Wizytówki - Motoryzacja Strona 3

Pokaż:

CZTERY KÓŁKA

Na białym tle została umieszczona branżowa grafika przedstawiająca cztery koła. Z przodu przez środek wizytówki został poprowadzony półprzezroczysty, biały pasek. Na nim znalazło się miejsce na wypisanie najważniejszych danych takich jak telefon czy adres. Z prawej strony paska, większą i grubszą czcionką zapisana została nazwa firmy.

MECHANIK Z OPONĄ

Prowadzisz wulkanizację, sprzedajesz opony lub je zmieniasz? Ta wizytówka została stworzona dla ciebie. Grafika do niej użyta bezsprzecznie wskazuje, że jesteś związany z tą branżą. Na niebieskim tle, białe elementy to: najważniejsze dane teleadresowe, ikony informacyjne, ramka oraz nazwa zakładu. Grafika znajduje się zarówno z przodu jak i z tyłu.

OPONA Z CZERWONYM PASKIEM

Na delikatnie szarym tle znalazło się pięć pasków. Na czterech białych, czerwoną czcionką wypisane zostały: numery telefonów, adresy mailowe, strona internetowa i adres zakładu. Na czerwonym pasku, białą czcionką zapisana została nazwa firmy. Na jego końcu została umieszczona grafika czarnej opony. Pasek z nazwą i grafiką umieszczony został również z tyłu.

RYSUNKOWE KOŁO

Wizytówka optycznie podzielona jest na dwie części. To wszystko za sprawą dwukolorowego tła. Z prawej strony na białym tle narysowane są ikony informacyjne. Obok nich, już na pomarańczowym tle wypisane są najważniejsze dane teleadresowe. Z prawej strony wizytówki, również na pomarańczowym tle umieszczona jest grafika koła i nazwa firmy.

SYGNALIZATOR ŚWIETLNY

Na ciemnoniebieskim tle został umieszczony sygnalizator świetlny, z włączonym zielonym światłem. Dzięki temu wiemy, że mamy do czynienia z branżą samochodową. Na białym pasku znalazły się ikonki w kolorze tła. Białą, prostą czcionką zostały umieszczone najważniejsze dane. Powtórzenie sygnalizacji świetlnej na odwrocie wizytówki wzmacnia wrażenie, że z tą firmą na egzaminie na prawo jazdy będziesz miał zawsze zielone światło.

KLUCZ W SILNEJ DŁONI

Ciekawa grafika w perelowskim stylu przedstawia silną rękę mechanika trzymającą klucz. Można odnieść wrażenie, że mechanik podaje nam pomocny klucz, który pomoże nam naprawić każdą usterkę w naszym pojeździe. Na pomarańczowym tle znalazło się miejsce na nazwę zakładu, a poniżej, ciemną czcionką zostały wypisane dane teleadresowe.

BIAŁY KLUCZ NA CIEMNYM TLE

Wizytówka została pokryta granatowym tle, tak aby była widoczna z pośród innych wizytówek. Z lewej strony została umieszczona biała grafika klucza mechanika samochodowego. Całość dopełniania jest przez białą, czytelną czcionkę, którą zapisane zostały najważniejsze dane twojej firmy m.in.: imię i nazwisko pracownika oraz numery telefonów.

KLUCZ DO SUKCESU

Na pierwszym planie tej wizytówki znajduje się grafika, która nieodzownie kojarzy się z branżą mechaników samochodowych: klucz. Nad nim znalazło się miejsce na imię i nazwisko twojego pracownika oraz jego specjalizację, a poniżej zostały wypisane dane informacyjne. Całość jest prosta z jasnym przekazem.

PROSTOTA PROJEKTU

Pionowe ułożenie wizytówki oraz jego prostota pozytywnie przemówi do twojego klienta. Projekt jest nie skomplikowany i nie ma ukrytych przekazów, tak jak samochody które sprzedajesz. Z przodu wizytówki na jasnym tle zostały umieszczone wyraźna, czarną czcionką najważniejsze dane oraz nazwa firmy. Na odwrocie znalazła się grafika samochodu oraz nazwa firmy.

AMERYKAŃSKI DESIGN

Wizytówka została stworzona w stylu amerykańskich komisów samochodowych. Na pierwszym planie znalazł się klasyczny samochód, pod którym umieszczona została jasna wstążka z nazwą firmy. Grafika wpisana została w czerwone koło, a resztę tła uzupełnia ciekawa, granatowa faktura. Z prawej strony zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe.

KOLOROWY OLD MOBIL

Wizytówka zachęca przede wszystkim ciekawą grą kolorów oraz świetną grafiką, która spodoba się każdemu fanowi motoryzacji. Kultowy old mobil w kolorach turkusowo-szarych na pewno wybije się z pośród innych, branżowych wizytówek Na turkusowym tle, białą, prostą czcionką umieszczono najważniejsze dane firmy oraz jej pracownika. Z drugiej strony wizytówki powtórzono grafikę pojazdu.

BIAŁA GUMA

Biała guma, Motoryzacja, Wulkanizacja - Wizytówki Netprint
4 kolory do wyboru
Czarna wizytówka jest elegancka, a jednocześnie przykuwa uwagę. Białe elementy na które składają się: logo w postaci opony, nazwa firmy oraz informacje telefoniczne i adresowe, doskonale wybijają się na ciemnym tle. Z tyłu wizytówki, została powtórzona grafika ciężkiej, terenowej opony. Każde element pasuje do siebie, co składa się na udany projekt.

ŻÓŁTA OPONA

Na ciemnym tle została umieszczona grafika żółtej opony. Takim samym kolorem został wypełniony prostokąt, w którym znalazły się wypisane najważniejsze dane teleadresowe oraz nazwa twojego przedsiębiorstwa. Na odwrocie wizytówki znalazła się ciemniejsza opona, a na żółtym pasku zapisana została nazwa firmy.

ZDJĘCIE OPON

W projekcie zostało wykorzystane zdjęcie kilku opon z różnie zużytymi bieżnikami. Pierwsze skojarzenie jakie przychodzi do głowy to, że ta firma zajmuje się naprawą i sprzedażą opon. Z przodu na jasnym polu zostały wypisane: nazwa firmy, numery telefonów oraz adresy. Wizytówka idealnie nada się dla każdej firmy związanej z oponami.

OPONA Z PŁOMIENIEM

Proste wizytówki, bardzo często sprawdzają się i wybijają z pośród innych, przekombinowanych wzorów. W tym projekcie na pierwszym planie znalazła się czarna, sportowa opona, z pod której wychodzą płomienie. W tym zakładzie wulkanizacyjnym opony przeżywają drugą młodość. Po prawej stronie, czarną czcionką wypisane zostały dane teleadresowe. Całość została ułożona na żółtym tle.

BEZ STRESOWA SZKOŁA JAZDY

Jasna i przejrzysta forma wizytówki świadczy o opanowaniu i profesjonalizmie instruktorów pracujących w tej firmie. Znak nauki jazdy zamieszczony pod kątem nadaje je dynamizmu i charakteru. Z tą firmą na pewno uda Ci się zdać za pierwszym razem, a egzamin będzie tylko formalność, którą przejdziesz bez stresu.

KOLOROWA KOMPOZYCJA

Grafika umieszczona na wizytówce, pozwala określić, rodzaj działalności. Klient ma pewność, że jego autem zajmą się prawdziwi fachowcy. A zdjęcie święcącego się auta pokazuję, że środki użyte do jego konserwacji są z najwyższej półki. Ciekawa kolorystyka wraz z prostą czcionką łączą się w udaną kompozycję.

NIESZTAMPOWE KOLORY DLA MYJNI

Niesztampowe kolory użyte w tej wizytówce pokazują silną i niezależną firmę. Luksusowy i błyszczący się samochód sugeruje, że to miejsce jest idealne dla samochodu twojego klienta. Z pewnością, każdy, który otrzyma taką wizytówkę, wróci tutaj nie raz. Powtórzenie elementu na przedzie wizytówki pozwala na umieszczenie dobrze widocznych danych teleadresowych.

SILNĄ RĘKĄ MECHANIKA

Pozioma wizytówka pozwala na wyeksponowanie dwóch ważnych jej elementów: grafiki sugerującej fach oraz istotnych danych. Klucze, trzymane przez silną rękę mechanika nad otwartą maską samochodu, pozwalają pokazać jego najlepsze strony, takie jak: sumienność, profesjonalizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

MONETY I SAMOCHÓD

Dobry samochód i pieniądze przedstawione na tej wizytówce, ukazuje nam właściciela komisu, jako osobę sukcesu, która dzięki swojej pasji i zaangażowaniu doszła do czegoś wielkiego. Przedstawione monety, mogą sugerować, że samochody znajdujące się w tym komisie, są na każdą kieszeń. Miejsce na najważniejsze informacje znajduje się w prawym górnym rogu, tak, ażeby nie zasłaniać interesującej grafiki.

SAMOCHÓD NA CZERWONO-BIAŁYM TLE

Z przedniej strony wizytówki widzimy samochód owinięty wstążką, co kojarzy nam się z wymarzonym prezentem. Od razu nasuwa się myśl, że osoba, która nam ją wręczyła zajmuje się sprzedażą samochodów, która sprawia mu przyjemność. Tylnia jej część idealnie pozwala umieścić dane teleadresowe, nie zasłaniając mocno kojarzącej się grafiki.

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA

Dziecięca dłoń, trzymająca samochodzik, nasuwa nam wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to każdy chciał mieć swoją flotę. Marzenia się spełniły i dziś masz swoją firmę, a twój klient będzie pewien, że to co robisz, robisz z pasją. Czerwone kolory świadczą o dynamice, a białe o oponowaniu i profesjonalizmie. Łatwo wyeksponujesz swoje dane i zdobędziesz nowych klientów.

OPONA NA CIEMNYM TLE

Pionowe ułożenie pozwala na wyeksponowanie mocnej i ciemnej grafiki, która nasuwa nam profesję naszego wykonawcy. Jej silny charakter daje poczucie ciężkiej i bardzo dobrze wykonanej pracy. Górna część opony nad którą umieszczone są najważniejsze dane, dodaje wizytówce potrzebnej dynamiki. Jasna czcionka świetnie kontrastuje z ciemną grafiką.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: