Wizytówki - Medycyna Strona 2

Pokaż:

DUŻA SKUTECZNOŚĆ TO TWOJA DEWIZA

Złocone detale stosujemy w grafikach przeznaczonych na wizytówki firmowe z dwóch powodów. Po pierwsze doskonale podnoszą prestiż firmy w danej branży, bo złoto jest towarem luksusowym. Po drugie sprawiają, że grafika staje się bardziej efektowna i wpada w oko. Ta pierwsza właściwość z pewnością nie jest twoim celem, bo fizjoterapia to w jakiś sensie misja, a nie prestiż. Jednak przyciąganie uwagi konsumentów to spora zaleta, bo konkurencja jest w tej branży spora. A przy okazji ta złocona grafika sugeruje wysoką jakość usług i skuteczność twoich działań.

W ODPOWIEDNICH RĘKACH

Ludzie potrzebują twojej wiedzy i wprawnych rąk, które pomogą usunąć bolesne dolegliwości kręgosłupa lub stawów. Ale rehabilitantów jest dużo, więc trzeba się skutecznie reklamować, aby trafić do klienta. Nasza sugestywna grafika przykuwa oko i sprawia, że potencjalny pacjent od razu wierzy w twoją skuteczność.

ZAUFANIE DO DENTYSTY WAŻNA RZECZ

Tworząc tą grafikę mieliśmy jedno założenie, pacjent powinien ją zapamiętać. A kiedy pojawią się problemy z uzębieniem lub ból, szybko odnajdzie ją w pamięci, sięgnie po nią i skontaktuje się z tym gabinetem dentystycznym. Jeśli zależy ci na takim właśnie efekcie, to zapewniamy, że ta grafika działa skutecznie.

USUWANIE BÓLU TO TWOJA SPECJALNOŚĆ

Proponowana grafika to najlepszy sposób na sugestywny przekaz dla klienta, który potrzebuje pomocy rehabilitanta, masażysty czy lekarza odpowiedniej specjalizacji. Wyraźne wskazanie problemu bólowego w mocnym czerwonym kolorze przy jednoczesnym podaniu ważnych danych kontaktowych w bardzo czytelny przekaz.

BŁOGI RELAKS

Usługi, które opierają się na pielęgnacji naszych ciał i zabiegach relaksacyjnych powinny wywoływać same pozytywne skojarzenia. Wiadomo, że klienci, którzy są skłonni wydać swoje pieniądze mają konkretne oczekiwania. Nasza grafika jest zapowiedzią błogiego relaksu, poprawy kondycji zdrowotnej i fachowej obsługi.
Pastelowe barwy i widok zrelaksowanej kobiety sprawiają, że automatycznie nabiera się chęci na masaż bądź inny zabieg. Kolorystyka kojarzy się z branżą kosmetyczną, ale także medyczną, co budzi zaufanie i dodatkowo zachęca do skorzystania z oferowanych usług.

BY BÓL PRZEMINĄŁ

Właściciele gabinetów rehabilitacyjnych, fizjoterapeuci czy nawet chirurdzy – te osoby na pewno nie przejdą kolo tego wzoru obojętnie. Ta wizytówka w zaskakujący oraz przejrzysty sposób pokazuje czym zajmuję się jej właściciel. Dzięki zastosowaniu ciemnej kolorystyki oraz akcentu na bolące miejsce pacjenta, podkreśli profesjonalizm oferowanych usług. Zastosowanie kontrastu pomiędzy kolorem czcionki a tła także wpływa na plus projektu. Oto model wizytówki, który został stworzony, aby odnieść sukces!

UŚMIECH NICZYM Z REKLAMY

Właściciele przychodni stomatologicznych, ortodonci i protetycy muszą zadbać o skuteczną reklamę swoich usług, konkurencja jest dziś bowiem bardzo duża. Na szczęście ten stworzony z wielką dbałością o detale model wizytówki przyczyni się w dużej mierze do zdobycia nowych pacjentów. Błękit połączono tutaj z dawką bieli, więc całość prezentuje się niezwykle estetycznie. Dzięki charakterystycznym motywom wiadomo od razu, z jaką profesją mamy do czynienia. Zadbano także o stronę praktyczną tej opcji, tworząc wizytówkę z wysokiej jakości papieru. Warto podkreślić w ten właśnie sposób swój profesjonalizm i ciągła dążność do podnoszenia kwalifikacji!

POKONAĆ BÓL

Reumatolog, ortopeda, właściciel kliniki fizjoterapii – te osoby muszą pamiętać o tym, by dobrze wypromować swoje usługi na tle konkurencji. Mogą to zrobić z wielkim powodzeniem, jeżeli zdecydują się na wybranie tego nowoczesnego modelu wizytówki. Stworzony został z materiałów wysokiej jakości i z ponadprzeciętną dbałością o detale, dzięki czemu zachwyca swoją ponadprzeciętną solidnością i wytrzymałością. Ciekawe połączenie kolorów na białym tle okazało się być znakomitym rozwiązaniem. Potencjalni klienci z pewnością docenią to, że właściciele tego modelu wizytówki stale podnoszą swoje kwalifikacje, będąc liderami w branży!

NATURALNIE I ZDROWO

Właściciele firm zajmujących się leczeniem alternatywnym, sprzedażą naturalnych środków leczniczych oraz homeopaci wiedzą o tym, że ich usługi wymagają odpowiedniej reklamy. Znakomitą jej formą okaże się się na pewno rozdawanie owych nowoczesnych, stylowych wizytówek. Powstały z wielką dbałością o detale, wykorzystano do do tego wyłącznie wysokiej jakości materiały, zatem charakteryzują się trwałością i wytrzymałością. Taka wizytówka na pewno sprawi, że jej właściciele będą odbierani jako osoby pełne profesjonalizmu i pasji. Ciekawa kolorystyka wieńczy to doskonałe dzieło. Czas zadbać o to, by dobrze się wypromować!

ZDROWE ZĘBY

Właściciele gabinetów dentystycznych, stomatolodzy oraz ortodonci poszukują dla siebie najciekawszych form reklamy – co wcale nas nie dziwi. Nic więc zaskakującego w tym, że coraz częściej wybierają oni ów niezwykły model wizytówki, dzięki któremu mogą podkreślić swój profesjonalizm i nowoczesne podejście do zawody. Egzemplarz utrzymany jest w jasnej gamie barw, dzięki czemu przyciąga wzrok. Niebanalny, ciekawie skomponowany, a ponadto wykonany wyłącznie z najwyższej jakości materiałów i z zastosowaniem innowacyjnych technik. Pacjentów przybędzie z pewnością!

POMOC PACJENTOWI

Lekarz, pielęgniarka czy też osoba prowadząca przychodnię medyczną – te właśnie osoby z całą pewnością powinny się zainteresować owym modelem. Jest to wizytówka stanowiąca idealny mariaż zalet natury praktycznej oraz estetycznej. Trafiony dobór kolorów sprawia, że karnet rzuca się w oczy, nie pozostając niezauważonym. Pojawia się symbol stetoskopu, by od razu było wiadomo, że mamy do czynienia z branżą medyczną. Dane kontaktowe i niezbędne informacje są bardzo dobrze widoczne, co jest kolejną pozytywną cechą egzemplarza. Dzięki niemu każda osoba związana z branżą medyczną podkreślić może swój profesjonalizm!

W TROSCE O ZDROWIE

Właściciel gabinetu rehabilitacyjnego lub sklepu oferującego specyfiki przeciwbólowe, kręgarz fizjoterapeuta – te osoby powinny zainteresować się ową wyjątkową wizytówką. Dzięki zastosowaniu stonowanej kolorystyki z czerwonym elementem potencjalny klient od razu zdaje sobie sprawę z tego, z kim ma do czynienia. To znakomity sposób na podkreślenie swojej fachowości, profesjonalizmu i poświecenia pracy. Świetna widoczność liter na jasnoszarym tle to także bardzo istotna zaleta. Oto wizytówka, która przyniesie sukces w branży!

W SŁUŻBIE INNYM

Lekarz, pielęgniarka czy też właściciel prywatnej placówki medycznej – to osoby, które z całą pewnością zainteresują się tym wyjątkowym modelem wizytówki. Widać bardzo wyraźnie, że dołożono tutaj wszelkich starań, by połączyć w jednym egzemplarzu najwyższą jakość wykonania oraz modne wzornictwo. Sylwetka przedstawiciela służby zdrowia pasuje w tym przypadku idealnie. Warto podkreślić także fakt, iż model jest niezwykle przejrzysty, świetnie widać nadruk, jaki się na nim znajdzie. To rewelacyjny sposób na to, by podkreślić w pełni swój profesjonalizm. Ta wizytówka nie zaginie w gąszczu innych!

W ZDROWYM CIELE…

Z wielką dumą przedstawiamy model, który z pewnością wybrany zostanie przez fizjoterapeutów, masażystów oraz reumatologów. Trzeba przyznać, że stworzony został z ponadprzeciętną wprost dbałością o detale, dzięki czemu w stu procentach podkreśla profesjonalizm właściciela i chęć jego ciągłego rozwoju zawodowego. Dzięki zastosowaniu jasnych barw zyskujemy pewność tego, że czcionka będzie doskonale widoczna. Wszyscy, którzy pomagają swoim pacjentom zwyciężyć z bólem i problemami kostno-stawowymi, powinni zdecydować się na to rozwiązanie. Zamów już dziś!

POKONAMY BÓL

Pokonamy ból, Medycyna, Fizjoterapia - Wizytówki Netprint
2 kolory do wyboru
Ten model wizytówki idealnie sprawdzi się w przypadku lekarza reumatologa, fizjoterapeuty czy też specjalisty zajmującego się masażem leczniczym. Bardzo stylowy, wykonany wyłącznie z materiałów najwyższej jakości, pomoże podkreślić prestiż i profesjonalizm właściciela. Dzięki ciekawemu doborowi kolorów na pewno rzuci się w oczy potencjalnemu klientowi. Litery jasnych barw na granatowym tle będą bardzo dobrze widoczne, zatem każdy z łatwością odczyta dane znajdujące się na owym blankieciku. Oto sposób na to, aby odnieść zawodowy sukces!

MASAŻ LEKIEM NA CAŁE ZŁO

Nic i nikt nie jest w stanie powiedzieć, co tak naprawdę sprawia Nam radość – tylko my sami wiemy, jak czujemy się w danym momencie, co sprawia Nam satysfakcję oraz zachęca do dalszych przeżyć. Prowadząc zakład odnowy biologiczne, salon masażu bądź pracownię kosmetyczną, wiesz, że dobro Klientów jest najważniejsze i leży zawsze na najwyższej półce. Niech etap prób i błędów przerodzi się w doskonałe i wartościowe prowadzenie biznesu. Dąż do ideałów, które rodzą się w Twojej głowie i pędź za marzeniami, by odkryć to, co do tej pory nie zostało odkryte. Niech masaż, makijaż bądź idealna fryzura będzie lekiem na całe zło.

PODSTAWA DOBREGO SAMOPOCZUCIA

Gdy chandra i zły humor nie odstępują Cię na krok, wiedz, że czas zacząć myśleć o sobie. Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się fizjoterapią, jesteś fizjoterapeutą, masażystą bądź rehabilitantem, wyjątkowa ulotka z branżowym motywem będzie doskonałym informatorem o miejscu wykonywanych przez Ciebie usług. Po co ludzie mają szukać ciebie, skoro Ty możesz znaleźć ich? Działaj i zadbaj o marketing Twojej działalności – niech świat dowie się, w jakim miejscu zdarzają się cuda. Rób swoje i nie rezygnuj z marzeń.

W IDEALNYM POŁOŻENIU

Człowiek często nie uświadamia sobie, jak wielkim jest szczęściarzem z racji tego, że posiada to, co posiada. Żyjemy w czasach, w których konsumpcja i ogólna pogoń za pieniądzem nie pozwalają cieszyć się z rzeczy małych – czas to zmienić. Pokaż, jak wiele ma do zaoferowania Twoja firma i daj ludziom bodziec do szukania głębi w swoim życiu. Zareklamuj swoje usługi za sprawą wizytówki – jeśli jesteś fizjoterapeutą, masażystą bądź prowadzisz salon odnowy biologicznej, wiedz, że to Twój czas i Twoja szansa – wykorzystaj ją!

W DRODZE PO ZDROWIE

Marząc o sprawności i wolności, ludzie z problemami natury fizycznej często korzystają z porad ekspertów, fizjoterapeutów, lekarzy, rehabilitantów. Jeśli Twój zawód jest powiązany z wymienionymi, wizytówka z motywem modelu człowieka będzie ciekawym sposobem na rozreklamowanie usług. Pokaż wszystkim na co Cię stać – niech magia każdego ruchu dodaje skrzydeł i sprawia, że uśmiech pojawi się na nie jednej twarzy.

BO WE MNIE JEST SIŁA, SPOKÓJ I POWER!

Każda dawka pozytywnej energii jest tym, czego Nam trzeba. Droga do wymarzonego szczebla kariery nie jednej osobie zmywa sen z powiek. Przestań walczyć z konkurencją i pokaż wszystkim, gdzie ich miejsce. Wizytówka z motywem pełnym siły i opanowania jest tym, czego Tobie potrzeba. Czas uzmysłowić światu, jaki jest piękny. Motyw będzie idealną reklamą dla osób z branży fizjoterapeutycznej, medycyny, jak i dietetyków. Daj się pokochać – to Twój czas!

STARODAWNE MENZURKI

Tłem dla tej stylowej wizytówki jest stara fotografia przedstawiająca starodawne butelki z lekami oraz waga lekarska. Z przodu, nad głównym planem zdjęcia umieszczona została czarna ramka, w której wypisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne, adresowe i internetowe. Na odwrocie wizytówki znalazła się nazwa apteki.

ROZRZUCONE TABLETKI

Z przodu wizytówki, na niebieskim tle, poprowadzone zostało jaśniejsze pole, na którym znalazły się najważniejsze dane. Umieszczono ta nazwę firmy, numer telefonu, adres oraz dane internetowe. Na odwrocie wizytówki, po za nazwą firmy, umieszczone został branżowe zdjęcie, które przedstawia rozrzucone tabletki.

MASAŻ MĘŻCZYZNY

Tłem dla tej wizytówki jest branżowa fotografia przedstawiająca leżącego mężczyznę, który masowany jest przez zręczne ręce masażysty. Zdjęcie zrobione jest na czarnym tle, dzięki czemu, biała czcionką, którą wypisane są wszystkie niezbędne dane teleadresowe, jest widoczna i czytelna. Całość jest tajemnicza i elegancka.

MASAŻ GŁOWY

Prowadzisz salon masażu? Masz swoje SPA? Jeśli tak, to ta wizytówka powstała z myślą o tobie i twojej branży. Tłem dla tej wizytówki jest zdjęcie kobiety podczas masażu. Na samym środku znalazło się miejsce na zapisane nazwy firmy bądź danych osobowych. W górnej części wizytówki zapisane zostały niezbędne dane teleadresowe.

Pokaż: