Wizytówki - Motoryzacja Strona 4

Pokaż:

KOLOROWA KOMPOZYCJA

Grafika umieszczona na wizytówce, pozwala określić, rodzaj działalności. Klient ma pewność, że jego autem zajmą się prawdziwi fachowcy. A zdjęcie święcącego się auta pokazuję, że środki użyte do jego konserwacji są z najwyższej półki. Ciekawa kolorystyka wraz z prostą czcionką łączą się w udaną kompozycję.

NIESZTAMPOWE KOLORY DLA MYJNI

Niesztampowe kolory użyte w tej wizytówce pokazują silną i niezależną firmę. Luksusowy i błyszczący się samochód sugeruje, że to miejsce jest idealne dla samochodu twojego klienta. Z pewnością, każdy, który otrzyma taką wizytówkę, wróci tutaj nie raz. Powtórzenie elementu na przedzie wizytówki pozwala na umieszczenie dobrze widocznych danych teleadresowych.

SILNĄ RĘKĄ MECHANIKA

Pozioma wizytówka pozwala na wyeksponowanie dwóch ważnych jej elementów: grafiki sugerującej fach oraz istotnych danych. Klucze, trzymane przez silną rękę mechanika nad otwartą maską samochodu, pozwalają pokazać jego najlepsze strony, takie jak: sumienność, profesjonalizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

MONETY I SAMOCHÓD

Dobry samochód i pieniądze przedstawione na tej wizytówce, ukazuje nam właściciela komisu, jako osobę sukcesu, która dzięki swojej pasji i zaangażowaniu doszła do czegoś wielkiego. Przedstawione monety, mogą sugerować, że samochody znajdujące się w tym komisie, są na każdą kieszeń. Miejsce na najważniejsze informacje znajduje się w prawym górnym rogu, tak, ażeby nie zasłaniać interesującej grafiki.

SAMOCHÓD NA CZERWONO-BIAŁYM TLE

Z przedniej strony wizytówki widzimy samochód owinięty wstążką, co kojarzy nam się z wymarzonym prezentem. Od razu nasuwa się myśl, że osoba, która nam ją wręczyła zajmuje się sprzedażą samochodów, która sprawia mu przyjemność. Tylnia jej część idealnie pozwala umieścić dane teleadresowe, nie zasłaniając mocno kojarzącej się grafiki.

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA

Dziecięca dłoń, trzymająca samochodzik, nasuwa nam wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to każdy chciał mieć swoją flotę. Marzenia się spełniły i dziś masz swoją firmę, a twój klient będzie pewien, że to co robisz, robisz z pasją. Czerwone kolory świadczą o dynamice, a białe o oponowaniu i profesjonalizmie. Łatwo wyeksponujesz swoje dane i zdobędziesz nowych klientów.

OPONA NA CIEMNYM TLE

Pionowe ułożenie pozwala na wyeksponowanie mocnej i ciemnej grafiki, która nasuwa nam profesję naszego wykonawcy. Jej silny charakter daje poczucie ciężkiej i bardzo dobrze wykonanej pracy. Górna część opony nad którą umieszczone są najważniejsze dane, dodaje wizytówce potrzebnej dynamiki. Jasna czcionka świetnie kontrastuje z ciemną grafiką.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: