Plakaty online Strona 2

Pokaż:

ZACHĘCAJ DO ZAMAWIANIA

Reklama jest po to, żeby dać się poznać na rynku, przykuć uwagę konsumenta i pozostać w jego pamięci. To na początek, bo najważniejsze jest pokazanie swojej oferty w taki sposób, aby zachęcić klienta do złożenia zamówienia. Nasza propozycja graficzna nie zawiera detali graficznych opartych na produktach spożywczych i jest to zabieg celowy. Chodzi o to, by zasugerować ofertę cateringową z wyższej półki, która sprosta każdej eleganckiej imprezie. Jeśli twoja oferta zawiera takie usługi, to będzie to reklama w punkt.

TREŚĆ W KWIATOWEJ OPRAWIE

Jeżeli szukasz dodatkowej formy reklamowej, która będzie miała większą nośność niż ulotka to polecamy plakat. Dla twojego salonu konieczna będzie oczywiście odpowiednia estetyka, która zachwyci głównie panie i u nas znajdziesz tą piękną grafikę z lilią. Nie sposób przejść koło takiego plakatu obojętnie, ponieważ wzrok mimowolnie przyciąga ten piękny kwiat. Z pewnością każdą konsumentkę zainteresuje, jaka firma ma taką wyjątkową reklamę, a to już tylko krok do umówienia się na wizytę. Zadbaj tylko o wpisanie danych i kilku zachęcających słów.

PRZYCIĄGAMY KOLORAMI

Kiedy zamierzasz rozwiesić w kilku miejscach swoje plakaty reklamowe, to przecież nie po to, aby wtopiły się w tłum i pozostały niezauważone. Cel jest taki, że mają przykuwać i skupiać uwagę przechodniów. Nawet tych, którzy na razie nie potrzebują waszej oferty, bo przecież to się może w każdej chwili zmienić. Tak więc postaraliśmy się stworzyć folkową grafikę w łowickie wzory, które są od paru lat niezwykle modne. Ilość detali i nasyconych barw jest tak duża, że każdemu automatycznie poleci wzrok w stronę takiego plakatu.

DUŻO TREŚCI I OBIETNICA

W przypadku wielu usług bardzo ważna jest ich wizualna oprawa. Nietrudno się domyślić się, że jest to szczególnie istotne w przypadku branży wszelkich usług upiększających dla kobiet. Reklama każdego salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego musi przykuwać uwagę i zachwycać, tym bardziej, że panuje tu ogromna konkurencja. Nasz plakat doskonale wpisuje się w ten klimat, bowiem przyciąga uwagę piękną, karmelową kolorystyką i zjawiskowo wyglądającą modelką. Taka grafika nie umknie uwadze żadnej potencjalnej klientki.

REKLAMA W PUNKT

Plakat reklamowy to bardzo przydatna część firmowego marketingu. Ma większy zasięg niż ulotka, a nie generuje dużych kosztów. Stworzyliśmy dla was grafikę o bardzo prostej formie, bo przecież wasza działalność opiera się głównie na konkretach. Tymi konkretami są okna, które wyeksponowaliśmy na samej górze. Widać je z daleka, a ich wygląd naprawdę budzi podziw i daje poczucie, że wasza oferta jest stylowa i nowoczesna. Natomiast duże pole tekstowe poniżej ma duży potencjał w zakresie wyeksponowania nazwy, danych kontaktowych i treści marketingowych.

PIĘKNA GRAFIKA TO SKUTECZNA REKLAMA

Proponujemy wersję plakatu, który będzie doskonałym nośnikiem twojej reklamy. Zawiera odpowiednią ilość miejsca na treść, w tym na dane kontaktowe i niewielki katalog usług albo opis zalet twojego salonu. Ale główną atrakcją tej grafiki jest piękna, uśmiechnięta modelka z wielką burzą blond loków, która od razu na pierwszy rzut oka zachęca do zapoznania się z ofertą salonu i do wizyty. I choć nie każda klientka ma warunki do takiej fryzury, nie każda także jej pragnie to jednak grafika wygląda bardzo zachęcająco i jest obietnicą pięknego wyglądu.

SZAROŚCI TEŻ MOGĄ SIĘ WYRÓŻNIAĆ

Możliwe, że przyglądając się naszej grafice ktoś pomyśli, że takie szarości na plakacie są zbyt delikatne, żeby reklamować kancelarię w terenie albo w holu wielkiego biurowca. Spieszymy wyjaśnić, że obecnie jest to niemożliwe, bo betonowe szarości to największy krzyk mody w zakresie wydruków reklamowych i każdy potencjalny klient wyłapie plakat w mijanym otoczeniu, a potem z pewnością doceni waszą znajomość modowych trendów. Plakat wraz wielkim znakiem paragrafu skutecznie przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z jego treścią.

PRZYCIĄGAMY WZROK

Najlepszym sposobem na przyciąganie nowych klientów jest przykuwanie ich uwagi za pomocą efektownej reklamy. A jak wygląda efektowna reklama? Przepis jest prosty, wystarczy zamówić nasz plakat z fragmentem sportowego nadwozia samochodu w mocno pomarańczowym kolorze, który wyłania się z ciemności i świetnie kontrastuje z czernią. To zdecydowanie plakat, obok którego nie przejdzie obojętnie żaden fan motoryzacji, a to już spory sukces. Główne zadanie plakatu wykonane. Teraz wystarczy zainteresować konsumenta swoją ofertą i czekać na kontakt z jego strony.

DETAL, KTÓRY PRZYKUWA WZROK

Żebyście mieli szanse dotrzeć do potencjalnego klienta z informacją i dać się poznać na rynku danych usług albo handlu, konieczna jest najpierw reklama, która skupia uwagę. Dopiero jeśli konsument zawiesi wzrok na czymś interesującym, macie szansę na to, że przeczyta wasze informacje. Nasza grafika eksponuje na ciemnym tle kolorowe kreski o różnych długościach. Tylko tyle i aż tyle, bo ten barwny, wesoły detal skupia uwagę i wywołuje same pozytywne reakcje. To na początek, a potem widz natrafia na dobrze i czytelnie podane informacje.

PEŁNY PROFESJONALIZM

Są cechy, których wszyscy oczekują od pracowników biura rachunkowego. To z pewnością staranność, sumienność, terminowość i bieżąca, fachowa wiedza. Słowem każdy oczekuje pełnego profesjonalizmu, a reklama powinna być jego zapowiedzią. W naszej propozycji wszystkie elementy grają właśnie na taki efekt, od kolorystyki, która jest bardzo stonowana, do detali, które nasuwają potencjalnym klientom odpowiednio pozytywne skojarzenia. Taki plakat przysporzy wam nowych klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

SPORO MIEJSCA NA INFORMACJE

Ten plakat został opracowany w taki sposób, żeby była możliwość przekazania większej dawki informacji. Jeśli więc potrzebujesz reklamy, która na to pozwala, wybierz tą formę. Do tego zwróć uwagę na naszą propozycję graficzną, która ma bardzo duże pole tekstowe. Zmieścisz tu zakres usług, katalog zalet twojej pracowni czy motto, które ci przyświeca w pracy. Jednocześnie przewidzieliśmy tu także odpowiednią ekspozycję dla logo albo detalu symbolizującego branżę, żeby potencjalny klient mógł je zapamiętać.

SZCZEGÓŁ, KTÓRY PRZYCIĄGA

Kiedy pracujemy nad grafikami reklamowymi, zawsze staramy się zadbać o jakiś detal, który uruchomi automatyczne skojarzenia z konkretnym tematem, ale także sprawi, że każdy choć na chwilę zatrzyma na nim wzrok. Nasza żółta koparka doskonale wpisuje się w te kryteria, więc można z góry założyć, że proponowany plakat będzie bardzo skuteczny. Będzie także stanowił doskonałą oprawę graficzną dla nazwy twojej firmy, a to przecież ważne dla każdej marki, żeby była znana. Plakat, który przyciąga i zostaje w pamięci.

MASAŻYSTKA W AKCJI

Widok nietypowy, kolorystyka nietypowa, ale w tym właśnie tkwi potencjał tej grafiki reklamowej. Tym razem tło jest czarne, a nie białe lub pastelowe, a masażowi poddaje się mężczyzna. Nie ma standardowych kwiatów, kamieni i innych detali kojarzonych z kobiecym światem spa&beauty. Jest za to efektowna, klimatyczna czerń i masażystka w akcji. To będzie strzał w dziesiątkę czyli reklama, która zachęci mężczyzn do skorzystania z chwili relaksu w twoim gabinecie. Klienci na pewno docenią, że reklamujesz się w ten sposób.

WYKORZYSTAJ TEN MODNY STYL

Ciekawe, jakie narzędzia wykorzystujecie do promowania swoich działań w najbliższej okolicy, skąd głównie pochodzą wasi potencjalni klienci. Chcemy wam uświadomić, że istnieją takie możliwości, na sfinansowanie których nie trzeba rujnować firmowego portfela, a przynoszą naprawdę spektakularne efekty. Jednym z nich jest plakat z naszą grafiką, który może zawisnąć na drzwiach kancelarii, w holu budynku współdzielonego z innymi firmami albo w miejscu na ogłoszenia. Zawsze będzie się wyróżniał, modnie reprezentował kancelarię i budował markę.

ZACHĘCAJĄCA, BO MIŁA DLA OKA

Tak to już jest, że najbardziej lubimy oglądać rzeczy ładne, a więc i reklama powinna być nastawiona na taki właśnie przekaz. Tym bardziej, że branża, w której działasz to jednak świat piękna pochodzącego od roślin, więc oczekiwania konsumentów będą zawsze podążać w tą stronę. Dlatego stworzyliśmy plakat, którego głównym atutem wizualnym jest orzeźwiająca, zielona trawka. Do tego można w polu tekstowym użyć czcionki w odcieniach zieleni i zaraz reklama staje się energetyczna, przyciągająca i po prostu ładna.

GRAFIKA I DUŻO INFORMACJI

Jeśli nie chcesz dużo wydawać na kampanię reklamową, ale jednak używać materiałów o większym zasięgu niż zwykłe ulotki czy wizytówki, to najlepszym wyborem będą plakaty. Można je umieszczać w oficjalnych miejscach na ogłoszenia, pobliskich sklepach albo innych punktach usługowych albo na swoim ogrodzeniu lub bezpośrednio na drzwiach firmy. Nasz szablon z białym tłem i wyrazistą grafiką oraz różowymi detalami to patent na ściąganie uwagi klientek, które dbają o wygląd i szukają salonu na poziomie.

ZAPOWIEDŹ FACHOWEJ POMOCY

Każda branża ma swoją specyfikę, a tym samym inne są także oczekiwania konsumentów. W twoim przypadku osoby zainteresowane ewentualną wizytą borykają się z różnymi dolegliwościami, zwykle ze strony kręgosłupa, mięśni itp. Oczekują więc fachowej pomocy, ulgi w bólu, lepszej kondycji, a przy okazji miłej, empatycznej obsługi. Nasza miła dla oka, harmonijna, pastelowa grafika jasno sugeruje temat i problemy, którymi się zajmujesz, ale także szybko buduje zaufanie do twojej wiedzy i umiejętności. To skutecznie zachęca do kontaktu.

BĄDŹ WIDOCZNA Z DALEKA

Jeśli prowadzisz salon oferujący manicure i inne zabiegi urodowe to z pewnością masz świadomość, jak wielka konkurencja panuje w tej branży. W ostatnim czasie salony tego typu licznie pojawiały się na rynku i dziś są za każdym rogiem. Dlatego też musisz się czymś wyróżniać, żeby klientki wybierały właśnie twój punkt, a najlepszym sposobem będzie wyrazista, ciekawa reklama. Z naszą grafiką masz spore szanse, bowiem róż, który tu wiedzie prym będzie widoczny z daleka, zwłaszcza tak osadzony na śnieżnobiałym tle.

ZACHĘCAJĄCO I OBIECUJĄCO

Na początku należy się zastanowić, jakie czynniki mogą przyciągnąć klientów właśnie do twojego gabinetu masażu. Przecież mają możliwość wyboru, bo takich usług na rynku jest sporo. Takim bodźcem może być odpowiednia grafika reklamowa z obiecującym przekazem. Nasza propozycja spełnia to kryterium. Widać masażystkę przy pracy i zrelaksowaną klientkę oraz bardzo miłe dla oka otoczenie i przyjemną kolorystykę. To z pewnością przekona potencjalnych klientów i spowoduje, że zechcą sprawdzić to w praktyce.

NIEBANALNIE I CIEKAWIE

Grafiki reklamowe dla gabinetów rehabilitacyjnych to najczęściej umiejętnie wykonane zdjęcia fachowca i pacjenta podczas masażu lub innych zabiegów. To oczywiście bardzo dobry sposób promowania usług i my także mamy wiele takich wzorów. Chcieliśmy jednak nieco urozmaicić naszą ofertę i dlatego powstała koncepcja plakatu z odmienną grafiką. Drewniany ludzik na seledynowej piłce to jednocześnie bardzo oryginalny i efektowny wzór, który z łatwością przykuwa uwagę i łatwo pozostaje w pamięci potencjalnych pacjentów.

TAKIE BĘDĄ EFEKTY!

Na tej grafice nie ma fachowca przy pracy ani też symboli, które w sugestywny sposób będą naprowadzały na rodzaj reklamowanej usługi. Wzór jest ogólnie bardzo minimalistyczny i delikatny, ale pokazuje coś niezwykle istotnego czyli rezultat waszej pracy. To plakat, który jest obietnicą kapitalnych efektów, jakie przyniesie remont. Nie ma chyba nic skuteczniejszego, jak perspektywa posiadania pięknej, perfekcyjnie położonej podłogi. To reklama efektowna, bardzo gustowna, a jednocześnie bardzo zachęcająca, a tym samym skuteczna.

SUGESTYWNIE I MODNIE

Od ludzi, którzy projektują naszą przestrzeń, urządzają wnętrza, tworzą nowe budynki i wykonują to wszystko w fazach roboczych, z pewnością wymaga się znajomości zagadnień technicznych, ale nie tylko tego. Powinni także znać się na modzie, wiedzieć jakie style i kolorystyka właśnie są najbardziej trendy. Mamy dla was grafikę reklamową na plakat, która jest zapowiedzią spełnienia tych oczekiwań. Można przypuszczać, że firma, która ma reklamę w modnych szarościach i w modnym minimalistycznym stylu, śledzi wszystkie takie nowinki.

ZAINTERESUJ POTENCJALNEGO KLIENTA

Tam, gdzie w twojej okolicy bywa duża ilość ludzi i są takie możliwości, powinien zawisnąć twój plakat. Może w miejscowym markecie budowlanym albo pobliskim biurowcu? Zadbaliśmy jednak, żeby taka reklama była interesująca i sprawiła, że chociaż część osób podejdzie bliżej i zrobi zdjęcie z danymi. Grafika jest bardzo minimalistyczna i konkretna, ale przecież nie prowadzisz warsztatów teatralnych tylko świadczysz usługi z zakresu elektryki. Natomiast żarówka na czarnym tle to detal, który szybko wpada w oko i zapada mocno w pamięć.

MODNE KOLORY DLA SERWISANTA

Jeśli sądzisz, że w przypadku twojej reklamy moda nie ma znaczenia, postaramy się wyprowadzić cię z błędu. Być może serwisant, technik, remontowiec i inne tego typu fachy muszą prezentować przede wszystkim wiedzę i umiejętności, ale powinni także śledzić zmieniające się technologie i metody. A przecież do mody jest tutaj już całkiem blisko, więc warto zadbać o reklamę, która będzie osadzona w obowiązujących trendach. Tak zyskasz aprobatę klienteli, zwłaszcza jej damskiej części, a przecież kobiety częściej poszukują pomocy technika.

Pokaż: