Wizytówki online Strona 5

Pokaż:

ZAPEWNIACIE DZIECIOM FRAJDĘ

Jeśli specjalizujecie się w wytwarzaniu przyrządów do dziecięcych fikołków i innych wygibasów, to przyda wam się reklama, która czytelnie naprowadza na temat działania, a przy okazji bardzo przykuwa uwagę. Nasza wesoła, kolorowa grafika całkowicie wpisuje się w tą tendencję, jest bardzo żywa i atrakcyjna dla oka, a przy okazji pozwala na zaprezentowanie jednego z produktów i zachęcenie tym samym klientów do zapoznania się z ofertą. Wizytówka na pewno pobudza do działania i mocno zapada w pamięć.

WYRAŹNA ZAPOWIEDŹ ZMIAN

Rozwój popularności medycyny estetycznej sprawił, że ten rynek stał się niezwykle konkurencyjny. Dlatego każdy gabinet czy rozbudowana klinika muszą się reklamować w zauważalny, efektowny sposób. Tym razem postawiliśmy na przedstawienie kadru, który odwzorowuje fragment zabiegu. Być może widok igły przy ludzkim ciele może kogoś przyprawić o dreszczyk, ale z pewnością sprawi, że wasza wizytówka pozostanie w pamięci potencjalnych klientów i klientek. Czyli, jednym słowem, spełni swoje podstawowe zadanie.

TURKUSOWA WSTĘGA, KTÓRA INTRYGUJE

W naszej ofercie sporo jest grafik uniwersalnych, bo też i ilość branż czy tematów działania jest wiele. Staramy się jednak, aby każda z nich była niezwykle efektowna, modna i sugestywna. Ten wariant to połączenie bieli i czerni, którą oddziela od siebie turkusowa, piękna wstęga. Ten wyrazisty detal zwraca na siebie uwagę i zdecydowanie ułatwia zapamiętanie wizytówki. Biały panel pozwala na bardzo czytelne i gustowne podanie wszelkich ważnych informacji, a czerń nadaje całości mocniejszego charakteru. Taką wizytówkę wręczysz z przyjemnością.

WSZĘDZIE RZĄDZĄ KOLORY

Żyjemy w świecie barw, które zdecydowana większość z nas może podziwiać. Na tej bazie budujemy swoje wyobrażenia, kreujemy przeróżne estetyki, modę i swoje otoczenie. Są też miejsca, które bez barw po prostu nie istnieją, np. studio wizażu, makijażu, salon kosmetyczny itd. Aby to podkreślić stworzyliśmy dla ciebie wizytówkę, która na głębokiej czerni prezentuje piękny, wyrazisty róż, a przy okazji kapitalnie wyeksponuje nazwę salonu lub twoje imię i nazwisko. To grafika, która zachwyci i zachęci nowe klientki do wizyty.

SZEROKA GAMA ZASTOSOWAŃ

Wielokolorowa mozaika trochę w stylu art-deco, która przyciąga mocno wzrok. Po przyjrzeniu widać, że składają się na nią ludzkie postacie. Taki wzór będzie zdecydowanie pasował do wszelkiego rodzaju działalności usługowej skierowanej bezpośrednio do konsumentów. Barwny panel przykuje uwagę i zostanie w pamięci, natomiast sporych rozmiarów, białe pole tekstowe daje możliwość przekazania danych kontaktowych i zakresu usług w sposób niezwykle czytelny. Szablon pozwala na wpisanie tekstu w układzie pionowym albo poziomym.

GWARANCJA PROFESJONALNEJ POMOCY

Wszelkie sytuacje zdrowotne, które wywołują jakiś dyskomfort albo ból, każdy z nas traktuje bardzo osobiście i priorytetowo. Jeśli więc pomyślisz jak potencjalny pacjent gabinetu fizjoterapii, to naszą grafikę na pewno uznasz za niezwykle trafną. Główną rolę gra tu detal przedstawiający człowiek z palącym ogniskiem bólu. Z tego wynika, że ten przypadek zyska w twoim gabinecie status priorytetowy i zostanie natychmiast obsłużony. Czerwony kolor sygnalizuje twoją empatię i świadomość sytuacji, w jakiej znajduje się klient. Ta wizytówka naprowadza go do specjalisty, który ten problem fachowo i szybko rozwiąże.

NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA WIDOCZNOŚĆ

Widoczność na drodze to bardzo ważny aspekt w twojej pracy, bo to przecież dzięki niej zdobywasz większość klientów. Zadbaj jeszcze o widoczność w reklamie, a sukces murowany. Z naszą czarno-żółtą grafiką zbudujesz nową bazę klientów, którzy w razie konieczności sięgną po mały karnecik i wykręcą właśnie twój numer. Grafika bardzo wpada w oko i na bardzo długo pozostaje w głowie. To pierwszy krok do kontaktu, ta widoczność i zakotwiczenie w pamięci oraz dobre skojarzenia, potem już wszystko zależy o realizacji usługi zbudowania relacji z klientem.

TO IDZIE ŚWIEŻOŚĆ

Przekaz najczytelniejszy z możliwych. Specjalistka gotowa do akcji, w pełnym rynsztunku i narzędziami pracy. To sygnał, że wasza oferta zapewnia szybkość realizacji zamówienia przy całkowicie profesjonalnym podejściu. Nie bez znaczenia jest tutaj kolorystyka grafiki, bowiem wszelkie użyte barwy są bardzo energetyczne, ale również orzeźwiające. W połączeniu z białym tłem konsument będzie nabierał przekonania, że po twojej usłudze zostanie we wnętrzach wyraźny powiew świeżości i nieskazitelna czystość. To wizytówka, która świetnie buduje dobry wizerunek firmy.

KWINTESENCJA SMAKU I ZDROWIA

Kiedy produkuje się i sprzedaje naturalną, zdrową żywność, trzeba szczególnie zadbać kompleksowo o wizerunek firmy. Zacznijmy więc od najmniejszej reklamy, od wizytówek. Postawiliśmy tutaj na drewno i prezentację jednego z twoich produktów, ale w zupełnie nie uładzonej formie, w otoczeniu chaotycznie rozrzuconej słomy i piór. To zabieg specjalny, który sprawia, że wszystko wygląda naturalnie, a potencjalny klient nabiera zaufania do jakości takiej żywności. Czy ta reklama oddaje charakter twojej produkcji? Jeśli tak, to z pewnością będzie dobrym początkiem do zwiększenia zadowolonej klienteli.

PROFESJONALNIE I DO CELU

Sytuacja, kiedy nagle samochód ulega awarii albo przydarza się stłuczka to momenty niezwykle stresujące. Wiele osób ma problem z zachowaniem spokoju, zebraniem myśli i podjęciem koniecznych kroków, a jednym z nich jest zawsze usunięcie auta z drogi. Wtedy pod ręką powinna być twoja wizytówka, a wcześniej w głowie klienta powinien zostać jakiś detal, który mu o niej przypomni. Postawiliśmy na pole tekstowe w żywej zieleni oraz dość sugestywny widok auta na lawecie. Wszystko po to, żeby klient szybko sobie przypomniał ten widok i zadzwonił po ciebie.

SMAKOWITE „COŚ NA ZĄB”

Na tak konkurencyjnym rynku jak szeroko pojęta gastronomia, trzeba postawić na coś, co was wyróżni. Szczegół, który sprawi, że spośród wielu pizzerii w mieście głodny klient będzie pamiętał właśnie o was. Prowadzą do tego dwie podstawowe sprawy. Wyjątkowo smaczna i niedroga pizza oraz efektowna, wpadająca w oko reklama. My zadbaliśmy o to drugie i proponujemy ci wesołą, chwytliwą grafikę. Kawałek pizzy w wesołych kolorach jest widoczny z daleka i mocno zapada w pamięć. O pyszną pizzę musicie zadbać sami.

WARTO WAM ZAUFAĆ

Jesień życia to z jednej strony spokój od obowiązków zawodowych, a z drugiej jednak coraz mniejsze siły życiowe i konieczność polegania na pomocy innych osób. Kiedy więc przyjdzie czas, osoby starsze i ich rodziny poszukują fachowej opieki dla seniorów. Wtedy być może trafią na waszą ofertę i powinni odnieść dobre wrażenie. Nasza grafika na wizytówkę dla waszej placówki na pewno daje taki efekt, buduje zaufanie i uruchamia pozytywne odczucia. Widać, że kieruje wami empatia, sumienność, ale dodatkowo jest poparta wiedzą i umiejętnościami.

ZAGLĄDASZ W GŁĄB UMYSŁU

Mówi się, że umysł jest w najmniejszym stopniu zbadaną i odgadnioną częścią naszego ciała. Jednak z drugiej strony pojawia się coraz większy odsetek osób, które odczuwają problemy związane z tym organem i potrzebni są fachowcy, tacy jak ty. W twoim gabinecie starasz się rozwiązywać problemy pacjentów, ale najpierw muszą ci zaufać, żeby w ogóle zdecydować się na terapię. Droga do tego prowadzi na samym początku poprzeć umiejętne reklamowanie swoich usług, a nasza grafika na wizytówki wydatnie w tym pomaga.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEJ METAMORFOZY

Salon fryzjerski to miejsce, z którego każda kobieta chce wyjść odmieniona i piękniejsza. Z ładnie przystrzyżonymi, ufarbowanymi, ułożonymi i odżywionymi włosami. Nasz szablon graficzny na wizytówki dla twojego salonu jest jak obietnica, że spełnicie te wszystkie wymagania. Zdobi go modelka w imponującą burzą loków i błyszczącymi włosami, a to na pewno zdobędzie serca potencjalnych klientek i zachęci je do umówienia się na wizytę. Wystarczy, że dołożysz tu tylko swoje dane kontaktowe i nazwę salonu.

PRESTIŻOWA WIZYTÓWKA IMIENNA

Często poszukujecie wzorów uniwersalnych, które nadają się na wizytówki osobiste. Mamy spory wybór takich szablonów, a tu przedstawiamy wizytówkę w stylu bardzo eleganckim i dość wytwornym. Marmurowe tło i dyskretny, złoty detal to zestawienie graficzne, które nadaje całości prestiżowego charakteru. Jeśli właśnie w ten sposób chcesz wypromować swoją osobę lub twoje działania obracają się w tematach wymagających eleganckiej oprawy, ta grafika z pewnością spełni twoje oczekiwania. Wystarczy dobrać odpowiedni krój czcionki wpisując swoje dane kontaktowe.

ZABEZPIECZAMY WASZ KOMFORT

Grafika dla towarzystwa ubezpieczeniowego, małych i dużych agencji albo indywidualnie działających agentów. Pastelowa, przestrzenna i spokojna, będzie budziła zaufanie potencjalnych klientów. Główny motyw graficzny jest bardzo sugestywny i w ogólnym ujęciu od razu wskazuje zakres waszych usług, a jednocześnie jest zapewnieniem, że zostanie kompleksowo obsłużony. Wystarczy podać dane kontaktowe, a dodatkowo także kod QR, który ułatwi szybkie zapoznanie się z ofertą i może sprawić, że nowy klient właśnie tobie powierzy kwestię ubezpieczenia.

GWARANTUJESZ DOBRĄ ZABAWĘ?

Działając w branży rozrywkowej, masz jeden, nadrzędny cel. Musisz swoimi działaniami zapewnić ludziom dobrą zabawę na oczekiwanym poziomie. Klient musi być przekonany, że tak właśnie będzie od pierwszego momentu czyli od wręczenia wizytówki na spotkaniu. Jeśli ona zrobi dobre wrażenie, nowe zlecenie masz już w kieszeni. Nasza grafika to spojrzenie na salę zza konsoli, a więc sygnał, że zawsze jesteś gotowy do pracy. Sugestywna kolorystyka i neonowe światła kojarzące się z nocną rozrywką to detale, które łatwo zapadają w pamięć.

WSZYSTKO POD KONTROLĄ

Szablonów graficznych dla firm remontowych, budowlanych i tzw. złotych rączek mamy już sporo, więc masz w czym wybierać. Teraz przedstawiamy kolejny wzór, tym razem z lekkim elementem zaskoczenia. Ciekawie ułożone narzędzia i akcesoria tworzą symboliczny dom, a tym samym sugestię, że wasza firma zadba o całość, od piwnicy aż po sam dach. Wyrazista kolorystyka, ciekawy detal graficzny, a całość przyjemna dla oka i zachęcająca. To w zasadzie wszystko, co powinna zawierać skuteczna wizytówka dla fachowca z tej branży.

ODPICOWANE BRYKI TO WASZE DZIEŁO

Potencjalny klient, żeby powierzyć akurat wam swoją ukochaną brykę, musi zostać odpowiednio zachęcony. Konkurencja nie śpi, trzeba się więc wyróżniać. Na początek zadbaj o efektowne i profesjonalne wizytówki. Postawiliśmy tym razem na widok fachowca przy pracy. To kapitalny zabieg marketingowy, który skutecznie buduje pozytywny wizerunek warsztatu i wzbudza zaufanie. Do tego efektowny podział wydruku na część graficzną i tekstową, który nadaje całości nowoczesnej ekspresji. Wizytówka zdecydowanie przykuwa wzrok i zachęca do kontaktu.

SPECJALISTA GODNY ZAUFANIA

Problemy zdrowotne związane z sercem i chorobami układu krążenia to nie są żarty. Wielu pacjentów ma jednak problem z wyborem lekarza, zapewne ze względu na powagę wszelkich dolegliwości w tym zakresie i widmo bardzo przykrych konsekwencji. Jeśli prowadzisz prywatną praktykę lekarską i jesteś specjalistą od „spraw sercowych” wybierz naszą propozycję graficzną, a jest spora szansa, że przekonasz do siebie większą ilość pacjentów. To przekaz, który pozytywnie wpływa na wizerunek i zachęca do kontaktu.

KREATYWNY ROZWÓJ I PRZYGODA

Każdy rodzic chce swojemu dziecku zapewnić bezpieczeństwo oraz możliwości rozwoju, beztroską zabawę i całą masę miłych chwil podczas, kiedy sam musi iść do pracy. Twoje przedszkole gwarantuje dzieciakom takie warunki, dlatego warto za pomocą wizytówki przekazać rodzicom obietnicę takiej profesjonalnej opieki przedszkolnej. Nasza radosna grafika reklamowa budzi zaufanie i zdecydowanie skutecznie buduje pozytywny wizerunek przedszkola, jako miejsca przyjaznego dzieciom. A przy okazji dobrze zapada w pamięć potencjalnym klientom.

PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE

Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.

TWORZENIE PRZYSZŁOŚCI TO WASZ ŚWIAT

Stworzenie odpowiedniej grafiki reklamowej dla architekta, który sam przecież jest specjalistą od tworzenia i kreowania to nie lada wyzwanie. Nasza propozycja to wyraźne wskazanie tematyki, którą się zajmujesz czyli architekt w akcji. To buduje profesjonalny wizerunek fachowca i budzi zaufanie do umiejętności oraz wiedzy. Na ujęcie warsztatu pracy nałożyliśmy natomiast półprzeźroczyste pole tekstowe, na którym można wygodnie i czytelnie podać dane kontaktowe. Grafika jest bardzo spójna i wpada w oko.

SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK

Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.

Pokaż: