Wizytówki - Medycyna Strona 2

Pokaż:

NASTROJOWO I ZACHĘCAJĄCO

Jeśli chcesz zwrócić uwagę klienta na zalety masażu sportowego lub rehabilitacyjnego, na pewno wybierzesz grafikę o innym charakterze. Jeśli jednak twoje usługi oprócz poprawy sprawności ruchowej dają także miłe odprężenie, błogi relaks i czystą przyjemność to nasza nastrojowa wizytówka będzie bardzo trafnym wyborem. Widać tu pasję, profesjonalizm, ale także dbałość o nastrój i klimat usługi, co mocno zachęca.

WSZYSTKO STAJE SIĘ WIDOCZNE

Każdy pacjent, który się pojawia w gabinecie okulistycznym, liczy na jedno. Na poprawę jakości widzenia. Kiedy wzrok słabnie i pojawiają się problemy, wtedy jedyną szansą do dobre widzenie jest wizyta u dobrego okulisty. Chcieliśmy, aby twoja wizytówka dawała nadzieję już samym wyglądem. To bardzo sugestywna, branżowa grafika, która dla każdego powinna być bardzo czytelna. W przenośni i dosłownie.

MEDYCZNE SKOJARZENIA KOLORÓW

Odkąd wszelkie placówki medyczne, a w tym stomatologiczne zaczęły się pojawiać jak grzyby po deszczu, konsumenci przywykli do pewnych zestawów kolorystycznych, które zwykle zawierają reklamy takich miejsc. Wykorzystaliśmy to i powstała miętowo-biała grafika, która wskazuje na profesjonalną pomoc, wiedzę medyczną i sterylną czystość. Każdy chętnie skorzysta z waszych usług.

PRZYCIĄGNIESZ UWAGĘ PACJENTÓW

Zastanówmy się, czego potrzebuje twój gabinet, żeby stale powiększała się rzesza pacjentów, a stali bywalcy wciąż wracali? Z pewnością dobrej opinii, którą sobie przekazują wzajemnie. Ważna jest skuteczność w leczeniu, no i żeby za bardzo nie bolało. Ale konieczna jest jeszcze dobra reklama, bo każda działalność jej potrzebuje. Stworzyliśmy dla ciebie grafikę na wizytówkę, która niby odwołuje się do bardzo znanej symboliki, ale ma sobie coś, co ją wyróżnia. Srebrne wykończenie wzoru łatwo wpadnie w oko i pacjent chętniej skorzysta z twojej pomocy.

ZWIASTUN NAJWYŻSZEGO POZIOMU REHABILITACJI

Gdy pacjenta boli kręgosłup lub inna część aparatu ruchowego, szuka pomocy u lekarza, a potem zawsze trafia w ręce rehabilitanta. Tu jednak pojawia się spora konkurencja, bo to bardzo popularny zawód. Trzeba więc przyciągnąć odpowiednią ilość osób właśnie do swojego gabinetu, a nasza wizytówka doskonale w tym pomaga. Ma prostą, bardzo czytelną grafikę, bo motyw fragmentu kręgosłupa kojarzy się od razu z gabinetem rehabilitacyjnym. Aby jednak podbić efekt wizualny dodaliśmy ciekawe srebrzenia na niektórych detalach wzoru.

MEDYCZNA SYMBOLIKA W SREBRNEJ ODSŁONIE

Biel, szarości i niebieski to zarówno zestaw najmodniejszych kolorów, jak i barwy, które automatycznie kojarzą się z zawodami medycznymi i około medycznymi. Dlatego to doskonała grafika dla każdego gabinetu lekarskiego. Budzi zaufanie, przyciąga uwagę, a jednocześnie pozostawia dużo miejsca na rzecz najważniejszą, na dane kontaktowe, po które pacjent sięgnie w razie potrzeby. Dodaliśmy tu jednak delikatne, srebrzone detale, które ładnie podkreślają wzór, ale jednocześnie sprawiają, że wizytówka robi się bardziej stylowa i prestiżowa.

GRAFIKA LEKKA, JAK TWÓJ MASAŻ

Wizytówka salonu masażu relaksacyjnego, która jest kwintesencją delikatności dającej odprężenie i bio odnowę. Biel w połączeniu z pudrowym różem, a do tego ażurowa grafika tematyczna, do której użyliśmy złocenia. Wszystko razem eteryczne i dość klasyczne, ale klimatyczne i skuteczne. Jest dużo miejsca na dane kontaktowe i oczywiście nazwę salonu lub imię i nazwisko masażysty. Grafika ma wydźwięk mocno kobiecy, a same złocenia podkręcają obietnicę luksusowej usługi, po której każda klientka jest jak nowo narodzona.

DUŻA SKUTECZNOŚĆ TO TWOJA DEWIZA

Złocone detale stosujemy w grafikach przeznaczonych na wizytówki firmowe z dwóch powodów. Po pierwsze doskonale podnoszą prestiż firmy w danej branży, bo złoto jest towarem luksusowym. Po drugie sprawiają, że grafika staje się bardziej efektowna i wpada w oko. Ta pierwsza właściwość z pewnością nie jest twoim celem, bo fizjoterapia to w jakiś sensie misja, a nie prestiż. Jednak przyciąganie uwagi konsumentów to spora zaleta, bo konkurencja jest w tej branży spora. A przy okazji ta złocona grafika sugeruje wysoką jakość usług i skuteczność twoich działań.

W ODPOWIEDNICH RĘKACH

Ludzie potrzebują twojej wiedzy i wprawnych rąk, które pomogą usunąć bolesne dolegliwości kręgosłupa lub stawów. Ale rehabilitantów jest dużo, więc trzeba się skutecznie reklamować, aby trafić do klienta. Nasza sugestywna grafika przykuwa oko i sprawia, że potencjalny pacjent od razu wierzy w twoją skuteczność.

ZAUFANIE DO DENTYSTY WAŻNA RZECZ

Tworząc tą grafikę mieliśmy jedno założenie, pacjent powinien ją zapamiętać. A kiedy pojawią się problemy z uzębieniem lub ból, szybko odnajdzie ją w pamięci, sięgnie po nią i skontaktuje się z tym gabinetem dentystycznym. Jeśli zależy ci na takim właśnie efekcie, to zapewniamy, że ta grafika działa skutecznie.

USUWANIE BÓLU TO TWOJA SPECJALNOŚĆ

Proponowana grafika to najlepszy sposób na sugestywny przekaz dla klienta, który potrzebuje pomocy rehabilitanta, masażysty czy lekarza odpowiedniej specjalizacji. Wyraźne wskazanie problemu bólowego w mocnym czerwonym kolorze przy jednoczesnym podaniu ważnych danych kontaktowych w bardzo czytelny przekaz.

BŁOGI RELAKS

Usługi, które opierają się na pielęgnacji naszych ciał i zabiegach relaksacyjnych powinny wywoływać same pozytywne skojarzenia. Wiadomo, że klienci, którzy są skłonni wydać swoje pieniądze mają konkretne oczekiwania. Nasza grafika jest zapowiedzią błogiego relaksu, poprawy kondycji zdrowotnej i fachowej obsługi.
Pastelowe barwy i widok zrelaksowanej kobiety sprawiają, że automatycznie nabiera się chęci na masaż bądź inny zabieg. Kolorystyka kojarzy się z branżą kosmetyczną, ale także medyczną, co budzi zaufanie i dodatkowo zachęca do skorzystania z oferowanych usług.

BY BÓL PRZEMINĄŁ

Właściciele gabinetów rehabilitacyjnych, fizjoterapeuci czy nawet chirurdzy – te osoby na pewno nie przejdą kolo tego wzoru obojętnie. Ta wizytówka w zaskakujący oraz przejrzysty sposób pokazuje czym zajmuję się jej właściciel. Dzięki zastosowaniu ciemnej kolorystyki oraz akcentu na bolące miejsce pacjenta, podkreśli profesjonalizm oferowanych usług. Zastosowanie kontrastu pomiędzy kolorem czcionki a tła także wpływa na plus projektu. Oto model wizytówki, który został stworzony, aby odnieść sukces!

UŚMIECH NICZYM Z REKLAMY

Właściciele przychodni stomatologicznych, ortodonci i protetycy muszą zadbać o skuteczną reklamę swoich usług, konkurencja jest dziś bowiem bardzo duża. Na szczęście ten stworzony z wielką dbałością o detale model wizytówki przyczyni się w dużej mierze do zdobycia nowych pacjentów. Błękit połączono tutaj z dawką bieli, więc całość prezentuje się niezwykle estetycznie. Dzięki charakterystycznym motywom wiadomo od razu, z jaką profesją mamy do czynienia. Zadbano także o stronę praktyczną tej opcji, tworząc wizytówkę z wysokiej jakości papieru. Warto podkreślić w ten właśnie sposób swój profesjonalizm i ciągła dążność do podnoszenia kwalifikacji!

POKONAĆ BÓL

Reumatolog, ortopeda, właściciel kliniki fizjoterapii – te osoby muszą pamiętać o tym, by dobrze wypromować swoje usługi na tle konkurencji. Mogą to zrobić z wielkim powodzeniem, jeżeli zdecydują się na wybranie tego nowoczesnego modelu wizytówki. Stworzony został z materiałów wysokiej jakości i z ponadprzeciętną dbałością o detale, dzięki czemu zachwyca swoją ponadprzeciętną solidnością i wytrzymałością. Ciekawe połączenie kolorów na białym tle okazało się być znakomitym rozwiązaniem. Potencjalni klienci z pewnością docenią to, że właściciele tego modelu wizytówki stale podnoszą swoje kwalifikacje, będąc liderami w branży!

NATURALNIE I ZDROWO

Właściciele firm zajmujących się leczeniem alternatywnym, sprzedażą naturalnych środków leczniczych oraz homeopaci wiedzą o tym, że ich usługi wymagają odpowiedniej reklamy. Znakomitą jej formą okaże się się na pewno rozdawanie owych nowoczesnych, stylowych wizytówek. Powstały z wielką dbałością o detale, wykorzystano do do tego wyłącznie wysokiej jakości materiały, zatem charakteryzują się trwałością i wytrzymałością. Taka wizytówka na pewno sprawi, że jej właściciele będą odbierani jako osoby pełne profesjonalizmu i pasji. Ciekawa kolorystyka wieńczy to doskonałe dzieło. Czas zadbać o to, by dobrze się wypromować!

ZDROWE ZĘBY

Właściciele gabinetów dentystycznych, stomatolodzy oraz ortodonci poszukują dla siebie najciekawszych form reklamy – co wcale nas nie dziwi. Nic więc zaskakującego w tym, że coraz częściej wybierają oni ów niezwykły model wizytówki, dzięki któremu mogą podkreślić swój profesjonalizm i nowoczesne podejście do zawody. Egzemplarz utrzymany jest w jasnej gamie barw, dzięki czemu przyciąga wzrok. Niebanalny, ciekawie skomponowany, a ponadto wykonany wyłącznie z najwyższej jakości materiałów i z zastosowaniem innowacyjnych technik. Pacjentów przybędzie z pewnością!

POMOC PACJENTOWI

Lekarz, pielęgniarka czy też osoba prowadząca przychodnię medyczną – te właśnie osoby z całą pewnością powinny się zainteresować owym modelem. Jest to wizytówka stanowiąca idealny mariaż zalet natury praktycznej oraz estetycznej. Trafiony dobór kolorów sprawia, że karnet rzuca się w oczy, nie pozostając niezauważonym. Pojawia się symbol stetoskopu, by od razu było wiadomo, że mamy do czynienia z branżą medyczną. Dane kontaktowe i niezbędne informacje są bardzo dobrze widoczne, co jest kolejną pozytywną cechą egzemplarza. Dzięki niemu każda osoba związana z branżą medyczną podkreślić może swój profesjonalizm!

W TROSCE O ZDROWIE

Właściciel gabinetu rehabilitacyjnego lub sklepu oferującego specyfiki przeciwbólowe, kręgarz fizjoterapeuta – te osoby powinny zainteresować się ową wyjątkową wizytówką. Dzięki zastosowaniu stonowanej kolorystyki z czerwonym elementem potencjalny klient od razu zdaje sobie sprawę z tego, z kim ma do czynienia. To znakomity sposób na podkreślenie swojej fachowości, profesjonalizmu i poświecenia pracy. Świetna widoczność liter na jasnoszarym tle to także bardzo istotna zaleta. Oto wizytówka, która przyniesie sukces w branży!

W SŁUŻBIE INNYM

Lekarz, pielęgniarka czy też właściciel prywatnej placówki medycznej – to osoby, które z całą pewnością zainteresują się tym wyjątkowym modelem wizytówki. Widać bardzo wyraźnie, że dołożono tutaj wszelkich starań, by połączyć w jednym egzemplarzu najwyższą jakość wykonania oraz modne wzornictwo. Sylwetka przedstawiciela służby zdrowia pasuje w tym przypadku idealnie. Warto podkreślić także fakt, iż model jest niezwykle przejrzysty, świetnie widać nadruk, jaki się na nim znajdzie. To rewelacyjny sposób na to, by podkreślić w pełni swój profesjonalizm. Ta wizytówka nie zaginie w gąszczu innych!

W ZDROWYM CIELE…

Z wielką dumą przedstawiamy model, który z pewnością wybrany zostanie przez fizjoterapeutów, masażystów oraz reumatologów. Trzeba przyznać, że stworzony został z ponadprzeciętną wprost dbałością o detale, dzięki czemu w stu procentach podkreśla profesjonalizm właściciela i chęć jego ciągłego rozwoju zawodowego. Dzięki zastosowaniu jasnych barw zyskujemy pewność tego, że czcionka będzie doskonale widoczna. Wszyscy, którzy pomagają swoim pacjentom zwyciężyć z bólem i problemami kostno-stawowymi, powinni zdecydować się na to rozwiązanie. Zamów już dziś!

POKONAMY BÓL

Pokonamy ból, Medycyna, Fizjoterapia - Wizytówki Netprint
2 kolory do wyboru
Ten model wizytówki idealnie sprawdzi się w przypadku lekarza reumatologa, fizjoterapeuty czy też specjalisty zajmującego się masażem leczniczym. Bardzo stylowy, wykonany wyłącznie z materiałów najwyższej jakości, pomoże podkreślić prestiż i profesjonalizm właściciela. Dzięki ciekawemu doborowi kolorów na pewno rzuci się w oczy potencjalnemu klientowi. Litery jasnych barw na granatowym tle będą bardzo dobrze widoczne, zatem każdy z łatwością odczyta dane znajdujące się na owym blankieciku. Oto sposób na to, aby odnieść zawodowy sukces!

MASAŻ LEKIEM NA CAŁE ZŁO

Nic i nikt nie jest w stanie powiedzieć, co tak naprawdę sprawia Nam radość – tylko my sami wiemy, jak czujemy się w danym momencie, co sprawia Nam satysfakcję oraz zachęca do dalszych przeżyć. Prowadząc zakład odnowy biologiczne, salon masażu bądź pracownię kosmetyczną, wiesz, że dobro Klientów jest najważniejsze i leży zawsze na najwyższej półce. Niech etap prób i błędów przerodzi się w doskonałe i wartościowe prowadzenie biznesu. Dąż do ideałów, które rodzą się w Twojej głowie i pędź za marzeniami, by odkryć to, co do tej pory nie zostało odkryte. Niech masaż, makijaż bądź idealna fryzura będzie lekiem na całe zło.

PODSTAWA DOBREGO SAMOPOCZUCIA

Gdy chandra i zły humor nie odstępują Cię na krok, wiedz, że czas zacząć myśleć o sobie. Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się fizjoterapią, jesteś fizjoterapeutą, masażystą bądź rehabilitantem, wyjątkowa ulotka z branżowym motywem będzie doskonałym informatorem o miejscu wykonywanych przez Ciebie usług. Po co ludzie mają szukać ciebie, skoro Ty możesz znaleźć ich? Działaj i zadbaj o marketing Twojej działalności – niech świat dowie się, w jakim miejscu zdarzają się cuda. Rób swoje i nie rezygnuj z marzeń.

Pokaż: