Wizytówki - Księgarnia

Pochłanianie liter, połykanie stronic i kolekcjonowanie tomów to zdrowy trend – pouczająca i pozytywna moda, której sile trudno się oprzeć. Ksiązki wciąż cieszą się ogromnym powodzeniem. Takim samym zresztą, jakim od lat charakteryzują się wizytówki, czyli praktyczne miniulotki, które zamykają w swojej niewielkiej i poręcznej formie maksimum potrzebnych każdemu wielbicielowi literatury czy rodzicowi kompletującemu szkolna wyprawkę informacji.
KATEGORIE
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Czytelne, atrakcyjne, świetnie sprawdzające się w roli nośnika przekazu, zawierające wyselekcjonowane treści i miłe dla oka wzory wizytówki już teraz nie tylko zamówisz w atrakcyjnej cenie, ale i sam zaprojektujesz! Dzięki udostępnionemu w naszym serwisie online narzędziu – intuicyjnemu kreatorowi zawierającemu gotowe, tematyczne szablony wizytówek – możesz stworzyć osobistą kartę biznesową. Wystarczy, że wybierzesz interesujący Cię format, dodasz treść i określisz wymiar, a następnie złożysz zamówienie na określoną ilość wizytówek, a my – zajmiemy się całą resztą i w czasie krótszym niż lektura fascynującej powieści dostarczymy Ci pakiet profesjonalnych bilecików reklamowych.
Czytaj więcej
Pokaż:

WPÓŁOTWARTA KSIĄŻKA

Tło wizytówka jest żółte w ciemne linie. Z prawej strony umieszczona została branżowa grafika jasnobrązowej, wpółotwartej książki. Z lewej strony na jasnobrązowym pasku zapisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Nad paskiem zapisana została nazwa firmy. Na odwrocie powtórzona została grafika książki.

NIEBIESKIE KSIĄŻKI

Przód wizytówki jest biały. W górnej części umieszczona jest grafika trzech książek. Niżej, niebieską czcionką zapisana jest nazwa firmy. Niżej, w niebieskiej ramce, wypisane zostały wszelkie niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Tył wizytówki jest niebieski, a wypełniają ją białe elementy, takiej jak nazwa firmy i logo.

TRZY KSIĄŻKI

W tej wizytówce zostały użyte różne odcienie szarości. Górna część, najjaśniejsza uzupełniona jest o branżową grafikę oraz nazwę firmy. Niżej na ciemniejszych prostokątach, białą czcionka wypisane zostały wszelkie niezbędne dane telefoniczne, adresowe i internetowe. Branżowa grafika znajduje się również na odwrocie wizytówki.

PÓŁKA Z KSIĄŻKAMI

Na białym tle, z prawej strony, czarną czcionką zostały zapisane takie dane jak: adres, strona internetowa, numery telefonów oraz mail. Obok została umieszczona branżowa grafika przedstawiająca trzy książki stojące na półce. Powyżej, na jasnopomarańczowym tle została zapisana nazwa firmy. Na odwrocie została powtórzona branżowa grafika.

POMARAŃCZOWE KSIĄŻKI

Na żółtym tle znalazły się czarne i pomarańczowe elementy, dzięki czemu wizytówka jest czytelna i łatwo znaleźć na niej najważniejsze informacje. Na czarno zostały wypisane niezbędne dane teleadresowe. Z prawej strony umieszczono grafikę książek oraz nazwę firmy. Z lewej strony na pomarańczowym pasku zostały umiejscowione ikony informacyjne.

STOS KSIĄŻEK

Przód wizytówki został podzielony na dwie części. W górnej części, na białym tle znalazła się zielona nazwa firmy oraz grafika stosu książek. Niżej na zielonym tle, białą czcionką zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe. Na odwrocie wizytówki umieszczona została fotografia wieży złożonej z książek.

REGAŁY Z KSIĄŻKAMI

Masz księgarnie, prowadzisz antykwariat lub bibliotekę? Ta wizytówka została stworzona specjalnie dla ciebie. Całą wizytówkę pokrywa zdjęcie regałów pełnych książek. Na fotografię został nałożony ciekawy, zielony filtr. Z przodu zostały poprowadzone niebieskie paski. Na nich białą, wyraźną czcionką zostały zapisane niezbędne dane teleadresowe oraz nazwę firmy.

KARTKOWANA KSIĄŻKA

Na pierwszy rzut oka, można mieć wrażenie, że wizytówka jest do góry nogami. Wszystko to dzięki grafice kartkowanej książki ułożonej na dwóch różnych tłach. Zastosowany ciekawy zabieg optyczny na pewno przyciągnie potencjalnych klientów. Na żółtym tle zostały wypisane najważniejsze dane teleadresowe, a na białym tle została zapisana nazwa firmy.

FIOLETOWE KSIĄŻKI

Tematem przewodnim wizytówki jest stos starannie ułożonych niebieskich książek. Na białym tle zostało ułożonych kilka elementów. Czarną czcionką zostały zapisane niezbędne dane teleadresowe. Na czerwonym tle została umieszczona grafika książek. A nad nimi znalazła się nazwa firmy. Na odwrocie znalazła się powtórzona grafika książek.

ŻÓŁTO-NIEBIESKIE TŁO

Dzięki wprowadzeniu dwóch kolorów udało się podzielić optycznie na dwie części. Na niebieskim tle, białą czcionką zostały zapisane niezbędne dane kontaktowe. Powyżej na żółtym tle, niebieską czcionką zapisana została nazwa firmy, a nad nią zaprojektowano miejsce na logo lub branżową grafikę książki. Ta sama grafika została umieszczona na odwrocie wizytówki.

CZARNA KSIĄŻKA

Z tej wizytówki bije prostota, a kontrastowe elementy pozwalają się wybijać spośród innych wizytówek. W czarnej ramce znalazły się niezbędne dane teleadresowe. Powyżej została umieszczona branżowa grafika przedstawiająca czarną książkę. W nią została wpisana nazwa firmy. Na odwrocie została umieszczona ta sama grafika.

KOLOROWY STOSIK

Wizytówka w całości została oblana białym tłem. Czarnymi literami zostały zapisane niezbędne dane teleadresowe. Elementy powyżej zostały oddzielone żółtą kreską. Grafika na wizytówce przedstawia stosik kolorowych książek, a obok nich została umieszczona nazwa firmy. Na odwrocie wizytówki została powtórzona ta ciekawa grafika.

KOBIETA NA KSIĄŻKACH

Pionowa wizytówka w ciekawej kolorystyce na pewno zapadnie w pamięć. Interesujące zdjęcie pokazuje działalność związaną z książkami. Zdjęcie znajdujące się z przodu projektu zostało przesunięte do góry aby pod spodem umieścić czarną czcionką dane teleadresowe.
Żółta spódnica na zdjęciu i pasy po bokach w tym samym kolorze dopełnią całości kompozycji projektu.

KOLOROWE KSIĄŻKI

Ciekawe, graficzne, kolorowe książki na jasnym tle sugerują czym zajmuje się właściciel tej działalności. Idealnie dobrane kolory sprawią, że projekt wyróżni się na tle innych z tej branży. Przód wizytówki został zaprojektowany tak, alby w łatwy i czytelny sposób umieścić dane po prawej stronie projektu. Natomiast powtórzone kolorowe książki dopełnią całość kompozycji.

OTWARTA KSIĄŻKA NA BIAŁYM TLE

Biały tył wizytówki został stworzony w orientacji pionowej natomiast tył w poziomej. Grafika sugeruje nam działalność związaną z książkami tj. księgarnie czy biblioteki. Jasne tło pozwala na umieszczenie po lewej stronie potrzebnych danych teleadresowych ciemną i prostą czcionką, a książka po prawej stronie dopełnia całość kompozycji.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: