Wizytówki - Sprzedaż Strona 5

Pokaż:

CZERWONA SUKIENKA

Czerwona sukienka umieszczona na manekinie może świadczyć o tym, że została ona uszyta na wymiar. Wizytówka ta może posłużyć Ci, jeżeli Twoja branża zajmuje się sprzedażą bądź projektowaniem ubrań. Z tyłu wizytówki po prawej stronie swobodnie umieścisz nazwę swojego butiku, natomiast z przodu wypiszesz pozostałe dane teleadresowe.

SYLWETKA MANEKINA

Bordowe tło i biała sylwetka manekina sugerują, że branża z jaką jest związany projekt zajmuje się szyciem bądź sprzedażą ubrań. Grafika z tyłu projektu może posłużyć Ci za logo Twojej firmy. Przednia strona wizytówki to pomniejszony manekin, pod którym w łatwy i czytelny sposób umieścisz nazwę firmy a pod nią pozostałe dane teleadresowe.

BIAŁY MASYWNY BUT

Tło wizytówki to szczyty górskie, na których pojawia się grafika buta. Tył projektu sugeruje, że w tym sklepie kupimy buty do wspinaczki wysokogórskiej. Obie strony wizytówki zawierają tę samą grafikę co sprawia, że projekt jest czytelny. Na grafice gór z przodu wizytówki z łatwością umieścisz wszystkie potrzebne dane teleadresowe.

FIOLETOWY BUT NA OBCASIE

Jasne tło projektu i kontrastujący but na obcasie składają się w spójną całość. Fioletowa grafika buta może zastąpić Twoje logo. Przednia część wizytówki zawiera fioletowy pas, na którym swobodnie umieścisz nazwę firmy. Poniżej białą czcionką po kolei wypiszesz pozostałe dane teleadresowe potrzebne do kontaktu z Twoją firmą.

KOLOROWY BUT NA ŻÓŁTYM TLE

Kolorowy but umieszczony na środku projektu może sugerować, że w tym sklepie wybór jest ogromny. Trampek został umieszczony na kwadratowym polu, które może kojarzyć się z najwyższym miejscem na podium. Przednia część projektu po lewej stronie mieści kolorową grafikę, natomiast po prawej daje możliwość wypisania danych teleadresowych.

WYSOKIE SZPIKI

Czerwone tło i umieszczona centralnie grafika butów na obcasie bez wątpienia kojarzy się nam ze sklepem obuwniczym. Wysokie szpilki mogą sugerować, że w tym sklepie znajdziemy tylko buty dla Pań. Przednia część projektu została podzielona na dwie części. Po lewej umieścisz potrzebne dane teleadresowe, a po prawej powtórzysz grafikę butów.

CZERWONY WYSOKI BUT

Bordowe tło wizytówki i czerwony kolor buta na obcasie dobrze ze sobą współgrają. Bez wątpienia patrząc na projekt nasuwają się nam skojarzenia z zakupem bądź naprawą obuwia. Tył wizytówki to tylko grafika, która sygnalizuje nam branże, z jaką mamy do czynienia. Przednia część projektu pozwala na jaśniejszym pasku umieścić pozostałe dane teleadresowe.

BIAŁA TENISÓWKA

Czarne tło i biała grafika buta z pewnością wybija się spośród innych z tej branży. Prosta forma projektu może świadczyć o profesjonalnym podejściu do klienta. Biała grafika może zastąpić logo Twojej firmy. Przednia część projektu została podzielona na dwie części z jednej znajduje się grafika buta, natomiast po drugiej umieszczone zostały dane teleadresowe.

KOLOROWY BUT

Niebieskie, intensywne tło wizytówki dobrze współgra z kolorowym i również intensywną grafiką buta. Tył wizytówki dobrze wygląda zarówno w orientacji pionowej jak i poziomej. Ten sklep z butami z pewnością posiada duży i ciekawy asortyment. Przód wizytówki pozwala na umieszczenie grafiki buta, a pod nią w widoczny sposób pozostałe dane teleadresowe.

CZERWONE SZPILKI

Bez wątpienia czerwone szpilki umieszczone w projekcie kojarzą się ze sklepem, w którym to z pewnością je kupimy. Delikatne jasne tło wizytówki pozwala na wybicie się z niego głównego elementu, jakim są buty. Przednia część projektu pozwala na umieszczenie u góry nazwy sklepu, natomiast po prawej swobodnie umieścisz pozostałe dane.

PIKOWANY FOTEL

Biała grafika dużego fotela od razu kojarzy nam się ze sklepem z meblami bądź dodatkami do wyposażenia wnętrz. Centralnie ułożona grafika pozwala na umieszczenie obok nazwy Twojej firmy w widoczny sposób. Przód projektu został wzbogacony o biały pas na dole, dzięki któremu dane teleadresowe będą umieszczone w wyraźny sposób.

BORDOWA KANAPA

Bordowe tło wizytówki, na którym znajduje się kanapa w podobnym kolorze bez wątpienia kojarzy się nam ze sklepem z meblami. Delikatny projekt sprawia, że wizytówka staje się czytelna. Czarny pas z tyłu projektu pozwoli na umieszczenie nazwy Twojej firmy. Natomiast przód projektu, u dołu daje możliwość umieszczenia pozostałych danych teleadresowych.

KRZYŻUJĄCE SIĘ ŚRUBY

Ciemne tło wizytówki z pewnością wyróżni się spośród innych z tej branży. Żółte krzyżujące się śrubki świadczą o tym z jaką branżą związany jest ten projekt. Biegnące obok nich białe paski tylko nadają wizytówce charakteru. Z przodu projektu jasną czcionką wypiszesz po kolei wszystkie potrzebne dane teleadresowe, a całą kompozycję zamkniesz w białej ramce.

GRANATOWA SZPACHLA Z GIPSEM

Białe tło wizytówki pozwala na umieszczenie w wyraźny sposób kolorowej grafiki. W tym wypadku jest nią granatowa szpachelka. Pod grafiką możesz w widoczny sposób umieścić nazwę swojej firmy. Przód wizytówki posiada niebieskie tło. Graficie odwrócono kolory, żeby stała się widoczna na ciemnym tle. Jasną i prostą czcionką wypiszesz wszystkie potrzebne dane teleadresowe.

JASNA CEGŁA

Tył projektu posiada tło w kolorze ceglanym i umieszczoną centralnie grafikę jasnej cegły. Patrząc na tą wizytówkę od razu nasuwają się skojarzenia związane z budownictwem. Grafika może również zastąpić brakujące logo twojej firmy. Przednia część projektu w kolorze białym daje możliwość umieszczenia kolorową czcionką danych teleadresowych.

MIĘTOWY ODKURZACZ

Jasne tło i prosta forma projektu pozwolą na to, aby wszystkie informacje w nim zawarte były czytelne. Grafika odkurzacza kojarzy się bez wątpienia z branżą AGD. Może ona posłużyć również, jako logo twojej firmy. Z tyłu wizytówki obok grafiki umieścisz nazwę zakładu, a przednia część pozwoli na wypisanie pozostałych danych teleadresowych.

CZARNY TELEWIZOR

Dwu kolorowe tło i umieszczony na nim telewizor wygląda jakby stał w pokoju na szafce. Bez wątpienia nasuwają się skojarzenia z branżą RTV. Na żółtym polu z tyłu wizytówki swobodnie umieścisz nazwę swojego sklepu. Przednia część projektu to pomniejszona grafika telewizora, dzięki której z łatwością umieścisz powyżej pozostałe dane teleadresowe.

PIERŚCIONEK Z ZIELONYM KAMIENIEM

Pionowa orientacja tyłu projektu pozwala na wyeksponowanie w centralnej jego części pierścionka z zielonym kamieniem. Delikatny projekt świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Z przodu wizytówki u góry umieścisz nazwę firmy, a poniżej pozostałe dane teleadresowe.

PIERŚCIONEK Z BRYLANTEM

Wizytówka z pewnością wyróżnia się na tle innych z tej branży. Duża grafika pięknego i okazałego pierścionka z brylantem świadczy o fachowości zatrudnionych pracowników. Z tyłu projektu pod spodem na szarym tle umieścisz nazwę firmy. Natomiast z przedniej strony w ten sam sposób wypiszesz pozostałe dane teleadresowe.

NIEBIESKI DIAMENT

Grafika umieszczona w centralnej części projektu bez wątpienia kojarzy się z jubilerem. Pięknie docięty kamień sprawia, że Twój zakład tworzą profesjonaliści. Tył wizytówki został zaprojektowany w orientacji pionowej. Przednia część projektu wykonana w orientacji poziomej pozwala na umieszczenie na niebieskim tle danych teleadresowych po lewej stronie.

STARY DZBANEK DO HERBATY

Jasne tło, z którego wybija się intensywna grafika dzbanka do herbaty kojarzy się z miejscem, w którym kupimy akcesoria do jej parzenia. Przednia część wizytówki posiada grafikę dzbanka umieszczoną na środku projektu. Natomiast poniżej znajduje się malinowy pas, na którym z łatwością wypiszesz potrzebne dane teleadresowe.

IMBRYK DO HERBATY

Jasne tło i umieszczona na nim ciemna grafika bardzo dobrze do siebie pasują. Dzbanek z wyglądu przypomina bardzo stary co może nasuwać skojarzenia ze sklepem z porcelanowymi antykami. Na przedniej części projektu widać zdecydowany podział. Po lewej znajduje się grafika starego dzbanka, natomiast po prawej zostały wypisane wszystkie dane teleadresowe.

KOLOROWE CERAMICZNE MISECZKI

Niebieskie tło projektu, na którym umieszczono kolorowe ceramiczne miseczki bez wątpienia kojarzy się nam ze sklepem, w którym skompletujemy zastawę stołową. Z przodu projektu występuje biały cienki pas, który pozwoli na umieszczenie nazwy Twojej firmy. Kolorowe miseczki zostały dosunięte do lewej co daje miejsce na wypisanie danych teleadresowych.

CZERWONY DZBANEK

Tył wizytówki został podzielony na dwie nierówne części. Na jednej z nich znajduje się czerwony dzbanek, który mówi nam o tym z jaka profesją związany jest ten projekt. Poniżej na czerwonym polu umieścisz nazwę formy bądź sklepu, w którym sprzedajesz swoje wyroby. Po drugie stronie projektu pod dzbankiem wypiszesz potrzebne dane teleadresowe.

Pokaż: