Plakaty online Strona 3

Pokaż:

PRZYCIĄGAMY WZROK

Najlepszym sposobem na przyciąganie nowych klientów jest przykuwanie ich uwagi za pomocą efektownej reklamy. A jak wygląda efektowna reklama? Przepis jest prosty, wystarczy zamówić nasz plakat z fragmentem sportowego nadwozia samochodu w mocno pomarańczowym kolorze, który wyłania się z ciemności i świetnie kontrastuje z czernią. To zdecydowanie plakat, obok którego nie przejdzie obojętnie żaden fan motoryzacji, a to już spory sukces. Główne zadanie plakatu wykonane. Teraz wystarczy zainteresować konsumenta swoją ofertą i czekać na kontakt z jego strony.

DETAL, KTÓRY PRZYKUWA WZROK

Żebyście mieli szanse dotrzeć do potencjalnego klienta z informacją i dać się poznać na rynku danych usług albo handlu, konieczna jest najpierw reklama, która skupia uwagę. Dopiero jeśli konsument zawiesi wzrok na czymś interesującym, macie szansę na to, że przeczyta wasze informacje. Nasza grafika eksponuje na ciemnym tle kolorowe kreski o różnych długościach. Tylko tyle i aż tyle, bo ten barwny, wesoły detal skupia uwagę i wywołuje same pozytywne reakcje. To na początek, a potem widz natrafia na dobrze i czytelnie podane informacje.

PEŁNY PROFESJONALIZM

Są cechy, których wszyscy oczekują od pracowników biura rachunkowego. To z pewnością staranność, sumienność, terminowość i bieżąca, fachowa wiedza. Słowem każdy oczekuje pełnego profesjonalizmu, a reklama powinna być jego zapowiedzią. W naszej propozycji wszystkie elementy grają właśnie na taki efekt, od kolorystyki, która jest bardzo stonowana, do detali, które nasuwają potencjalnym klientom odpowiednio pozytywne skojarzenia. Taki plakat przysporzy wam nowych klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

SPORO MIEJSCA NA INFORMACJE

Ten plakat został opracowany w taki sposób, żeby była możliwość przekazania większej dawki informacji. Jeśli więc potrzebujesz reklamy, która na to pozwala, wybierz tą formę. Do tego zwróć uwagę na naszą propozycję graficzną, która ma bardzo duże pole tekstowe. Zmieścisz tu zakres usług, katalog zalet twojej pracowni czy motto, które ci przyświeca w pracy. Jednocześnie przewidzieliśmy tu także odpowiednią ekspozycję dla logo albo detalu symbolizującego branżę, żeby potencjalny klient mógł je zapamiętać.

SZCZEGÓŁ, KTÓRY PRZYCIĄGA

Kiedy pracujemy nad grafikami reklamowymi, zawsze staramy się zadbać o jakiś detal, który uruchomi automatyczne skojarzenia z konkretnym tematem, ale także sprawi, że każdy choć na chwilę zatrzyma na nim wzrok. Nasza żółta koparka doskonale wpisuje się w te kryteria, więc można z góry założyć, że proponowany plakat będzie bardzo skuteczny. Będzie także stanowił doskonałą oprawę graficzną dla nazwy twojej firmy, a to przecież ważne dla każdej marki, żeby była znana. Plakat, który przyciąga i zostaje w pamięci.

MASAŻYSTKA W AKCJI

Widok nietypowy, kolorystyka nietypowa, ale w tym właśnie tkwi potencjał tej grafiki reklamowej. Tym razem tło jest czarne, a nie białe lub pastelowe, a masażowi poddaje się mężczyzna. Nie ma standardowych kwiatów, kamieni i innych detali kojarzonych z kobiecym światem spa&beauty. Jest za to efektowna, klimatyczna czerń i masażystka w akcji. To będzie strzał w dziesiątkę czyli reklama, która zachęci mężczyzn do skorzystania z chwili relaksu w twoim gabinecie. Klienci na pewno docenią, że reklamujesz się w ten sposób.

WYKORZYSTAJ TEN MODNY STYL

Ciekawe, jakie narzędzia wykorzystujecie do promowania swoich działań w najbliższej okolicy, skąd głównie pochodzą wasi potencjalni klienci. Chcemy wam uświadomić, że istnieją takie możliwości, na sfinansowanie których nie trzeba rujnować firmowego portfela, a przynoszą naprawdę spektakularne efekty. Jednym z nich jest plakat z naszą grafiką, który może zawisnąć na drzwiach kancelarii, w holu budynku współdzielonego z innymi firmami albo w miejscu na ogłoszenia. Zawsze będzie się wyróżniał, modnie reprezentował kancelarię i budował markę.

ZACHĘCAJĄCA, BO MIŁA DLA OKA

Tak to już jest, że najbardziej lubimy oglądać rzeczy ładne, a więc i reklama powinna być nastawiona na taki właśnie przekaz. Tym bardziej, że branża, w której działasz to jednak świat piękna pochodzącego od roślin, więc oczekiwania konsumentów będą zawsze podążać w tą stronę. Dlatego stworzyliśmy plakat, którego głównym atutem wizualnym jest orzeźwiająca, zielona trawka. Do tego można w polu tekstowym użyć czcionki w odcieniach zieleni i zaraz reklama staje się energetyczna, przyciągająca i po prostu ładna.

GRAFIKA I DUŻO INFORMACJI

Jeśli nie chcesz dużo wydawać na kampanię reklamową, ale jednak używać materiałów o większym zasięgu niż zwykłe ulotki czy wizytówki, to najlepszym wyborem będą plakaty. Można je umieszczać w oficjalnych miejscach na ogłoszenia, pobliskich sklepach albo innych punktach usługowych albo na swoim ogrodzeniu lub bezpośrednio na drzwiach firmy. Nasz szablon z białym tłem i wyrazistą grafiką oraz różowymi detalami to patent na ściąganie uwagi klientek, które dbają o wygląd i szukają salonu na poziomie.

ZAPOWIEDŹ FACHOWEJ POMOCY

Każda branża ma swoją specyfikę, a tym samym inne są także oczekiwania konsumentów. W twoim przypadku osoby zainteresowane ewentualną wizytą borykają się z różnymi dolegliwościami, zwykle ze strony kręgosłupa, mięśni itp. Oczekują więc fachowej pomocy, ulgi w bólu, lepszej kondycji, a przy okazji miłej, empatycznej obsługi. Nasza miła dla oka, harmonijna, pastelowa grafika jasno sugeruje temat i problemy, którymi się zajmujesz, ale także szybko buduje zaufanie do twojej wiedzy i umiejętności. To skutecznie zachęca do kontaktu.

BĄDŹ WIDOCZNA Z DALEKA

Jeśli prowadzisz salon oferujący manicure i inne zabiegi urodowe to z pewnością masz świadomość, jak wielka konkurencja panuje w tej branży. W ostatnim czasie salony tego typu licznie pojawiały się na rynku i dziś są za każdym rogiem. Dlatego też musisz się czymś wyróżniać, żeby klientki wybierały właśnie twój punkt, a najlepszym sposobem będzie wyrazista, ciekawa reklama. Z naszą grafiką masz spore szanse, bowiem róż, który tu wiedzie prym będzie widoczny z daleka, zwłaszcza tak osadzony na śnieżnobiałym tle.

ZACHĘCAJĄCO I OBIECUJĄCO

Na początku należy się zastanowić, jakie czynniki mogą przyciągnąć klientów właśnie do twojego gabinetu masażu. Przecież mają możliwość wyboru, bo takich usług na rynku jest sporo. Takim bodźcem może być odpowiednia grafika reklamowa z obiecującym przekazem. Nasza propozycja spełnia to kryterium. Widać masażystkę przy pracy i zrelaksowaną klientkę oraz bardzo miłe dla oka otoczenie i przyjemną kolorystykę. To z pewnością przekona potencjalnych klientów i spowoduje, że zechcą sprawdzić to w praktyce.

NIEBANALNIE I CIEKAWIE

Grafiki reklamowe dla gabinetów rehabilitacyjnych to najczęściej umiejętnie wykonane zdjęcia fachowca i pacjenta podczas masażu lub innych zabiegów. To oczywiście bardzo dobry sposób promowania usług i my także mamy wiele takich wzorów. Chcieliśmy jednak nieco urozmaicić naszą ofertę i dlatego powstała koncepcja plakatu z odmienną grafiką. Drewniany ludzik na seledynowej piłce to jednocześnie bardzo oryginalny i efektowny wzór, który z łatwością przykuwa uwagę i łatwo pozostaje w pamięci potencjalnych pacjentów.

TAKIE BĘDĄ EFEKTY!

Na tej grafice nie ma fachowca przy pracy ani też symboli, które w sugestywny sposób będą naprowadzały na rodzaj reklamowanej usługi. Wzór jest ogólnie bardzo minimalistyczny i delikatny, ale pokazuje coś niezwykle istotnego czyli rezultat waszej pracy. To plakat, który jest obietnicą kapitalnych efektów, jakie przyniesie remont. Nie ma chyba nic skuteczniejszego, jak perspektywa posiadania pięknej, perfekcyjnie położonej podłogi. To reklama efektowna, bardzo gustowna, a jednocześnie bardzo zachęcająca, a tym samym skuteczna.

SUGESTYWNIE I MODNIE

Od ludzi, którzy projektują naszą przestrzeń, urządzają wnętrza, tworzą nowe budynki i wykonują to wszystko w fazach roboczych, z pewnością wymaga się znajomości zagadnień technicznych, ale nie tylko tego. Powinni także znać się na modzie, wiedzieć jakie style i kolorystyka właśnie są najbardziej trendy. Mamy dla was grafikę reklamową na plakat, która jest zapowiedzią spełnienia tych oczekiwań. Można przypuszczać, że firma, która ma reklamę w modnych szarościach i w modnym minimalistycznym stylu, śledzi wszystkie takie nowinki.

ZAINTERESUJ POTENCJALNEGO KLIENTA

Tam, gdzie w twojej okolicy bywa duża ilość ludzi i są takie możliwości, powinien zawisnąć twój plakat. Może w miejscowym markecie budowlanym albo pobliskim biurowcu? Zadbaliśmy jednak, żeby taka reklama była interesująca i sprawiła, że chociaż część osób podejdzie bliżej i zrobi zdjęcie z danymi. Grafika jest bardzo minimalistyczna i konkretna, ale przecież nie prowadzisz warsztatów teatralnych tylko świadczysz usługi z zakresu elektryki. Natomiast żarówka na czarnym tle to detal, który szybko wpada w oko i zapada mocno w pamięć.

MODNE KOLORY DLA SERWISANTA

Jeśli sądzisz, że w przypadku twojej reklamy moda nie ma znaczenia, postaramy się wyprowadzić cię z błędu. Być może serwisant, technik, remontowiec i inne tego typu fachy muszą prezentować przede wszystkim wiedzę i umiejętności, ale powinni także śledzić zmieniające się technologie i metody. A przecież do mody jest tutaj już całkiem blisko, więc warto zadbać o reklamę, która będzie osadzona w obowiązujących trendach. Tak zyskasz aprobatę klienteli, zwłaszcza jej damskiej części, a przecież kobiety częściej poszukują pomocy technika.

ZAPOWIEDŹ GUSTOWNYCH REALIZACJI

Często o tym zapominacie, więc uprzejmie przypominamy. To, jak wygląda wasza reklama, jest wizytówką waszych działań. Odbiorca, czyli potencjalny klient postrzega ją jako zapowiedź jakości usług, a to kluczowa zachęta. Pamiętajcie więc, żeby zadbać o dobrą, modną i atrakcyjną wizualnie grafikę, która uświetni wasze materiały reklamowe. Jedną z możliwości przedstawiamy tutaj. To bazujący na bieli i czerni wzór opierający się na urokliwym symbolu drzewa, kontraście i bardzo uporządkowanej formie. Czytelnie, sugestywnie i bardzo atrakcyjnie.

REKLAMUJ SIĘ WYGODNIE

Surowe, szare tło przypominające surowy beton i skośne położenie detali dekoracyjnych daje duże możliwości w zakresie przekazania sporej treści na reklamie. Można to wykorzystać na wygodne umieszczenie nazwy salonu lub firmy za pomocą czcionki dużych rozmiarów, aby utrwalić ją w głowach konsumentów. Można także zapełnić ją treścią opisującą zakres waszych usług oraz zalety, które was wyróżniają na rynku. Można także wstawić kod QR, który przenosi na stronę salonu, gdzie każdy zainteresowany znajdzie ważne informacje, np. cennik usług.

PRECZ Z NUDNĄ SYMETRIĄ

Pewnie widziałeś już dziesiątki wzorów graficznych na materiałach reklamujących biura nieruchomości. Są to zazwyczaj jakieś budynki albo graficzne zarysy dachów, bo to już taki standard. Dlatego chcieliśmy oddać naszym klientom do dyspozycji grafikę niebanalną, która będzie ich usługi wyróżniała na tle podobnych do siebie reklam. Tu oczywiście także jest zdjęcie budynku, ale w ciekawym ujęciu pod kątem. Dzięki temu zabiegowi znika banalna nuda graficzna, a pojawia się asymetria, która przyciąga wzrok i wzbudza zainteresowanie.

WIDOK SZCZĘŚLIWYCH LUDZI-SPOSÓB NA REKLAMĘ

Plakat to poręczna forma reklamy i chociaż kilkadziesiąt egzemplarzy warto zawsze mieć pod ręką. Sprawdza się wszędzie tam, gdzie nie wypada rozdawać ulotek, a inne formy zwyczajnie nie mają zastosowania, ale jest kawałek ściany albo tablicy, gdzie można umieścić swoją reklamę. Nasza propozycja graficzna ma dodatkowo bardzo pozytywny, optymistyczny i romantyczny wydźwięk, więc skutecznie przykuwa wzrok i budzi u odbiorcy miłe uczucia. Kapitalny sposób na dobrą reklamę, budującą zaufanie oraz pozytywny wizerunek firmy i rozbudzającą chęć współpracy.

PIĘKNO GLAMOUR NA PLAKACIE

Wszędzie tam, gdzie głównym targetem działalności są kobiety dbające o swój wygląd, reklama musi wywoływać mocno zdefiniowane odczucia. Kobiety bardzo zwracają uwagę na estetykę. Musi być z gustem, ale efektownie oraz modnie, a nasza propozycja plakatu reklamowego ma w sobie wszystkie te cechy. Połączenie bieli, czerni i kilku złotych detali oraz modnego wzoru to po prostu piękno w stylu glamour, idealnie pasujące do branży dbającej o kobiecą urodę. Postaw na plakat z takim wyglądem, który będzie zapowiedzią pięknych efektów.

REKLAMA NA PLAKACIE – WYGODA I SKUTECZNOŚĆ

Często poszukujecie rozwiązań reklamowych odrobinę większych niż znana ulotka, która może szybko zginąć, ale jednak na tyle małych, żeby zmieściły się w różnych miejscach i nie generowały kosztów. Nasza propozycja plakatu w formacie A3 to właśnie takie idealne rozwiązanie. Nazwa firmy i dane kontaktowe będą tutaj doskonale widoczne, bo szare pole tekstowe jest duże i bardzo ekspozycyjne, a całość ciekawie podkreśla detal graficzny. To sugestia, że właśnie skończyliście zlecenie i jesteście gotowi do kolejnego.

NAKIERUJ KLIENTÓW NA SWOJĄ FIRMĘ

W każdej dziedzinie handlu i usług panuje obecnie bardzo wysoka konkurencja. Wyjątkiem mogą być jedynie niszowe produkty, ale w przypadku tych powszechnie znanych i używanych zagęszczenie firm jest ogromne. W takich warunkach podwyższonej konkurencji konieczna jest dbałość o dobrą reklamę, która pozwoli się wyróżnić na rynku i nakierować konsumentów na swoją ofertę. To niełatwa sztuka, ale staramy się wam pomagać w tym temacie proponując wyraziste grafiki reklamowe, takie jak ta. Jeśli pasuje do charakteru twoich działań, zamów materiały z tej serii i sprawdź jak to działa.

Pokaż: