Wizytówki - Remont i Wykończenia
Zapomnij o podwykonawstwie, weź sprawy w swoje ręce i już teraz skorzystaj z praktycznego kreatora! Za pomocą dostępnego w naszym serwisie programu – za jednym zamachem – odświeżysz i umocnisz swoją pozycję, a przy okazji… wykończysz konkurencję! Sprawdź dostępne szablony na wizytówki z działu remont i wykończenia, a potem samodzielnie, bez pomocy kosztownych grafików i projektantów, wyczaruj wzór idealnej, praktycznej i poręcznej ulotki biznesowej.
PROFESJONALISTA PODCZAS USŁUGI
Fachowiec w akcji czyli fragment remontu na wizytówce. Wszystko tu pracuje na twoją korzyść, kolory, pedantyczny ład, profesjonalnie wyposażony pracownik itd. Tak powstaje zaufanie do wykonawcy usług remontowych i tak właśnie koduje się w głowie konsumentów twoja reklama. Jest spora szansa, że w kiedy nadejdzie decyzja o remoncie, to właśnie do ciebie klient zadzwoni, żeby umówić się na pomiary, wycenę, a potem prawdopodobnie na wykonanie usługi.
REKLAMA „ZŁOTEJ RĄCZKI”
Jeśli zakres twojej działalności obejmuje drobne lub większe prace naprawcze czy remontowe, to nie ma lepszej reklamy niż ta. Pokazujemy przykładowy arsenał narzędzi jako twój atrybut i jednocześnie jasny przekaz o rodzaju usług. Przykuwa uwagę, budzi respekt i buduje zaufanie do twojego profesjonalizmu, a to w tym fachu kluczowe zagadnienie. Poza tym pozostaje sporo miejsca na umieszczenie nazwy firmy, danych kontaktowych i krótkiego opisu zakresu twojej oferty. Można też dodać kod QR, który przeniesie konsumenta na twoją stronę albo na profil społecznościowy.
PREZENTACJA FACHOWCA W AKCJI
Są takie usługi, które można pokazać na reklamie tylko w jeden sposób, po prostu w postaci fachowca przy pracy. To przede wszystkim od razu nasuwa odpowiednie skojarzenia z tematem, ale dodatkowo buduje zaufanie do profesjonalnego wykonania prac. Stworzyliśmy więc grafikę traktującą waszą ofertę wprost, bez zbędnych zdobień i powstała wizytówka czytelna, z bardzo wygodnym polem tekstowym. Umieść tam nazwę firmy, dane kontaktowe, a na drugiej stronie krótki opis oferty. Zapewniamy, że to wystarczy, aby zdobyć klientów.
PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE
Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.
SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK
Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.
PERFEKCJONISTA TO TY
Mamy betonowe tło, które jest obecnie bardzo modne, ale także od razu sugeruje, że to wizytówka fachowca od remontów. Mamy równiutko ułożone narzędzia, które od razu pokazują, że to fachowiec, który jest perfekcyjnie dokładny. Mamy też żółte detale, które ułatwią potencjalnym klientom zapamiętanie tej grafiki. Jeśli wszystkie te cechy składają się na wizytówkę, której szukasz, pozostaje jedynie wpisać treść i złożyć zamówienie. Detale graficzne zostały tak ułożone, żeby pozostało sporo miejsca na wszystkie informacje.
DBACIE O DOBRY KLIMAT
Działacie na rynku, który tak naprawdę dopiero zaczyna się rozkręcać. Jeszcze niedawno klimatyzację montowano tylko w prestiżowych biurowcach, ale zmiany klimatyczne, które przyniosły nam coraz to trudniejsze upały w ciągu lata, zupełnie zmieniły ten rynek i teraz praktycznie w każdej firmie pojawiają się klimatyzatory. Co ciekawe, coraz częściej są także w domach prywatnych. To oznacza większy rynek, ale także większą konkurencję, dlatego zadbaliśmy o odpowiednią grafikę na wizytówkę dla twojej firmy.
STABILNE PODŁOŻE WAŻNA RZECZ
Na rynku potrzebne są firmy różnego rodzaju, także takie jak twoja, która wyspecjalizowała się w układaniu podłoża z bruku lub innego materiału. Pokazaliśmy więc fragment waszej pracy w terenie, aby uwiarygodnić fakt, że po prostu znacie się na swoim fachu. Wiadomo, że stabilne, dobrej jakości podłoże to w wielu miejscach kluczowa sprawa. Nasza grafika budzi zaufanie i na starcie buduje pozytywny wizerunek firmy, co przecież jest najważniejsze w warunkach konkurencyjnego rynku i przy konieczności walki o klienta.
O BRAMACH WIECIE WSZYSTKO
Każdy właściciel domu prędzej czy później staje się też posiadaczem bramy, bo każdy chce chronić swoją własność i czuć się możliwie jak najbezpieczniej. Dlatego firm montujących bramy jest na rynku całkiem sporo i dlatego właśnie musisz się na ich tle jakoś wyróżnić. Jesteśmy pewni, że pomoże w tym nasza propozycja graficzna na firmową wizytówkę. Już na pierwszy rzut oka czuć, że jesteście profesjonalistami i że o bramach wiecie wszystko. Teraz wystarczy to udowodnić klientowi podczas montażu, żeby potwierdzić wiarygodność swojej reklamy.
Z DBAŁOŚCIĄ O DETALE
Grafika dla firmy budowlanej, która pokazuje fachowca przy pracy to najlepszy sposób na zapewnienie potencjalnych klientów o waszym profesjonalizmie. To znak, że o betonie i innych substancjach budowlanych wiecie wszystko i każdą powierzchną zajmiecie się z najwyższą starannością. Grafika jest stworzona w taki sposób, żeby było dużo miejsca na informacje, dzięki czemu oprócz danych kontaktowych można tu umieścić krótki zakres usług albo kod QR.
BUDOWĘ CZAS ZACZĄĆ
Rulony z projektami, narzędzia i inne przedmioty, które świadczą, że nadchodzą profesjonaliści i wnet zabiorą się do roboty. Do tego surowa, techniczna estetyka budząca respekt, ale przy okazji trzymająca się panujących trendów w modzie. Od razu widać, że twoja ekipa potrafi połączyć wiedzę, skrupulatność i dokładność z nowoczesnym designem. Taki fachowiec wszystko dokładnie wykona, ale też dobrze doradzi. Oprawa graficzna, która przysporzy ci dużo nowych klientów.
FACHOWIEC NA WAGĘ ZŁOTA
Dziś, kiedy rynek jest pełen mniej lub bardziej profesjonalnych ekip remontowych, trzeba się nieźle natrudzić, żeby wyróżnić swoją firmę z tłumu i przy okazji przekonać konsumentów, że tutaj znajdą prawdziwych zawodowców. Proponowana grafika przykuwa nietypową kolorystyką i widokiem fachowca w akcji. Doskonale buduje pozytywny wizerunek firmy i na pewno sprawi, że więcej osób zaufa i zleci remont lub budowę właśnie wam.
SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU
Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.
SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA
Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.
FACHOWIEC W AKCJI
Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.
WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ
Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.
FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA
Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.
RÓWNO UŁOŻYMY BRUK
Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.
CHŁODZENIE GWARANTOWANE
Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.
GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA
Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.
OCIEPLANIE I OSZCZĘDZANIE W DUECIE
Dobrze ocieplony i wyizolowany budynek to dla właściciela same korzyści. W środku jest zawsze odpowiednia temperatura, a koszty ogrzewania zdecydowanie spadają. Grafika pokazuje po prostu waszą fachową robotę i dzięki temu sprawia, że klient chętnie wam zaufa. Po prostu, dosłowny, zwykły przekaz plus dane kontaktowe i sukces murowany.
PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE
Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.
DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA
Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.
SZLIFOWANIE I NIE TYLKO
Właściciele firm remontowo-budowlanych i tych zajmujących się szlifowaniem oraz obróbką metali muszą postarać się o nowoczesną formę promocji swoich usług. Dlatego też zamówienie ciekawych modeli wizytówek wydaje się być w ich przypadku wręcz oczywistością. Dlatego też pragniemy przedstawić im model będący rezultatem wytężonej pracy najlepszych specjalistów. Oto jest wizytówka łącząca w sobie to, co sprawdzone i to, co innowacyjne. Na uwagę zasługuje z pewnością jej intrygująca kolorystyka, która zwraca na siebie uwagę w pozytywny sposób. Dzięki jej posiadaniu można podkreślić swój profesjonalizm w najlepszym stylu!