Wizytówki - Budownictwo Strona 2

Pokaż:

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

PREZENTACJA SIŁY SPRZĘTU

W przypadku szeroko pojętej branży budowlanej przekaz reklamowy zawsze powinien mieć konkretny charakter. Tu wszystkie wykonane prace mają postać fizyczną, namacalną i możliwą do zmierzenia. Dlatego na naszej wizytówce grafika jest prosta, może posłużyć dla operatora ciężkiego sprzętu albo symbolizować prace ogólnobudowlane. Wykorzystaliśmy wpadający w oko kolor żółty, ponieważ od lat kojarzy się właśnie ze sprzętem budowlanym. Potencjalny klient na pewno zapamięta tą grafikę i skorzysta z wizytówki przy najbliższej okazji.

WIZYTÓWKI W PROJEKTOWYM KLIMACIE

Wizytówka architekta powinna pokazywać, że na każdym etapie tworzenia wizji nowego budynku, wasz profesjonalizm jest na najwyższym poziomie. Mamy więc linie sugerujące etap projektowania, dobre proporcje, porządek i przemyślany układ każdego z detali, słowem fachowy ład. Jest też modna kolorystyka, bo przecież projektant jako pierwszy musi poznawać i wyczuwać najnowsze, obowiązujące trendy w modzie, a potem wykorzystywać je w projektach.

OD RAZU WIADOMO, O CO CHODZI

Branża budowlana to same konkrety. Ciężka praca, często ciężkie warunki pogodowe i do tego oczywiście ciężkie maszyny. Tak samo konkretna musi być grafika reklamowa na wizytówce, którą będziesz wręczać obecnym i potencjalnym klientom. Niech wiedzą, że znasz się na swoim fachu i nic cię nie zaskoczy. Ani pogoda, ani wielkość inwestycji, ani żadne awarie. Konkretna, tematyczna grafika dla konkretnej, profesjonalnej firmy.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

DODAJESZ WNĘTRZOM BLASKU

Tą grafikę stworzyliśmy dla szeroko pojętej branży oświetleniowej, od sklepów oferujących lampy i inne potrzebne elementy do fachowców, którzy potrafią profesjonalnie to wszystko podłączyć i sprawić, że będzie działało bez zarzutu. Aby jednak grafika nie miała zbyt technicznego i surowego charakteru, dodaliśmy srebrne detale. Sprawiają, że wizytówka ładnie się mieni, co doskonale pasuje do tematu związanego ze światłem, a przy okazji sprawia, że wizytówka szybko wpada w oko. Zachwyć klientów blaskiem, najpierw wizytówki, a potem swoich produktów lub usług.

NIECH SREBRO POKREŚLI PRESTIŻ PROJEKTÓW

Biało – czarna wizytówka to z jednej strony kolory techniczne podstawowych szkiców projektowych, z drugiej jeden z modniejszych ostatnio designów. A przecież każdy oczekuje od architektów znajomości bieżących trendów. Fragmenty projektu od razu przywodzą na myśl skojarzenia z profesjonalizmem i gwarancją rzetelności. Budzą też ciekawość i chęć sprawdzenia poziomu usług. To świetny początek i nadzieja na współpracę, ale my to wszystko podbiliśmy dodatkowo srebrnymi detalami, żeby podbić efekt.

KAMIEŃ I JEGO MOC DEKORACYJNA

Wizytówka dla tej branży nie musi być skomplikowana. Nie musi także kusić artystycznymi dekoracjami. To kamieniarstwo, czyli branża, w której każdy produkt końcowy jest dość surowy, a usługi konkretne. Trzeba jednak przyznać, że wiele z tych produktów tworzy bardzo atrakcyjne powierzchnie, które często stanowią niebanalne dekoracje. W grafice wykorzystaliśmy ten atut i dodaliśmy białe tło dla dobrej ekspozycji danych kontaktowych. Żeby jednak nie było zbyt ponuro i nudno oraz żeby podkreślić prestiż twoich usług, dodaliśmy ciekawe złocone detale.

REALIZACJE BUDOWLANE POD KLUCZ

Dla firm z rynku nieruchomości, w tym także deweloperów, powstało już mnóstwo grafik na wizytówki. Większość z nich zawiera graficzny obraz jakiegoś budynku lub jego fragmentu, bo to przecież oczywiste skojarzenie. Chcieliśmy nieco przełamać ten szablon i postawić na stworzenie grafiki, która niczego nie sugeruje, za to przyciąga wzrok złoconymi detalami. Jest bardzo dynamiczna i efektowna, co u klientów będzie budziło pozytywne skojarzenia. Złoto dodaje wizytówce prestiżu, a to lubią wszyscy konsumenci, którzy poszukują wysokiej jakości.

GWARANCJA ARANŻACJI Z ROZMACHEM

Od architekta wnętrz oczekuje się wyczucia, gustu, znajomości mody i tworzenia aranżacji zgodnych z upodobaniami klienta. Nic nie powinno go ograniczać, nawet najbardziej wybujałe żądania. Kiedy więc wręczasz swoje wizytówki firmowe, ich wygląd musi sugerować, że żaden rozmach nie będzie problemem. Złota grafika daje do zrozumienia, że twoje realizacje są na najwyższym poziomie. Możesz urządzić mały domek jednorodzinny w artystycznym stylu, modny loft albo nawet pałac szejka. Z naszą grafiką zawojujesz rynek usług wnętrzarskich i skradniesz serca klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA

Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.

Z TYCH ELEMENTÓW ZŁOŻYSZ INSTALACJĘ

Minimalistyczna wizytówka dla elektryka, bo przecież czego więcej tu potrzeba? Jednokolorowe tło, które daje pozytywne skojarzenia i kontrastujące akcesoria, które zna każdy fachowiec i które wchodzą w skład wielu instalacji. Niby rozsypane, ale patrząc na grafikę konsument ma pewność, że dokładnie wiesz co z tym wszystkim zrobić. Ten cały bałagan nie zakłóca również przekazu informacyjnego, ważne dane są bardzo czytelne.

SOLIDNY FACH, SOLIDNY DACH

Cieśla przy pracy, takiego właśnie widoku oczekuje każdy, kto buduje dom i zleca wykonanie więźby dachowej. Słoneczna pogoda i błękit nieba zapewniają grafice dobrą energię oraz optymistyczne skojarzenia. Całość bardzo zachęcająca do kontaktu, a to pierwszy, najważniejszy krok do zyskania nowego klienta. Nasza propozycja graficzna to idealna reklama dla solidnego fachowca, a dla klienta sygnał, że dobrze wykonana robota to twój priorytet.

RÓWNO UŁOŻYMY BRUK

Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.

CHŁODZENIE GWARANTOWANE

Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.

GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA

Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.

OCIEPLANIE I OSZCZĘDZANIE W DUECIE

Dobrze ocieplony i wyizolowany budynek to dla właściciela same korzyści. W środku jest zawsze odpowiednia temperatura, a koszty ogrzewania zdecydowanie spadają. Grafika pokazuje po prostu waszą fachową robotę i dzięki temu sprawia, że klient chętnie wam zaufa. Po prostu, dosłowny, zwykły przekaz plus dane kontaktowe i sukces murowany.

ZADBAMY O DACH NAD GŁOWĄ

Dach to kluczowa część każdego budynku. Konieczne jest solidne wykonanie, które będzie zapewniało szczelność, izolację cieplną i bezpieczeństwo. Nasza propozycja graficzna wyraźnie wskazuje, że twoja firma specjalizuje się w wykonawstwie solidnych konstrukcji dachowych. Błękit nieba sugeruje z kolei spokój i nadzieję na fachową realizację.

PROFESJONALNY SPRZĘT – PROFESJONALNA USŁUGA

Tam, gdzie potrzebny jest ciężki sprzęt i doświadczony operator, pojawia się twoja oferta. Postawiliśmy po prostu na zdjęcie profesjonalnych maszyn, które szybko wpadną w oko i zostaną zapamiętane. Kiedy potencjalny klient będzie szukał takiej usługi, szybko przypomni sobie wizytówkę z żółtą ciężarówką i koparką.

PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE

Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.

DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA

Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.

PROFESJONALNE PRACE ZIEMNE

Wielka koparka na wizytówce to bardzo dosłowny przekaz, nie da się mocniej określić swoich usług. To dobrze, bo takie zdjęcie mocno zapada w pamięć i w momencie poszukiwania usług budowlanych w tym zakresie, klient od razu sięgnie właśnie po twoją wizytówkę. Znajdzie czytelnie podany kontakt i zamówi usługę.

SOLIDNY FUNDAMENT CIĘŻKIEJ PRACY

Pokażcie fragment swojej pracy, bo nie ma lepszej reklamy. Wtedy wiadomo, że nie macie nic do ukrycia i chwalicie się swoimi atutami. To doskonały pomysł na wizytówkę, zdjęcie od razu naprowadza klienta na wasze usługi. Pole na dane kontaktowe nawiązuje kolorystyką, więc całość jest bardzo spójna.

WSZYSTKO CO POTRZEBNE DO REMONTU

Jeśli działasz w branży budowlanej, remontowej, geodezyjnej albo świadczysz usługi alpinistyczne, tworzysz kosztorysy i projekty budowlane, oferujesz usługi robót ziemnych itp., ta wizytówka będzie dla ciebie strzałem w dziesiątkę. Ma wszystko, czego potrzeba, żeby zidentyfikować i zapamiętać twoją firmę.
Atrybuty wszelkich prac technicznych z twojego zakresu i żółty kolor, który z jednej strony jest barwą ostrzegawczą, a z drugiej najskuteczniej wpada w oko i wywołuje skojarzenia. Wystarczy dodać odpowiednią dawkę danych i powierzyć nam wydrukowanie karnetów.

Pokaż: