Plakaty online Strona 2

Pokaż:

WYGODNY PODZIAŁ GRAFICZNY

Jeśli swoim działaniem sprawiasz, że klienci wychodzą z salonu odprężeni i niesamowicie zadowoleni albo cieszą się poprawą zdolności ruchowych to warto to podkreślać w swoich materiałach reklamowych. Oczywiście, konsumenci polecą twoje usługi innym, ale przemyślany, skuteczny przekaz graficzny również powiększa rzeszę klientów. Nasz plakat został podzielony na sektory, które zgrabnie skupiają uwagę widza. Większa część z grafiką i nazwą firmy, potem opis usług w pigułce, a na dole dane kontaktowe.

PASTELE Z DODATKIEM PAZURA – SKUTECZNA GRAFIKA

W jednej wersji plakatu proponujemy ciemny panel, na którym zamieszczane są teksty informacyjne. Wiemy jednak, że nasi klienci mają bardzo zróżnicowane upodobania, dlatego opracowaliśmy inną opcję graficzną. Jedynym ciemnym detalem jest tu okrągłe pole z nazwą firmy, natomiast na pozostałej powierzchni królują pastelowe chmury. Jest spora ilość miejsca na podanie ważnych informacji o usługach bądź produktach oraz na zamieszczenie dużych, widocznych z daleka danych kontaktowych.

CZYTELNY WYGLĄD PLAKATU PRZYCIĄGA KLIENTÓW

Kiedy wieszasz swój firmowy plakat w widocznym miejscu, oczekujesz określonych efektów, jakie powinien przynieść. Żeby tak się stało, plakat musi przykuwać wzrok i zapadać w pamięć na tyle, żeby osoba, która będzie później szukać usług projektowych, szybko przypomniała sobie charakterystyczną grafikę. Nasz plakat w tej odsłonie zapewni wymagane efekty. Jest wyrazisty, osadzony w modnym, monochromatycznym designie, a jednocześnie czytelny. Będzie doskonale reprezentował poziom waszych usług.

INFORMACJA W PIĘKNEJ OPRAWIE

Plakat, który reklamuje usługi z zakresu pielęgnacji urody musi wyglądać elegancko i prestiżowo. Aby przyciągać kolejne klientki, musi też zachęcać do skorzystania z zabiegów upiększających. Nasz plakat ma wszystko czego potrzebuje twój salon. Na białym tle umieściliśmy grafikę, która ewidentnie sugeruje urodowe korzyści. Do tego cała powierzchnia daje możliwość umieszczenia sporej dawki treści, np. opisu usług. W nagłówku oddzielonym różową linią warto wpisać dane kontaktowe. Będą tu bardziej widoczne.

PLAKAT INFORMUJE, DRABINA SUGERUJE

Plakat reklamujący usługi remontowe twojej firmy nie musi uwodzić wyrafinowanym wyglądem ani artystycznymi mozaikami. To powinien być prosty, sugestywny przekaz i taki właśnie jest nasz plakat. Na drugim planie jest puste wnętrze z czekającą na pracę drabiną, jako wskazanie zakresu usług. A w oko wpada czerwona plansza, która zawiera najważniejsze dane kontaktowe. Do tego pole z dodatkowymi informacjami i niczego więcej nie trzeba. Najważniejsze elementy już są, wygodnie podane i konkretne.

REKLAMA AKWARELAMI MALOWANA

Plakaty salonów zajmujących się stylizacją zdobią zwykle piękne twarze. Tyle, że przeważnie są to fotografie, na których pozują modelki. Mają starannie ułożone fryzury i nienaganne, profesjonalne makijaże. Takie grafiki na pewno sugerują, że specjalistka zna się na swojej robocie i spod jej ręki wychodzą same takie piękności, ale mogą też trochę onieśmielać. Nasza piękność to akwarelowy obraz w cudnych kolorach, który przyciąga wzrok i budzi same pozytywne emocje. I dowodzi twojego smaku, wyczucia stylu oraz poczucia piękna.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: