Wizytówki online Strona 6

Pokaż:

GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA

Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.

OCIEPLANIE I OSZCZĘDZANIE W DUECIE

Dobrze ocieplony i wyizolowany budynek to dla właściciela same korzyści. W środku jest zawsze odpowiednia temperatura, a koszty ogrzewania zdecydowanie spadają. Grafika pokazuje po prostu waszą fachową robotę i dzięki temu sprawia, że klient chętnie wam zaufa. Po prostu, dosłowny, zwykły przekaz plus dane kontaktowe i sukces murowany.

ZADBAMY O DACH NAD GŁOWĄ

Dach to kluczowa część każdego budynku. Konieczne jest solidne wykonanie, które będzie zapewniało szczelność, izolację cieplną i bezpieczeństwo. Nasza propozycja graficzna wyraźnie wskazuje, że twoja firma specjalizuje się w wykonawstwie solidnych konstrukcji dachowych. Błękit nieba sugeruje z kolei spokój i nadzieję na fachową realizację.

FACHOWCY OD OGRZEWANIA GAZOWEGO

Plątanina rurek w instalacji to wasz świat, a o ogrzewaniu gazowym wiecie wszystko. My wykorzystaliśmy element waszej pracy do stworzenia nowego wzoru wizytówki, czyli urodę miedzi, z której wykonane są rurki. Świetnie zdobią grafikę, a przede wszystkim swoim niesamowitym blaskiem mocno przykuwają uwagę i zapadają w pamięć. Obok jest sporo miejsca na dane.

INSTALACJA WODNA TO NASZA SPECJALNOŚĆ

Prosta estetyka, bo przecież wiadomo, że hydraulicy nie zajmują się designem. Akcesoria do tworzenia instalacji wodnych od razu sugerują, że znacie się na swojej robocie, a przy okazji fajnie wyglądają na grafice i wpadają w oko. Boczne położenie detalu dekoracyjnego pozostawia dużo miejsca na dane kontaktowe.

KREATYWNY ROZWÓJ TO PODSTAWA

Multikolorowe ślady dziecięcych rąk zwiastują jedno – doskonałą, kreatywną zabawę. Od razu widać, że w twoim przedszkolu na dzieciaki czeka niesamowita energia i wiele ciekawych przygód, ale też możliwość nauczenia się nowych, ciekawych rzeczy. Wizytówka na pewno zaintryguje rodziców każdego malucha.

W ODPOWIEDNICH RĘKACH

Ludzie potrzebują twojej wiedzy i wprawnych rąk, które pomogą usunąć bolesne dolegliwości kręgosłupa lub stawów. Ale rehabilitantów jest dużo, więc trzeba się skutecznie reklamować, aby trafić do klienta. Nasza sugestywna grafika przykuwa oko i sprawia, że potencjalny pacjent od razu wierzy w twoją skuteczność.

PROFESJONALNY SPRZĘT – PROFESJONALNA USŁUGA

Tam, gdzie potrzebny jest ciężki sprzęt i doświadczony operator, pojawia się twoja oferta. Postawiliśmy po prostu na zdjęcie profesjonalnych maszyn, które szybko wpadną w oko i zostaną zapamiętane. Kiedy potencjalny klient będzie szukał takiej usługi, szybko przypomni sobie wizytówkę z żółtą ciężarówką i koparką.

SIŁA TKWI W MOTYWACJI

Wszystko przygotowane, można działać. I taki właśnie przekaz jest tutaj potrzebny, przyszły klient musi czuć, że trafił w dobre ręce. Kluczową rolę gra tutaj także kolorystyka w optymistycznym i energetycznym wydaniu, która zachęci i rozrusza każdego kanapowca, a tobie powiększy rzeszę zadowolonych klientów.

POCHWAL SIĘ SWOIM KUNSZTEM

Jeśli ze swoich słodkich wypieków robisz małe dzieła sztuki to twoja wizytówka nie może być nudna. Pomyśleliśmy, że powinien tu pojawić się piękny, okazały tort, który zachęca i pobudza apetyt i tak też się stało. Przykuwa wzrok i mocno zachęca do kontaktu, a dopasowane tło z dużą ilością wolnego miejsca pozwala na czytelne przekazanie wszelkich ważnych danych firmy.

CZARY MARMUR PASUJE DO WSZYSTKIEGO

To nieprawda, że czarny marmur można skojarzyć wyłącznie z zakładem produkującym nagrobki czy z usługami funeralnymi. To przecież bardzo elegancki i reprezentacyjny surowiec, który gości w wielu wytwornych wnętrzach i zdecydowanie dodaje im prestiżu. I tak też będzie reprezentował twoją firmę na wizytówkach. Dumnie i szykownie.

DELIKATNIE, PASTELOWO I NATURALNIE

Nasze wzory uniwersalne tworzymy tak, żeby prezentowały określony styl, który można dospawać do szerokiej grupy branż. Ta roślinna gra fikana pastelowym tle może reprezentować zarówno kwiaciarnię, miłą kawiarnię czy przytulną restauracyjkę albo salon piękności czy firmę organizującą kursy dla pań. To nasze typy, ale być może znajdziecie dzięki tej grafice więcej inspiracji.

PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE

Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.

GRAFIKA, KTÓRA AUTOMATYCZNIE BUDZI RESPEKT

Zarówno konkretny prawnik, jak i cała kancelaria powinien koniecznie budzić u klientów określone wrażenie. Ważne jest tutaj zaufanie, respekt i przekonanie o wiedzy prawniczej na wysokim poziomie oraz doświadczeniu w stosowaniu prawa. Nasze eleganckie połączenie bieli ze szlachetnym granatem oraz harmonijne ułożenie detali to dobry początek budowania takiego wizerunku.

W NAJNOWSZYCH TRENDACH

Tam, gdzie nie potrzebna jest wyraźna symbolika, która naprowadza konsumenta na profil działania firmy, można zastosować ten uniwersalny szablon graficzny na wizytówkę. Modne kolory, lekka forma i dużo miejsca na przejrzyste przedstawienie informacji. Trochę kobieca, lekko artystyczna i na pewno wpada w oko.

DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA

Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.

RETRO GRAFIKA DLA BARBERA

Usługi z tego zakresu mają już bardzo długą tradycję. I chociaż techniki pracy i narzędzia zmieniły się znacząco, to wciąż lubimy te nawiązania do historii. Nasza graficzna propozycja na wizytówkę twojego salonu sprawnie łączy te dwa światy i buduje pozytywny wizerunek firmy z tradycjami i szacunkiem do przeszłości.

KOLORAMI KUSIMY KLIENTÓW

Wizaż, makijaż, manicure i inne zabiegi upiększające to zakres usług, które zawsze bazują na wykorzystywaniu kolorów. Dlatego tworząc dla ciebie tą grafikę postawiliśmy na barwy, ale takie, które przykuwają wzrok. Białe tło symbolizuje higieniczną sterylność usług, a przy okazji świetnie eksponuje grafikę.

SKUTECZNE USŁUGI PORZĄDKOWE

Żeby powstała ładna i skuteczna wizytówka dla firmy sprzątającej warto powołać się na kolory, które automatycznie kojarzą się z czystością. Warto także posłużyć się zdjęciem fachowca w pracy i ujęciem akcesoriów. Do tego odpowiednia ilość miejsca na dane kontaktowe. Nasza grafika ma wszystko, co potrzebne.

ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII

Wizytówka skondensowana niczym pigułka, bo niesie kompleksowy przekaz. Od razu wiadomo, czym zajmuje się twoja firma i wiadomo, że robi to profesjonalnie. Widać, że dzięki proponowanym rozwiązaniom niebo będzie czyste, a ty zyskasz dużo energii. Do tego sporo miejsca na umieszczenie danych, aby klient mógł się szybko skontaktować.

PROFESJONALNE PRACE ZIEMNE

Wielka koparka na wizytówce to bardzo dosłowny przekaz, nie da się mocniej określić swoich usług. To dobrze, bo takie zdjęcie mocno zapada w pamięć i w momencie poszukiwania usług budowlanych w tym zakresie, klient od razu sięgnie właśnie po twoją wizytówkę. Znajdzie czytelnie podany kontakt i zamówi usługę.

SOLIDNY FUNDAMENT CIĘŻKIEJ PRACY

Pokażcie fragment swojej pracy, bo nie ma lepszej reklamy. Wtedy wiadomo, że nie macie nic do ukrycia i chwalicie się swoimi atutami. To doskonały pomysł na wizytówkę, zdjęcie od razu naprowadza klienta na wasze usługi. Pole na dane kontaktowe nawiązuje kolorystyką, więc całość jest bardzo spójna.

O FINANSACH WIEMY WSZYSTKO!

Pracujecie w branży finansowej, od której wiele się wymaga. Klient, który powierza wam swoją księgowość lub doradztwo finansowe musi mieć pewność, że ma do czynienia z profesjonalistami. Ten wizerunek zacznijcie budować od proponowanej wizytówki. Wynika z niej jasno, że o finansach wiecie wszystko.

ZAUFANIE DO DENTYSTY WAŻNA RZECZ

Tworząc tą grafikę mieliśmy jedno założenie, pacjent powinien ją zapamiętać. A kiedy pojawią się problemy z uzębieniem lub ból, szybko odnajdzie ją w pamięci, sięgnie po nią i skontaktuje się z tym gabinetem dentystycznym. Jeśli zależy ci na takim właśnie efekcie, to zapewniamy, że ta grafika działa skutecznie.

Pokaż: