Wizytówki - Nauka języków obcych

W dziale wizytówki nauka języków obcych umieściliśmy atrakcyjne i bardzo tematyczne szablony – profesjonalne wzory kart biznesowych, które w kilka chwil dostosować możesz do własnych potrzeb i wypełnić je spersonifikowaną treścią.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Do you speak English? A może – parlez vous francais? Ty, bez wątpienia, tak! W końcu prowadzisz szkołę języków obcych lub udzielasz korepetycji uczniom chcącym poszerzyć swoje lingwistyczne kompetencje. Gorzej niestety ze znajomością angielskiego, francuskiego czy niemieckiego wśród potencjalnych słuchaczy i studentów zainteresowanych Twoimi kursami. Dlatego, aby do nich dotrzeć – najlepiej jest mówić wprost, bez zbędnych ozdobników, w sposób zrozumiały, chwytliwy i treściwy. Za pomocą tematycznej wizytówki, którą nie tylko zamówisz w naszym sklepie, ale i którą samodzielnie zaprojektujesz! Wystarczy, że skorzystasz z dostępnego na stronie kreatora.

Wybierz najlepiej odpowiadający Twoim gustom format, dodaj dane kontaktowe i konkretną notkę informacyjną, wskaż interesujący Cię rozmiar i ilość, a potem złóż zamówienie. My wykonamy całą resztę, a Ty, dzięki naszym wizytówkom, zamiast na marketingu – skupisz się na tym, co lubisz najbardziej, czyli na nauce języków obcych.
Czytaj więcej
Pokaż:

Z WAMI BĘDZIE ŁATWIEJ

Grafika z typowo brytyjskimi i londyńskimi symbolami, która może służyć jako reklama szkoły języka angielskiego albo agencji turystycznej, która specjalizuje się w organizowaniu wyjazdów do Wielkiej Brytanii. Symbole są osadzone na niebieskim tle, co od razu nastroi potencjalnych klientów bardzo optymistycznie. Dzięki temu, że zostały zebrane w jeden, większy zbiór, na wizytówce pozostało sporo miejsca na przekazanie ważnych informacji. Poza danymi kontaktowymi można więc wstawić np. hasło reklamowe lub krótki opis usługi.

SUGESTYWNA I EFEKTOWNA REKLAMA

Ponieważ na rynku edukacji w zakresie języków obcych, a szczególnie języka angielskiego, panuje ogromna konkurencja, należy zadbać o wizualną oprawę reklamową dla swojej szkoły. Opracowaliśmy specjalną grafikę, która rzuca się w oczy dzięki żywym kolorom i ciekawej, nieco artystycznej wersji brytyjskiej flagi kontrastującej ze śnieżnobiałą bielą. Skutecznie przykuwa uwagę.

ZNAĆ SIĘ NA JĘZYKACH

Dziś każdy zawód wymaga od Nas podstawowej wiedzy z zakresów języków obcych. Doskonała znajomość w mowie i piśmie angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy francuskiego daje Nam możliwość wybicia się na rynku oraz zapewnia większe pole manewru. Dzięki szkółkom języków obcych, takich jak Twoje, tłumaczom, korepetytorom i innym znawcom językowym życie wydaje się prostsze. Nie trać czasu i zwiększ zasięg swojej działalności, dając innym możliwość pogłębiania wiedzy.

DYMKI Z FLAGAMI

Prowadzisz szkołę językową? Dajesz korepetycję z różnych języków? Jeśli tak, to ta wizytówka powstała specjalnie dla ciebie. Na dole wizytówko oraz na jej odwrocie znalazła się branżowa grafika przedstawiająca komiksowe chmurki z flagami różnych państw. Na górze wypisane zostały wszystkie niezbędne dane, które powinny znaleźć się na wizytówce.

OTWARTA KSIĄŻKA

Na pomarańczowym tle, w dolnej części wizytówki, czarną czcionką zostały wypisane: numer telefonu, adres mailowy, strona internetowa i adres placówki. Obok zostały umieszczone białe ikony informacyjne. Powyżej zapisana została nazwa firmy. Nad nią, na żółtym tle zostało zaprojektowane miejsce na logo, lub branżowa grafika otwartej książki.

KOMIKSOWE CHMURKI

Przód wizytówki został otoczony czarną ramką. W środku na wielobarwnym tle zostały wypisane niezbędne dane teleadresowe. Z prawej strony, w komiksowej chmurce zostało zaprojektowane miejsce na imię, nazwisko i profesję twojego pracownika. Na odwrocie, obok dwóch komiksowych chmurek, została zapisana nazwa firmy.

PÓŁKA ZE SŁOWNIKAMI

Jesteś lektorem językowym, masz szkołę języków obcych, lub udzielasz korepetycji? Ta wizytówka stworzona jest specjalnie dla ciebie. W górnej części, została umieszczona grafika półki, na której znajdują się słowniki różnych języków. Jest to prosty przekaz, że pracujesz w branży językowej. Poniżej, została zapisana nazwa twojej firmy, a pod nią, wypisane są najważniejsze dane teleadresowe.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: