Wizytówki - Dealer
Kochasz samochody, dźwięk silników sprawia, że na całym ciele pojawiają się ciarki. Mógłbyś codziennie polerować tapicerkę, by była najatrakcyjniejszą dla potencjalnego Klienta. Nie odnalazłbyś się w innym zawodzie. Usługi świadczone przez Twoją osobę wymagają jednak zdeterminowania i pasji.
MOTORYZACJA TO WASZE HOBBY
Co powinien wywnioskować potencjalny klient, który patrzy na wizytówkę firmy działającej w branży motoryzacyjnej? Musi zyskać pewność, że znacie się na swoim fachu i gwarantujecie pełny profesjonalizm. Jednak to za mało, powinien jeszcze odnieść wrażenie, że motoryzacja to po prostu wasze hobby. Nasza propozycja graficzna to kompilacja modnych kolorów, ciekawie ułożonych detali i małej nutki tajemniczości, a całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Wygląda na grafikę stworzoną z pasją dla firmy, która także działa z wielkim zaangażowaniem.
ZAWSZE ZADBASZ O SAMOCHÓD KLIENTA
Działasz w branży motoryzacyjnej i wiesz jak zadbać o klienta oraz jego samochód? Mamy dla ciebie kapitalną grafikę na wizytówkę firmową. Pasuje zarówno dla myjni, jak i komisu czy warsztatu. Graficzny zarys auta, ciemne tło i tajemniczy dym to detale, które przykuwają uwagę i sprawiają, że wygląd reklamy pozostaje na długo w pamięci. To bardzo ważne, bo właśnie tak zbudujesz i utrwalisz wizerunek firmy w głowach obecnych i przyszłych klientów.
TYLKO BRYKI Z WYSOKIEJ PÓŁKI
Stworzyliśmy świetną grafikę ze złoceniami dla branży motoryzacyjnej i pragniemy się nią pochwalić. To wzór, który jest godny dealerów samochodowych każdej marki, nawet tych z najwyższej półki, z najbardziej prestiżowymi brykami. Oczywiście to mały żart, bo takie marki mają swoje firmowe grafiki. To po prostu bardzo efektowna wizytówka dla ciebie. Handlujesz samochodami i zawsze dbasz o jakość swojego towaru oraz dobry poziom obsługi? To znaczy, że złota fura na czarnym tle może być twoim znakiem rozpoznawczym.
NIE MA TO JAK SUPER BRYKA
Na pewno chcesz stworzyć prestiżowy wizerunek swojej firmy. Z pewnością dbasz również o to, żeby samochody oferowane klientom były najlepszej jakości, niezależnie od marki czy modelu, ale trzeba to przekazać konsumentom. Proponowana grafika wizytówki firmowej to doskonały początek. Jej pedantyczny wygląd zapowiada obsługę i produkty na najwyższym poziomie.
NOWOCZESNE WYDANIE MOTORYZACJI
Właściciele firm z szeroko pojętej branży motoryzacyjnej, elektromechanicy czy osoby zajmujące się wypożyczaniem aut wiedzą doskonale o tym, iż profesjonalna reklama przynosi w dzisiejszym świecie zaskakująco dobre efekty. Dlatego też nie dziwi nas kompletnie fakt, iż ów model wizytówki cieszy się dzisiaj tak wielkim powodzeniem. Zastosowano bowiem szereg innowacyjnych rozwiązań, łącząc w ciekawy sposób barwy i używając odpowiednich czcionek, by całość modelu prezentowała się znakomicie. W pełni podkreśli profesjonalizm właściciela i przyciągnie wzrok potencjalnego klienta. Obroty na pewno wzrosną!
TUNEL AERODYNAMICZNY
Tło wizytówki z obu jej stron jest szare. Z przodu, w dolnej części zostało zaprojektowane miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych adresowych, telefonicznych i e-mailowych. Na samej górze umieszczona została nazwa salonu. Grafika przedstawiająca samochód w tunelu aerodynamicznym znajduje się z obu stron wizytówki.
OPŁYWOWY SAMOCHÓD
Wizytówka w całości została pokryta zielonym tłem. Dzięki temu umieszczone w niej żółte i białe elementy są doskonale widoczne. Białą czcionką zostały wypisane najważniejsze informacje teleadresowe. Żółtą i większą czcionką zapisana została nazwa firmy. Żółta jest również branżowa grafika z samochodem.
POD GÓRKĘ
Białe tło zajmuje większość wizytówki. Na nim zostały ułożone szare paski, na których, białą czcionką zostały wypisane niezbędne dane teleadresowe. Wyżej czarną, wyraźną czcionką zapisana została nazwa przedsiębiorstwa. Grafika czarnego samochodu została ustawiona tak, aby wydawało się, że jedzie on pod górkę. Podobnie zostało ścięte niebieskie tło imitujące niebo.
KONTUR AUTA
Wizytówka została podzielona na pół, poprzez zastosowaniu dwóch odcieni szarości. Jaśniejszy znajduje się na dole, a nim umieszczone zostały białe paski z wypisanymi najważniejszymi danymi kontaktowymi i adresowymi. Wyżej, na ciemniejszej części umieszczona została nazwa firmy oraz grafika przedstawiająca kontur auta.
RETRO POJAZD
Tło wizytówki jest w kolorze fioletowym w jaśniejsze paski. Trzy białe prostokąty umieszczone na dole, mają podkreślać wypisane tam takie dane jak: numer telefonu, adres komis, strona internetowa czy e-mail. Wyżej białą czcionką zapisana jest nazwa salonu, a całości dopełnia grafika zabytkowego samochodów w białym okręgu.
KLUCZYK Z SAMOCHODEM
Przez środek brązowej wizytówki został poprowadzony czarny, nieregularny pasek. Na nim, złotą czcionką zapisana została nazwa przedsiębiorstwa oraz umieszczona jest branżowa grafika przedstawiająca kluczyk stworzony z samochodu. Na dole, na brązowym tle zostały wypisane, białą czcionką niezbędne dane teleadresowe.
AMERYKAŃSKI DESIGN
Wizytówka została stworzona w stylu amerykańskich komisów samochodowych. Na pierwszym planie znalazł się klasyczny samochód, pod którym umieszczona została jasna wstążka z nazwą firmy. Grafika wpisana została w czerwone koło, a resztę tła uzupełnia ciekawa, granatowa faktura. Z prawej strony zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe.
KOLOROWY OLD MOBIL
Wizytówka zachęca przede wszystkim ciekawą grą kolorów oraz świetną grafiką, która spodoba się każdemu fanowi motoryzacji. Kultowy old mobil w kolorach turkusowo-szarych na pewno wybije się z pośród innych, branżowych wizytówek Na turkusowym tle, białą, prostą czcionką umieszczono najważniejsze dane firmy oraz jej pracownika. Z drugiej strony wizytówki powtórzono grafikę pojazdu.
SAMOCHÓD NA CZERWONO-BIAŁYM TLE
Z przedniej strony wizytówki widzimy samochód owinięty wstążką, co kojarzy nam się z wymarzonym prezentem. Od razu nasuwa się myśl, że osoba, która nam ją wręczyła zajmuje się sprzedażą samochodów, która sprawia mu przyjemność. Tylnia jej część idealnie pozwala umieścić dane teleadresowe, nie zasłaniając mocno kojarzącej się grafiki.
WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA
Dziecięca dłoń, trzymająca samochodzik, nasuwa nam wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to każdy chciał mieć swoją flotę. Marzenia się spełniły i dziś masz swoją firmę, a twój klient będzie pewien, że to co robisz, robisz z pasją. Czerwone kolory świadczą o dynamice, a białe o oponowaniu i profesjonalizmie. Łatwo wyeksponujesz swoje dane i zdobędziesz nowych klientów.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu