Wizytówki - Myjnia

Każdy właściciel auta marzy o tym by był zawsze zadbany, czysty i bez skazy. Nie jest to jednak możliwe. Codzienne przeszkody, pogoda i pył uniemożliwiają utrzymanie auta w nieskazitelnej czystości. Ty jesteś odpowiedzią na ich wołanie. Starasz się, by każda usługa wykonywana w Twojej myjni była godna polecenia, a każdy Klient odjeżdżał zadowolony.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Pozwól sobie na odrobinę rozgłosu i skorzystaj z naszego programu. Dzięki prostemu edytorowi wykreujesz reklamę godną mistrza branży motoryzacyjnej. Nie bój się – to nic trudnego. Nie potrzebujesz projektantów, by zadbać o osobistą wizytówkę. Wybierz szablon odpowiadający Twojej wizji, spersonalizuj treść, zadbaj o szatę graficzną. Znasz tą branżę, więc nie powinieneś mieć problemu z wyborem podstawowych informacji.

Niech praca nad wizytówką będzie dla Ciebie przyjemnością. Gotowy projekt po zatwierdzeniu zostanie przez nas wydrukowany i dostarczony pod wskazany adres. Nie bądź anonimowym usługodawcą. Pokaż wszystkim, że Klient jest dla Ciebie najważniejszy.
Czytaj więcej
Pokaż:

SAMOCHODOWE METAMORFOZY

Wiadomo, że najpierw klient odstawia do was swój samochód, a potem wy go oddajecie po widocznej metamorfozie. Piękny, czysty, błyszczący, z zabezpieczoną karoserią i innymi powierzchniami. Wywołujecie efekt „wow” i w tym tkwi wasza siła. My z kolei staraliśmy się to pokazać na grafice reklamowej dla twojej firmy. Dwa ruchy kończące usługę i auto gotowe do odbioru. Taka reklama przykuwa uwagę i budzi zaufanie do waszego profesjonalizmu, a przecież głównie o to chodzi w walce o klienta na tak konkurencyjnym rynku.

WSZYSTKO O SAMOCHODACH

Z wielką dumą przedstawić pragniemy projekt wizytówki, który idealnie sprawdzi się w przypadku właściciela myjni samochodowej, warsztatu naprawczego czy też punktu napełniania klimatyzacji do aut. Dołożono wszelkich starań, byśmy w tym przypadku mieli do czynienia z modelem nie tylko bardzo eleganckim, ale jednocześnie przejrzystym. Wizytówka utrzymana jest w błękitnej kolorystyce, która służy jako wspaniałe tło dla białych liter. Bardzo wyraźnie widać, że ten właśnie model będzie w stanie zwiększyć ilość klientów, skutecznie podkreślając prestiż i profesjonalizm właściciela, który o samochodach wie wszystko!

SAMOCHÓD W MYJNI

Dzięki bardzo oryginalnej grafice, wizytówka będzie wyróżniać się spośród innych. Na białym tle umieszczone zostały trzy pomarańczowe paski, w których zapisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej, pomarańczowo-niebieską czcionka zapisana została nazwa firmy. Wyżej znajduje się grafika samochodu stojącego w myjni.

SAMOCHÓD POD KROPLAMI

Prosta w przekazie wizytówka to połowa sukcesu marketingowego. Na górze wizytówki został poprowadzony zielony pasek, na którym umieszczona została nazwa przedsiębiorstwa. Pod nim, z lewej strony, zostały wypisane wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Całość projektu dopełniona została przez branżową grafikę.

KAROSERIA W PIANIE

Na wizytówce warto umieścić kojarzącą się z twoją branżą fotografię. Właśnie takie zdjęcie zostało wykorzystane w tym projekcie. Na fotografii mytej karoserii umieszczone zostały fioletowe paski. Na mniejszym zaprojektowane zostało miejsce na nazwę firmy. Na większym wypiszesz niezbędne dane twojego przedsiębiorstwa.

ZIELONA MYJNIA

Na białym tle najlepiej sprawdzają się ciemne elementy. W lewym, dolnym rogu, ciemną czcionką wypisane zostały numery telefonów, adres mailowy, stacjonarny oraz strona internetowa. Wyżej, aby ożywić wizytówkę, użyty został zielony pasek, na którym zapisana została nazwa przedsiębiorstwa. Z prawej strony paska znalazła się branżowa grafika.

FIOLETOWY SAMOCHÓD

Przez środek białej wizytówki został poprowadzony niebieski pasek. W nim, pod białymi ikonami informacyjnymi zostały wypisane najważniejsze dane z numerem telefonu czy adres stacjonarnym. Wyżej, nad paskiem, zaprojektowane zostało miejsce na logo, lub branżową grafikę oraz nazwa firmy. Grafika została przeniesiona również na tył wizytówki.

AUTO W BĄBELKACH

Wizytówka została pokryta niebieskim tłem. Przez środek pionowego projektu został położony biały pasek tak, aby wizytówka nabrała dynamizmu. W nim, niebieską czcionką zapisana została nazwa firmy. Niżej, tym razem białą czcionką, wypisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. U góry znalazła się branżowa grafika, która została powtórzona również na odwrocie.

KOLOROWA KOMPOZYCJA

Grafika umieszczona na wizytówce, pozwala określić, rodzaj działalności. Klient ma pewność, że jego autem zajmą się prawdziwi fachowcy. A zdjęcie święcącego się auta pokazuję, że środki użyte do jego konserwacji są z najwyższej półki. Ciekawa kolorystyka wraz z prostą czcionką łączą się w udaną kompozycję.

NIESZTAMPOWE KOLORY DLA MYJNI

Niesztampowe kolory użyte w tej wizytówce pokazują silną i niezależną firmę. Luksusowy i błyszczący się samochód sugeruje, że to miejsce jest idealne dla samochodu twojego klienta. Z pewnością, każdy, który otrzyma taką wizytówkę, wróci tutaj nie raz. Powtórzenie elementu na przedzie wizytówki pozwala na umieszczenie dobrze widocznych danych teleadresowych.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: