Wizytówki - Remont i Wykończenia

Zapomnij o podwykonawstwie, weź sprawy w swoje ręce i już teraz skorzystaj z praktycznego kreatora! Za pomocą dostępnego w naszym serwisie programu – za jednym zamachem – odświeżysz i umocnisz swoją pozycję, a przy okazji… wykończysz konkurencję! Sprawdź dostępne szablony na wizytówki z działu remont i wykończenia, a potem samodzielnie, bez pomocy kosztownych grafików i projektantów, wyczaruj wzór idealnej, praktycznej i poręcznej ulotki biznesowej.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
To prostsze niż położenie stiuku, zdecydowanie mniej czasochłonne niż naklejenie tapety. Wystarczy ciekawy pomysł i szybki rzut oka na przygotowane przez nas wzory na wizytówki. Po prostu – wybierz najciekawszy, najlepiej odpowiadający Twojej profesji szablon, wybierz rozmiar, dostosuj go do swoich preferencji i wypełnij tematycznym tekstem – danymi kontaktowymi, krótkim hasłem i specyfikacją świadczonych usług. A potem złóż zamówienie na konkretną ilość wizytówek, które wydrukujemy i dostarczymy do Ciebie szybciej, niż schnie gładź angielska.

Sprawdź naszą ofertę i przekonaj się na własnej skórze o tym, jak skuteczna potrafi być zindywidualizowana, profesjonalna, stworzona na miarę Twoich potrzeb i atrakcyjna dla Klientów reklama.
Czytaj więcej
Pokaż:

FACHOWIEC NA WAGĘ ZŁOTA

Dziś, kiedy rynek jest pełen mniej lub bardziej profesjonalnych ekip remontowych, trzeba się nieźle natrudzić, żeby wyróżnić swoją firmę z tłumu i przy okazji przekonać konsumentów, że tutaj znajdą prawdziwych zawodowców. Proponowana grafika przykuwa nietypową kolorystyką i widokiem fachowca w akcji. Doskonale buduje pozytywny wizerunek firmy i na pewno sprawi, że więcej osób zaufa i zleci remont lub budowę właśnie wam.

SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU

Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.

SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA

Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA

Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.

RÓWNO UŁOŻYMY BRUK

Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.

CHŁODZENIE GWARANTOWANE

Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.

GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA

Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.

OCIEPLANIE I OSZCZĘDZANIE W DUECIE

Dobrze ocieplony i wyizolowany budynek to dla właściciela same korzyści. W środku jest zawsze odpowiednia temperatura, a koszty ogrzewania zdecydowanie spadają. Grafika pokazuje po prostu waszą fachową robotę i dzięki temu sprawia, że klient chętnie wam zaufa. Po prostu, dosłowny, zwykły przekaz plus dane kontaktowe i sukces murowany.

PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE

Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.

DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA

Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.

SZLIFOWANIE I NIE TYLKO

Właściciele firm remontowo-budowlanych i tych zajmujących się szlifowaniem oraz obróbką metali muszą postarać się o nowoczesną formę promocji swoich usług. Dlatego też zamówienie ciekawych modeli wizytówek wydaje się być w ich przypadku wręcz oczywistością. Dlatego też pragniemy przedstawić im model będący rezultatem wytężonej pracy najlepszych specjalistów. Oto jest wizytówka łącząca w sobie to, co sprawdzone i to, co innowacyjne. Na uwagę zasługuje z pewnością jej intrygująca kolorystyka, która zwraca na siebie uwagę w pozytywny sposób. Dzięki jej posiadaniu można podkreślić swój profesjonalizm w najlepszym stylu!

BUDUJEMY NOWY DOM

Branża budowlana rozwija się dziś w błyskawicznym wręcz tempie, a konkurencja jest bardzo duża. I właśnie dlatego właściciele firm budowlano-remontowych i wykończeniowych muszą zadbać o skuteczną reklamę swojej działalności. Umożliwi im to zakupienie tego nowoczesnego modelu wizytówki, który utrzymany został w jasnych barwach. Na białym tle żółte oraz czarne elementy związane jednoznacznie z budownictwem prezentują się znakomicie. Warto mieć wizytówki z sobą podczas targów branżowych, ale nie tylko. Kontakt z potencjalnymi klientami nawiązać można bowiem prawie zawsze. Oto jest niedroga metoda na to, by podkreślić swój profesjonalizm!

COŚ DO POMALOWANIA?

Właściciele firm remontowych i budowlanych oraz stolarze zadbać muszą o nowoczesną formę reklamy, wyróżniając się w pozytywny sposób na tle konkurencji. Jesteśmy przekonani o tym, iż ten wyjątkowy model wizytówki stanie się dla nich strzałem w dziesiątkę. Zastosowano ciekawą kolorystykę, dzięki czemu egzemplarz rzuca się w oczy. Wszystkie dane przedsiębiorstwa są na nim doskonale widoczne. Zadbano także o precyzję wykonania, tworząc wizytówki z najwyższej jakości materiałów. Z cała pewnością potencjalni klienci docenią ten kunszt i przekonają się o tym, że ci, którzy się owym modelem posługują, zasługują na zaufanie!

REMONTY TO NASZA SPECJALNOŚĆ!

Właściciele firm budowlanych i remontowych, tzn. „złote rączki” oraz brukarze – dla nich ten model wizytówki okaże się być z całą pewnością strzałem w dziesiątkę. Pozwoli na poszerzenie grona klientów oraz wypromowanie działalności w nowoczesny sposób. Zastosowano bardzo ciekawe rozwiązanie, łącząc rzucającą się w oczy czerwoną poziomicę z monochromatyczną szarością tła. Całość prezentuje się znakomicie i pozwala właścicielowi na to, by szerokie grono osób mogło dowiedzieć się o prowadzonej przez niego działalności. Najwyższa jakość wykonania podąża tutaj w parze z przystępną ceną. Wg specjalistów od marketingu to jedna z najbardziej sprawdzonych form promocji!

DREWNIANE REWOLUCJE

Właściciele firmy zajmującej się usługami stolarskimi oraz sprzedażą gotowych mebli i akcesoriów z drewna wiedzą zapewne tym, że w dwudziestym pierwszym wieku dobra reklama usług
ma niebagatelne znaczenie. W tym właśnie celu powstała owa nowoczesna wizytówka, dzięki której można pokazać się jako firma profesjonalna i pełna uzdolnionych ludzi z prawdziwą pasją tworzenia. Bardzo gustowny, stylowy model stanowi receptę na sukces w branży i tym samym na zdobycie wielu nowych klientów. Zadbano o każdy detal, by zagwarantować właścicielom tego modelu 100% powodzenia!

ZŁOTA RĄCZKA

Właściciel firmy remontowo-wykończeniowej, malarz pokojowy, stolarz – w przypadku tego typu fachów liczy się przede wszystkim skuteczność działania oraz konkurencyjne ceny. Nie możemy jednak zapominać również o dobrej reklamie, to bowiem w XXI wieku niezwykle istotna kwestia. Dla przedstawicieli owych zawodów przygotowano zatem ciekawy niebanalny, przyciągający uwagę potencjalnych klientów model wizytówki. Czerwień współgra tutaj idealnie z bielą oraz charakterystycznymi dla tych profesji printami, tworząc w efekcie znakomitą całość. Jesteśmy w 100% przekonani o tym, że dzięki tego typu karnetom klientów przybędzie. I o to właśnie chodzi!

KOLOROWE POCIĄGNIĘCIA PĘDZLA

Zajmujesz się remontami, prowadzisz firmę świadczącą usługi wykończeniowe albo sklep z farbami? Zatem warto byłoby wprowadzić do Twojej wizytówki odpowiednią dawkę koloru. Próbniki barw i towarzyszące im pędzle okażą się być rozwiązaniem rewelacyjnym. W ten sposób klient od razu będzie wiedział, jaka jest Twoja profesja, dodatkowo zaś w pełni podkreślisz swój profesjonalizm, kreatywność oraz chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie. Tło owego egzemplarza stanowią zaś jasne deski, zatem czcionka na pewno okaże się świetnie widoczna. Oto rozwiązanie, którego potrzebujesz!

PO NITCE DO KŁĘBKA, PO DESCE DO STOLARZA

Wszystko, co możesz sobie wyobrazić może stać się częścią Twojego życia. Masz wpływ na wszystko, co dzieje się wokół Twojej osoby. Jeśli chcesz zawalczyć o swoją firmę, idź po nitce do kłębka i zostań docenianym sztukmistrzem! Usługi stolarskie, dystrybucja drewna tudzież sprzedaż wyrobów drewnopochodnych to doskonały kierunek, któremu brakuje jedynie odpowiedniej reklamy. Sekret uśpiony jest właśnie w tej wizytówce. Niech Twoja firma nie osiada na laurach, a idzie po kolejne sukcesy wciąż do przodu!

KONTURY NARZĘDZI

Jesteś złotą rączką? Masz ekipę remontową? Jeśli tak, to ta wizytówka jest dla twojej branży. Na zielonym tle, znalazł się jasny pasek. Na nim wypisane zostały najważniejsze dane kontaktowe. Wyżej, obok nazwy firmy umieszczona została branżowa grafika, która znalazła się również na odwrocie wizytówki.

CZERWONY MŁOTEK

Z lewej strony wizytówki zostały wypisane takie dane jak: adres firmy, strona internetowa, numer telefonu oraz adres e-mail. Do tych danych zostały dopasowane ikony informacyjne. W prawym górnym rogu zapisana została nazwa firmy. U góry umieszczony został czerwony pasek. Nazwa firmy wraz z grafiką młotka umieszczone zostały na odwrocie wizytówki.

FIOLETOWY MŁOTEK

Fioletowe elementy świetnie zgrywają się z białym tłem wizytówki. Delikatną, ale widoczną, fioletową czcionką wypisane zostały wszystkie najważniejsze dane telefoniczne oraz adresowe. Pomiędzy dwoma paskami umieszczona została branżowa grafika. Wyżej, większą czcionką zapisana została nazwa firmy oraz jej profil.

ZARDZEWIAŁY MŁOTEK

To, co wyróżnia tą wizytówkę, to ciekawa grafika, która swoim stylem przyciąga wzrok. Na jasnym tle zostały umieszczone najważniejsze dane, takie jak: nazwa firmy, numery telefonów, czy dane internetowe. Z prawej strony znalazła się rozjaśniona grafika młotka. Narzędzie została umieszczone również na odwrocie wizytówki, jednak pokryte warstwą rdzy.

Pokaż: