Wizytówki - Dealer

Kochasz samochody, dźwięk silników sprawia, że na całym ciele pojawiają się ciarki. Mógłbyś codziennie polerować tapicerkę, by była najatrakcyjniejszą dla potencjalnego Klienta. Nie odnalazłbyś się w innym zawodzie. Usługi świadczone przez Twoją osobę wymagają jednak zdeterminowania i pasji.
KATEGORIE
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Pokaż światu, że to właśnie Ty jesteś numerem jeden na rynku, udowodnij, że warto Tobie zaufać powierzając niekiedy oszczędności życia. Wypromuj swoją działalność za pomocą reklamy. Pomożemy Ci w tym. Dzięki naszemu serwisowi, masz do dyspozycji program, który w łatwy sposób przeprowadzi Cię przez proces tworzenia własnej wizytówki. Zacznij od wyboru odpowiedniego szablonu, zastanów się, co sprawdzi się na motoryzacyjnym rynku. Spersonalizuj produkt dodając dane kontaktowe i informacje na temat działalności. Zatwierdzony projekt wydrukujemy i dostarczymy w miejsce wskazane w formularzu. Nie bój się designerskich prób – w każdym człowieku drzemie uśpiony artysta. Trzeba jedynie dobrego bodźca, bo go w sobie obudzić.
Czytaj więcej
Pokaż:

TUNEL AERODYNAMICZNY

Tło wizytówki z obu jej stron jest szare. Z przodu, w dolnej części zostało zaprojektowane miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych adresowych, telefonicznych i e-mailowych. Na samej górze umieszczona została nazwa salonu. Grafika przedstawiająca samochód w tunelu aerodynamicznym znajduje się z obu stron wizytówki.

OPŁYWOWY SAMOCHÓD

Wizytówka w całości została pokryta zielonym tłem. Dzięki temu umieszczone w niej żółte i białe elementy są doskonale widoczne. Białą czcionką zostały wypisane najważniejsze informacje teleadresowe. Żółtą i większą czcionką zapisana została nazwa firmy. Żółta jest również branżowa grafika z samochodem.

POD GÓRKĘ

Białe tło zajmuje większość wizytówki. Na nim zostały ułożone szare paski, na których, białą czcionką zostały wypisane niezbędne dane teleadresowe. Wyżej czarną, wyraźną czcionką zapisana została nazwa przedsiębiorstwa. Grafika czarnego samochodu została ustawiona tak, aby wydawało się, że jedzie on pod górkę. Podobnie zostało ścięte niebieskie tło imitujące niebo.

KONTUR AUTA

Wizytówka została podzielona na pół, poprzez zastosowaniu dwóch odcieni szarości. Jaśniejszy znajduje się na dole, a nim umieszczone zostały białe paski z wypisanymi najważniejszymi danymi kontaktowymi i adresowymi. Wyżej, na ciemniejszej części umieszczona została nazwa firmy oraz grafika przedstawiająca kontur auta.

RETRO POJAZD

Tło wizytówki jest w kolorze fioletowym w jaśniejsze paski. Trzy białe prostokąty umieszczone na dole, mają podkreślać wypisane tam takie dane jak: numer telefonu, adres komis, strona internetowa czy e-mail. Wyżej białą czcionką zapisana jest nazwa salonu, a całości dopełnia grafika zabytkowego samochodów w białym okręgu.

KLUCZYK Z SAMOCHODEM

Przez środek brązowej wizytówki został poprowadzony czarny, nieregularny pasek. Na nim, złotą czcionką zapisana została nazwa przedsiębiorstwa oraz umieszczona jest branżowa grafika przedstawiająca kluczyk stworzony z samochodu. Na dole, na brązowym tle zostały wypisane, białą czcionką niezbędne dane teleadresowe.

AMERYKAŃSKI DESIGN

Wizytówka została stworzona w stylu amerykańskich komisów samochodowych. Na pierwszym planie znalazł się klasyczny samochód, pod którym umieszczona została jasna wstążka z nazwą firmy. Grafika wpisana została w czerwone koło, a resztę tła uzupełnia ciekawa, granatowa faktura. Z prawej strony zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe.

KOLOROWY OLD MOBIL

Wizytówka zachęca przede wszystkim ciekawą grą kolorów oraz świetną grafiką, która spodoba się każdemu fanowi motoryzacji. Kultowy old mobil w kolorach turkusowo-szarych na pewno wybije się z pośród innych, branżowych wizytówek Na turkusowym tle, białą, prostą czcionką umieszczono najważniejsze dane firmy oraz jej pracownika. Z drugiej strony wizytówki powtórzono grafikę pojazdu.

SAMOCHÓD NA CZERWONO-BIAŁYM TLE

Z przedniej strony wizytówki widzimy samochód owinięty wstążką, co kojarzy nam się z wymarzonym prezentem. Od razu nasuwa się myśl, że osoba, która nam ją wręczyła zajmuje się sprzedażą samochodów, która sprawia mu przyjemność. Tylnia jej część idealnie pozwala umieścić dane teleadresowe, nie zasłaniając mocno kojarzącej się grafiki.

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA

Dziecięca dłoń, trzymająca samochodzik, nasuwa nam wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to każdy chciał mieć swoją flotę. Marzenia się spełniły i dziś masz swoją firmę, a twój klient będzie pewien, że to co robisz, robisz z pasją. Czerwone kolory świadczą o dynamice, a białe o oponowaniu i profesjonalizmie. Łatwo wyeksponujesz swoje dane i zdobędziesz nowych klientów.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: