Wizytówki online Strona 53

Pokaż:

ŻÓŁTY DESER

Połączenie żółtego z fioletowym kolorem jest świetnym połączeniem. Z lewej strony, żółtą czcionką wypisane najważniejsze dane teleadresowe takie jak: numer telefonu, adres mailowy, strona internetowa oraz adres stacjonarny. Z prawej strony ponad nazwą firmy umieszczona została grafika żółtego, smakowicie wyglądającego deseru.

BIAŁA BUDYNIÓWKA

Dwie części wizytówki oddzielone od siebie czarnym paskiem. Na dole, na czerwonym tle, białą czcionką zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej, na białym tle, a czerwoną czcionką zapisana została nazwa przedsiębiorstwa gastronomicznego. Uzupełnieniem projektu jest grafika umieszczona na środku, która przedstawia czapkę szefa kuchni tzw. budyniówkę.

GORĄCY GAR

Na czarnym tle znalazły się białe, kontrastowe elementy. Na dole, pod ikonami informacyjnymi znalazły się najistotniejsze dane teleadresowe. Na środku wizytówki znalazła się grafika gorącego garnka, obok którego zaprojektowane miejsce na nazwę firmy. Na odwrocie, tym razem pionowo, została powtórzona nazwa firmy i logo.

TALERZ CIEPŁEJ ZUPY

Przód wizytówki jest oblany czarnym tłem. Aby wizytówka była kontrastowa, trzeba było użyć jasne czcionki. Tutaj na biało zapisane są: nazwa firmy, adres stacjonarny, numery telefonów oraz dane internetowe. Biała jest również grafika, która przedstawia talerz ciepłej zupy. Na odwrocie tło jest białe, a czarna jest grafika.

MONOCHROMATYCZNA KURA

Ciekawe tło oraz oryginalna grafika wyróżnia tą wizytówkę z pośród innych z tej branży. Pierwsze co rzuca się w oczy to różowe tło oraz niebieska, monochromatyczna kura. W białym prostokącie, niebieską czcionką wypisane zostały najważniejsze dane kontaktowe oraz nazwa firmy. Na odwrocie powtórzona została grafika i nazwa.

WINO Z KARAFKA

Jesteś właścicielem winiarni? Serwujesz ekskluzywne wina? Jeśli tak to potrzebujesz ekskluzywnej wizytówki, a ta właśnie taka jest. Zdjęcie z przodu wizytówki jest półprzezroczyste, aby lepiej eksponować najważniejsze dane kontaktowe. Wyżej, białą czcionką została zapisana nazwa lokalu. Na odwrocie została umieszczona czysta fotografia.

PIWA DO WYBORU

Dwa odcienie żółtego dzielą wizytówkę na dwie części. Na ciemniejszym, czarną czcionką zapisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej została umieszczona fotografia kilku rodzajów piwa w różnych naczyniach. Nad nim zaprojektowane zostało miejsce na nazwę lokalu. Na odwrocie zostało powtórzone zdjęcie i nazwa.

DRINK Z PŁOMIENIEM

Czarną, czytelną czcionką zostały wypisane takie dane jak: nazwa lokalu, jego adres, strona internetowa, numer telefonu i adres e-mail. Na dole znalazła się jasna grafika płonącego kieliszka. Ten sam rysunek został powtórzony na odwrocie wizytówki, który ma fioletowe tło. Całość jest jednolita i czytelna.

BUTELKA WINA

Tło całej wizytówki jest czerwone. Umieszczone białe elementy dodają jej klasy i stylu. Białą czcionką zostały zapisane takie dane jak: numery telefonów, adresy, e-mail czy strona internetowa. Powyżej grubszą czcionką zapisana została nazwa lokalu. Całość dopełnia grafika przedstawiająca butelkę wina oraz kieliszek.

KIELISZEK Z CZERWONYM WINEM

Wizytówka została oblana białym tłem. Poprowadzone zostały turkusowe paski, w które wpisane zostały niezbędne dane teleadresowe oraz nazwa firmy. W szarym sześciokącie została umieszczona grafika przedstawiająca kieliszek z czerwonym winem. Ta branżowa grafika została powtórzona na odwrocie wizytówki.

PIWO Z PIANĄ

Na szarym tle znalazło się kilka pomarańczowych i czarnych elementów. W pomarańczowych prostokątach zapisane zostały najważniejsze dane m.in.: numery telefonów czy adres lokalu. Wyżej nad nazwą knajpy znalazła się grafika przedstawiająca piwo z pianą. Rysunek został powtórzony również na odwrocie wizytówki.

KOLEJKA NA BARZE

Zarówno przód jak i tył wizytówki jest w kolorze żółtym. Z przodu, z prawej strony została umieszczona grafika piwa w kuflu. Z lewej strony, ciemną czcionką zapisane zostały niezbędne dane adresowe i kontaktowe. Na odwrocie została umieszczona grafika baru, na którym stoi kolejka piw, a na dole zapisana została nazwa lokalu.

PIWO W KUFLU

Pomarańczowe tło z bąbelkami ma kojarzyć się z magicznym napojem jakim jest piwo. Na jasnych paskach zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe. Ponad nimi znalazła się nazwa lokalu zapisana białą czcionką. Główną grafiką na górze wizytówki jest piwko w kuflu. Na odwrocie wizytówki, grafika została powtórzona.

EGZOTYCZNE DRINKI

Na jasnym tle zostały umieszczone kolorowe elementy. Na dole, ciemną czcionką zapisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej znalazła się ciekawa grafika, która może służyć, jako logo twojego lokalu. Przedstawia ona kolorowe drinki. Obok znalazło się miejsce na zapisanie w dwóch kolorach nazwę baru.

KIELISZEK DO MARTINI

Cała wizytówka została oblana szarym tłem. Na dole poprowadzony został biały pasek. Na nim umieszczone zostały najważniejsze dane, takie jak: adres, numery telefonów, dane internetowe. Wyżej umieszczony został obrys kieliszka do martini. Nad nim zaprojektowano miejsce na nazwę lokalu. Na odwrocie ponownie użyto grafikę kieliszka.

KORKOCIĄG

Na górze wizytówki został umieszczony biały pasek. Na nim znajduje się nazwa przedsiębiorstwa oraz logo, którym jest korkociąg. Dół wizytówki pokryty jest czerwonym tle. Na nim, na białych paskach zostały umieszczone niezbędne dane teleadresowe. Na odwrocie wizytówki powtórzona została nazwa lokalu oraz logo.

CZERWONO-BIAŁY KIELISZEK

Czerwone elementy umieszczone na biały tle tworzą idealną całość. Na dole wizytówki, czerwoną, delikatną czcionką zapisane są dane: adres stacjonarny, numery telefonów oraz dane internetowe. Wyżej znalazła się branżowa grafika czerwono-białego kieliszka, obok którego znalazła się nazwa baru. Na odwrocie powtórzona została grafika, jednak na czerwonym tle.

KOLOROWY SYGNALIZATOR

Prowadzisz szkołę jazdy? Z tobą każdy młody kierowca zawsze będzie miał zielone światło i bez problemu zda egzamin? Jeśli tak, to ta wizytówko jest stworzona specjalnie dla ciebie. Na niebieskim prostokącie znajduje się miejsce na dane teleadresowe, wyżej zapiszesz nazwę swojej firmy. Całości dopełnia grafika sygnalizatora, który kojarzy się z nauką jazdy.

TRZY PACHOŁKI

Dzięki pomarańczowemu tłu i czarnobiałej grafice wizytówka wybije się z pośród innych w tej branży. W białym pasku, poprowadzonym na dole wizytówki, znalazło się miejsce na wypisanie takich danych jak: numery telefonów, adres szkoły oraz dane internetowe. Wyżej białą, wyraźną czcionka jest miejsce na nazwę firmy.

CZERWONO-BIAŁY PACHOŁEK

Dwa kolory tła, pozwalają na podzielenie wizytówki na dwie części, a także wyróżnić grafikę, która bezsprzecznie kojarzy się z branżą drogową. Na dolnym, czerwonym tle, białą czcionką zostały wypisane niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Wyżej, na białym tle, ale czerwoną czcionką została umieszczona nazwa firmy. Całość dopełnia grafika pachołka drogowego.

SAMOCHÓD W MYJNI

Dzięki bardzo oryginalnej grafice, wizytówka będzie wyróżniać się spośród innych. Na białym tle umieszczone zostały trzy pomarańczowe paski, w których zapisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej, pomarańczowo-niebieską czcionka zapisana została nazwa firmy. Wyżej znajduje się grafika samochodu stojącego w myjni.

SAMOCHÓD POD KROPLAMI

Prosta w przekazie wizytówka to połowa sukcesu marketingowego. Na górze wizytówki został poprowadzony zielony pasek, na którym umieszczona została nazwa przedsiębiorstwa. Pod nim, z lewej strony, zostały wypisane wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Całość projektu dopełniona została przez branżową grafikę.

KAROSERIA W PIANIE

Na wizytówce warto umieścić kojarzącą się z twoją branżą fotografię. Właśnie takie zdjęcie zostało wykorzystane w tym projekcie. Na fotografii mytej karoserii umieszczone zostały fioletowe paski. Na mniejszym zaprojektowane zostało miejsce na nazwę firmy. Na większym wypiszesz niezbędne dane twojego przedsiębiorstwa.

ZIELONA MYJNIA

Na białym tle najlepiej sprawdzają się ciemne elementy. W lewym, dolnym rogu, ciemną czcionką wypisane zostały numery telefonów, adres mailowy, stacjonarny oraz strona internetowa. Wyżej, aby ożywić wizytówkę, użyty został zielony pasek, na którym zapisana została nazwa przedsiębiorstwa. Z prawej strony paska znalazła się branżowa grafika.

Pokaż: