Plakaty - Motoryzacja - Mechanik
Prowadzenie własnego warsztatu samochodowego to nie lada wyzwanie i konieczność stosowania skutecznych technik promocyjnych, aby móc docierać do klientów. Mechanicy decydujący się na nowoczesne formy promowania swojego przedsiębiorstwa są w stanie wyprzedzić konkurencję i stale zdobywać nowych klientów. Plakaty mogą stanowić w tej sytuacji rewelacyjny wybór i są w stanie zaprezentować firmę szerokiej grupie odbiorców.
GARŚĆ ZNANYCH PRZEDMIOTÓW
Kiedy szukasz pomysłu na swoją reklamę, spróbuj myśleć jak konsument. Tworząc kolejne grafiki kierujemy się tą metodą i to się najlepiej sprawdza. Nasza propozycja wywołuje od razu automatyczne skojarzenia, bo użyliśmy prostych, czytelnych przedmiotów. Każdy od razu skojarzy, że klucz i śrubki to zwiastun usług technicznych i naprawczych. Podejdzie więc bliżej, żeby sprawdzić szczegóły, a następnie zrobi zdjęcie, żeby skorzystać z kontaktu w razie potrzeby. To dobry początek, żeby zyskać nowych klientów.
TAK WZBUDZISZ ZAUFANIE
Mówią, że mechanik ma brudną robotę. Być może, ale to nie oznacza, że nie można tej cechy przerobić w atut i tym samym zachęcić klientów. Wykorzystaliśmy ten klimat i ubraliśmy go w modne szarości. Fragment akcji naprawczej w tej odsłonie wygląda nie tylko przystępnie, ale także ciekawie. Pod panelem graficznym znajduje się sporej wielkości pole tekstowe, w którym można umieścić dane kontaktowe i nazwę firmy z użyciem dużej czcionki. Zmieści się nawet krótki zakres usług albo treść zachęcająca do kontaktu.
REKLAMA UNIWERSALNA DLA MOTORYZACJI
Staramy się podsuwać wam przeróżne warianty graficzne, żebyście zawsze mieli jakiś alternatywny wybór. Jedne z nich są szczegółowo wycelowane w konkretną, wąską tematykę, ale są i takie jak ta, o bardziej ogólnym charakterze. Jest oczywiście przypisana do branży motoryzacyjnej, ale nie narzuca wąskiej dziedziny, dzięki czemu możemy ją zaproponować szerszej grupie firm. Jest uniwersalna, ale jednocześnie wskazuje ogólny temat, a przy tym jest bardzo efektowna i doskonale zapada w pamięć oraz powoduje pozytywne odczucia.
ŻÓŁTY TO CHWYTLIWY KOLOR
Plakat, który zawiśnie w pobliżu waszej siedziby, na drzwiach firmy albo gdzieś w zaprzyjaźnionym, pobliskim sklepie ma jedno zadanie. Przykuwać wzrok klientów na tyle, żeby zainteresowali się tym, co na plakacie. Służy do tego nasz specjalny zabieg czyli użycie mocno nasyconej, żółtej barwy. To ona przyciąga wzrok i wywołuje pozytywne emocje. Symbol lawety ciągnącej pojazd od razu nasuwa skojarzenia z pomocą drogową, więc pozostaje przeczytać garść podanych informacji i zrobić zdjęcie plakatu. Nie wiadomo, kiedy przyda się pomoc, a namiary będą już pod ręką.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu