bezpieczeństwo, a to ważne jeżeli mamy do czynienia z pośrednikiem ubezpieczeniowym. Znak po środku może stać się znakiem rozpoznawalnym Twojej firmy.
PODZIELONA ODZNAKA
Ciemno grafitowe tło pozwala na umieszczenie w widoczny sposób z przodu wizytówki charakterystycznego podzielonego znaku. Odznaka ma symbolizować bezpieczne transakcje jakie zawierane są u pośrednika. Z przodu natomiast jasną i wyraźna czcionka umieścisz wszystkie potrzebne dane teleadresowe swojej firmy.
NIEBIESKIE DŁONIE
4 kolory do wyboru
Białe tło wizytówki pozwala wybić się jej z pośród innych w tej branży. Jasno niebieskie tło, które przedstawia złożone ręce ma symbolizować stabilizacje i bezpieczeństwo. Z taką grafiką Twoja firma zyska wielu zadowolonych klientów. Z tyłu na niebieskim tle umieścisz jasna czcionka wszystkie potrzebne dane teleadresowe.
WITAJĄCE DŁONIE
Tył wizytówki został podzielony na dwie kolorowe części. Zastosowanie dwóch kolorów na projekcie wyróżni wizytówkę na tle innych. Grafika przedstawiająca dwie witające się dłonie symbolizuje zgodę i bezpieczeństwo. To ważne cechy jeżeli mamy do czynienia z firmą ubezpieczeniową. Z drugiej strony projektu wypiszesz potrzebne dane teleadresowe.
TRZY SYLWETKI
Jasno błękitne tło sprawia, że projekt staje się czytelny i przejrzysty. Trzy sylwetki symbolizują stabilna firmę. Grafika może tez zastąpić logo Twojej firmy. Kolory na projekcie zostały bardzo dobrze do siebie dobrane, przez co z łatwością Twoja firma zostanie zapamiętana, a klienci zawsze będą zadowoleni.
DORYSOWANY MOST
Z grafiki na wizytówce możemy odczytać, że jej właściciel obejmie troską swojego klienta. Dorysowywany most nad kończącym się budynkiem, na który pewnie wkracza kobieta, może być alegorią opieki i pewnego prowadzenia w przyszłość. Z prawej strony wizytówki zostały umieszczone dane teleadresowe, a na ciemnym pasku u góry, znalazło się miejsce na nazwę firmy.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu