Plakaty online Strona 4

Pokaż:

GOTOWA DO PRACY

Pomyśl przez chwilę jak klient, który szuka gosposi albo firmy sprzątającej. Oczekuje fachowo wykonanej usługi, ale także miłego sposobu bycia, kultury osobistej oraz wysokiej dyskrecji. Nasza postać widoczna na plakacie ma miły wygląd i szeroki uśmiech, a do tego bardzo schludny wygląd i ewidentnie jest gotowa do działania. W głowie powstaje więc szybka decyzja, że właśnie o kogoś takiego chodzi. Pod wpływem takiego plakatu potencjalny klient szybciej podejmie decyzję i skontaktuje się wami. A to czy wróci z kolejnym zleceniem, zależy już od was.

TAKIE METAMORFOZY SĄ MOŻLIWE!

Jeśli zastanawiasz się, jaka powinna być twoje reklama, spieszymy z pomocą. Mamy dla ciebie plakat, który wywołuje od razu bardzo celne skojarzenia, ale dodatkowo budzi w odbiorcy pozytywne emocje. Skierowany jest głównie do kobiet, więc idealnie sprawdzi się jeśli są one głównym celem działań marketingowych. Główny detal dekoracyjny czyli nasza modelka z bardzo efektowną fryzurą to coś, co jednocześnie przykuwa ich uwagę, a z drugiej szybko staje się obietnicą dobrze wykonanej usługi i metamorfozy.

BĘDZIE GO WIDAĆ Z DALEKA

Nasza propozycja graficzna ma dość minimalistyczny charakter, ale to nie oznacza, że nie będzie skuteczna. Zabieg połączenia dużej ilości bieli i ciekawych modułów w modnych kolorach sprawia, że plakat przyciąga mocno wzrok. Szczególną rolę gra tutaj kolor pomarańczowy, który jest dla oka bardzo atrakcyjny. To on będzie tutaj grał rolę przyciągającą i intrygującą. Natomiast szary genialnie go podkręca i jednocześnie lekko wycisza, dzięki czemu nie wygląda tandetnie. Plakat będzie widoczny z daleka i bardzo pozytywnie odbierany.

SUKCES TKWI W SZCZEGÓŁACH

Plakat, który będzie reklamował gabinet bądź całe centrum rehabilitacyjne musi być na tyle sugestywny, aby błyskawicznie naprowadzić odbiorcę na rodzaj usług, który oferuje. Niezależnie czy obejrzy go osoba zdrowa czy z dolegliwościami ruchowymi, zawsze warto wiedzieć, gdzie można uzyskać pomoc w razie takich problemów. Ta propozycja graficzna przyciąga uwagę świecącymi punktami, które oznaczają ogniska bólowe. Zamieść tu dane kontaktowe i garść ważnych informacji z użyciem jasnej czcionki, co zapewni całości wysoką czytelność.

PRAWNIK, KTÓRY ZNA SIĘ NA MODZIE

Od adwokata czy radcy prawnego oczekuje się wielu konkretnych cech, ale chyba nikomu nie przychodzi do głowy, że powinien się znać na modzie. Tymczasem, może nie całkiem wprost, ale jednak prawnik, który jest ubrany stylowo, gustownie i również modnie, budzi zdecydowanie większe zaufanie. Dlatego też naszym zdaniem reklama, która będzie cię reprezentować także powinna współgrać z najnowszymi trendami. Nasza grafika na plakat została więc stworzona w zgodzie z nimi, co daje pewność, że pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej kancelarii.

PROFESJONALNE USŁUGI, PROFESJONALNA REKLAMA

Być może nasza grafika dla gabinetu rehabilitacji nie jest mocno efektowna, ale pytanie czy musi? Rehabilitacja to działalność, która nie musi stroszyć piórek i mrugać do klienta. To konkretni profesjonaliści, których zadaniem jest pomagać pacjentom w ich problemach zdrowotnych. Dlatego stworzyliśmy dla was konkretną grafikę, która daje szybki przekaz o oferowanych usługach. Białe tło i drewniany detal w minimalistycznym stylu gwarantuje przejrzystość, budowanie pozytywnego wizerunku terapeuty i zaufanie pacjentów.

KONKRETNIE, JAK TO W NIERUCHOMOŚCIACH

Plakat to ciekawa, pośrednia forma reklamy. Nie jest wielkim banerem, ale też jednocześnie nie wymaga dużej ilości miejsca na ekspozycję, a tym samym nie generuje wysokich kosztów, a jest bardzo przydatny i skuteczny w terenie. Często można go rozwiesić na zasadzie „grzecznościowej” przysługi na jakiś określony czas. Dlatego przygotowaliśmy dla was w tej serii ciekawą, efektowną grafikę na plakat, która będzie widoczna z odpowiedniej odległości, przykuje wzrok widza i sprawi, że zapozna się on z treścią reklamy.

ZASKAKUJ KONTRASTAMI

Każda grafika reklamowa może być skuteczna, nawet jeśli nie jest wyraźnie związana mocno z tematyką działania. Nasz plakat ma charakter uniwersalny, ale tak mocno przykuwa wzrok, że każdy przeczyta jego treść. Wystarczy więc zadbać o dobrą ekspozycję logo, nazwy lub swojego imienia i nazwiska oraz podać garść kluczowych informacji. Ciekawy, geometryczny panel graficzny przykuje uwagę, a czarne, kontrastowe tło nada całości stylowego charakteru oraz pozwoli skutecznie wyeksponować treść, tak aby zainteresowała potencjalnych klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY

Nic tak nie buduje zaufania konsumentów oraz solidnego wizerunku fachowca od spraw technicznych, jak pokazanie fragmentu zaplecza, pracy i zawodowej codzienności. Tu uchylamy przysłowiowego rąbka tajemnicy pokazując twoje liczne przybory, których używasz w pracy na co dzień. I choć wiadomo, że to tylko zdjęcie zupełnie anonimowych akcesoriów, to i tak spełniają one swoje marketingowe zadanie. Pozwalają wierzyć, że tak zaopatrzony fachowiec jest zawsze gotowy do podjęcia się jakiejkolwiek naprawy czy montażu.

CIEMNOŚĆ, KTÓRA PRZYKUWA UWAGĘ

Czarne tło, które jak tablica stanowią dobrą ekspozycje dla danych kontaktowych, opisu usług i nazwę warsztatu. Z tej czerni wyłania się również czarna opona, która jednak została umiejętnie oświetlona i uchwycona w obiektywie fotografa. Tak oto powstała ciekawa i efektowna grafika na plakat, który będzie reklamował warsztat wulkanizacyjny. Reklama jest charakterna, stylowa i jednocześnie elegancka, choć być może twoja branża zupełnie się z tym nie kojarzy. To świetny efekt, bo w ten sposób szybko zbudujesz wizerunek prestiżowego warsztatu.

SPRYTNA GRA KOLORAMI

Błękit, który kojarzy się z pogodnym niebem i lazurem egzotycznego morza wykorzystaliśmy jako tło, a akcesoria wakacyjne nie bez powodu są w kolorach słońca i piasku. To wszystko ma uruchamiać u konsumentów wielką chęć na słoneczny urlop. W ten sposób można przyciągnąć klientów do agencji turystycznej, która ma szeroką ofertę wycieczek, ale także do pensjonatu nad Bałtykiem, który przecież czasami również oferuje piękną pogodę i plażowanie. Grafik aż emanuje wakacyjną energią, na jej widok każdy nabiera ochoty na letnie nic nierobienie.

ŻÓŁTY TO CHWYTLIWY KOLOR

Plakat, który zawiśnie w pobliżu waszej siedziby, na drzwiach firmy albo gdzieś w zaprzyjaźnionym, pobliskim sklepie ma jedno zadanie. Przykuwać wzrok klientów na tyle, żeby zainteresowali się tym, co na plakacie. Służy do tego nasz specjalny zabieg czyli użycie mocno nasyconej, żółtej barwy. To ona przyciąga wzrok i wywołuje pozytywne emocje. Symbol lawety ciągnącej pojazd od razu nasuwa skojarzenia z pomocą drogową, więc pozostaje przeczytać garść podanych informacji i zrobić zdjęcie plakatu. Nie wiadomo, kiedy przyda się pomoc, a namiary będą już pod ręką.

REALIZACJE TRWAŁE, ALE TAKŻE MODNE

Plakat to forma reklamy, która przydaje się wszędzie tam, gdzie można promować swoje usługi, ale nie ma okazji do rozdawania ulotek. Nasza grafika może się wydawać nieco zbyt delikatna, żeby przyciągać wzrok w przestrzeni pełnej kolorów, ale właśnie w tym jej moc. Tym razem postawiliśmy na szlachetność, która drzemie w marmurze. Ponadto, to właśnie szarości są obecnie najmodniejszymi barwami, a więc dodatkowo grafika jest trendy, co doceni wielu konsumentów. Kto powiedział, że branża kamieniarska nie musi być modna?

PROSTOTA, KTÓRA PRZYCIĄGA

Przeważnie trzeba konsumenta mocno zainteresować, przyciągnąć albo rozbawić, żeby zapamiętał reklamę, ale czasami jest to zupełnie niepotrzebne. Wszystko zależy od branży, którą dana reklama ma promować. My przygotowaliśmy tym razem grafikę odpowiednią dla konkretnych, technicznych firm, których mocą jest wiedza fachowa, i które nie muszą stroszyć piórek do klienta. Ten kontrast czerni i bieli, urozmaicony jedynie trzema małymi kwadratami w innych barwach zupełnie wystarczy. Prosto, estetycznie plus czytelne informacje i gustowny minimalizm.

ESTETYCZNIE PODANA REKLAMA

Wbrew pozorom, choć od usług medyczny oczekuje się przede wszystkim efektów w postaci poprawy zdrowia, to jednak okazuje się, że zwracamy uwagę także na stronę wizualną wielu elementów towarzyszącym tym usługom. I nie dotyczy to wyłącznie chirurgii plastycznej i innych odmian medycyny estetycznej. Jeśli więc poszukujesz pomysłu na reklamę swojego gabinetu lub większej placówki, być może zdecydujesz się na ten wariant. Oszczędny w zdobieniach, bardzo minimalistyczny, ale jednocześnie bardzo uporządkowany, a co ciekawe, zgodny z modowymi trendami.

PRZYDATNY W WIELU MIEJSCACH

Myślisz sobie, po co hydraulikowi plakat? Przecież nie jestem gwiazdą rocka. To jednak nieco przestarzałe podejście i jeśli chcesz prowadzić nowoczesną firmę, musisz koniecznie zmienić podejście. Tym bardziej, że na rynku takich usług jest spore zagęszczenie i naprawdę trzeba się postarać, żeby zdobyć klienta. A nasz ciekawie wyglądający plakat możesz powiesić, np. w zaprzyjaźnionym sklepie osiedlowym, na specjalnej tablicy albo na słupie lub na ścianie czy ogrodzeniu jakiegoś budynku, jeśli zgodzi się na to administrator lub właściciel.

DAJ SIĘ LEPIEJ POZNAĆ KLIENTOM

Można w zasadzie twierdzić, że spawanie to spawanie i nie ma co się o tym rozpisywać. Teoretycznie tak, ale może jednak warto przedstawić potencjalnym klientom choćby hasłowy zakres swoich usług czy wymienić metody spawania, które macie w ofercie. Ten poręczny plakat ma na to wystarczająco dużo miejsca, więc nie musisz się ograniczać jedynie do danych kontaktowych. Grafika przedstawiająca profesjonalistę w akcji przyciągnie wzrok, a konkretny opis usług pozwoli was lepiej poznać i zbudować wizerunek firmy godnej zaufania.

DAJ SIĘ POZNAĆ POTENCJALNYM KLIENTOM

Ten format plakatu wchodzi w skład całej linii wydruków reklamowych dla fachowca od awarii, instalacji, przeróbek itd. Daje jeszcze większe możliwości firmie, która chce wypromować swoje usługi. Wyposażony jest oczywiście w ciekawą i sugestywną grafikę oraz najmodniejszą kolorystykę, ale posiada także dodatkowy atut. Ma bardzo duże pole tekstowe, które zachęca do zamieszczenia na nim większej ilości informacji. Daj się lepiej poznać konsumentom, podaj coś więcej niż suche dane kontaktowe, a przekonasz się, że wielu z nich chętniej wybierze twoje usługi.

PROSTA, ALE WYJĄTKOWA REKLAMA

Szukasz alternatywnego pomysłu na reklamowanie swoich usług w najbliższej okolicy, ale także w miejscach odleglejszych, gdzie tworzą się nowe, intratne możliwości? Jeśli ulotka to za mało, a większe formy reklamowe nie wchodzą w grę, mamy dla ciebie odpowiednią propozycję. Plakat z ciekawym ujęciem fachowca przy pracy na tle pogodnego nieba to reklama, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Jednocześnie to także reklama, na której możesz podać dane, a dodatkowo także opisać zakres usług czy wasze firmowe atuty.

PLAKAT W SAM RAZ DLA BUDOWLAŃCÓW

Jeśli szukasz wygodnej i niedrogiej formy reklamowania swoich usług, ale ulotka wydaje ci się zbyt niepozorna, to w naszej ofercie znajdziesz coś odpowiedniego. Plakat z tematyczną, ciekawą grafiką. Przedmioty ułożone na podłodze wprost kojarzą się z twoją branżą i przy okazji wskazują na profesjonalne podejście do pracy. To jasny sygnał dla każdego konsumenta, że można wam zaufać. Wystarczy dodać dane kontaktowe i nazwę firmy z użyciem dużej czcionki i wybrać dobrej miejsce na umieszczenie plakatu.

PROSTA I EFEKTOWNA PROMOCJA

Mocne kolory na grafice, sugestywne detale i całkiem pokaźne pole tekstowe, na którym z powodzeniem zmieszczą się dane kontaktowe oraz garść ważnych informacji o twoich usługach. Taka jest nasza propozycja plakatu dla firmy remontowej. Reklama przykuwa uwagę i mocno zapada w pamięć, a także buduje w głowie konsumenta pozytywne skojarzenia. Jeśli wyposażysz plakat w chwytliwe treści budujące profesjonalny wizerunek twojej firmy to będzie to reklama, która z pewnością powiększy grono twoich klientów.

CZYTELNIE I MODNIE PODANE INFORMACJE

Na bieżąco dbamy o to, żeby podsuwać wam nowe rozwiązania graficzne, które pozwolą wam reklamować się w sposób modny, gustowny, a jednocześnie bardzo czytelny. Nasz plakat to zdecydowanie modna kolorystyka, forma i chwytliwe detale, a także jasna sugestia, która naprowadza na rodzaj oferowanych usług. Jeśli jednak wydruk przyciągnie konsumenta bliżej, będzie oczekiwał jakiś przydatnych informacji. I tu napotka duże pole tekstowe, na którym wygodnie umieścicie najważniejsze dane, zakres usług w pigułce i zachęcające hasło reklamowe.

BLASK TURKUSOWYCH KAMIENI

Od góry deszcz błyszczących drobinek, od dołu tajemnicza i nastrojowa czerń. Całość byłaby dość mroczna pomimo błyskotek, ale na środku, gdzie łączą się te dwie strefy, pojawia się nazwa twojej firmy wykonana z użyciem eleganckiej, białej czcionki. Czarne pole tekstowe również wypełnia biały tekst informacyjny, dzięki czemu przekaz jest bardzo czytelny. Całość przyjemnie zbalansowana i harmonijna, jednak to właśnie blask drobinek przyciąga oko konsumenta i sprawia, że decyduje się na bliższe zapoznanie z treścią.

TEGO BLASKU NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ

Czasami zapominamy, że mniej znaczy lepiej. To z pewnością tendencja, która wkradła się w dziedzinę tworzenia reklam. Na szczęście teraz pojawił się zupełnie odwrotny trend i dzięki temu możemy zachęcić was do skorzystania z tej minimalistycznej, ale jakże modnej grafiki. Na plakacie w takiej oprawie można zmieścić dane kontaktowe i nazwę salonu, a przy tym mieć pewność, że nie zginą one pomiędzy innymi detalami graficznym. Pomimo minimalizmu całość prezentuje się bardzo efektownie, modnie, po prostu pięknie.

Pokaż: