Wizytówki - Serwisant

Doceń proste rozwiązania i poczuj napływającą falę zadowolenia. Od dziś nie będziesz miał problemów z nudą, mogą pojawić się problemy z czasem spowodowane napływem nowych Klientów. To Twoja chwila! Stwórz wizytówkę i ciesz się ogromem zleceń.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Jest tak wiele rzeczy, którymi możesz się zająć, każde wymaga czasu, poświęcenia i uwagi. Raz, dwa, trzy i … gotowe, już wszystko gra, wystarczyło jedynie dokręcić parę luźnych śrubek. Każde ze zleceń jest inne, tak różne od pozostałych – to jest wyznacznikiem tego, że ta praca dostarcza Ci tylu emocji. Gdyby tak jeszcze było więcej Klientów – nie miałbyś na co narzekać. To nic trudnego. Jeśli nie masz pomysłu, jak wyjść na prostą, bądź zyskać nowych usługobiorców, postaw na nasze rozwiązanie. Wykreuj osobistą wizytówkę, która wypromuje Cię na rynku. Nie musisz inwestować w drogich designerów, wystarczy, że użyjesz naszego intuicyjnego programu, w którym do gotowego szablonu dodasz nieodzowne elementy. Kilka słów o firmie, logo i dane kontaktowe - nic więcej nie jest potrzebne, by ludzie dowiedzieli się o istnieniu Twojej firmy.
Czytaj więcej
Pokaż:

SOLIDNE SPAWANIE

Tworzenie konstrukcji metalowych i solidne łączenie ich elementów wymaga fachowej wiedzy. I pracy takiej, że aż iskry lecą. Ciemne tło i efektowny proces spawania to dwa elementy, które wyróżniają tą grafikę. Taka wizytówka na pewno wpada w oko i zostaje zapamiętana, a to już pierwszy krok do kontaktu z twoją firmą.

FACHOWCY OD OGRZEWANIA GAZOWEGO

Plątanina rurek w instalacji to wasz świat, a o ogrzewaniu gazowym wiecie wszystko. My wykorzystaliśmy element waszej pracy do stworzenia nowego wzoru wizytówki, czyli urodę miedzi, z której wykonane są rurki. Świetnie zdobią grafikę, a przede wszystkim swoim niesamowitym blaskiem mocno przykuwają uwagę i zapadają w pamięć. Obok jest sporo miejsca na dane.

SPECJALIŚCI OD KONSTRUKCJI METALOWYCH

Usługi spawalnicze to obecnie branża, która mocno się rozwija. Na rynku można znaleźć sporo firm, które oferują usługi w tym zakresie, dlatego twoja musi się czymś wyróżniać, aby przyciągnąć do siebie klientów. Jak sprawić, żeby twoja firma została zapamiętana lepiej niż inne? Najprostszy sposób to wizytówka. Opracowaliśmy ten wzór właśnie dla firm takich, jak twoja. Wskazuje na branżę, sugeruje profesjonalne wykonanie usługi i zachęca do współpracy. Brakuje na niej jedynie twoich danych, które ułatwią kontakt z klientami.

USŁUGI SPAWALNICZE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE!

Właściciele firm zajmujących się świadczeniem usług spawalniczych muszą zadbać o to, by dobrze zaprezentować się na tle konkurencji. Aby to zrobić, koniecznym jest zadbanie o promocję. Zamówienie nowoczesnych wizytówek wydaje się być najkorzystniejszym rozwiązaniem. W ich przypadku bowiem niska cena podąża w parze z perfekcją wykonania. Co bardzo istotne, napisy na modelu są bardzo czytelne, a umieszczony nadruk od razu sugeruje, z jaką profesją mamy do czynienia. Oto jest sposób na to, by poszerzyć grono klientów i tym samym powiększyć swoje dochody w znaczącym stopniu!

CZYSTY KOMIN DLA BEZPIECZEŃSTWA MIESZKAŃCÓW!

Kominiarze to osoby wykonujące bardzo ważną z punktu widzenia naszego bezpieczeństwa pracę. Dbając o to, by kominy były drożne, pozwalają na wyeliminowanie ryzyka pożaru i innych groźnych sytuacji. I oni muszą jednak zadbać o to, by na tle konkurencji zaprezentować się jak najlepiej. Jak to osiągnąć? Najlepszym rozwiązaniem będzie sprawienie sobie stylowych wizytówek, dzięki którym można zadbać o to, by klientów przybyło. Proponowany model łączy w sobie staranność wykonania i niezwykle interesującą kolorystykę, dlatego wymagający klienci wybierają go często. Stworzony na wysokiej jakości papierze, czytelny i stylowy – on sprawi, że biznes będzie kwitł!

NAPRAWY W TEMPIE BŁYSKAWICZNYM

Nie od dziś wiadomo, że znalezienie fachowca zasługującego na miano „złotej rączki” wcale nie jest takie proste. Jednak kiedy ktoś zajmuje się drobnymi naprawami domowymi lub też ma firmę, której pracownicy tym się trudnią, musi wiedzieć, że reklama jest w tej branży kwestią szalenie istotną. Z tego władnie powodu powstała owa wyjątkowa wizytówka, dzięki której można w znacznym stopniu poszerzyć grono klientów. Model skonstruowano w ten sposób, by wszelkie znajdujące się na nim informacje można było odczytać z łatwością. Jednocześnie nie brak w nim ciekawych, niebanalnych kolorów, co sprawia, że rzuca się w oczy i aż chce się po niego sięgnąć. Oto jest recepta na sukces w branży!

ZŁOTA RĄCZKA

Właściciele firm zajmujących się drobnymi naprawami, remontami oraz tak zwane „złote rączki” dbają w dzisiejszych czasach o odpowiednią reklamę swoich usług, w przeciwnym razie bowiem konkurencja na pewno by ich prześcignęła. Na szczęście do dyspozycji mają znakomity model wizytówki utrzymany w stonowanych kolorach, który mogą wykorzystywać każdego dnia do tego, by się promować. Do jej stworzenia użyto papieru znakomitej jakości, dzięki czemu jest solidny, trwały i wytrzymały. Na ciemnym tle jasne litery są doskonale widoczne. Oto jest wizytówka, dzięki której można szybko i skutecznie powiększyć grono odbiorców!

DWIE ZĘBATKI

Czarne tło najlepiej pasuje gdy mamy do pokazania białą grafikę. W tym przypadku są to dwa koła zębate które staną się charakterystycznym elementem Twojej firmy. Grafika kojarzy się z fachowcami w swojej dziedzinie. Przód projektu to ciekawe rozwiązanie projektowe, w którym jesteś w stanie wypisać wszystkie swoje dane w sposób czytelny i wyraźny.

ŚRUBOKRĘT I KLUCZ

Blade, żółte tło pozwoli na wyeksponowanie ciemniejszej grafiki krzyżujących się narzędzi. Bez wątpienia kojarzą się nam one z fachowcami. Grafika może ten stać się elementem rozpoznawalnych Twojej firmy. Z przodu projektu u góry umieścisz grafikę, a obok niej nazwę swojej firmy. Poniżej natomiast wypiszesz pozostałe dane teleadresowe.

FACHOWIEC PRZED KOMPUTEREM

Ciemno szare tło i biała grafika, która przedstawia fachowca przy swojej pracy, bardzo dobrze do siebie pasują. Grafika ta może stać się rozpoznawalnym elementem Twojej firmy dzięki, której przyciągniesz rzeszę klientów. Przód wizytówki został podzielony na dwie części. Na ciemnej umieścisz grafikę, natomiast na jasnej wszystkie potrzebne dane teleadresowe Twojej firmy.

DWA KLUCZE FRANCUSKIE

Szare tło bardzo dobrze pasuje do białej grafiki, jaką są skrzyżowane klucze francuskie. Bez wątpienia projekt dotyczy branży serwisantów. Grafika kluczy może też zastąpić logo Twojej firmy. Przód projektu został podzielony na dwie części. Na jednej z nich umieścisz logo i nazwę firmy, natomiast poniżej wszystkie pozostałe dane teleadresowe.

POMARAŃCZOWA TORBA Z NARZĘDZIAMI

Niebieskie tło sprawia, że dobrze patrzy się na ten projekt. Wybijająca się z niego grafika, która przedstawia torbę z narzędziami bez wątpienia kojarzy się nam z serwisantami. Mocne kolory sprawią, że projekt ten wyróżni się na tle innych. Na czarnym prostokącie z przodu projektu umieścisz wszystkie potrzebne dane teleadresowe.

KLUCZ I ŚRUBOKRĘT

Wizytówka z obu stron oblana została niebieskim tłem. W dolnej części, białą czcionką zapisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Ponad nimi, również białą czcionką, wypisane zostały dane osobowe. Z prawej strony oraz na odwrocie wizytówki została umieszczona branżowa grafika przedstawiająca klucz i śrubokręt.

MONOCHROMATYCZNE NARZĘDZIA

Mocne, żółte tło świetnie wybije się zza innych wizytówek. Na żółtym kolorze zostały umieszczone monochromatyczne narzędzia, które sugerują, że właściciel wizytówki jest „złotą rączką”. Z prawej strony, kontrastową, czarną czcionką zostały zapisane najważniejsze dane teleadresowe. Całości dopełniają ciekawe ikonografiki na w czarnym prostokącie.

PROFESJONALNY SERWISANT

Zajmujesz się profesjonalnym serwisem? Jesteś „złotą rączką”? Ta wizytówka jest przygotowana specjalnie dla ciebie. Z prawej strony znalazło się zdjęcie mężczyzny, wyposażonego w profesjonalny sprzęt, dzięki któremu nie boi się żadnej pracy. Z lewej, na granatowym tle zostały umieszczone twoje najważniejsze dane.

SERWISANT NA BIAŁYM TLE

Tył wizytówki przedstawia serwisanta, który rzetelnie wykonuje swoją pracę. Z przodu wizytówki na białym tle wyraźną pomarańczową czcionką wypiszesz potrzebne dane teleadresowe. Pomarańczowe pole u góry projektu pozwala na umieszczenie nazwy firmy,
a jego orientacja sprawia, że kompozycja nie jest banalna.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: