Wizytówki - Transport - Pomoc drogowa
Marketing w branży pomocy drogowej realizowany w odpowiedni sposób może znacząco wpłynąć na szanse firm na rynku i znacząco zwiększyć ich rozpoznawalność. Z tego też powodu warto postawić na skorzystanie z najlepszych rozwiązań, które wpasują się w oczekiwania i pozwolą na osiągnięcie świetnych efektów w związku z tego rodzaju działalnością. Wizytówka to przykład narzędzia marketingowego, które wpasuje się w potrzeby. Pozwoli na wygodne prowadzenie klasycznych działań promocyjnych dla przedsiębiorstwa.
TAK WZBUDZISZ ZAUFANIE KLIENTÓW
Awaria samochodu czy kolizja drogowa to zwykle są sytuacje generujące stres z różnych powodów, także tych związanych z obawami o swoje mienie. Kiedy klient wzywa lawetę, nie odczuwa ulgi i nadal jest pełen obaw. Ale kiedy będzie miał w portfelu twoją wizytówkę z taką grafiką i ją wyciągnie, stres opadnie i pojawi się zaufanie połączone z nadzieją na profesjonalną obsługę. Trzeba więc zadbać o to, by jak największa ilość potencjalnych klientów miała takie wizytówki przy sobie. Wystarczy, że zamówisz odpowiednią ilość, a potem zadbasz o ich dystrybucję.
PROFESJONALNIE I DO CELU
Sytuacja, kiedy nagle samochód ulega awarii albo przydarza się stłuczka to momenty niezwykle stresujące. Wiele osób ma problem z zachowaniem spokoju, zebraniem myśli i podjęciem koniecznych kroków, a jednym z nich jest zawsze usunięcie auta z drogi. Wtedy pod ręką powinna być twoja wizytówka, a wcześniej w głowie klienta powinien zostać jakiś detal, który mu o niej przypomni. Postawiliśmy na pole tekstowe w żywej zieleni oraz dość sugestywny widok auta na lawecie. Wszystko po to, żeby klient szybko sobie przypomniał ten widok i zadzwonił po ciebie.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu