Plakaty - Zdrowie i uroda - Wizaż

Pokaż:

TEGO BLASKU NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ

Czasami zapominamy, że mniej znaczy lepiej. To z pewnością tendencja, która wkradła się w dziedzinę tworzenia reklam. Na szczęście teraz pojawił się zupełnie odwrotny trend i dzięki temu możemy zachęcić was do skorzystania z tej minimalistycznej, ale jakże modnej grafiki. Na plakacie w takiej oprawie można zmieścić dane kontaktowe i nazwę salonu, a przy tym mieć pewność, że nie zginą one pomiędzy innymi detalami graficznym. Pomimo minimalizmu całość prezentuje się bardzo efektownie, modnie, po prostu pięknie.

POWRÓĆMY DO KLASYCZNEJ BIELI

Po latach królowania w reklamie papuzich kolorów i prześcigania się, kto bardziej razi konsumenta barwami, nadszedł czas na zmianę trendu. Teraz do głosu w wielu dziedzinach, od mody odzieżowej po dekorację wnętrz, dochodzi klasyka. Stawiamy na większy minimalizm w detalach i stonowane kolory. I co ciekawe, to się podoba. Przykładem jest ten wariant graficzny plakatu reklamowego. Niby tylko biały, ale bardzo widoczny, wytworny i uporządkowany. Dobra zapowiedź usług kosmetycznych na najwyższym poziomie.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: