Plakaty online Strona 4

Pokaż:

REKLAMA UNIWERSALNA DLA MOTORYZACJI

Staramy się podsuwać wam przeróżne warianty graficzne, żebyście zawsze mieli jakiś alternatywny wybór. Jedne z nich są szczegółowo wycelowane w konkretną, wąską tematykę, ale są i takie jak ta, o bardziej ogólnym charakterze. Jest oczywiście przypisana do branży motoryzacyjnej, ale nie narzuca wąskiej dziedziny, dzięki czemu możemy ją zaproponować szerszej grupie firm. Jest uniwersalna, ale jednocześnie wskazuje ogólny temat, a przy tym jest bardzo efektowna i doskonale zapada w pamięć oraz powoduje pozytywne odczucia.

MINIMALISTYCZNIE I MODNIE

Przedstawiamy kolejną grafikę uniwersalną na firmową reklamę. Górne położenie ciemniejszej części wydruku to doskonała ekspozycja dla nazwy firmy, logo albo imienia i nazwiska fachowca. Poniżej pozostaje sporo miejsca, aby na plakacie przedstawić czytelnie podane za pomocą dużej czcionki dane kontaktowe. A niebieskimi kwadracikami zaznaczysz to, co najważniejsze w całym przekazie. Grafika ma bardzo minimalistyczny i uporządkowany charakter, a tym samym wpisuje się najbardziej aktualne trendy modowe.

Z MODĄ POD RĘKĘ

W zawodzie wizażystki moda odgrywa bardzo ważną rolę, bowiem wymaga się od niej tworzenia makijażu i wizerunku zgodnego z obowiązującymi trendami. Ale oprócz tego klientki zwracają także uwagę na wygląd samej wizażystki, salonu oraz reklamy. Wiemy, że panie mają wnikliwe oko i nie umknie im żaden szczegół, dlatego stworzyliśmy dla ciebie efektowny plakat z modną grafiką. Pełno tu różu, wrzosu i fioletu, ale w modnej, nieco zamglonej i pastelowej odmianie, a to wszystko zostało połączone z ciemnym brązem.

ZACHĘCAMY DO BLIŻSZEGO POZNANIA

Plakat, który jest atrakcyjny wizualnie zawsze sprawi, że przechodzień będzie chciał zapoznać się z jego zawartością. Drewniana grafika jest miła dla oczu, więc zachęca do takiego działania, przy czym podczas bliższego poznania dodatkowo zyskuje. Wyraźnie sugeruje zakres oferty, ale także sprawia, że konsument nabiera zaufania. Kiedyś w takim momencie spisywał dane, teraz robi fotkę swoim telefonem. I jeśli okazuje się potem, że potrzebuje takich usług, dzwoni właśnie do twojej firmy, bo czuje, że to będzie dobry wybór.

KOLOR NADZIEI PRZED BUDOWĄ?

Poszukujesz grafiki reklamowej na plakat, którym będziesz promować w okolicy swoje usługi? Mamy dla ciebie ciekawą propozycję, która wpada w oko i skutecznie buduje pozytywny wizerunek firmy. Ten pierwszy efekt osiągniesz dzięki detalom graficznym, gdzie główną rolę gra żółty kask, który przyciąga uwagę. Natomiast drugi efekt zapewni ci niebieskie tło. Niebieski popularnie zwany jest kolorem nadziei, ale także jest to barwa, która zdecydowanie aktywuje u nas miłe odczucia i sprawi, że potencjalni klienci łatwiej ci zaufają.

WYEKSPONUJ SWOJĄ FIRMĘ

Rynek usług elektrycznych stale się rozwija, co zapewne wiąże się z ciągłym rozrostem rynku nieruchomości. W takich warunkach wzmożonej konkurencji musisz zainwestować w reklamę, aby przyciągnąć klienta właśnie do siebie. To jednak nic trudnego, bo za pomocą bardzo prostych i niezbyt kosztownych narzędzi reklamowych możesz skutecznie wypromować swoje usługi. Jednym z nich jest nasz plakat, który doskonale wyeksponuje twoją firmę na tle innych za pomocą efektownej, wpadającej w oko grafiki i estetycznie podanych informacji.

WAŻNA JEST HARMONIA BARW

Choć obecnie modny jest minimalizm, pastele oraz grafiki monochromatyczne, to twój zakres usług wymaga reklamy zupełnie innej. Postaraliśmy się jednak połączyć te dwie rzeczy i powstał plakat, który z jednej strony kipi kolorami, a drugiej zapewnia odrobinę spokojnego minimalizmu w postaci beżowego pola tekstowego. Dzięki temu mamy detal, który przykuwa uwagę i generuje odpowiednie skojarzenia, ale jednocześnie mamy także harmonijne tło, które nieco gasi ogień barw i pozwala wyeksponować treść informacyjną i reklamową.

GOTOWA DO PRACY

Pomyśl przez chwilę jak klient, który szuka gosposi albo firmy sprzątającej. Oczekuje fachowo wykonanej usługi, ale także miłego sposobu bycia, kultury osobistej oraz wysokiej dyskrecji. Nasza postać widoczna na plakacie ma miły wygląd i szeroki uśmiech, a do tego bardzo schludny wygląd i ewidentnie jest gotowa do działania. W głowie powstaje więc szybka decyzja, że właśnie o kogoś takiego chodzi. Pod wpływem takiego plakatu potencjalny klient szybciej podejmie decyzję i skontaktuje się wami. A to czy wróci z kolejnym zleceniem, zależy już od was.

TAKIE METAMORFOZY SĄ MOŻLIWE!

Jeśli zastanawiasz się, jaka powinna być twoje reklama, spieszymy z pomocą. Mamy dla ciebie plakat, który wywołuje od razu bardzo celne skojarzenia, ale dodatkowo budzi w odbiorcy pozytywne emocje. Skierowany jest głównie do kobiet, więc idealnie sprawdzi się jeśli są one głównym celem działań marketingowych. Główny detal dekoracyjny czyli nasza modelka z bardzo efektowną fryzurą to coś, co jednocześnie przykuwa ich uwagę, a z drugiej szybko staje się obietnicą dobrze wykonanej usługi i metamorfozy.

BĘDZIE GO WIDAĆ Z DALEKA

Nasza propozycja graficzna ma dość minimalistyczny charakter, ale to nie oznacza, że nie będzie skuteczna. Zabieg połączenia dużej ilości bieli i ciekawych modułów w modnych kolorach sprawia, że plakat przyciąga mocno wzrok. Szczególną rolę gra tutaj kolor pomarańczowy, który jest dla oka bardzo atrakcyjny. To on będzie tutaj grał rolę przyciągającą i intrygującą. Natomiast szary genialnie go podkręca i jednocześnie lekko wycisza, dzięki czemu nie wygląda tandetnie. Plakat będzie widoczny z daleka i bardzo pozytywnie odbierany.

SUKCES TKWI W SZCZEGÓŁACH

Plakat, który będzie reklamował gabinet bądź całe centrum rehabilitacyjne musi być na tyle sugestywny, aby błyskawicznie naprowadzić odbiorcę na rodzaj usług, który oferuje. Niezależnie czy obejrzy go osoba zdrowa czy z dolegliwościami ruchowymi, zawsze warto wiedzieć, gdzie można uzyskać pomoc w razie takich problemów. Ta propozycja graficzna przyciąga uwagę świecącymi punktami, które oznaczają ogniska bólowe. Zamieść tu dane kontaktowe i garść ważnych informacji z użyciem jasnej czcionki, co zapewni całości wysoką czytelność.

PRAWNIK, KTÓRY ZNA SIĘ NA MODZIE

Od adwokata czy radcy prawnego oczekuje się wielu konkretnych cech, ale chyba nikomu nie przychodzi do głowy, że powinien się znać na modzie. Tymczasem, może nie całkiem wprost, ale jednak prawnik, który jest ubrany stylowo, gustownie i również modnie, budzi zdecydowanie większe zaufanie. Dlatego też naszym zdaniem reklama, która będzie cię reprezentować także powinna współgrać z najnowszymi trendami. Nasza grafika na plakat została więc stworzona w zgodzie z nimi, co daje pewność, że pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej kancelarii.

PROFESJONALNE USŁUGI, PROFESJONALNA REKLAMA

Być może nasza grafika dla gabinetu rehabilitacji nie jest mocno efektowna, ale pytanie czy musi? Rehabilitacja to działalność, która nie musi stroszyć piórek i mrugać do klienta. To konkretni profesjonaliści, których zadaniem jest pomagać pacjentom w ich problemach zdrowotnych. Dlatego stworzyliśmy dla was konkretną grafikę, która daje szybki przekaz o oferowanych usługach. Białe tło i drewniany detal w minimalistycznym stylu gwarantuje przejrzystość, budowanie pozytywnego wizerunku terapeuty i zaufanie pacjentów.

KONKRETNIE, JAK TO W NIERUCHOMOŚCIACH

Plakat to ciekawa, pośrednia forma reklamy. Nie jest wielkim banerem, ale też jednocześnie nie wymaga dużej ilości miejsca na ekspozycję, a tym samym nie generuje wysokich kosztów, a jest bardzo przydatny i skuteczny w terenie. Często można go rozwiesić na zasadzie „grzecznościowej” przysługi na jakiś określony czas. Dlatego przygotowaliśmy dla was w tej serii ciekawą, efektowną grafikę na plakat, która będzie widoczna z odpowiedniej odległości, przykuje wzrok widza i sprawi, że zapozna się on z treścią reklamy.

ZASKAKUJ KONTRASTAMI

Każda grafika reklamowa może być skuteczna, nawet jeśli nie jest wyraźnie związana mocno z tematyką działania. Nasz plakat ma charakter uniwersalny, ale tak mocno przykuwa wzrok, że każdy przeczyta jego treść. Wystarczy więc zadbać o dobrą ekspozycję logo, nazwy lub swojego imienia i nazwiska oraz podać garść kluczowych informacji. Ciekawy, geometryczny panel graficzny przykuje uwagę, a czarne, kontrastowe tło nada całości stylowego charakteru oraz pozwoli skutecznie wyeksponować treść, tak aby zainteresowała potencjalnych klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY

Nic tak nie buduje zaufania konsumentów oraz solidnego wizerunku fachowca od spraw technicznych, jak pokazanie fragmentu zaplecza, pracy i zawodowej codzienności. Tu uchylamy przysłowiowego rąbka tajemnicy pokazując twoje liczne przybory, których używasz w pracy na co dzień. I choć wiadomo, że to tylko zdjęcie zupełnie anonimowych akcesoriów, to i tak spełniają one swoje marketingowe zadanie. Pozwalają wierzyć, że tak zaopatrzony fachowiec jest zawsze gotowy do podjęcia się jakiejkolwiek naprawy czy montażu.

CIEMNOŚĆ, KTÓRA PRZYKUWA UWAGĘ

Czarne tło, które jak tablica stanowią dobrą ekspozycje dla danych kontaktowych, opisu usług i nazwę warsztatu. Z tej czerni wyłania się również czarna opona, która jednak została umiejętnie oświetlona i uchwycona w obiektywie fotografa. Tak oto powstała ciekawa i efektowna grafika na plakat, który będzie reklamował warsztat wulkanizacyjny. Reklama jest charakterna, stylowa i jednocześnie elegancka, choć być może twoja branża zupełnie się z tym nie kojarzy. To świetny efekt, bo w ten sposób szybko zbudujesz wizerunek prestiżowego warsztatu.

SPRYTNA GRA KOLORAMI

Błękit, który kojarzy się z pogodnym niebem i lazurem egzotycznego morza wykorzystaliśmy jako tło, a akcesoria wakacyjne nie bez powodu są w kolorach słońca i piasku. To wszystko ma uruchamiać u konsumentów wielką chęć na słoneczny urlop. W ten sposób można przyciągnąć klientów do agencji turystycznej, która ma szeroką ofertę wycieczek, ale także do pensjonatu nad Bałtykiem, który przecież czasami również oferuje piękną pogodę i plażowanie. Grafik aż emanuje wakacyjną energią, na jej widok każdy nabiera ochoty na letnie nic nierobienie.

ŻÓŁTY TO CHWYTLIWY KOLOR

Plakat, który zawiśnie w pobliżu waszej siedziby, na drzwiach firmy albo gdzieś w zaprzyjaźnionym, pobliskim sklepie ma jedno zadanie. Przykuwać wzrok klientów na tyle, żeby zainteresowali się tym, co na plakacie. Służy do tego nasz specjalny zabieg czyli użycie mocno nasyconej, żółtej barwy. To ona przyciąga wzrok i wywołuje pozytywne emocje. Symbol lawety ciągnącej pojazd od razu nasuwa skojarzenia z pomocą drogową, więc pozostaje przeczytać garść podanych informacji i zrobić zdjęcie plakatu. Nie wiadomo, kiedy przyda się pomoc, a namiary będą już pod ręką.

REALIZACJE TRWAŁE, ALE TAKŻE MODNE

Plakat to forma reklamy, która przydaje się wszędzie tam, gdzie można promować swoje usługi, ale nie ma okazji do rozdawania ulotek. Nasza grafika może się wydawać nieco zbyt delikatna, żeby przyciągać wzrok w przestrzeni pełnej kolorów, ale właśnie w tym jej moc. Tym razem postawiliśmy na szlachetność, która drzemie w marmurze. Ponadto, to właśnie szarości są obecnie najmodniejszymi barwami, a więc dodatkowo grafika jest trendy, co doceni wielu konsumentów. Kto powiedział, że branża kamieniarska nie musi być modna?

PROSTOTA, KTÓRA PRZYCIĄGA

Przeważnie trzeba konsumenta mocno zainteresować, przyciągnąć albo rozbawić, żeby zapamiętał reklamę, ale czasami jest to zupełnie niepotrzebne. Wszystko zależy od branży, którą dana reklama ma promować. My przygotowaliśmy tym razem grafikę odpowiednią dla konkretnych, technicznych firm, których mocą jest wiedza fachowa, i które nie muszą stroszyć piórek do klienta. Ten kontrast czerni i bieli, urozmaicony jedynie trzema małymi kwadratami w innych barwach zupełnie wystarczy. Prosto, estetycznie plus czytelne informacje i gustowny minimalizm.

ESTETYCZNIE PODANA REKLAMA

Wbrew pozorom, choć od usług medyczny oczekuje się przede wszystkim efektów w postaci poprawy zdrowia, to jednak okazuje się, że zwracamy uwagę także na stronę wizualną wielu elementów towarzyszącym tym usługom. I nie dotyczy to wyłącznie chirurgii plastycznej i innych odmian medycyny estetycznej. Jeśli więc poszukujesz pomysłu na reklamę swojego gabinetu lub większej placówki, być może zdecydujesz się na ten wariant. Oszczędny w zdobieniach, bardzo minimalistyczny, ale jednocześnie bardzo uporządkowany, a co ciekawe, zgodny z modowymi trendami.

PRZYDATNY W WIELU MIEJSCACH

Myślisz sobie, po co hydraulikowi plakat? Przecież nie jestem gwiazdą rocka. To jednak nieco przestarzałe podejście i jeśli chcesz prowadzić nowoczesną firmę, musisz koniecznie zmienić podejście. Tym bardziej, że na rynku takich usług jest spore zagęszczenie i naprawdę trzeba się postarać, żeby zdobyć klienta. A nasz ciekawie wyglądający plakat możesz powiesić, np. w zaprzyjaźnionym sklepie osiedlowym, na specjalnej tablicy albo na słupie lub na ścianie czy ogrodzeniu jakiegoś budynku, jeśli zgodzi się na to administrator lub właściciel.

DAJ SIĘ LEPIEJ POZNAĆ KLIENTOM

Można w zasadzie twierdzić, że spawanie to spawanie i nie ma co się o tym rozpisywać. Teoretycznie tak, ale może jednak warto przedstawić potencjalnym klientom choćby hasłowy zakres swoich usług czy wymienić metody spawania, które macie w ofercie. Ten poręczny plakat ma na to wystarczająco dużo miejsca, więc nie musisz się ograniczać jedynie do danych kontaktowych. Grafika przedstawiająca profesjonalistę w akcji przyciągnie wzrok, a konkretny opis usług pozwoli was lepiej poznać i zbudować wizerunek firmy godnej zaufania.

Pokaż: