Wizytówki online Strona 6

Pokaż:

PROFESJONALNIE I DO CELU

Sytuacja, kiedy nagle samochód ulega awarii albo przydarza się stłuczka to momenty niezwykle stresujące. Wiele osób ma problem z zachowaniem spokoju, zebraniem myśli i podjęciem koniecznych kroków, a jednym z nich jest zawsze usunięcie auta z drogi. Wtedy pod ręką powinna być twoja wizytówka, a wcześniej w głowie klienta powinien zostać jakiś detal, który mu o niej przypomni. Postawiliśmy na pole tekstowe w żywej zieleni oraz dość sugestywny widok auta na lawecie. Wszystko po to, żeby klient szybko sobie przypomniał ten widok i zadzwonił po ciebie.

SMAKOWITE „COŚ NA ZĄB”

Na tak konkurencyjnym rynku jak szeroko pojęta gastronomia, trzeba postawić na coś, co was wyróżni. Szczegół, który sprawi, że spośród wielu pizzerii w mieście głodny klient będzie pamiętał właśnie o was. Prowadzą do tego dwie podstawowe sprawy. Wyjątkowo smaczna i niedroga pizza oraz efektowna, wpadająca w oko reklama. My zadbaliśmy o to drugie i proponujemy ci wesołą, chwytliwą grafikę. Kawałek pizzy w wesołych kolorach jest widoczny z daleka i mocno zapada w pamięć. O pyszną pizzę musicie zadbać sami.

WARTO WAM ZAUFAĆ

Jesień życia to z jednej strony spokój od obowiązków zawodowych, a z drugiej jednak coraz mniejsze siły życiowe i konieczność polegania na pomocy innych osób. Kiedy więc przyjdzie czas, osoby starsze i ich rodziny poszukują fachowej opieki dla seniorów. Wtedy być może trafią na waszą ofertę i powinni odnieść dobre wrażenie. Nasza grafika na wizytówkę dla waszej placówki na pewno daje taki efekt, buduje zaufanie i uruchamia pozytywne odczucia. Widać, że kieruje wami empatia, sumienność, ale dodatkowo jest poparta wiedzą i umiejętnościami.

ZAGLĄDASZ W GŁĄB UMYSŁU

Mówi się, że umysł jest w najmniejszym stopniu zbadaną i odgadnioną częścią naszego ciała. Jednak z drugiej strony pojawia się coraz większy odsetek osób, które odczuwają problemy związane z tym organem i potrzebni są fachowcy, tacy jak ty. W twoim gabinecie starasz się rozwiązywać problemy pacjentów, ale najpierw muszą ci zaufać, żeby w ogóle zdecydować się na terapię. Droga do tego prowadzi na samym początku poprzeć umiejętne reklamowanie swoich usług, a nasza grafika na wizytówki wydatnie w tym pomaga.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEJ METAMORFOZY

Salon fryzjerski to miejsce, z którego każda kobieta chce wyjść odmieniona i piękniejsza. Z ładnie przystrzyżonymi, ufarbowanymi, ułożonymi i odżywionymi włosami. Nasz szablon graficzny na wizytówki dla twojego salonu jest jak obietnica, że spełnicie te wszystkie wymagania. Zdobi go modelka w imponującą burzą loków i błyszczącymi włosami, a to na pewno zdobędzie serca potencjalnych klientek i zachęci je do umówienia się na wizytę. Wystarczy, że dołożysz tu tylko swoje dane kontaktowe i nazwę salonu.

PRESTIŻOWA WIZYTÓWKA IMIENNA

Często poszukujecie wzorów uniwersalnych, które nadają się na wizytówki osobiste. Mamy spory wybór takich szablonów, a tu przedstawiamy wizytówkę w stylu bardzo eleganckim i dość wytwornym. Marmurowe tło i dyskretny, złoty detal to zestawienie graficzne, które nadaje całości prestiżowego charakteru. Jeśli właśnie w ten sposób chcesz wypromować swoją osobę lub twoje działania obracają się w tematach wymagających eleganckiej oprawy, ta grafika z pewnością spełni twoje oczekiwania. Wystarczy dobrać odpowiedni krój czcionki wpisując swoje dane kontaktowe.

ZABEZPIECZAMY WASZ KOMFORT

Grafika dla towarzystwa ubezpieczeniowego, małych i dużych agencji albo indywidualnie działających agentów. Pastelowa, przestrzenna i spokojna, będzie budziła zaufanie potencjalnych klientów. Główny motyw graficzny jest bardzo sugestywny i w ogólnym ujęciu od razu wskazuje zakres waszych usług, a jednocześnie jest zapewnieniem, że zostanie kompleksowo obsłużony. Wystarczy podać dane kontaktowe, a dodatkowo także kod QR, który ułatwi szybkie zapoznanie się z ofertą i może sprawić, że nowy klient właśnie tobie powierzy kwestię ubezpieczenia.

GWARANTUJESZ DOBRĄ ZABAWĘ?

Działając w branży rozrywkowej, masz jeden, nadrzędny cel. Musisz swoimi działaniami zapewnić ludziom dobrą zabawę na oczekiwanym poziomie. Klient musi być przekonany, że tak właśnie będzie od pierwszego momentu czyli od wręczenia wizytówki na spotkaniu. Jeśli ona zrobi dobre wrażenie, nowe zlecenie masz już w kieszeni. Nasza grafika to spojrzenie na salę zza konsoli, a więc sygnał, że zawsze jesteś gotowy do pracy. Sugestywna kolorystyka i neonowe światła kojarzące się z nocną rozrywką to detale, które łatwo zapadają w pamięć.

WSZYSTKO POD KONTROLĄ

Szablonów graficznych dla firm remontowych, budowlanych i tzw. złotych rączek mamy już sporo, więc masz w czym wybierać. Teraz przedstawiamy kolejny wzór, tym razem z lekkim elementem zaskoczenia. Ciekawie ułożone narzędzia i akcesoria tworzą symboliczny dom, a tym samym sugestię, że wasza firma zadba o całość, od piwnicy aż po sam dach. Wyrazista kolorystyka, ciekawy detal graficzny, a całość przyjemna dla oka i zachęcająca. To w zasadzie wszystko, co powinna zawierać skuteczna wizytówka dla fachowca z tej branży.

ODPICOWANE BRYKI TO WASZE DZIEŁO

Potencjalny klient, żeby powierzyć akurat wam swoją ukochaną brykę, musi zostać odpowiednio zachęcony. Konkurencja nie śpi, trzeba się więc wyróżniać. Na początek zadbaj o efektowne i profesjonalne wizytówki. Postawiliśmy tym razem na widok fachowca przy pracy. To kapitalny zabieg marketingowy, który skutecznie buduje pozytywny wizerunek warsztatu i wzbudza zaufanie. Do tego efektowny podział wydruku na część graficzną i tekstową, który nadaje całości nowoczesnej ekspresji. Wizytówka zdecydowanie przykuwa wzrok i zachęca do kontaktu.

SPECJALISTA GODNY ZAUFANIA

Problemy zdrowotne związane z sercem i chorobami układu krążenia to nie są żarty. Wielu pacjentów ma jednak problem z wyborem lekarza, zapewne ze względu na powagę wszelkich dolegliwości w tym zakresie i widmo bardzo przykrych konsekwencji. Jeśli prowadzisz prywatną praktykę lekarską i jesteś specjalistą od „spraw sercowych” wybierz naszą propozycję graficzną, a jest spora szansa, że przekonasz do siebie większą ilość pacjentów. To przekaz, który pozytywnie wpływa na wizerunek i zachęca do kontaktu.

KREATYWNY ROZWÓJ I PRZYGODA

Każdy rodzic chce swojemu dziecku zapewnić bezpieczeństwo oraz możliwości rozwoju, beztroską zabawę i całą masę miłych chwil podczas, kiedy sam musi iść do pracy. Twoje przedszkole gwarantuje dzieciakom takie warunki, dlatego warto za pomocą wizytówki przekazać rodzicom obietnicę takiej profesjonalnej opieki przedszkolnej. Nasza radosna grafika reklamowa budzi zaufanie i zdecydowanie skutecznie buduje pozytywny wizerunek przedszkola, jako miejsca przyjaznego dzieciom. A przy okazji dobrze zapada w pamięć potencjalnym klientom.

PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE

Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.

TWORZENIE PRZYSZŁOŚCI TO WASZ ŚWIAT

Stworzenie odpowiedniej grafiki reklamowej dla architekta, który sam przecież jest specjalistą od tworzenia i kreowania to nie lada wyzwanie. Nasza propozycja to wyraźne wskazanie tematyki, którą się zajmujesz czyli architekt w akcji. To buduje profesjonalny wizerunek fachowca i budzi zaufanie do umiejętności oraz wiedzy. Na ujęcie warsztatu pracy nałożyliśmy natomiast półprzeźroczyste pole tekstowe, na którym można wygodnie i czytelnie podać dane kontaktowe. Grafika jest bardzo spójna i wpada w oko.

SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK

Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.

ZAPOWIEDŹ BŁOGIEGO RELAKSU

Usługi, które oferujesz sprawiają, że twoi klienci wychodzą odprężeni, zrelaksowani i bardzo zadowoleni. Zanim jednak do ciebie trafią, muszą natknąć się na reklamę twojego salonu. Ta reklama z kolei musi przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, pozostać w jego pamięci, a następnie zachęcić do skorzystania z twoich usług. Mamy dla ciebie wzór, który spełnia wszystkie te kryteria i z pewnością skutecznie przyciągnie kolejne osoby. Nastrojowe światła i barwy są zapowiedzią błogiego relaksu, pozostaje to jedynie potwierdzić podczas zabiegu.

PERFEKCJONISTA TO TY

Mamy betonowe tło, które jest obecnie bardzo modne, ale także od razu sugeruje, że to wizytówka fachowca od remontów. Mamy równiutko ułożone narzędzia, które od razu pokazują, że to fachowiec, który jest perfekcyjnie dokładny. Mamy też żółte detale, które ułatwią potencjalnym klientom zapamiętanie tej grafiki. Jeśli wszystkie te cechy składają się na wizytówkę, której szukasz, pozostaje jedynie wpisać treść i złożyć zamówienie. Detale graficzne zostały tak ułożone, żeby pozostało sporo miejsca na wszystkie informacje.

ZAPEWNIACIE SPOKÓJ

Ilość firm ubezpieczeniowych na polskim rynku jest ogromna. Najwięksi gracze wręcz zasypują nas reklamami ulicznymi i medialnymi oraz natrętną kampanią w postaci telemarketingu. A co z małymi agencjami albo pojedynczymi agentami? Wy też musicie się reklamować, aby klient dowiedział się o waszej ofercie, dlatego mamy dla was bardzo ciekawą i efektowną grafikę na wizytówkę. Technika, jaką zastosowano na zdjęciu, kolory i dużo elementów drewnianych to zabieg specjalny. Dzięki niemu wizytówka budzi zaufanie, a przecież to w waszej pracy jest podstawą sukcesów.

COŚ NA ZĄB DLA KAŻDEGO

Reklama lokalu gastronomicznego ma w zasadzie jedną rolę, musi wzbudzić u konsumenta apetyt i zaprosić na posiłek. Nie ma tu co kombinować, wiadomo, że taka grafika musi być pełna pysznego, kolorowego jedzenia, którego widok wywoła właśnie takie reakcje. Postawiliśmy na ciemne tło, które kapitalnie eksponuje wyraziste barwy. Wszystkie kulinarne detale skupiliśmy w bloku graficznym, dzięki czemu pozostało sporo miejsca na informacje. Możesz podać same dane kontaktowe albo dodać hasło reklamowe lub krótki opis profilu lokalu.

DLA NOWOCZESNEJ FIRMY

Grafiki uniwersalne na firmowe wizytówki stanowią sporą część naszej oferty. Rynek handlu i usług jest tak duży, że nie jest możliwe stworzenie dedykowanych wzorów dla każdej branży. Dlatego staramy się wam dostarczać uniwersalne wizytówki w różnym stylu. Ten wariant doskonale wpisze się w wizerunek każdej nowoczesnej firmy, dla które ważna jest moda i styl oraz dbałość o detale. Grafika o takim wyglądzie świetnie sprawdzi się także jako reklama firmy o profilu technicznym. Pola tekstowe doskonale wyeksponują waszą nazwę i inne ważne informacje.

DBACIE O DOBRY KLIMAT

Działacie na rynku, który tak naprawdę dopiero zaczyna się rozkręcać. Jeszcze niedawno klimatyzację montowano tylko w prestiżowych biurowcach, ale zmiany klimatyczne, które przyniosły nam coraz to trudniejsze upały w ciągu lata, zupełnie zmieniły ten rynek i teraz praktycznie w każdej firmie pojawiają się klimatyzatory. Co ciekawe, coraz częściej są także w domach prywatnych. To oznacza większy rynek, ale także większą konkurencję, dlatego zadbaliśmy o odpowiednią grafikę na wizytówkę dla twojej firmy.

PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU

W branży zajmującej się szeroko pojętymi nieruchomościami, od handlu po budownictwo, panuje spory tłok. To oczywiście bardzo duży rynek, ale i konkurencja jest tutaj ogromna, dlatego konieczna jest skuteczna, efektowna reklama. Mamy dla was ciekawą grafikę, która od razu sugeruje branżę i wywołuje odpowiednie skojarzenia. Modna i bardzo spójna kolorystyka przykuwa uwagę i robi dobre wrażenie. Natomiast umiejętne rozłożenie detali graficznych i modny minimalizm sprawiają, że całość wygląda bardzo profesjonalnie.

Z WAMI BĘDZIE ŁATWIEJ

Grafika z typowo brytyjskimi i londyńskimi symbolami, która może służyć jako reklama szkoły języka angielskiego albo agencji turystycznej, która specjalizuje się w organizowaniu wyjazdów do Wielkiej Brytanii. Symbole są osadzone na niebieskim tle, co od razu nastroi potencjalnych klientów bardzo optymistycznie. Dzięki temu, że zostały zebrane w jeden, większy zbiór, na wizytówce pozostało sporo miejsca na przekazanie ważnych informacji. Poza danymi kontaktowymi można więc wstawić np. hasło reklamowe lub krótki opis usługi.

Z MODĄ POD RĘKĘ

Dla osób działających w branży modowej stworzyliśmy specjalną grafikę na wizytówkę. Nie było łatwo, bo przecież jesteście specjalistami od modnego i stylowego dizajnu, ale jesteśmy z niej dumni. Biało-czarna, minimalistyczna, bardzo delikatna, ale jednak z modowym pazurem. Wybraliśmy prosty, ale bardzo stylowy i elegancki przekaz, który od razu naprowadza skojarzenia konsumenta na odpowiednie tory. Grafika na pewno przyciągnie nowych klientów i będzie doskonałym elementem wizerunku specjalistów od mody.

Pokaż: