Wizytówki online Strona 5

Pokaż:

KAMIEŃ I JEGO MOC DEKORACYJNA

Wizytówka dla tej branży nie musi być skomplikowana. Nie musi także kusić artystycznymi dekoracjami. To kamieniarstwo, czyli branża, w której każdy produkt końcowy jest dość surowy, a usługi konkretne. Trzeba jednak przyznać, że wiele z tych produktów tworzy bardzo atrakcyjne powierzchnie, które często stanowią niebanalne dekoracje. W grafice wykorzystaliśmy ten atut i dodaliśmy białe tło dla dobrej ekspozycji danych kontaktowych. Żeby jednak nie było zbyt ponuro i nudno oraz żeby podkreślić prestiż twoich usług, dodaliśmy ciekawe złocone detale.

REALIZACJE BUDOWLANE POD KLUCZ

Dla firm z rynku nieruchomości, w tym także deweloperów, powstało już mnóstwo grafik na wizytówki. Większość z nich zawiera graficzny obraz jakiegoś budynku lub jego fragmentu, bo to przecież oczywiste skojarzenie. Chcieliśmy nieco przełamać ten szablon i postawić na stworzenie grafiki, która niczego nie sugeruje, za to przyciąga wzrok złoconymi detalami. Jest bardzo dynamiczna i efektowna, co u klientów będzie budziło pozytywne skojarzenia. Złoto dodaje wizytówce prestiżu, a to lubią wszyscy konsumenci, którzy poszukują wysokiej jakości.

GWARANCJA ARANŻACJI Z ROZMACHEM

Od architekta wnętrz oczekuje się wyczucia, gustu, znajomości mody i tworzenia aranżacji zgodnych z upodobaniami klienta. Nic nie powinno go ograniczać, nawet najbardziej wybujałe żądania. Kiedy więc wręczasz swoje wizytówki firmowe, ich wygląd musi sugerować, że żaden rozmach nie będzie problemem. Złota grafika daje do zrozumienia, że twoje realizacje są na najwyższym poziomie. Możesz urządzić mały domek jednorodzinny w artystycznym stylu, modny loft albo nawet pałac szejka. Z naszą grafiką zawojujesz rynek usług wnętrzarskich i skradniesz serca klientów.

KAŻDA BUDOWA ZACZYNA SIĘ OD WASZYCH PRODUKTÓW

Zanim powstanie jakikolwiek budynek, musi powstać projekt. Ale już faza robocza zawsze zaczyn się od zakupu materiałów budowlanych. Wtedy klient przypomina sobie o małej wizytówce z równo ułożonymi balami drewna i już wie, gdzie może zamówić np. materiał na więźbę dachową. I właśnie taki efekt chcieliśmy osiągnąć tworząc ten wzór wizytówki firmowej.

ZAWSZE GOTOWI DO PRACY

Pozornie przybory do sprzątania nie są szczególnie atrakcyjne wizualnie. Ale okazuje się, że sprytne ułożenie tych prozaicznych przedmiotów, dobrze dobrane kolory i ustawione światło mogą zdziałać cuda. Tak powstała grafika na wizytówkę dla firmy sprzątającej, która szybko wpada w oko i na długo pozostaje w pamięci, a to pierwszy krok do skutecznej reklamy i zyskania nowych klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA

Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.

NIE MA TO JAK SUPER BRYKA

Na pewno chcesz stworzyć prestiżowy wizerunek swojej firmy. Z pewnością dbasz również o to, żeby samochody oferowane klientom były najlepszej jakości, niezależnie od marki czy modelu, ale trzeba to przekazać konsumentom. Proponowana grafika wizytówki firmowej to doskonały początek. Jej pedantyczny wygląd zapowiada obsługę i produkty na najwyższym poziomie.

WIZYTÓWKA ODZIEŻOWA

Na tak małej powierzchni, jaką oferuje wizytówka warto wykorzystywać detale, które nie wymagają dodatkowej oprawy. Tak zrobiliśmy w przypadku tej grafiki. Każdy wie, że to fragment jeansów, więc każdy skojarzy tą wizytówkę z branżą odzieżową. Dodatkowo, każdy dobrze zapamięta ten widok, a kiedy będzie szukał konkretnego kontaktu, szybko sobie o nim przypomni.

ENERGIA KORZYSTNA DLA KAŻDEGO DOMU

Żeby skutecznie przyciągać klienta trzeba do niego przemawiać językiem korzyści. To najskuteczniejsza metoda, żeby skorzystali właśnie z twojej oferty. Na proponowanej wizytówce firmowej mamy czytelną grafikę procesu, który ogrzeje każdy dom za pomocą sił natury czyli całkiem za darmo. To przekona każdego konsumenta, który chce zmniejszyć koszty ponoszone na energię.

NIECH NOWOCZESNOŚĆ ZAWŁADNIE ENERGIĄ

Im więcej osób skorzysta z odnawialnych źródeł energii tym czystsze będzie nasze powietrze. To dodatkowa korzyść, która będzie dostępna dla twoich klientów i warto ją podkreślać w swojej reklamie. Na początek, wizytówka firmowa, na której przyroda łączy się z odnawialnymi źródłami energii w harmonijny krajobraz. Grafika powoduje pozytywne skojarzenia i jest bardzo zachęcająca.

FOTOWOLTAIKA DLA NATURY

Skojarzenie odnawialnych źródeł energii z kolorem zielonym jest oczywiste i postanowiliśmy wykorzystać tą możliwość tworząc dla was grafikę na wizytówkę firmową. Na montowaniu paneli słonecznych i innych tego typu rozwiązań korzysta budżet użytkowników, ale pośrednio także środowisko naturalne. To ważny aspekt również dla klientów, więc warto go podkreślać.

NOWOCZEŚNIE I OPTYMISTYCZNIE

Reklama usług firmy, która montuje panele fotowoltaiczne i inne odnawialne źródła energii tak naprawdę może być całkiem prosta. Przykładem może być nasza wzór wizytówki firmowej. Proste, graficzne ujęcie panelu słonecznego pozwala na szybkie skojarzenie tematu działania, a minimalizm i żywa kolorystyka od razu sugeruje czyste powietrze i korzystne zmiany.

Z PERSPEKTYWĄ NA PRZYSZŁOŚĆ

Odnawialne źródła energii to nasza przyszłość i szansa dla natury, dlatego rośnie zainteresowanie takimi rozwiązaniami. Twoja firma musi jednak przyciągać i zdobywać klientów, a w tym celu trzeba się wyróżniać. Nasza grafika skutecznie przyciągnie uwagę klientów dużą ilością pogodnego nieba i ciekawym połączeniem żarówki z nowoczesną technologią pozyskiwania energii.

O ENERGII ODNAWIALNEJ WIECIE WSZYSTKO

Panele fotowoltaiczne, które ciągną się w nieskończoność i duża ilość jasnej przestrzeni. Grafika oszczędna w środkach, ale bardzo energetyczna i sugestywna. Doskonale podkreśla specyfikę waszych usług i wygląda bardzo profesjonalnie. Konsument patrząc na wizytówkę nabiera przeświadczenia, że może wam zaufać zarówno w zakresie fachowego doradztwa i pomiarów, jak rzetelnego montażu. To po prostu skuteczna wizytówka.

DO CELU JAK PO SZNURKU

Tworząc wizytówki branżowe zwykle szukamy jakiegoś ogólnie znanego symbolu lub koloru, który będzie się kojarzył automatycznie z konkretną usługą. W przypadku przewozów taksówkami z pewnością jest to charakterystyczny napis, ale także wyrazisty odcień żółtego. Tło podzielone na dwa kontrastujące kolory dobrze skupia uwagę konsumenta na danych informacyjnych, natomiast żółte detale skutecznie zostają w pamięci i zachęcają do kontaktu przy pierwszej nadarzającej się okazji.

Z TYCH ELEMENTÓW ZŁOŻYSZ INSTALACJĘ

Minimalistyczna wizytówka dla elektryka, bo przecież czego więcej tu potrzeba? Jednokolorowe tło, które daje pozytywne skojarzenia i kontrastujące akcesoria, które zna każdy fachowiec i które wchodzą w skład wielu instalacji. Niby rozsypane, ale patrząc na grafikę konsument ma pewność, że dokładnie wiesz co z tym wszystkim zrobić. Ten cały bałagan nie zakłóca również przekazu informacyjnego, ważne dane są bardzo czytelne.

SOLIDNY FACH, SOLIDNY DACH

Cieśla przy pracy, takiego właśnie widoku oczekuje każdy, kto buduje dom i zleca wykonanie więźby dachowej. Słoneczna pogoda i błękit nieba zapewniają grafice dobrą energię oraz optymistyczne skojarzenia. Całość bardzo zachęcająca do kontaktu, a to pierwszy, najważniejszy krok do zyskania nowego klienta. Nasza propozycja graficzna to idealna reklama dla solidnego fachowca, a dla klienta sygnał, że dobrze wykonana robota to twój priorytet.

DZIEWCZYNY LUBIĄ ZŁOTA BLASK

Salon, który oferuje paniom usługi prowadzące do wizerunkowej metamorfozy musi mieć stylową reklamę. Wizytówka, która jako pierwsza trafia zawsze w ręce potencjalnej klientki powinna być dowodem na waszą znajomość obowiązującej mody w zakresie kolorystyki. Nasza grafika bazuje na modnej, pastelowej mięcie, a złote kropelki ładnie podkreślają całość. Przy okazji wpadają łatwo w oko każdej kobiecie, bo przecież dziewczyny lubią blask złota.

SOLIDNE SPAWANIE

Tworzenie konstrukcji metalowych i solidne łączenie ich elementów wymaga fachowej wiedzy. I pracy takiej, że aż iskry lecą. Ciemne tło i efektowny proces spawania to dwa elementy, które wyróżniają tą grafikę. Taka wizytówka na pewno wpada w oko i zostaje zapamiętana, a to już pierwszy krok do kontaktu z twoją firmą.

RÓWNO UŁOŻYMY BRUK

Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.

ZDROWE STOPY TO PODSTAWA

Zdrowe stopy to podstawa, Zdrowie i uroda, Salon kosmetyczny - Wizytówki Netprint
3 kolory do wyboru
Twoje działania dają ulgę naszym stopom, a przecież zdrowe nogi to podstawa. Zadbaj o wizytówki, które jasno wskazują twoją profesję, ale też sugerują, że profesjonalnie zajmiesz się każdym problemem z tego zakresu. Świeży, limonkowy kolor w tej grafice to sugestia, która jest gwarancją, że od ciebie pacjent wychodzi z lekkimi, zdrowymi stopami.

SAME DREWNIANE HISTORIE

Deski, bale, sztachetki i inne drewniane produkty to wasza specjalność. My się na ty nie znamy, ale za to wiemy, jak reklamować miejsca, które nie oferują produktów o spektakularnym wyglądzie. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która jasno pokazuje wasz asortyment, a przy okazji jest utrzymana w modnych brązach i oferuje sporo miejsca na dane.

KRÓL PSZCZÓŁ I MIODU

Fragment plastra miodu, kilka pszczół i od razu wiadomo, czyja to wizytówka. Prowadzisz pasiekę i oferujesz klientom miód oraz różne specyfiki propolisu? Skorzystaj z tej oferty graficznej i zafunduj sobie wizytówki, które wpadną w oko wszystkim klientom. Chodzi przecież o to, żeby za jakiś czas wrócili do ciebie na kolejne zakupy. A tą grafikę na pewno zapamiętają i kiedy trzeba sięgną po wizytówkę z danymi.

CHŁODZENIE GWARANTOWANE

Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.

Pokaż: